pjotr Objavljeno Marec 29, 2005 Opozori Objavljeno Marec 29, 2005 A bi lahko kdo primerjal GS 1200 in Multistrado? Sklepam, da je GS bolj potovalen MS pa bolj igriva, ali se motim? lp, Pjotr.
Dave Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 A bi lahko kdo primerjal GS 1200 in Multistrado? Sklepam, da je GS bolj potovalen MS pa bolj igriva, ali se motim? lp, Pjotr. ← Bolj natancno bodo verjetno lastniki povedal... Vozil sem oba in ne vidim kaksnih mocnih skupnih tock. Se najmanj v namembnosti. GS je malo bolj off-roadovski kot MS, ki sploh ni namenjena za makadam. Amortizerji pri MS so bili res zelo dobri. Pri GS so se mi zdeli kvalitetni. Zavore so pri GS-u neprimerljivo boljse, kljub temu, da so jih poskusali pokvariti s centraliziranim zavornim sistemom in servo motorji. Pri MS so zavore trde in slabse prijemajo (no ja, da ne bo pomote, so se vedno boljse kot npr. tiste od Z750, samo niso ravno vrhunske, brembo gor ali dol). Oba sta po mojem cisto solidna potovalnika, vendar se z MS lazje peljes hitreje. Zdej tezko recem (ker se spet nisem tako dolgo vozil), ampak z MS sem tudi dokaj hitro prisel do tack, kar mi pri BMWju ni uspelo. Masini tezko primerjas med sabo, dejstvo je da BMW zrazira MS po celi crti tako pri navoru kot tudi pri moci. Zdej, Bladzo to natancno ve (k mi je zadnjic razlagal), ampak mislim, da ima BMW pri 2.800 obratih isti navor kot multistradin najvisji. Oba sta zelo okretna motorja. Pri GS-u sem komaj dosegel do tal (mam 180cm).
bmw Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Oba sta zelo okretna motorja. Pri GS-u sem komaj dosegel do tal (mam 180cm). ← Dave....ni važna višina,temveč koliko "lufta" nimaš med nogami......
netopir1930 Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 dva čisto drugačna motorja...
Zoolo Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 In zakaj bi kdo primerjal ta dva motorja? Evo primerjava: GS = Venera Multistrada = Jupiter Lahko tudi obrnemo planete, ..... motorja imata skupnega samo po dve kolesi, motor in ostalo standardno šaro, ki paše zraven. Huh? Zoolo :blink:
viggen Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Mislim, da ima vsak svoj teritorij, ciljne kupce in namene......seveda sta oba zelo dobra motorja! :OK:
pjotr Objavljeno Marec 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Ali ima Multistrada nek primerljiv motor? Vsi ostali so ali bolj potovalni ali pa bolj streetfighterski. Kater konkurenčni model pa je blizu Multistradi? Tudi TDM je bolj potovalna, KTM super duke pa spet preveč streetfight. lp, Pjotr.
urqlle Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Ali ima Multistrada nek primerljiv motor? Vsi ostali so ali bolj potovalni ali pa bolj streetfighterski. Kater konkurenčni model pa je blizu Multistradi? Tudi TDM je bolj potovalna, KTM super duke pa spet preveč streetfight. lp, Pjotr. ← Ja kaj pa ti iščeš, zdej omenjaš TDM, pa KTM, v naslovu pa primerjaš z GS-om, :hmm: :?
pjotr Objavljeno Marec 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 (popravljeno) Ja kaj pa ti iščeš, zdej omenjaš TDM, pa KTM, v naslovu pa primerjaš z GS-om, :hmm: :? ← To sem navedel le za primer. Hotel sem samo poudarit, da vem da sta Multistrada in GS različna zato vas sprašujem, kaj pa je sploh primerljivo z Multistrado? lp, Pjotr. Popravljeno Marec 31, 2005. Popravil pjotr
motoristek Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Hotu sem samo poudarit, da vem da sta Multistrada in GS različna zato vas sprašujem, kaj pa je sploh primerljivo z Multistrado? lp, Pjotr. ← Pa kaj bi ti rad? Ti imaš tak dober motor (dva Akrapota) :devil: Če pa vzameš GS, te pa sploh ne bom mogel več slediti! :lol1:
pirrulz Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Ja kaj pa ti iščeš, zdej omenjaš TDM, pa KTM, v naslovu pa primerjaš z GS-om, :hmm: :? ← ja, background tvojega vprašanja nam je malo neznan... :hmm: al ti to samo iz firbca al pa maš že fičnike na računu? :hmm: al kaj? :hmm:
pjotr Objavljeno Marec 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 (popravljeno) Pa kaj bi ti rad? Ti imaš tak dober motor (dva Akrapota) :devil: Če pa vzameš GS, te pa sploh ne bom mogel več slediti! :lol1: ← Oj, Motoristek. Sej ne da kaj menjam ampak mal spremljam nove modele in premišljujem kaj bom vozil potem, ko me bo začel v križu ščipat in se mi bo žena prilepla za hrbet :wacko: lp, Pjotr. Popravljeno Marec 31, 2005. Popravil pjotr
pikec Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 To sem navedel le za primer. Hotel sem samo poudarit, da vem da sta Multistrada in GS različna zato vas sprašujem, kaj pa je sploh primerljivo z Multistrado? lp, Pjotr. ← Kaj pa Aprilia Caponord?
bajsi Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Heh pubeci bodo spet klali......... :devil: Skupno: - udobje :OK: - oba dvocilindraša (drugačne zasnove) :OK: - oba veliko denarja :BUA: - na prvi pogled enduri po izgledu (beemer tudi na drugega, tretjega, četrtega) - oba hudo hitra na cesti in ovinkih - oba z izgledom delita množice (nekaterim lep za umret drugim grd za umret) Razlike: - Duce ne stavi na tehnikalije (preizkušen motor, dobre bremze, dobre zavore) - BMW en kup tehničnih posladkov (vzmetenje, kardan, senzor za slabi bencin, ABS, delno integralne zavore, gretje sedeža, ročk, priključki za vse potrebne in nepotrebne pizdarije) - obilo dodatne opreme iz tovarne BMW - Duce za na Lent, BMW za okoli sveta (vem vem, predsednik "Ajron Butt Asosiejšna" postavlja rekorde z Ducetom in me postavlja na laž :blush: )itd,itd,itd..... V glavnem v moji glavi (ki ni nujno diht) :yea1: sta oba motorja za "WANABEJE", eni so pač šmekeri eni pa pač popotniki, v osnovi pa oba zelo solidna motorja, ki nimata skupne klientele. V mojih očeh Beemer precej bolj resen motor, Duce pa uživač.... LP Bajsi nejcgs 1
bLuZoNdEr Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Kater konkurenčni model pa je blizu Multistradi? Tudi TDM je bolj potovalna... lp, Pjotr. ← No tole primerjavo (in par komentarjev) si lahko ogledaš TUKAJ LP
bladzo Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 (popravljeno) Primerjava se mi zdi čisto ustrezna, vsaj iz stališča udobnega položaja in hitre vožnje, kar ponujata oba modela. Lani, ko sta oba modela prvič zaživela, sem imel možnost preizkusiti oba, na isti vožnji in na najbolj primernem kraju. To je v Dolomitih, kje bi bilo lahko bolje :OK: (mogoče na Sardiniji) ? Bmw: -deluje veliko večji (kar tudi je) in tudi udobnejši -krmilo je široko, precej odaljeno, uboga na najmanjši ukaz -dopušča velike nagibe, ne da bi kaj drsalo, kljub enduro gumam (pri ekstremnih nagibih zahteva veliko pozornosti, brez nekega naglega pospeševanja ali zaviranja), majhna obraba gum (povprečno 15.000km), togost okvirja in delovanje vzmetenja (s prtljago ali brez) je vrhunsko -ima odličen navor v celem območju vrtljajev, motor pospešuje brez večjih posebnosti, prvo kolo dviguje samo v prvi prestavi -vozi ga lahko "prvošolček", imel bo občutek, kot, da ga pozna že celo življenje -ima odličen ABS, zaradi dodatnega ojačevalnika je zaviranje zelo lahkotno (dovolj samo 1 prst za stisk ročice zavore) -dopušča tudi "off road" vožnjo -dobra serijska zaščita vetra (visok sem 176cm), nastavljiv vizir (zelo enostavno, brez dodatnega orodja). -kardan (vsaj meni se zdi to prednost, ni potrebno vzdrževanje med servisnimi intervali) -dobra zaščita nog, v primeru padca in vetra, tudi dodatna zaščita rok -veš v kateri prestavi voziš -bmw asistenca (skoraj v vsaki večji vasi je bmw asistenca, ki deluje v italiji celo avgusta) Multistrada: -je dosti manjša, deluje zelo okretno (kar tudi je), sedež je zelo športen in spredaj ozek (kot da bi želeli spodbujati vožnjo po kolenu) -krmilo je nekaj ožje, a vseeno dovolj široko za lahkotno upravljanje -prav tako omogoča "divje nagibe", zaradi nižjega sedenja ni tako dober občutek, "resne" dimenzije cestnih gum (120/180) pa dopuščajo zgodnje odpiranje plina, tudi pri močno nagnjenemu motorju, vzmetenje je zelo dobro in nastavljivo, obraba gum je velika v primerjavi GS (cca 7500km ali manj), sam v nagibu nisem nikoli nasedal -podatek o navoru razočara (92Nm), v vožnji motor deluje zelo agresivno, v prvih dveh prestavah ga dviguje, krmilo je na izhodih iz ovinkov "(pre)lahko", kjub "majhni" moči imaš občutek, ko odpreš gas, da so se zbudili vsi konji v konjušnici in naenkrat potegnili, motor se zelo rad vrti -multistrada je namenjena bolj izkušenim voznikom (začetniku bo dovolj 620) in se je nanjo potrebno navadit -bremze so me rahlo razočarale, sprednje še nekako primejo, zadnjo je potrbno pošteno pohodit, niso me prepričale (kljub 320mm spredaj), lahko bi ponujali tudi ABS -po terenu se ne bi vozil -serijska zaščita vetra bi bila lahko boljša, je zadovoljiva -potrebno vzdrževati ketno -slaba servisna mreža (v italiji najdeš prej bmw servis, kot pa ducati) -nenatančen števec goriva Gs je vsekakor bolj ljudski motor, je prijazen do uporabnika in nudi veliko udobja.V nekakšni "dolomitski dirki" čez prelaze, je Gs bolje sopihal, bolje vlekel iz zaprtih ovinkov (več moči in navora), pozneje bremzal, porabil manj goriva, se peljal hitro po mokri cesti (zahvaljujoč ABS), po mojem mnenju, bil bolj uporaben motor. Če bi hotel biti posebnež, bi si kupil Multistrado, je sicer precej manj "multi", kot jo oglašujejo, a vendar občutki v vožnji, ki jih ponuja, so zelo zanimivi in adrenalinski. Vabi na zadnje in prednje kolo, polaganje do ušes in pri tem udoben položaj, ki pa se ne more primerjati z GS-ovim, ta je za mene popolen. Oba imata za slabo lastnost ceno, si nista direktna konkurenta, a se včasih želita in se ju tudi da, vseeno primerjati. Prav tako sta, po oblikovanju, oba posebneža. lp, bladzo Popravljeno Marec 31, 2005. Popravil bladzo Spider™ 1
bLuZoNdEr Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 Bladzo-ta za testnega voznika :OK: (kaj ko bi še kako recenzijo natipkal v kaki drugi temi .) )
ZED Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 Ampak to je pa res dobr napisan!! :) :OK: :OK: Bravo Bladzo :OK:
pirrulz Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 Bladzo spoznas se na svoj posel, ni kaj :grim
pjotr Objavljeno April 2, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2005 Bladzo, nisem računal, da bo kdo tako podrobno opisal posebnosti obeh motorjev. Bravo. :OK: lp, Pjotr
hotschko Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Bladzo je napisal bolj ali manj vse, žal mi je le tega, ker je imela MTS takrat obute ene kur**** gume, ki niti slučajno ne omogočajo izkoritit njenih ovinkastih potencialov. Sicer gremo pa letos spet tja ... kenede :) Bistvena razlika med motorjema: Multistrada = fun BMW = BMW
SiR Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Multistada = "po klancu gor v drugi skoz na zadnjega"
Dave Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 po klancu navzdol = smrtno nevarna dokaj nepremicna ovira? :devil:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 National Geographicov dokumentarec o fabrki, kjer delajo Multistrade ... http://thepiratebay.org/torrent/6496802/National.Geographic.Megafactories.Ducati.HDTV.XviD
Spider™ Objavljeno Julij 6, 2011 Opozori Objavljeno Julij 6, 2011 National Geographicov dokumentarec o fabrki, kjer delajo Multistrade ... http://thepiratebay....ucati.HDTV.XviD sm hotu pogledat, pa je u ruščini
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se