Skoči na vsebino

Varjenje plastike + ostalo...


Priporočene objave

Objavljeno

..točno tko kot pravi Dusanr...

Spajkalnik.. navaden... konico si prirediš (pokuješ...brusiš) kakor rabiš, topiš, dodajaš plastiko... in to je to.

S fenom lahko pregreješ okolico in plastiko deformiraš in variš lahko s "polaganjem kabla" v počeno mesto..

...s spajkalnikom pa narediš v nulo. Malo več cajta si vzameš, pa je. Sej ne delaš serijsko na normo. Tudi če je kaj bolj polomljeno, s spajkalnikom najprej "sheftaš", da je lepo skupaj, nato pa variš z ene strani do globine malo več kot polovice, nato pa še z druge strani....spet malo čez polovico debeline materiala...tudi če kej manjka, z lahkoto "nazidaš" material...

Objavljeno (popravljeno)

Fantje.

Varjenje ABS- a je mala malica. Z nitro razredčilom izdatno namažeš oba roba, ki sta se zlomila. Mazati moraš tako dolgo, da postaneta lepliva in ju nato stisneš skupaj, ter malo med seboj podrgneš. Tako se sprimeta, nato pa držiš nekaj časa skupaj, da se zadeva strdi. Zvar je zelo močan (preizkušeno na mojih plastikah XTZ 750, ki je bila v precej slabem stanju.)

Možno je uporabiti tudi NAILENE ACRYLIC FILL KIT. To je zadeva za izdelavo umetnih nohtov. Pri nas se je sicer ne dobi. Jaz sem jo naročil preko ebay- ja. Pri tem sistemu z notranje strani narediš utor (zbrusiš z biaksom) in zapolniš s to maso. Sicer ta masa, ko jo zmešaš skupaj zelo smrdi, drži pa kot strela.

Paziti je potrebno le, da to maso uporabljaš na notranji strani plastike, saj je drugače lakiranje PAIN IN THE ASS.

Vse to sem preizkusil in se naučil, zato da lahko delim z vami.

lp A

Pa še to. Če meniš, da je potrebno zvar ojačati, lahko to storiš s kakšno ABS ploščico, ki jo namažeš z razredčilom, da se malo stopi in nato "nalepiš" čez zvar.

Najbolj preprosto in učinkovito varjenje ABS-a (pa tudi vseh drugih tipov plastike) je pa s tem dvojim :)

post-1190-0-66480700-1336588850_thumb.jpgpost-1190-0-71449700-1336588871_thumb.jpg

Saj ne da se z nitro razredčilom ne da, ampak nikoli ne veš kolk bo prijelo, včasih zna ful zagrabit, včasih lahko pa spet poči.. In da zadevo popraviš, pokitaš, pobarvaš, polakiraš in da potem poči.. Je pa za popizdit :) Z dodajanjem je najbolj ziher, ker res drži potem.

Glede raznih lepil je pa tako.. Določena primejo ok, marsikatero sčasoma enostavno popusti, predvsem pa z lepili rata packarija.. In je če treba še enkrat popravljat, potem vse skupaj slabše prime, pa tudi varit je tako, predhodno lepljeno plastiko zelo težko, pa še smrdi tisto za dol past ko prideš s temperaturo zraven..

Govorim iz izkušenj, ker sem že prevečkrat dobil v popravilo razne z raznimi lepili namazane plastike.. Držalo kratek čas, počilo, potem so se odločili, da bi blo bolš oreng zavarit, potem se pa zajebavaj ti s tistim.. V zadnjih par letih sem dal skozi roke ogromno plastik in čeprav bi tudi meni včasih bilo bistveno lažje in hitreje namazat z lepilom al pa napopat z nitrom, so izkušnje nekako pokazale, da je najbolj ziher če se oreng zavari in je zadeva rešena :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Pa ni treba ravno tega profesionalnega fena, ki ga je napopal Jure kupovat.

Se za dobrih 100 ojrčkov dobi že fino uporabno zadevo.

steinel-HG2310lcd.png

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

... pa kaj boste vsi se profesionalno ukvarjal s tem švasanjem?

če rabiš zase nekaj pošvasat, je navaden spajkalnik zakon... kot sem napisal prej.... sploh če ga maš doma.. al pa sosed... al pa tast...

Objavljeno

... pa kaj boste vsi se profesionalno ukvarjal s tem švasanjem?

če rabiš zase nekaj pošvasat, je navaden spajkalnik zakon... kot sem napisal prej.... sploh če ga maš doma.. al pa sosed... al pa tast...

S spajkalnikom sem tudi pacal. A Steinel, ki je uporaben še za marsikaj, recimo za prižgati oglje na žaru, stopiti svinec, kaj zalotati ipd. je poseg varjenja celega odbijače opravil mnogo elegantnejše kot bi to naredil s spajkalnikom.

Cena je bila v primerjavi z novim odbijačem malenkost.

Seveda pa vsak kakor hoče, magari z maminim peglajzlom.

Objavljeno

Dons sm končn dukunčal ... Sam še finese brušenja in v "špric kit" pa u lakirnico po novo barvo :)

IMG_20120512_222716.jpg

Objavljeno

Hi,

jaz sem se drugače lotil takšnega opravila.Plastiko sem po notranji strani z finim brusnim papirjem ošmirglal.Vse kose sem zlepil skupaj z sekundnim lepilom.Potem sem po notranji strani naredil premaz in položil steklena vlakna.To sem ponovil 3x,torej trije sloji steklenih vlaken.Z varjenjem ponekot deformiraš plastiko,čeprav lahko potem dodaš 1cm kita,če ti paše ;) Varil sem samo 1x,preveč zamudno opravilo.Pa še grdo izgleda izdelek.

LPM

Objavljeno

Varjenje plastike: 041-482-570

Cveto, Breg pri Litiji

Objavljeno

Živjo,

včeraj sem šel na dopoldansko furo pred dežjem in ko sem se vrnil, sem opazil da imam počeno bočno desno plastiko in sicer je nalomljeno od luknje za vijak pa do roba (motor Honda CBF1000). Tako izgleda: http://dl.dropbox.com/u/11564440/IMG_1.jpeg .

Ker je že prejšnji lastnik tudi malenkost počil plastiko pri maski (cca 3cm) na levi pa imam manjšo prasko, bi dal počena dela zavarit ter potem kompletno sprednjo plastiko barvat (oba boka ter masko). Koda barve je NHA48.

Glede na to, da naj bi bile cene za varjenje ugodne (na neki strani sem našel, da bi prišlo cca 20-30eur), me zanima, koliko bi bil strošek ličanja ter kdo v LJ oz okolici bi mi morda vse skupaj naredil (da ne nosim na dva konca).

Hvala in LP

Objavljeno

odsvetujem ličanje v vsakem primeru, razen če ni motor zličkan.

Objavljeno

odsvetujem ličanje v vsakem primeru, razen če ni motor zličkan.

@Simonsi; lahko poveš kaj več, namreč plastiko moram zavariti (verjetno bom peljal k Bams - Dolgi most , ali Gplast - Rudnik) - če kdo ve, kateri od teh dveh je boljši oz bolj ugoden, bom hvalažen. Po varjenju se bo zagotovo videla črta vara. Kaj potem narediti v tem primeru, dati kakšno nalepko (npr imitacijo karbona) čez to?

Motor ni bil sesut, samo motijo me te lepotne napake (namen dati motor v prodajo in menjati za nekaj drugega)...

Objavljeno

Če bo majster pazil in varil samo od znotraj, se od zunaj nebi smelo nič videt. Bolje bo da pustiš razpoko, kot pa daš vse štrihat, kar je dost drago, videlo se bo da je barvano in pol bo vsak potencialni kupec mislil kolk je moral bit motor poškodovan, da je vse štrihano.

No, po želji :)

Objavljeno

Če bo majster pazil in varil samo od znotraj, se od zunaj nebi smelo nič videt. Bolje bo da pustiš razpoko, kot pa daš vse štrihat, kar je dost drago, videlo se bo da je barvano in pol bo vsak potencialni kupec mislil kolk je moral bit motor poškodovan, da je vse štrihano.

No, po želji :)

Če ti barva pravi mojster sploh ne boš opazil da je blo barvano, pa čeprav pobarva samo polovico plastike. Tako so pač moje izkušnje.

Objavljeno

mhm, potem je pa tudi cena temu primerna :P

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni, danes sem varil plastiko, zadeva je uspela. zanima pa me če je kaj narobe če je mogoče kakšna majhna luknjica kje? saj to se potem še pokita...

Objavljeno

pozdravljeni, danes sem varil plastiko, zadeva je uspela. zanima pa me če je kaj narobe če je mogoče kakšna majhna luknjica kje? saj to se potem še pokita...

Uspe skoraj vedno, sam kaj ko pri prvi vibraciji takoj poči :P, upam, da si uporabil dodatno plastiko za dodajanje materiala + kovinsko mrežico? Luknjice se tudi lahko zavari, v kolikor je na tistem delu barva odstranjena do "surove" plastike, potem samo prevariš in pobrusiš, je bolj obstojno kot kit, je pa res, da je malenkost bolj dolgotrajen postopek. Če je govora o luknjicah premera do nekje 3mm, ti kar pokitaj z dobrim dvokomponentnim kitom :)

Objavljeno

Uspe skoraj vedno, sam kaj ko pri prvi vibraciji takoj poči :P, upam, da si uporabil dodatno plastiko za dodajanje materiala + kovinsko mrežico? Luknjice se tudi lahko zavari, v kolikor je na tistem delu barva odstranjena do "surove" plastike, potem samo prevariš in pobrusiš, je bolj obstojno kot kit, je pa res, da je malenkost bolj dolgotrajen postopek. Če je govora o luknjicah premera do nekje 3mm, ti kar pokitaj z dobrim dvokomponentnim kitom :)

uporabil sem dodatno plastiko, mrežice pa ne, saj je bila samo malo napokana in naj se nebi rabila če niso manjši koščki... luknjice sem mislil te ko sem varil in zbrusil pač ni gladko je tu pa tam kakšna majhna luknjica...

Objavljeno (popravljeno)

@MARJA: Mi lahko zaupaš kakšnega dobrega ličarja iz Ljubljane ali okolice? Bi potreboval enga majstra za eno malenkost uredit.

Popravljeno . Popravil suntrace14
Objavljeno

@MARJA: Mi lahko zaupaš kakšnega dobrega ličarja iz Ljubljane ali okolice? Bi potreboval enga majstra za eno malenkost uredit.

Kočevje predaleč? Mamo vrhunskega ličarja...Več na zasebno.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ali mogoče kdo ve za koga ki vari plastiko v mariboru ali okolici?

LP Matej

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zanima me če se da zadevo na spodnji sliki popravit? Kasneje bi bilo prebarvano. Se splača kupit in popravit.

post-16842-0-41720800-1358156617_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno

A to je barvana plastika? če ni barvana je nemogoče popravit brez da bi bilo videt

Objavljeno

... je barvana... se vidi metalik barva...

Najbolje je dobiti enako plastiko ( od kakega zbitega enakega motorja) in lepo nazidat gor s spajkalnikom ter obrusit na željeno obliko.

Lahko uporabiš tudi reperatur paličice, ki se jih dobi v trgovini... samo prej poglej, na plastiki od motorja z notranje strani mora biti "žig" in najverjetneje na njem tudi piše, da je iz ABS plastike...

Nekateri dajejo gor plastic primer gor pred kitanjem, vendar jaz raje speskam z grobim korundom, da se gor kit bolje prime...

Vse ostalo naprej je klasično ličarsko delo...in v tvojem primeru je samo od njega odvisno, da se ne bo nič videlo. Počeno ni nič, torej je vredno stvar popraviti...

Če boš plastiko varil, je treba okoli varjenega mesta obrusiti staro barvo. Ne sme priti v talino.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zanima me če se da zadevo na spodnji sliki popravit? Kasneje bi bilo prebarvano. Se splača kupit in popravit.

attachicon.gif$T2eC16R,!)kE9s4Z+lr1BQ8u(ZCEbg~~60_12.JPG

Mala malca, če seveda misliš kasneje zadevo poštrihat.  To ti ličar lahko reši tudi z kvalitetnim dvokomponentnim kitom.

 

Tu je moj zadnji podvig.  Na bočni oplati rezevoarja na KTM 640 SM  je prejšnji lastnik preprosto z žago odrezal "špico", ker je bila očitno poškodovana.  Zadevo sem rešil tako da sem z plastičnimi PP palčkami (s pomočjo spajkalnika) oblikoval manjkajoči del, zadevo sem sfiniširal z epoxi kitom, zbrusil in nato zamaskiral z 3D karbonsko folijo.

 

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!