Skoči na vsebino

Padci


bLuZoNdEr

Priporočene objave

no jaz še vam bom pa postregla z najbolj pogostimi poškodbami motoristov (ki jih mi obravnavamo v fizioterapiji):

- strganje zadnje grižne vezi

- strganje meniskov

- pretrganje ali strganje kit , do katerih lahko pride tudi če ne nosite rokavic, saj se lahko kakšen predmet kar hitro najde kje drugje kot v podkožju in naredi veliko škode

- zlomi (predvsem golenice (ko ob kaj zadaneš), podlaktnice (ko priletiš na komolec) , koželnice (ob direktnemu pristanku na zapestju, ko je le to pod kotom 80°-90°)

- natrganje mišice, ali strgane mišice (predvsem mišic ramenskega sklepa in stegna)

- poškodbe glave nise tako hude, vsaj pri tisti večini, ki uporablja dobre čelade

- zlom reber (ob priletu v količek ograje, v avto...)

- poškodbe vratne hrbtenice so v smislu prenategov mišic, bolečin v vratu, ne gre pa za zlome. je pa nekaj, da je vratna hrbtenica najolj gibljiva tam, kjer so pomembni centri za dihanje in bitje srca, kar se pa lahko pri prekomernih hitrih sunkih pretrga (posledica je smrt).

- na ostalih delih hrbtenice je malo zlomov, več je poškodb mišic in vezi okoli vretenc, ki vsrkajo energijo in tako preprečijo prekomeren premik vretenc, pride do lumboischialgije in lumbalgije (ali vkleščenja živca zaradi zdrsa medvretenčne ploščice ter posledičnebolečine v hrbtenici ali po poteku živca) ( to velja za sunke od sprenaj in zadaj), pri tistih ki pridejo od spodaj in zgoraj pride do kompresijskih sil, ki lahko povzročajo pokanje hrustanca (ki se najprej poškoduje, saj hoče preprečiti poškodbo vretenc) šele na to pride do kakršnih koli zlomov vretenc.

zato vam lepo svetuje, da nosite v redu čelade, ščitnike za komolce, rokavice, ščitnike za kolena.

drug nasvet je, da probajte biti ob padcu čim bolj fleksibilni, ker se bodo tako sile lažje razporedile.

LP

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Fičo:

ko bi le bilo več tebi podobnih in manj nabijalcev prazne slame :worship:

@pips:

enako želim tudi tebi, pa dobrodošel na forum

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram tukaj nekaj napisat,saj imam s padci ogromno izkušenj.Kot so nekateri že ugotovili,so opisane reakcije refleksne in se jih ne da naučiti-lahko pa se pripravimo na to,da večkrat v mislih odigramo takšno nesrečo in zna se zgoditi,da reagiramo podzavestno-pravilno.

Moja top-2 padca:

-Pri 120km/h (brez čelade!!!) blokirala zadnja zavora in izlet iz ceste;poškodbe-vreznine po celem telesu od trave,drugače brez resnejših poškodb.

-Pri 90km/h stoječi Ladi karavan v zadek (spet brez čelade!!!)-sledilo cca.45m po asfaltu;poškodbe-odrgnine po celem telesu,vendar brez resnejših poškodb.

Moje mnenje-telesno dobro pripravljen človek ima absolutno več možnosti za praživetje padca,kot nešportnik.To pa je tudi vse,kar lahko sami storimo zase.Učiti ljudi,kako pasti,je pomoje nesmisel,ker če je človek klada,bo tudi padel kot klada.Tega se ne da naučiti,to moraš imeti v sebi.

Konkretno glede mojega primera,moraš pa imeti še svinjsko prekleto srečo,da jo odneseš brez poškodb (resnejših) brez čelade.Od takrat dalje,sem si rekel,da nikoli več ne bom tak cepec,da bi dobesedno nosil glavo naprodaj...pa se še vedno najdejo taki "asi"...žalostno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Angel-girl vam je lepo opisala, kako je s temi stvarmi. Jaz pa ne bom nič pisal, ampak samo slikice prilepil, pa se malo zamislite nad dejanji...

post-594-1111997022_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil quota
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ti je jasno, da bos padel imas mogoce se casa za nekaj a la "oh fuck" - ce sploh - predno se po vseh reglcih razlimas. tako da je naslov malce ponesrecen. .)

razmisljati o padcih je potrebno preden se zgodijo (hint: oprema oprema oprema in tehnika voznje tehnika voznje tehnika voznje). vse ostalo je podobno tistemu "saj sem samo malo noseca".

there´s no two ways about it - either you are (do) or you ain´t (don´t). :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 120km/h (brez čelade!!!)

-Pri 90km/h stoječi Ladi karavan v zadek (spet brez čelade!!!)

-prekleto srečo,

ne bom tak cepec,da bi dobesedno nosil glavo naprodaj...pa se še vedno najdejo taki "asi"...žalostno!

......da si to pogruntal si pa nucal 2x....dovolj je bil en smrkavec da te je videl ko si piču brez čelade - frajer....in ta smrkavec si je mislu - "to, to je cool"....in vprašanje je če je imel srečo on :hmm: .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... išči najmehkejšo oviro za pristanek.

:hmm: :hmm:

hm razen asfalta in ograje oz. avtomobila, če že slučajno letiš po zraku in si imaš cajt ogledati kam boš pristal ne najdem nobene mehke ovire?? Ogledovati se in iskati med padcem.... men to še nikol ni ratalo :doze:

Kaj natančno maš to v mislih naprimer?

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:  :hmm:

hm razen asfalta in ograje oz. avtomobila, če že slučajno letiš po zraku in si imaš cajt ogledati kam boš pristal ne najdem nobene mehke ovire?? Ogledovati se in iskati med padcem.... men to še nikol ni ratalo  :doze:

Kaj natančno maš to v mislih naprimer?

mogoč je mislil na kako deklino :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebemomilomater,včeraj sem padel :angry2:

Meni nič hudega,sem pa ostal brez ogledala,v kestlu mam luknjico,pa kufer je pošremfan.Še zdaj ne vem,ali sem sam skočil z motorja pred padcem ali me je vrglo... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da le ni s tabo nič narobe! Kaj pa je bil vzrok za padec, če smem uprašat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@fičo... Se pridružujem. Velik opisanega sem tud jest doživu, pa srečn skoz pršu. .) Zase in za vse druge upam, da bo šlo še tko naprej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fičo ala ti vera. Tak si napisal kak se spodobi. Na sebe lahko paziš le ti, noben drug nebo pazil na tebe. Tudi jaz bi že parkrat nekje končal, če ne bi predvideval oz. peljal pri zmerni hitrosti in je bila možnost umika.

Lp Pero :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to glede celade, ce si brez moras zleteti na asfaltu in se sam malo dotakniti z glavo asfalta :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v tej temi nism zasledil "mojega" padca.

lepega septemberskega popoldneva grem js en giro tam po vasi. vozil sm tam nekje 60-70km/h in grem čez eno manjšo luknjo na sredi ceste(manjša luknja ki sem jo prevozil neštetokrat saj grem vsak dan čez), volan mi je naenkrat začel nekontrolirano zavijati levo in desno in po nekaj metrih takše vožnje me je vrglo dol pol pa sm drsel še dodatnih 20m. :slap:

zanima me kako umiriti volan?

naj povem da sm na motorju zjebal čisto vse plastike in še verigo mi je utrgalo.

js ker sm bil pač zelo pameten(kratke hlače, kratka majica, cokle) pa sm skoraj dva meseca hodil na previjanje ran. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v tej temi nism zasledil "mojega" padca.

lepega septemberskega popoldneva grem js en giro tam po vasi. vozil sm tam nekje 60-70km/h in grem čez eno manjšo luknjo na sredi ceste(manjša luknja ki sem jo prevozil neštetokrat saj grem vsak dan čez), volan mi je naenkrat začel nekontrolirano zavijati levo in desno in po nekaj metrih takše vožnje me je vrglo dol pol pa sm drsel še dodatnih 20m.  :slap:

zanima me kako umiriti volan?

ja mal kondicije v rokah ne škodi in pravilna drža na motorju... tako da si nagnjen bolj naprej... da lahko vpljivaš na odzive motorja.. če sediš gor kot en čuk gre motor po svoje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kak se spodobi. Na sebe lahko paziš le ti, noben drug nebo pazil na tebe. Tudi jaz bi že parkrat nekje končal, če ne bi predvideval oz. peljal pri zmerni hitrosti in je bila možnost umika.

***

bedenikp!

Spoštujem tvoj značaj!

motorist

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
v tej temi nism zasledil "mojega" padca.

lepega septemberskega popoldneva grem js en giro tam po vasi. vozil sm tam nekje 60-70km/h in grem čez eno manjšo luknjo na sredi ceste(manjša luknja ki sem jo prevozil neštetokrat saj grem vsak dan čez), volan mi je naenkrat začel nekontrolirano zavijati levo in desno in po nekaj metrih takše vožnje me je vrglo dol pol pa sm drsel še dodatnih 20m.  :slap:

zanima me kako umiriti volan?

naj povem da sm na motorju zjebal čisto vse plastike in še verigo mi je utrgalo.

js ker sm bil pač zelo pameten(kratke hlače, kratka majica, cokle) pa sm skoraj dva meseca hodil na previjanje ran. O:-)

Volan umiriš tako, da se premakneš po sedežu nazaj in dodaš plin. Motor sila potiska naprej, prednje kolo razbremeniš in "mahanje" se umiri. Največja napaka je da odvzameš plin, saj takrat motor prične zavirat in tako je "mahanje" le še večje do padca seveda.

Obilo sreče v prihodnjič. :OK:

LP Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? varno!V knjigi Boruta Bitnerja"OSNOVE VARNE VOZNJE Z MOTORNIM KOLESOM"na straneh 18/19 fizikalne zakonitosti voznje avtor opisuje nihanje motornega kolesa in pod POMNI:Pri nihanju je potrebno storiti naslednje: odvzeti plin in mocno poprijeti krmilo,stisni rocico sklopke,mocno se nagniti nad prednje koloin ga z lastno tezo obremeniti,nezno zavirati k.c. toraj ravno nasprotno temu kar trdi Pero.Na tebi je kako bos v bodoce ravnal preprican pa sem ,da ce bos ravnal tako kod opisuje avtor pri tem ne potrebujes se srece,katera pa vsekakor ne mora skoditi-pa lp :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? varno!V knjigi Boruta Bitnerja"OSNOVE VARNE VOZNJE Z MOTORNIM KOLESOM"na straneh 18/19 fizikalne zakonitosti voznje avtor opisuje nihanje motornega kolesa in pod  POMNI:Pri nihanju je potrebno storiti naslednje: odvzeti plin in mocno poprijeti krmilo,stisni rocico sklopke,mocno se nagniti nad prednje koloin ga z lastno tezo obremeniti,nezno zavirati k.c. toraj ravno nasprotno temu kar trdi Pero.Na tebi je kako bos v bodoce ravnal preprican pa sem ,da ce bos ravnal tako kod opisuje avtor pri tem ne potrebujes se srece,katera pa vsekakor ne mora skoditi-pa lp :hmm:

Zna biti, da je bedenikp opisal reševanje situacije "po športno", pips pa "po penzionersko". :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če padeš na cesti, kjer maš na eni strani skale, hrib, ki se ne bo umaknil :) in na drugi tisto mesoreznico od "varovalne" ograje ti ne more pomagat nihče...če pa slučajno preživiš brez praske, pa ne se zahvaljevat "bogu", saj te nima rad, če ne bi te vzel k sebi :lol: hahahaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? varno!V knjigi Boruta Bitnerja"OSNOVE VARNE VOZNJE Z MOTORNIM KOLESOM"na straneh 18/19 fizikalne zakonitosti voznje avtor opisuje nihanje motornega kolesa in pod  POMNI:Pri nihanju je potrebno storiti naslednje: odvzeti plin in mocno poprijeti krmilo,stisni rocico sklopke,mocno se nagniti nad prednje koloin ga z lastno tezo obremeniti,nezno zavirati k.c. toraj ravno nasprotno temu kar trdi Pero.Na tebi je kako bos v bodoce ravnal preprican pa sem ,da ce bos ravnal tako kod opisuje avtor pri tem ne potrebujes se srece,katera pa vsekakor ne mora skoditi-pa lp :hmm:

Ne vem ki je ta avtor to vzel, samo jaz ti povem kar sem slišal od zelo zelo izkušenega motorista.

Lp Pero .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!