jezo-jan Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Živjo zanima me kako je z varenjem (švasanjem) motorja. Zanima me vse kako se to dela , kako močno to drži, vaše izkušnje, če se kdo malo bolj spozna na to nej mi pošle pm pls Lp Jan
Leteči Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Kot prvo je VARJENJE in ne VARENJE. Povej kaj dejansko bi rad zavaril pa ti bomo lahko kaj pomagali
jezo-jan Objavljeno Marec 30, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Ja motor je bil švasan pri belanci (natančneje je bil švasan gištel oz. ogrodje malo pod krmilom) zanima me kako močno to drži (sošolec mi je rekel da to ni najbolje in da je fora tudi pod kakim kotom švasaš.... Če kdo ve kaj več mi pišite lahko vam pošlem tudi sliko Lp Jan
Happy Biker Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Če je bilo dobro zavarjeno nimaš kaj skrbet,to je pa samo odvisno od varilca. Na žalost to ne boš prej vedel, kot v primeru, da ti var poči. Sam kot varjenja ni toliko pomemben, kot je pomembno koliko pretopiš material. Če ti je to delal nekdo, ki se vsaj malo spozna na varenje ni panike. l.p
polomljeni motoristek Objavljeno April 14, 2005 Opozori Objavljeno April 14, 2005 Glede na to, da sprašuješ o varjenju sošolce, ki očitno nimajo pojma (kot varjenja??? :slap: ) tistemu, ki ti bo/je to varil ne zaupaš ravno najbolj..... Daj nekomu, ki zna variti, ki se s tem profesionalno ukvarja in ne sprašuj nekih "fušarjev", ki ti bodo varili z zanič elektrodami, pa še neprimernimi za ta material, ........... V končni fazi, bo glede na to, da je to nekje na krmilu ( a znaš ti tudi slovensko pisati, da bomo vsi razumeli??) bo na tem varu visela tvoja (ne)varnost.......
Brdaus Objavljeno April 15, 2005 Opozori Objavljeno April 15, 2005 Jest mama na svoji CBRi zašvasan kos aliminija (pod balanco), ki drži konzolo za števec pa za masko. In ti povem, da je čist uredu. :grim Ferrarist 1
RHonda Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Kaj pozna kdo koga iz Ljubljane in okolice ki vari aluminij ?
Happy Biker Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Jerman iz Depale vasi pri domžalah. :)
Moto32 Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Ja motor je bil švasan pri belanci (natančneje je bil švasan gištel oz. ogrodje malo pod krmilom) zanima me kako močno to drži ← Če je zvar kvaliteten,te nima kaj skrbet (razen tega,zakaj je bilo potrebno varjenje). Veliko o kvaliteti zvara ti lahko pove že sam izgled: če je zvar videt lep,je zelo velika verjetnost,da je varil nekdo,ki se na varjenje spozna in se zato nimaš česa bat .) V nasprotnem primeru pa... :wacko:
lina Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Ni vsak aluminij aluminij...največkrat gre za zlitine in od tega je odvisno tudi koliko drži oz. če je bilo prav švasano. Vrste varenja aluminija (ok mogoče sem kje brcnila v temo..ker me to ne zanima vseeno pa včasih poslušam kakšno debato)...od pulznega laserja, TIG, MIG, hladno varenje.... Zdej če te skrbi vprašaj kje kdo kaj...oz če je bilo švasano že dolgo nazaj in je bil motor v uporabi pol po moje ni panike. Če je človek stvar zvaril pred kratkim in ti prodal motor...pol pa ti ne ostane drugega kot, da paziš in mal probaš (dobro umerjen udarec z macolo bi povedal marsikaj :) ) Sicer pa sej vidiš koliko je vara..oz ...če le ta stvar poči ti ostane balanca v roki?...In definitivno ,,ocvirki,, na švasu ne obetajo nič dobrega.
simonsi Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 (dobro umerjen udarec z macolo bi povedal marsikaj :) ← To je pa še bolj hi-tech kot RTG :lol:
lina Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 (popravljeno) Pa še neki...a je zvarjen aluminij na aluminij al aluminij na želez naprimer....pri takem švasaju rabiš že orng tehnologijo/laboratorij za varenje z ekspozijo v nekih komorah...če to sploh delajo pri nas ne vem. Poleg tega je mešanje -varenje...enega materjala z drugim bolj začasna rešitev...ponavadi začne pokat ker se grizeta. Še najbolj ziher če variš cevasto zadevo je da daš noter en kratek profil in pol zavariš čez. Sem zakomplicirala?...No še vsako tako preprosto stvar se da v iber zakomplicirat-le dolgčas ti mora biti dovolj...in...sploh če sledim tvojemu skopemu opisu kaj je sloh zašvasano. :P Pojdi na inštitut za varenje...tam ti bojo ziher znal povedat (tam tdi švasajo-za stranke in za denar) kako stvar stoji. Popravljeno Julij 27, 2005. Popravil lina
pikec Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 :worship: kapo dol pred takimi dekleti.... mig72 1
Jure Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Sem se odločil odpret novo temo, ker sodeč po iskalniku ne obstaja in napisat par stvari še o varjenju plastike.. Mogoče bo tema komu koristila, ker vem, da sem pred časom jaz imel nekaj za zavarit, pa nisem sploh vedel ali se da, kako to zgleda, idp. Vsaka informacija pa pride prav :) No v prostem času se malo ukvarjam tudi z ličarijo, večinoma za lastne potrebe, včasih pa komu tudi popravim kakšno stvar. Med ličarska opravila pa sodi tudi varjenje plastike. Vse se je začelo par let nazaj, ko sem občasno pomagal pri enem kolegu ličarju in ugotovil, da ima tudi "fen" za varjenje plastike. Moj problem komu dat zavarit je bil rešen in popravila sem se lotil kar sam :) Glede na to, da sem to počel prvič sicer ni bilo najlepše, ampak ratalo pa je.. Še malo kita gor in stvar je bila kot nova :D No sedaj pa k bistvu. Plastiko ni tak problem zavarit. Seveda je fajn, da imaš pravo orodje, s tem imam v mislih predvsem specialen fen, ki piha zelo vroč zrak skozi tanko šobo. Potem pa je vse kar potrebuješ še palčka iz enake plastike, kot jo nameravaš varit. Poznamo namreč ogromno tipov plastike, ponavadi je vsak plastičen del tudi označen na zadnjem delu za kakšno plastiko gre.. Oklepi od motorjev so največkrat kakšen ABS, potem odbijači, luči avtomobilov, ipd, so velikokrat plastika tipa PP, PE, itd, itd. Ko se lotiš varjenja je torej zelo pomembno, da variš z enakim tipom plastike kot je del, ki je varjen. Če mešaš tipe plastik, se navadno različni plastiki že tekoj ne sprimeta, ali pa vse odleti stran, ko se posuši. V trgovinah z ličarskim materjalom se ponavdi dobi posebne plastične palčke za varjenje poljubnih tipov. Lahko pa enostavno ponajdeš doma kakšen kos plastike ustreznega tipa, npr od kakšnega starega odbijača, razbite luči in če ustreza s fleksarco narežeš na trakce in potem variš s tem. Naj ob tem povem, da to ni edini način popravljanja plastik, da se tudi z raznimi smolami in vlakni, ipd, ampak sam ponavadi kar zavarim, se mi zdi najmanj kompicirano in najbolj drži. Ko mi je na motorju npr. počil blatnik in sem ga zavaril, sem ga nato kasneje enkrat spet nesrečno naslonil. In zadeva ni počila po varu ampak 1 cm zraven po zdravem delu. Če narediš lepo, uproabiš pravi tip pastike in površino predhodno očistiš umazanije, morebitne barve, ipd, zadeva res odlično drži. Sploh pa je varjenje s plastiko idelna rešitev, kadar je neka stvar samo počena, takrat se da res super naredit in to tako, da drži skoraj bolje kot prej, ko je bil predmet cel :D No v zadnjem času sem imel v popravilu par plastik za motorje, pa sem 2 projekta nekaj poslikal z mobitelom. Tu so pa fotke, da si malo predstavjate kako to sploh zgleda :) Zadek cometa 650. Kjer je varjeno (in označeno) je bil rob popolnoma zdrsan stran in je bila cca 1 cm široka luknja. Popravil sem tako, da sem naredil fliko iz enake plastike, jo segrel da je sedla na notranji rob in jo zavaril okrog in okrog. Potem sem pa nalil malo plastike že iz zunanje strani, da sem zaflikal še vdolbino, kjer je bila prej luknja in nato malo pobrusil. Z minimalnim kitanjem s kitom za plastiko je bil zadek kot nov :D Tu sem imel samo še ostanke varilnih palčk, zato ni preveč lepo, ker so bile prekratke da bi lahko lepo potegnil en var okoli in okoli.. Pa itak iz zdanje strani ni nič videt :) Tole je pa maska od fazerja, ki je preživela kar hud padec.. Motor je toliko čsa drsel, da je na označanem mestu bila maska prebrušena in je bila tam cca 7 cm dolga in 1,5cm široka luknja. Stvar sem popravil tako, da sem iz spodnje strani zrezal nove koščke in ojačal poškodovan del, nato pa še iz zgornje strani malo zavaril kjer in nanesel novo plastiko, kjer je manjkala. zadnji del: prednji del grobo pobrušen (kjer je označeno je bila luknja in kjer je črta razpoka): prednji del (fino pobrušen) Seveda bom moral vse skupaj še malo pokitat s kitom za plastiko, preden bo nared za nadaljno obdelavo, ampak je tudi sedaj kar ok ratalo, glede na stanje v katerem je bila maska. Počena je bila tudi na mestu, kjer je rdeča črta na 4. sliki vendar je pri varjenju tako lepo zatopilo razpoko, da je po brušenju sploh ni več videt. Tako kot tu, je bila počena še na par drugih mestih in sem jo povsod popravil na tak način :) Zakaj torej ta tema.. Z malo truda in volje, se da popravit in rešit tudi kakšno stvar, ki na prvi pogled zgleda zanič in potrebna menjave. Če ima kdo še kakšno vprašanje pa kar na dan, če bom z nal odgovorit bom z veseljem. Naj pa povem, da nisem jaz noben strokovnjak za to. Ne dvomim, da bi izkušen ličar te stvari naredil še precej lepše, ampak tudi to se mi zdi čisto ok, drži in ko je stvar končana ni ponavadi nič opazit. Ličarija mi je le hobi (kadar je pač čas) ob študiju šihtu in šraufanju :) LP. axilon, ironbeeper, trojan69 in 1 other 4
k0ci Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 ...še en način si pozabu.......če imaš pač neko plastiko v dveh delih ju sestaviš skupaj kot puzzle, nato pa na zadnjo (nevidno stran) na mestu preloma položiš kovinsko mrežico (čim bolj gosto, vendar ne pregosto), tako da pokriva celo razpoko...nato vzameš lotkolm (spajkalnik) in segrevaš mrežico, ta se nato sama od vročine pogreza v plastiko in jo zavari, seveda pa je treba pazit da ne pogleda na drugi (vidni) strani ven
Jure Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 (popravljeno) Imaš prav, to sem pozabil omenit. Ampak omenjena varianta skoraj bolj pride v poštev kot dodatek in ojačitev k varjenju. Vseeno je fajn, če čez zunanji del razpoke, ki si jo z notranje strani utrdil z mrežico potegneš še plastičen var in ga nato lepo zbrusiš. Tako namreč še bolj utrdiš vse skupaj in zaliješ špranjo od razpoke ter preprečiš morebitno kasnejše pokanje kita ali barve na tistem mestu. Popravljeno Februar 11, 2008. Popravil DeX
TheMan Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 bi prilepil še sliko fena ki ima tak majhno luknjo oz kerega si uporabo :? drugače pa dobra stvar za vedet, če maš voljo kaj sam naredi :worship:
Jure Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Bom od priliki slikal še fen, ampak to gre za profi ličarsko orodje in stane okoli 500eur. Se pa verjetno dobi tudi kakšno cenejšo varianto za hobi program.
Jure Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Sem našel na internetu, to je to: Sam uporabljam ravno takega. Pa še kratek opis: The T65S torch has a built in motor driven blower and so needs no external air source, making it ideal for site work or where access is restricted. The motor has long life carbon brushes and the whole torch is extremely robust. The air jet temperature is electronically controlled up to 700ºC.
RHonda Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Jest sm tud varil že. Uporabil sem za varjenje blatnika dodatno plastiko, ki sem jo natopil s spajkalnikom. Sicer pa take napravice pridejo še kako prav OK :worship:
RHonda Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 Jest pa sem danes kar zlimal plastiko s sekundnim lepilom na blatniku, ki je bila počena in en kos plastike (posledisa včerajšnje zvrnitve na bencinski) na oklepu. Presenetljivo, da sekundni ''lim'' na zxr-ju drži kot :devil: , na zx-6r pa ni držalo nič... Zgleda, da ni ista plastika :worship:
salo Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 Jest pa takole .) Ali je to običajen industriski fen z manjšim nasavkom, ali je prav tako namenska zaradi pretoka in hitrosti zraka,..
Brdaus Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 Jest pa sem danes kar zlimal plastiko s sekundnim lepilom na blatniku, ki je bila počena in en kos plastike (posledisa včerajšnje zvrnitve na bencinski) na oklepu. Presenetljivo, da sekundni ''lim'' na zxr-ju drži kot :devil: , na zx-6r pa ni držalo nič... Zgleda, da ni ista plastika :worship: Super začasna rešitev... ampak ker je sekundno lepilo "stekleno" (beri: ni elastično) ti bo po vsej vrjetnosti ob tresljajih plastika po spoju ponovno počila. Drugič priporočam limanje s kakim dvo-komponentnim lepilom ali epoxy-jem .)
simonsi Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Kako se pa reče temu elastičnemu lepilu za plastike, pa kje naj ga dobim? A kar rečem epoxi za plastike a kako? Imam par razpok za zalepit pa bi od znotraj napacal, kjer estetika ni važna.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se