gizmOkak Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Ja, odpri padalo :lol: Ma kaj češ nrdit v tem primeru, NČ če mene prašaš. Edino en očenaš lahko zmoliš če utegneš O:-)
TinaRR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Kaj naredit v tem primeru? A se sploh da kej rešit? ← To je posnetek iz Isle of Mana izpred nekaj let, ta motorist ni preživel, je bil namestu mrtev. :cry:
Pervy Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 :? varno!V knjigi Boruta Bitnerja"OSNOVE VARNE VOZNJE Z MOTORNIM KOLESOM"na straneh 18/19 fizikalne zakonitosti voznje avtor opisuje nihanje motornega kolesa in pod POMNI:Pri nihanju je potrebno storiti naslednje: odvzeti plin in mocno poprijeti krmilo,stisni rocico sklopke,mocno se nagniti nad prednje koloin ga z lastno tezo obremeniti,nezno zavirati k.c. toraj ravno nasprotno temu kar trdi Pero.Na tebi je kako bos v bodoce ravnal preprican pa sem ,da ce bos ravnal tako kod opisuje avtor pri tem ne potrebujes se srece,katera pa vsekakor ne mora skoditi-pa lp :hmm: ← nevem, meni tu ni neke logike. OK sklopka ja, ampak obremenit kolo medtem ko že opleta in še posebaj MOČNO PRIJET KRMILO <_< ? mani se je to že zgodilo parkrat zaradi slabe ceste, kot začetnik sem stiskal krmilo in odvzemal gas in tresenje je bilo samo hujše - sedaj bilanco držim rahlo da ji dam možnost opletanja ker z trdo držo samo večaš nihanje ko prepočasi samo korigiraš levo-desno, navijem gas in zadeva se reši.
Špilferderber Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 in nekdo je nekje lepo razložil: če fejst držiš kravco za roge, se tresenje prenese na cel moped. refleksi pač delajo svoje. tudi jaz fašem bele členke ob kriznih situacijah.
simonsi Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 To je posnetek iz Isle of Mana izpred nekaj let, ta motorist ni preživel, je bil namestu mrtev. :cry: ← O jeba, to pa nisem vedel :cry: RIP
premza Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Ne vem, če tole kaj pomaga... Ko smo bili majhni (in malo nori :whistle: ), smo se šli kdo dlje porine bicikl. Prijel si ga za sedež, pognal kolikor si lahko in potem spustil, da sam nadaljuje. Majhna nihanja, ki so se pojavila na začetku (ker si bicikl navadno potisnil malo postrani) so se sama iznihala, če pa je kasneje kolo (zaradi kake luknje ali podobnega) močneje zanihalo se je to nihanje hitro stopnjevalo, balanca je začela opletati sem ter tja vse močneje, daokler sprednje kolo ni "zagrabilo" in bicikl se je prevrnil! Najverjetneje se nihanja pojavljajo zaradi različnih vrokov in je zato tudi recept za umiritev drugačen. Poleg tega lahko odpravljamo vzroke ali pa posledice. Blažilec krmila npr. blaži posledice, zaviranje ali dodajanje plina pa najverjetneje vpliva na vzroke. Kaj pa je v posameznem primeru vzrok pa je vprašanje. Nihanje pri pospeševanju in nihanje pri zaviranju verjetno nimata istega vzroka. Pozna kdo fizikalna ozadja teh nihanj? :hmm:
suzuki Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Kaj naredit v tem primeru? A se sploh da kej rešit? ← Hola! Tankslapper... prav o tem smo se malo nazaj že pogovarjali na forumu, poglej tule, zelo lep opis zadeve, fizika zakaj, čemu, kako pomagat... celo primer na filmčku je isti... tko da izgleda da so toplo vodo odkrili že pred nami :whistle: :lol: SharpNinja 1
wolfy Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 jst osebno sem padu že dosti krat......ni ga pa bilo primera da bi ostal ob motorju, ki motor bom že popravu (prej al slej) sebe pa ni nujno da lahko zmeri popraviš!!!! :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:
Gallus Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 V takem primeru je potrebno razbremeniti zadnje kolo (dvigniti rit iz sedeža) in pooooočasi spustiti plin ...... toliko o teoriji ..... tam je vse lahko in enostavno .... ... če ne pomaga, pa v praksi na hitro eno zmoliš ....
dedo Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 kljub vsej teoriji in vsemu kar sem o tem prebral sem na ovinkih kjer je asvalt bolj naguban kar prestrašen in zelooo zmanjšam hitrost, saj se bojim da bom spet padel na isti način. :P kolkor se jaz spomnem, v trenutku ko nisem več obvladoval volana nisem imel kej dosti časa da bi razmislil kaj narediti in nisem sploh odreagiral, vsaj pravilno ne kot zgleda. :photo:
Pips Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Pozdravljen Premza!Fizikalna ozadja teh nihanj so-prepisujem iz vciraj omenjenega prirocnika 2.2 Nihanje motornega kolesa se pojavlja praviloma vedno pri vecjih hitrostih-nad 120km/hMotorno kolo zacne nihati oziroma opletati v vseh treh oseh(v volanski,dolzinski in visinski osi).To je zapleteno gibanje,ki je tudi zelo nevarno in neprijetno vsakemu motoristu.Postane lahko tudi tako intenzivno,da povzroci padec motorista.Nihanje lahko povzroci cestisce,voznik ali samo motorno kolo.Vzroki za nastanek nihanja so: 2.2.1Cestisce:neravnine na cestiscu,nenadno menjavanje vrste in kvalitete talne podlage,vzdolzni kanali,nastali zaradi tezkih vozil,talne signalizacije so pogost vzrok in raztresen material-pesek. 2.2.2Voznik motornega kolesa:z napecnim sedenjem (sedenje voznika na zadnjem sedezu),nepravilnim naslanjanju nog-na stopalkah namenjene sopotniku,z nepravilo razporeditvijo prtljage ali neprimerno obleko(opletajoca obleka) lahko izzove nastanek nihanja. 2.2.3.Motorno kolo:poskodovani lezaji v krmilu,poskodovana platisca ali napere koles,neenakomerna obraba pnevmatik,manjkajoce vzvratno ogledalo,v vetrovniku nepreverjena pleksi zascita(neorginalni deli oklepa,preobramenjenost motornega kolesa,in nepravilno razporejena prtljaga na motornem kolesu.kcTo je vse kar je avtor napisal lp Pips
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se