sims Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 A je res,da po olju Motul rada sklopka drsi pa katero olje bi mi priporočali za Hondo CBR 600 fs. LP sims :yea2:
bLuZoNdEr Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 poznam veliko ljudi ki imajo Motula pa za nobenega ne vem, da bi mu sklopka drsela. Zate pa 300V ali pa 5100 če ne tiščiš preveč v obrate.
Lucky Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Motul je motorno olje specifično narejeno za motorna kolesa. Tist k ti je pribil, da sklopka drsi, te je nategnil. Pri nas ga uporablja ogromno mehanikov, je pa dražji od ravno tako dobre konkurence.
misty Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 v cbr 600 fs mam motul 300 V (baje ga dosti vrtim v obrate :P ) in mi sklopka ne drsi tko k je bLuZoNdEr reku, če ne vrtiš 5100, drugače 300 V pri olju naj ti ne bo škoda €€€ se pa verjetno da dobiti tudi kako drugo (še) boljše olje (a ni že tema odprta o tem??) drugače se pa motul 300 V dobi tudi za v avtomobile (baje ;))
Frips Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Ehmm v vrtenju "dosti v obrate"...Kaj se tuki šteje...konstantna vožnja od 11k v redeče, al kaj ? :blush:
Ice Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 je to tema o oljih motul, al´ kaj bi ti vliv v CBR 600?! ce slednje bi lahko mirne duse povohal doticno temo o CBR 600.
SF Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Dej pokaž fantom kako se naredi klasični KLONK... :D
bladzo Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Za kakršno koli CESTNO vožnjo, je motul 5100 nadvse odlično olje. Na cesti tudi, če motor vedno obremenjuješ v visokih vrtljajih, je procent zaprtega gasa in počasne vožnje vedno večji. Lahko se zgodi tudi, da zaradi predobrega olja, začnejo zdrsavati lamele (sklopka), če v tovarni niso predvidli tako "finega" olja. 300V, je na cesti, po mojem mnenju, metanje denarja, je enkrat dražji in namenjen zelo obremenjenim strojem, poudarek je pa na zelooooooooo. sims: motul 5100
Stric Burek Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Kaj pa za dvotaktne? Motul 6500? Al je preveč, nabavu bom upam da NSRko, bo odprta... Nočem glih dajat preveš $ za olje ker je drago->3500sit / 1l :BUA: Kaka alternativa, pa da bo tudi dobro olje
Draksler Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Jaz na OLJU ne varčujem, ker kdor dobro maže dobro vozi! Strošek ni tako hud, da ga nebi mogel plačat! MOTUL 300 je zakon! LP Odlično namazan!
Stric Burek Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Ja sam jest pravim za dvotaktne, motul 6500 je 3500 za liter, vam ku mate 4taktne ne rabte olja za mešanco!!
Erik Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 za cestno rabo zadošča polsintetično olje
Gallus Objavljeno April 8, 2005 Opozori Objavljeno April 8, 2005 Moja izkušnja: - z 300 mi je po dveh intervalih (2 x 6kkm) sklopka začela bistveno drugače delati in je kazala tendenco, da bo pričela drseti. Od takrat dalje M 5100, problemi se niso stopnjevali. Razlog je v sestavi olja 300 (po izjavi mehanika), ker je namenjen za motorje, ki delujejo v visokem režimu delovanja (beri dirke).
andrej Objavljeno April 8, 2005 Opozori Objavljeno April 8, 2005 V kawo zx-6r sem vedno točil 300v in ni bilo nikoli problemov s sklopko. Enako nobenih problemov z mobil 1 (full synth). Sem pa tudi jaz od mehanika slišal, da imajo nekateri probleme prav s tem oljem.
Ice Objavljeno April 8, 2005 Opozori Objavljeno April 8, 2005 :slap: predno zacnete kaksne probleme ste imeli s cim bi bilo straaaaaaasno fajn CE BI SE NAPISALI KONKRETNO S KATERIM MOTORCIKLOM SE JE TO DOGAJALO. :grim
sims Objavljeno April 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2005 Šlo je za SUZUKI 600 GSX-R :bounce:
SF Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 Če se ne motim, je olje Mobil 1 namenjeno za uporabo v avtomobilu... torej nima dodatkov za sklopko v oljni kopeli. Sam sem sicer uporabljal to olje v času ko se ni dobilo olj tako kot zdaj in sicer na motociklu Laverda 500. Imel sem probleme s porabo olja zaradi preveč ohlapnih vodil ventilov in obrabljenih tesnil (teflonov po domače). Castrolovo olje GP in kasneje GP2, katerega so svoje čase svetovali, ni zdržalo visokih temperatur in je pretirano spreminjalo viskoznost. z Mobilom 1 se je poraba zmanjšala iz 1l/400km na 1l/1300km. Sklopka ni drsela. Mogoče zaradi majhne nazivne moči agregata katera je znašala 42 KS. Kasneje sem začel zaradi specifike zračno hlajenega agregata uporabljat olje STP 20w/50 in porabo še zmanjšal na 1l/2000km. Sem pa s težkim srcem naredil ta korak, ker se je Mobil 1 dalo kupit na vsaki pumpi, STP pa le v parih trgovinah. na koncu je prevladala tudi cena ker je bil STP 3x cenejši. Lahko da pri uporabi Mobila1 sklopka drsi zaradi pomanjkanja aditivov ker je to olje narejeno za avto. Sam sem že rekel da ga bom začel točit namesto Totala in Essota v mojega Peugeota 106.
Dave Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 Obstaja tudi Mobil-1 za motorje. vec kot ste kdaj koli hoteli vedeti o oljih. Tukaj izveste kaksne so razlike med "sinteticnimi" in sinteticnimi olji. Vecina olj, ki naj bi bila sinteticna v resnici to niso. Motul 300V in se nekaj znamk je v resnici narejeno iz estrov in ne vsebujejo nobenih mineralnih olj. Zato so tudi temu primerno drazja.
c0Li Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 (popravljeno) Ce mene prasate so predraga! Kaksna cenejsa olja so prav tako, zagotovo ustrezna! Problem se pojavljal pred leti na pisti, pri zracno hlajenih motorjih (GSX-R), recimo! Motul je imel za kar nekaj stopinj visje vrelisce, zato je bil najprimernejsi in je obdrzal viskoznost! Za vodno hlajenje zadostuje ze kak Castrol RS :closedeyes: pa se za sladoled ti ostane. Popravljeno April 10, 2005. Popravil c0Li
andrej Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 SF, pisal sem o Mobil 1 Racing 4t, ki je olje posebej narejeno za motorje (z aditivi za sklopko), in je kemijsko gledano ester, tako kot motul 300v. LP.
Virko Objavljeno April 14, 2005 Opozori Objavljeno April 14, 2005 Kakšna pa je kaj cena olja MOTUL 5100 ?
RSV Mille Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Ko sm še imel R6 in RSV Mille sm uporabljal samo 300V in nikoli nism mel nobenih problemov. Sedaj pa mam v ZX-10R 5100, ker sm po posvetih serviserja in nekaterih ostalih lastnikov 10-ke pršou do zaključka, da je 5100 primernejše za 10-ko kot pa 300V (drsenje,''leplenje'' sklopke). Jih pa poznam kr ene par, ki so morali olje v svojih SS motorjih zamenjati iz 300V na 5100. Kawaski baje v svojih tovarnah sploh ne uporablja sintetike (inf. od serviserja)... Mislim da je 5100 za cesto pa tud za občasno naganjanje po pisti (in vrtenje v rdeče .) ) čisto čisto OK in ni potrebe po sintetiki.
Špilferderber Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 hitro vprašanje zahteva hiter odgovor: :naughty: za moj moped mi je nekdo priporočil Motula, pol sintetika zanima me: - primernost za bemflico (bokser) in - točno oznako (5100, 15-50?) grazias
Špilferderber Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 hitro vprašanje zahteva hiter odgovor: :naughty: za moj moped mi je nekdo priporočil Motula, pol sintetika zanima me: - primernost za bemflico (bokser) in - točno oznako (5100, 15-50?) grazias ← vam se jebe za mene :glare: , jaz sem pa olje že kupil :D ..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se