Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Tega nisem še nikoli počel, nimam niti orodja..

Bi si pa z veseljem ogledal kako se to naredi pri nekom, ki to obvlada in se mogoče tega naslednjič lotil celo sam..

Jaz sem se lotil tega tudi sam, prej tega nisem nikoli počel. Na internetu sem si dobil navodila.

Namesto pol urce porabil 4, zdaj ko sem že malce zverziran porabim slabo urco za komplet servis.

lp

Objavljeno

Je možno, da mi ta navodila posreduješ na mail? Ali imaš v mislih service manual?

Komplet servis tudi jaz naredim v pol urce, ampak ventilov pa res še nisem nikoli čekiral/štelal :) Ste me pa prepričali, da se bom tudi tega lotil :)

Objavljeno

The GT650S in the Australian bush.............

post-1941-1179748044_thumb.jpg

post-1941-1179748051_thumb.jpg

post-1941-1179748067_thumb.jpg

post-1941-1179748078_thumb.jpg

post-1941-1179748086_thumb.jpg

Objavljeno

A je imel se kdo tezave z raznimi križnimi vijaki. danes sem snel navitje magneta....se lepo vidi kako je na enem segmentu zaščita črna in se lušči....fuč navitje. problem je nastal, ko sem hotel odviti še neko pripravo, magnet. Vijaki se niso in niso vdali, se pa glava ob malo večji sili deformira. Tako da sem z sekačem zasekal v glavo vijaka in nato pod kotom z udarci enga odvil, pri drugem je pa takoj odletel nosilec.

Ve kdo za kako alternativo v smislu hyosung po delih?

Objavljeno

Ice man: Odlično! Kje si dobil te fotke? Lahko jih pripopaš tudi v kategorijo "on&off road", kjer je tema "vožnja cestnega motorja po terenu".

Objavljeno

Je možno, da mi ta navodila posreduješ na mail? Ali imaš v mislih service manual?

.....

Mogoče je malček nerodno izzvenela moja izjava, ampak jaz nimam hyosunga.

Dal sem primer kako sem se lotil svojega, predvidevam da je pri ostalih podobno.

Na začetku je potrebno le malček več potrpljenja da narediš zaprav, potem pa le gre.

In kot si že sam omenil, po opravljenem servisu si še toliko bolj zadovoljen.

lp

Objavljeno

Še 1x na kratko torej teli Hyosungi se radi kvarijo oz. so z napakami že v osnovi? Torej pravte samo prste stran od tega? Al ne? Je vreden svojga dnarja ali ne?

:(

Objavljeno

Še 1x na kratko torej teli Hyosungi se radi kvarijo oz. so z napakami že v osnovi? Torej pravte samo prste stran od tega? Al ne? Je vreden svojga dnarja ali ne?

:(

Če upoštevaš, da gre za relativno malo dnarja, je svojga dnarja je vsekakor vreden. :yes:

D.

Objavljeno

Še 1x na kratko torej teli Hyosungi se radi kvarijo oz. so z napakami že v osnovi? Torej pravte samo prste stran od tega? Al ne? Je vreden svojga dnarja ali ne?

:(

Odkar so mi porihtali vse porodne težave pod garancijo, sem ostal kar nekako brez problemov in se lepo normalno vozim ze kar nekaj casa.

Objavljeno

Odkar so mi porihtali vse porodne težave pod garancijo, sem ostal kar nekako brez problemov in se lepo normalno vozim ze kar nekaj casa.

Pa sedaj povej še koliko časa in živcev so ti ta odpravljanja požrla!

Objavljeno

Meni preveč.. .)

Objavljeno (popravljeno)

kaj takega pa še ne, v križišču se mi zlomi ročka za sklopko, poselidčo moja Rka skoči na cesto in pade ... da ne rečem da sem znorel od šoka...najhuje je pa da mi SAPLEX ( :BUA: ) ne prizna tega pod garancijo...glede na to da je moja Husika stara 1mesec in ni ležala in tut jo pazim kot oko se mi zdi to katastrofa.

Zlomlo mi je smerokaz ( tu ni krize ker sem itaq imel namen dat zmontirat bele LED smerokaze), levo ogledalo in jasno da ročko sklopke. In sedaj, moram ne samo požret to da je ( ne po moji krivdi ) ležala moja srebrna lepotica, ampak gre še to na moje stroške ...

Dajte vi zdaj to meni razložit, a sem jaz blesav al tu nekaj ni vredu? :(

DA še 1x pojasnim: v križišču ustavim, dam v prvo, pogledam desno in poči ročka za sklopko ( zlomila se je in drži jo na krmilu samo še zajla ) in motor skoči ( jasno, da ga je težko zadržati če ne pričakuješ tega ).

:hmm:

Popravljeno . Popravil NGregor
Objavljeno

...najhuje je pa da mi SAPLEX ( :BUA: ) ne prizna tega pod garancijo... ...

Dajte vi zdaj to meni razložit, a sem jaz blesav al tu nekaj ni vredu? :( ...

Saplex je bil že dostikrat tu "pohvaljen".

Objavljeno (popravljeno)

Pa sedaj povej še koliko časa in živcev so ti ta odpravljanja požrla!

Izredno velik, pa če bi bli naši serviserji kaj bolj sposobni kot so bi blo tud precej boljše in bi se že na začetku odpravilo vse kot je treba. Pa ti serviserju so uradni serviserju tud za kaj drugega ne samo za Hyosung (Yamaha,Suzuki,.......).

Se pa zna zgodit k bo kdo kupu tak motor, ki je mel porodne težave porihtane da se bo z njem lahko vozil dolgo brez težav. Seveda mi ki smo pa prvi lastniki smo pa ta motor preklel do amena.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno (popravljeno)

Sedaj mi ni pa čisto nič več jasno..

Danes dobil nov regler.. Baterije pa še vedno ne fila. Sem šel merit upornost pri novem reglerju in je sicer malo bolje kot pri prejšnjem in tudi segreje se, kar se prejšnji sploh ni, ampak vrednosti vseeno zelo odstopajo od tistih predvidenih v service manualu. Sodeč po service manualu je tudi ta regler fuč.. Sedaj pa ne vem.. Ali mi multimeter ne dela pravilno (dvomim..), ali pa so mi poslali slab regler..

Bi bil kdo tako prijazen pa zmeril upornost pri svojem reglerju, da vidim če sovpada z vrednostmi navedenimi v service manualu.. Ni težko, samo odklopiš dva konektorja iz reglerja in pomeriš upornost med kontakti pri konektorjh reglerja.

Glej sliko:[attachmentid=97822]

Je pa 100% problem v reglerju, ker sem dobro premeril napetost, ki prihaja iz magneta po tistih treh žicah in je bp, tako kot predvideva service manual.. Upornost je tudi ok, prebijanja na maso pa ni..

post-1190-1179832907_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

kaj takega pa še ne, v križišču se mi zlomi ročka za sklopko, poselidčo moja Rka skoči na cesto in pade ... da ne rečem da sem znorel od šoka...najhuje je pa da mi SAPLEX ( :BUA: ) ne prizna tega pod garancijo...glede na to da je moja Husika stara 1mesec in ni ležala in tut jo pazim kot oko se mi zdi to katastrofa.

Zlomlo mi je smerokaz ( tu ni krize ker sem itaq imel namen dat zmontirat bele LED smerokaze), levo ogledalo in jasno da ročko sklopke. In sedaj, moram ne samo požret to da je ( ne po moji krivdi ) ležala moja srebrna lepotica, ampak gre še to na moje stroške ...

Dajte vi zdaj to meni razložit, a sem jaz blesav al tu nekaj ni vredu? :(

DA še 1x pojasnim: v križišču ustavim, dam v prvo, pogledam desno in poči ročka za sklopko ( zlomila se je in drži jo na krmilu samo še zajla ) in motor skoči ( jasno, da ga je težko zadržati če ne pričakuješ tega ).

:hmm:

jaz bi na tvojem mestu takoj zamenjal še ročko zavore ker če se ti tista zlomi so posledice lahko usodne .

kupi ročko od kakšnega japonca in jo zamenjaj .

@dex mogoče pa ni kriv regler in je napaka kje drugje.

Objavljeno

Ne vem kaj bi bilo lahko drugega, če izmerjene vrednosti pri reglerju tako odstopajo od predpisanih.. :hmm:

In stari regler je ziher fuč, ker se sploh segreje ne.. Nov pa sicer se segreje, ampak vseeno ne fila.

Še predpisana in izmerjena upornost (novi regler

Predpisana:

[attachmentid=97832]

Izmerjena:

[attachmentid=97833]

post-1190-1179836550.jpg

post-1190-1179836583.jpg

Objavljeno

Tudi meni pri novem reglerju ni pokazalo takih vrednosti.

Objavljeno

Ampak zakaj to?? Ravno pri novem bi mogle bit vrednosti v tovarniško predpisanih mejah..

Objavljeno

Ugotovil, da je moj multimeter malo čuden.. Ker se mi je vseeno zdelo malo verjetno, da bi dobil nov zanič regler, sem pred reklamacijo šel do kolega in upornost zmeril še z njegovim multimetrom.

Glej ga zlomka.. Tu je bilo pa ok, tako kot je predpisano v service manualu.. Tako, da bom moral še enkrat premerit tudi polnjenje s tem multimetrom, mogoče ga je tudi tam malo sral moj.. Sicer mi je tudi tu zmerilo samo 12.5V pri 5k rpm in 13.1V v prostem teku, ampak service manual opozarja, da mora biti test opravljen pri polno napolnjenem akumulatorju, moj pa pomoje ni čisto, ker ga sedaj ni polnilo.. Tako da bom napolnil akumulator danes ponoči, pa jutri še enkrat premeril..

Me pa še nekaj zanima.. Ko se je regler segrel so bile izmerjene vrednosti mnogo manjše.. Pri mrzlem reglerju npr 3.8Mohm, pri vročem (rečmo približno 70°C) pa samo 0.5Mohm. Ok, vem, da je električna prevodnost kovin, prevodnikov, izolatorjev, karkoli že zelo odvisna od temperature.. Ampak kako je pa pri uporih pa ne vem.. :hmm: Je normalno, da je upornost reglerja toliko manjša samo zato ker se je segrel? Gretje je posledica odvajanja odvečne energije v toploto, ampak zakaj bi potem samo zaradi večje temperature ta upornost, ki jo regler nudi bila manjša..? :?

Objavljeno

:wacko:

Reskiraj 5€ za bencin, polij pa zažgi vse skupaj. :ninja:

Objavljeno

A kable si premeru da slucajno kje ne prebija.

Objavljeno

Une tri žice iz mašine sem zmeril za prebijanje, ko sem meril napetost iz magneta. Ni nobenega prebijanja..

Objavljeno

Une tri žice iz mašine sem zmeril za prebijanje, ko sem meril napetost iz magneta. Ni nobenega prebijanja..

Kaj pa naprej od reglerja.

Objavljeno
Kaj pa naprej od reglerja.

Kje pa zmerim naprej od reglerja?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!