Skoči na vsebino

Padci


bLuZoNdEr

Priporočene objave

Objavljeno

Kako preživeti padec z motorja?

Padci so tisto česar se vsak motorist boji, čemur se skuša na vsak način ogniti, a obenem tisto kar se slej kot prej vsakomu pripeti. Na tem mestu ne bomo razpravljali kako padce in trke preprečiti, ker se bomo tej tematiki posebej posvetili v okviru šole varne vožnje. Govorili bomo o treh tipičnih situacijah, ko je že prepozno, da bi kaj popravili.

Pravljica?

Ker je vsaka situacija zgodba zase in ker se stvari velikokrat dogajajo prehitro, da bi lahko razumsko odreagirali, se bodo nekateri nasveti zdeli milo rečeno pravljični. Toda čas v kritičnih situacijah dojemamo počasneje in morda je zato pametno vedeti vsaj kakšen najosnovnejši napotek, ki nam lahko pomaga vsaj pri manjših hitrostih. Kdor želi lahko vse seveda nadgradi s treningom akrobatike za koordinacijo gibanja v zraku ter kotaljenjem in drsenjem po strmem pobočju, za privajanje na ponovno prevzemanje kontrole gibanja telesa na tleh.

Opreme se ne da nadoknaditi

Ne pozabimo pa, da še tako vrhunske reakcije, ko gre kaj narobe, ne pomagajo, če nimamo vsaj najosnovnejše zaščitne opreme: čelada, hrbtenični ščitnik, rokavice, škornji in čim bolj nestrgljivo oblačilo. Pametno je uporabljati kolenski in ramenski ščitnik ter seveda imeti kolikor mogoče natrenirane mišice (predvsem vrat).

Trk v oviro

Izogib je najboljši

Pri udarcu v masivno oviro je bistveno, da skušamo zmanjšati negativni pojemek, ki nastane pri trku, zato je osnovna ideja, da se trku izognemo. Tudi ob najboljši zaščitni opremi in rokoborskemu vratu, se bodo pri enormnem pojemku trka notranji organi iztrgali iz ležišč in šli svojo pot (naprimer srce skozi pljuča).

"Dol z motorja!"

V teoriji je stvar zato relativno preprosta: z motorja moramo izstopiti, še pred udarcem v oviro. V praksi je to seveda skrajno težko saj je časa, ko se pred nami pojavi avtomobil, ki nas je izsilil, običajno zelo malo. Vsekakor se skušamo oviri ogniti, če to ni mogoče zaviramo do zadnjega trenutka, nato pa imamo dve možnosti.

Preskok avta

Pri nizki oviri (avtomobilu) jo je najbolje preskočiti. Paziti je potrebno, da se s stopali ne zataknemo za lastno krmilo in skušamo pri udarcu na tla spodviti vrat in telo spraviti v kotaljenje, s čimer porazdelimo energijo trka ob tla.

Zdrs pod tovornjak

Če je ovira visoka (tovornjak), je večinoma boljša opcija, da s povsem blokirano zadnjo zavoro prekucnemo motor na tla in zdrsnemo pod njo. Če tudi tam ni prostora, naredimo vse, da preprečimo direktno obremenitev vratu, ki je naša najšibkejša točka. V obeh primerih je ključen pogled, ki usmerja naše gibanje in ga moramo usmeriti v željeni smeri mimo ovire in ne vanjo.

Zdrs zadnjega kolesa

Katapult

Najtežji motoristični padec se zgodi, ko nam zdrsne zadnje kolo. Pravzaprav hip kasneje, ko zaradi naše reakcije z odvzemom plina guma ponovno dobi oprijem s podlago. Motor nas tedaj običajno z zelo sunkovitim gibom katapultira preko glave naprej. Po zdrsu je vse kar lahko naredimo, da kolikor mogoče hitro stisnemo sklopko in upamo, da se bo motor čim mirneje vrnil v smer.

V zraku "krogla", na tleh ...

Če nas kljub temu katapultira, praktično nimamo veliko možnosti. V zraku skušamo kolikor mogoče obdržati koordinacijo in si s krčenjem telesa (salta) zagotoviti čim primernejši pristanek, pri katerem se trudimo prizanesti glavi in hrbtenici. V zraku imamo poleg spodvite glave tudi skrčene ude, da nam jih pri pristanku ne odtrga. Prav nasprotno pa ko priletimo na tla čimprej preidemo v širši položaj, da namesto premetavanja preidemo v drsenje, ki ga je bistveno lažje kontrolirati.

Zdrs prednjega kolesa

"Dol z motorja!"

Ko zdrsne prednje kolo ob večjem nagibu, možnosti, da karkoli popravljamo nimamo. Da obdržimo kontrolo in zmanjšamo maso celote je tudi v tem primeru najbolje zapustiti motor. Teorija je preprosta: skušajmo drseti po zadnjici ali hrbtu (seveda imamo oblečen kombinezon in hrbtenični ščitnik) in upajmo, da se na naši poti ne bo pojavila ovira.

Kotaljenje

Pri drsenju je potrebno paziti predvem na dvoje: da ne pridemo v kotaljenje, ki pomeni konec kontrole, in da ne zadanemo v kakšen objekt ob cestišču ali na njem. Težava je v tem, da se ti dve stvari velikokrat izključujeta.

Počasna vožnja je varnejša

Če skušamo upravljati z drsenjem, moramo ustvarjati dodatno trenje z udi ob podlago, pri čemer je velika nevarnost, da zataknemo kakšno manjšo oviro ali neravnino in nas prekucne. Po drugi strani se velikokrat oviri ni mogoče ogniti, ne da bi se odkotalili v stran. V vsakem primeru bomo med drsenjem cenili vsak kilometer na uro manjšo hitrost naše vožnje pred zdrsom.

Besedilo: David Stropnik

Fotografije: Reuters, FA Bobo

Vir: avtomoto.siol.net

P.S.: Članek sem "copy paste"-al, ker ne vem koliko časa bo dostopen na zgornji povezavi, tule pa bo na ogled tudi vsem "zamudnikom".

Če pa kaka podobna tema že obstaja, pa naprošam moderatorje za premik (jaz je nisem našel, razen tiste pri skuterjih)

LP

Objavljeno

....zanimivo :OK: ....glede teorije bi predlagal še mal prakse - pa :grrr z motorjem ker ga je škoda.......v teoriji poznam rešitve v primeru padca,zdrsa itd....toda ko pride do situacije padca imaš tko mal cajta da največ kar velja so izkušnje - pa ne rečem da dejmo zdej butat da bomo pripravljeni ko zares butnemo :BUA: ....izkušnje dobiš s kilometrino in vožnjo v različnih vremenskih pogojih in po različnem terenu.....in še zmeraj poleg vsega moraš imeti srečo v nesreči.....iz lastnih izkušenj: najmanj 3x sem odnesel brez poškodb zato ker sem v tisti sekundi preudarno ravnal (bolje bi bilo - preudarno,pametno letel)....najbolj me pa še zdej jezi ko (sem se) me je Supertenere katapultiral na enduro vožnji - zdrs zadnjega kolesa - polet preko balance (krmila), salta, po karatejsko pristal in vse je bilo O.K. - doma bolečinca in - zlomljena roka - jeba kamen, ki je štrlel ene 5 cm iz tal je naredil svoje....izkušnje in srečo naj nam položijo v zibelko pa ne bo treba velikonočnih jajc talat :D

Objavljeno

Saj je čisto vredu da obstajajo teorije o padcih, samo verjemi da se v zadnjih stotinkah ne boš spomnil nanje in boš odreagiral tako kot ti bodo velevale možnosti.

Objavljeno

Sicer sem še dost neiskušen voznik, sam sem se tko nasmejov ko sem to bral, ja itak zadno bremzo zablokerat pa slajdat pod tovrnjak.

Sej lepo da se nekdo potrud, sam realno pa dvomem da bo tko reagirov, sploh pa dvomem da je taka reakcija dobra.

Sigurno ne boš šel direktno naravnost pod tovrnjak, da bi se izognil gumam in kdo ti zagotovi ko delaš salte v zraku da ne boš pristal na vratu ali močno butnil v hrbet. Al pa preskok avta, v tem času ki ga imaš za reakcijo se še spomneš ne, kaj šele da bi preskočil motor, še kaskaderji to ne morejo vsi.

Edina pametna je bla da se poskusiš izognit overi, pa tisto o drsenju.

Objavljeno

practice makes perfect :P

Objavljeno

Vsi nasveti so dobri (pisec je pa meu domišlijo... pa mal preveč je higlanderja gledu :slap: ). Drgač pa morš bit gimnastičar, d boš salte delu, pa dobr plavauc d boš žabco potleh plavu, k boš drseu, za povrh pa morš met tudi nekej izkušen iz smučarskih skokov, edin tko boš cež balanco letu :lol: V praksi ni niti en izvedljiv, oz, če se zgodi, je to spontano in nehote (zgolj srečno naklučje). Edino kar je uporabno je to d se oviri skušamo izognt :yes:

Objavljeno
Sicer sem še dost neiskušen voznik, sam sem se tko nasmejov ko sem to bral, ja itak zadno bremzo zablokerat pa slajdat pod tovrnjak.

Sej lepo da se nekdo potrud, sam realno pa dvomem da bo tko reagirov, sploh pa dvomem da je taka reakcija dobra.

meni se je to zgodilo,(kamion čec celo cesto, prostora za izogib ni!!!!!) in reakcija je bil zdrs motorja.... tisti 2 sekundi ko ti je jasno da je poti konec, prekleto hitro rešuješ situacijo in v bistvu narediš podobno kot je napisano v tem članku za vsak primer. pa ne zato ker imaš ne vem kakšno znanje teorije ali prakse in izkušenj, ampak tukaj so opisane instinktne reakcije človeka... tako da večinoma velja to!!

Objavljeno

točno tako, to so opisani instinktivni padci in tud sam sem jih imel nekaj že priliko sprobat brez vnaprejšnjih treningov in so se izšli zelo podobno kot je napisano

Objavljeno

Pa še to: če je padec samo zdrs, nikoli se ne držat motorja! Motor vedno spusti, naj gre po svoje, saj lahko pride do situacije, ko te poškoduje (ali še kaj hujšega) lasten motor....

Objavljeno
Pa še to: če je padec samo zdrs, nikoli se ne držat motorja! Motor vedno spusti, naj gre po svoje, saj lahko pride do situacije, ko te poškoduje (ali še kaj hujšega) lasten motor....

seveda.. sej vsak zdrav človek ki mu podzavest še kaj funkcionira to naredi in se začne lovit in usmerjat po tleh ali zraku

Objavljeno
seveda.. sej vsak zdrav človek ki mu podzavest še kaj funkcionira to naredi in se začne lovit in usmerjat po tleh ali zraku

Katapult ali zdrs. Katapult itaq nimaš časa, dab se še za moped poskušal držat saj te rukne u luft. Pri zdrsu pa poznam enih par primerov ko so se držali za motor in tako nekako preprečili da bi se motor kaj huje poškodoval ali razbil, k sreči ni blo nič hujšega oz. tut hitrost pri zdrsu na ovinku ni bila velika.

Poznam pa primer, ko se je dečko držu za motor, motor pa je priletel vanj, in dečko je dobil tako hude notranje poškodbe, da je umrl.

To je una poanta k jo hočm povedat.

Objavljeno

V glavnem, ko ruknes, se je potrebno pobrati in se delati kot, da ti nic ni! :cry:

Objavljeno
V glavnem, ko ruknes, se je potrebno pobrati in se delati kot, da ti nic ni! :cry:

sam problem pa nastane, ko te tak rukne, da ne morš ustat :cry:

Objavljeno

Tale teorija je čist OK samo problem nastane ko ob padcu ne boš čist točno spomnil kaj je pisalo v tretjem odstavku :P

Objavljeno

:worship: Hvala bogu , še nisem padel in imel prilike kakor koli reagirat . :worship:

:hmm: Osebno pa mislim , da se teh stvari ne da razmišljat v kritičnih situacijah . To moraš imeti v podzavesti in takrat reagiraš , kot pač reagiraš . Seveda pa , če imaš čas , da se odločiš kaj naredit , je še toliko boljše.

Je pa res , da je bolje preprečiti kot pa lečiti.

Dostikrat nas rešuje tudi šesti čut in se nekako izognemo kritični situaciji, ali bolje rečeno , da do nje ne pride in to je še vedno najboljše :OK:

Objavljeno
:hmm: Osebno pa mislim , da se teh stvari ne da razmišljat v kritičnih situacijah . To moraš imeti  v podzavesti  in takrat reagiraš , kot pač reagiraš...

Bi bil presenecen, na kaj vse imas cas misliti. Dosti stvari je pa res podzavestnih. In ja, vaja dela mojstra, mojster pa vajence

:)

Objavljeno
Bi bil presenecen, na kaj vse imas cas misliti.

Pa še kako je res. Skoraj neverjetno je, kako se v taki situaciji upočasni čas in kaj vse ti v sekundi ali dveh leti po glavi.

V trenutku, ko me je spodneslo sem imel čas razmišljat ali naj se držim motorja, da ne bo odletel v tri pm, ali naj ga spustim in grem svojo pot. Potem sem razmišljal o sranju, ki sem si ga skuhal (v bistvu sem klel kot madžar :D ) , pa kako bo motor sesut, pa če se bom zvlekel cel... in še en cel kup zmedenih slik in misli mi je divjalo po možganih... potem je šele zaropotalo in ruknilo. Od tu naprej pa je vse skupaj bolj megleno...

No, jaz sem vse skupaj spustil iz rok. Če ne bi, bi se zame zelo zelo slabo končalo.

Je pa nekaj. Pojma nisem imel kam se drsam in kotalim in kje se bom ustavil. Iz čelade imaš tako slab razgled v taki situaciji (vsaj jaz nisem videl ničesar na kar bi lahko reagiral) - samo asfalt, nebo, grmovje in zvok motorja, ki se prevrača nekje blizu tebe...

Objavljeno

Nisem mel nekih hudih padcev pravzaprav samo enega omembne vrednega. Meni itak nic, motorju pa tud nic kriticnega ("zvit" kriz sprednjih amertizerjev, zvita bremz tacka, malo podrsana plastika pri tanku). Skratka pogojno vozen do prve postaje. Pac na ledu (ja, pozimi pri minus nevem kolko) mi je odneslo sprednje kolo in naenkrat sem se znaso v sedecem polozaju, pod mano pa nic. Hitrost tak mala da sem sprva pomislo da bi motor probal zadrzat z rokami in ga poravnat (neizkusenost pac) ampak mi ga je valda takoj spipalo z rok in je oddrsel nekaj metrov proc jaz pa sem se znaso v polozaju ki je podoben tistemu na WCju :grrr Pol pa probaj drset ce lahko...najprej sem pomislo kak bi se obdrzal na nogah v "teku" ker me je sila vlekla naprej in ker to ni blo izvedljivo sem se pac mogo vrect z rokami avtomatsko naprej in nardit preval. Na rokavicah niti praske, na hlacah in celadi tud ne, hitrost je bla pa cca. 30km/h. Vprasanje je kaj bi se zgodilo ce bi mel not kakih 70 in bi se vse ostalo odvijalo po istem scenariju...hm...

Objavljeno
V glavnem, ko ruknes, se je potrebno pobrati in se delati kot, da ti nic ni! :cry:

Joj kakšna butasta izjava :slap: . Me prav zanima kako bi ti vstal z hudimi nortranjimi poškodbami (raztrganimi pljuči, srčna mišica pa bi se ti še komaj komaj držala na mestu), z izpahnjeno ramo in poškodovanima obema kolenama (kolenske vezi), da si o hudem pretresu možganov sploh ne govorimo.

Zgleda da imaš izkušnje samo še s kolesom.

Pa brez zamere :glare:

Objavljeno

Hvala bLuZoNdEr za povzet clanek,katerega si bom poskusil vtisniti v podzavest,da bom ce bo treba vsaj znal pravilno podzavestno-refleksno odreagirat ,pa srecno voznjo ti zelim.

Objavljeno

YZFR1, mislim ca je bila c0Li-jeva uzjava mišljena bolj za zajebancijo kot zares :D

Objavljeno

Padci - zdrsi - ograje - kandelabri - tovornjaki - desni ovinki - hitrost in alkohol... Pa še in še!!!

SAMO V RAZMISLEK

Že sinoči sem napisal "odmev" na tole temo, pa sem ga zbrisal in šel spat.

Morda sem imel prav zaradi tega neprespano noč?! Kdo ve? Popravil bom nepremišljeno dejanje in napisal nekaj, kar je šlo srečno v mojem "motorističnem življenju mimo". Toda, te sreče niso imeli tisti, ki jih žal ni več med nami. Moji (in naši) prijatelji in znanci, očki in sinovi. Tudi matere in hčere. Zato se je nad tem potrebno temeljito zamisliti in potegniti črto.

!!! ZAČELA SE JE MOTORISTIČNA SEZONA 2005!!!

Ker se motoristu začetniku še sanja ne, kaj vse preži nanj na vsakem metru "črnega" asfalta, je modro, da si izkušnje delimo med seboj.

Doslej še nisem srečal "neoporečnega" motrista. Vsak (z)greši! Če ne, pa za to poskrbijo cestni bojevniki z avtomobili... Norci, nedeljski usraneti, "jebivetri" v pločevinastih lupinah ali strički s poveznjenim klobučkom.

Pa brez žaljivk. Do vseh želim spoštljiv odnos. Kljub temu pa si tega nekateri žal (še) ne zaslužijo.

Ker na izpitnih seminarjih še vedno motorista ne podučijo o nevarnostih, katere prežijo na najbolj ranljivi člen v prometu (beri motorista), je potrebno, da to storimo sami. Vsi tisti, ki imamo(te) za seboj določeno število (preživetih) kilometrov.

Torej... NEKAJ NAPOTKOV ZA VARNO VOŽNJO V CESTNEM LABIRINTU.

* "Spoštuj" moč motorja, zavedaj se svojih sposobnosti, pogojev na cesti in PREDVIDEVAJ oslarije drugih v prometu.

* Je potrebno o čeladi in zaščitni opremi sploh izgubljati besede?...

* Preveri obrabljenost pnevmatik in pritisk v njih (predvsem v začetku motoristične sezone).

* POMEMBNO! Pnevmatik ne maži z glicerini in podobnimi mazivi. Ob prvi vožnji centrifugalna sila izrine maščobo na nalegalno površino in padec je neizogiben.

* Ne vozi z neizpravnim motociklom!

* NIKOMUR se ne pusti izzvati!!!!!!!

* Prilagajaj se razmeram na cesti.

* V naseljih se drži omejitev hitrosti! (Vsaj približno) Otroci, starčki, kure, prašiči in gosi...

* Mokro cestišče - aquaplan. Še posbeno ob prvem dežju po sušnem obdobju.

* Gladka asfaltna površina. - zdrs (pri naglem pospeševanju ali zaviranju)

* V hladnih dneh pnevmatike nimajo dobrega oprijema s podlago!!! Listje, prah...

* Pobarvane označbe na cestišču (zebre, črte ipd...)

* Oljni madeži, ki se ob dežju razlijejo po gladki asfaltni površini. Še posebno na sredini voznega pasu in pred ovinki (momenti zaviranja).

* Pesek na vozišču.

* Udarne jame.

* Nepravilen naklon cestišča v ovinku.

* "Zalomljeni" ovinki - (predvidevaj v naprej).

* Nepoznana cesta. Imej nekaj rezerve v hitrosti.

* Ne prehitevaj dokler nisi popolnoma prepričan o dogajanju na cesti in ob njej.

* Ne "tišči" v ovinke, kjer je na "zunanji" strani "slamoreznica" z ostrimi robovi. Tudi kandelabri, objekti in podobne neprijaznosti za motorista.

* V nepregledni ovinek vstopi z rezervo, kajti nasproti vozeče vozilo je poguba za "šibkejšega udeleženca" v prometu. - Torej, motorista!

* Vozilom, ki se vključujejo v promet iz stranske ceste NE VERJEMI, da bodo ustavila pred znakom - STOP.

* NIKOLI ne vozi tik za vozilom pred seboj, kaji to lahko obvozi oviro na cestišču (divjačino ipd.) Ti pa jo povoziš!

* Ne prehitevaj vozilo "na knap". To se lahko izogne oviri na cestišču in te izrine na nasprotni pas.

* Večje vozilo prehitevaj tako, da bo zagotovljeno TVOJE VIDNO POLJE.

* Izza (tovornjaka) ne pospešuj iz "nule), ampak si vzemi določeno razdaljo in ga prehiti v zagonu. Vseeno imej rezervo, da zreduciraš hitrost, če je to potrebno. (Sliši se oslovsko. Je pa življenjskega pomena)!

* Ne prehitevaj večjega vozila dokler nisi POPOLNOMA PREPRIČAN, kaj se dogaja pred teboj. Kajti, ob ponovnem vključevanju, ti lahko zmanjka prostora in ostaneš na nasprotnem voznem pasu.

* Bočni veter!!! Pozornost pri prehitevanju večjih vozil, še posbeno tovornjakov s ponjavami, kajti vakum te dobesedno potegne pod vozilo!!!

* Vožnja proti soncu! (Nesnaga na vizirju in lomljenje svetlobe).

* "Spoštuj" prometni znak o divjačini. Predvsem PONOČI.

* Ne "tišči" ponoči češ, saj je cesta prazna. - Neosvetljeni objekti /vprežni voz, traktorji, motokultivatorji itd.)

* Ponoči uparabljaj samo svetel vizir. Ali vizir, ki je homologiran za nočno vožnjo.

* Pri ustavljanju vedno v vzvratnem ogledalu "prečekiraj" promet za seboj. Nalet! Nikomur ne verjemi!!! Še posebno, če je cesta mokra.

* ZELO POMEMBNO! Npr; Prehiteti želiš tovornjak. Zakriva ti pogled. Pred njim se iz desne želi vozilo vključiti v promet. Zaradi počasnega tovornjaka zapelje na cestišče in zavije levo na nasprotni pas. Ti prehitevaš in "srečanje" je neizbežno! Takrat pa močno poči.........?!

* Zelo pomembno!!! Npr; Voziš po ravni pregledni cesti, kjer so navidezni prometni pogoji silno dobri. S tvoje leve se iz stranske ceste približuje vozilo, ki zavija desno. Zaradi pregledne in "prazne" ceste pogleda samo ne svojo levo in zapelje na vozišče glavne ceste v trenutku, ko ti prehitevaš vozilo pred seboj. Takrat pa močno poči!!! Če povzročitelj umre, ne bo nikoli zvedel vzroka...

* Ko se ponoči približuje vozilo z eno lučjo še ne pomeni, da je to motor!!!

* Pomembno za motorje, ki se jim vključi rezerva s pomočjo rezervne pipice... Prehitevaš dolho vozilo in ti začne zmanjkovati goriva. Preden najdeš in vklopiš rezervni dotok goriva (na levi polovici ceste), je po tebi!

* Ne verjemi nikomur, ki ima vklopljen desni smernik, da bo res zavil na desno. (Lastna izkušnja, kateri sem se ognil). A le za las.

* Blisk z lučjo še ne pomeni, da te ta pozna, ali je v "zasedi" policaj. - Za ovinkom lahko nabašeš na prevrnjen tovornjak...

* "Skupinska vožnja". - Kdor se ne podreja osnovnih pravil, ki veljajo zanjo, nima v skupini kaj iskati.

* Vožnja na avtocesti; Varnostni faktor pomnoži s 3 in PREDVIDEVAJ nenadne spremembe "okorelih" stricev in "nadzvočnih" kamikaz.

* V primeru zdrsa, spusti motor, pa če so v ceni vštete vse malice, ki si se jim v zadnjem mesecu odrekel.

* V primeru, da ti iz strnjene kolone avto zapre pot, SKOČI ČEZ!!! Je rešitev in je ni!? Moj prijatel je preživel z odrgninami na riti...

Toda - to je potrebno pošlihtati v dnevni sobi, pred TV-jem. Pa ne enkrat. Vcepiti si moraš dejstva v podzavest!!! Preverjeno! DELUJE!

Imate mačka v hiši?... Tudi od njega se je mogoče dosti naučiti. Zamisli se!?

* ALKOHOL?! Ta nima kaj početi v prometu. Predvsem med motoristi!

Vsi, ki radi pregloboko pogledajo v kozarec, naj imajo s sabo spalno vrečo ali nekaj fonda za pijačo.

Bolje je noč slabo preležati na seniku, kot večnost pod domačo rušo.

Ko pamet uide skozi desno zapeste po verigi na asfalt, je ŽAL PREPOZNO!

Pa še NASVET:

"Popravljajte napake drugih, kajti le tako bo vaša pot zanesljiva in varna.

Kdor smatra, da so te vrstice "prazna slama", naj ga spomnim.

Podoben članek, je bil napisan pred leti v časopisu.

Od takrat do danes, pa smo samo v Sloveniji motoristom izkopali že krepko preko sto (100) grobov...

SREČNO! Pa veliko zanimivih in varnih kilometrov.

motorist

Objavljeno

Ko sem jaz lani oktobra butnil po tleh, je najprej zanihalo krmilo, ker sem zapeljal na debelo plast peska.

Potem se je zgodilo...

ne vem kaj, ker sem podzavestno zaprl oči in nisem videl nič.

...

Ko sem zopet gledal, sem videl, kako motor na desnem boku drsi po cesti pred menoj, jaz pa za njim. Videl sem tudi, da je cesta prazna.

Ko sem se zaustavil, sem bil pod varovalno kovinsko ograjo na levi strni glede na mojo smer vožnje, motor pa kakšnih pet metrov naprej na sredini nasprotnega smernega pasu.

In to je to, za kakršno koli reakcijo enostavno ni bilo časa, vse se je odvijalo samo po sebi.

In na mojo srečo ugodno. Ne jaz in ne motor nisva zadela ničesar. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!