Skoči na vsebino

OLJA MOTUL


Priporočene objave

Objavljeno

Lih danes sem ga zamenjal pri Suzukiju :)

post-1190-127197165414_thumb.jpg

Objavljeno

A, pardon, sem mal površno prebral, pol bo pa zgleda kar držalo. Kakšne barve pa je ta sintetika iz hg, navadna rumena?

Objavljeno

Tako nekako ja. Obnese se pa kar fajn zaenkrat.

Objavljeno

Odločam sem za nakup motulovega 5100

do zdaj sem vozil skoz 300v, serviser pa mi zagotavlja da bi naj bila najboljša olja mineralna unsure.gif

zato in tudi zaradi cene se odločam za polsintetiko.

Bi to bilo pametno glede na to da sem občasno tudi na pisti?

Objavljeno

Odločam sem za nakup motulovega 5100

do zdaj sem vozil skoz 300v, serviser pa mi zagotavlja da bi naj bila najboljša olja mineralna unsure.gif

zato in tudi zaradi cene se odločam za polsintetiko.

Bi to bilo pametno glede na to da sem občasno tudi na pisti?

men se je "zdelo" pri K4 da je polsintetika boljša kot sintetika. definitivno falit nimaš kej, kljub pisti.

Objavljeno

Odločam sem za nakup motulovega 5100

do zdaj sem vozil skoz 300v, serviser pa mi zagotavlja da bi naj bila najboljša olja mineralna unsure.gif

zato in tudi zaradi cene se odločam za polsintetiko.

Bi to bilo pametno glede na to da sem občasno tudi na pisti?

Tudi pomoje nimaš kej falit s polsintetiko. 5100 je čisto dovolj dobro olje, tudi če se zadeva kdaj malo bolj zavrti.

Ampak mineralna olja? Je to primerno za SS? Ne poznam nobenga, ki bi v mašine, ki se tako visoko vrtijo vlival mineralno olje.. Ali pač?

Objavljeno

Odločam sem za nakup motulovega 5100

do zdaj sem vozil skoz 300v, serviser pa mi zagotavlja da bi naj bila najboljša olja mineralna unsure.gif

Zanimivo bi bilo zvedeti še obrazložitev...

D.

Objavljeno

Odločam sem za nakup motulovega 5100

do zdaj sem vozil skoz 300v, serviser pa mi zagotavlja da bi naj bila najboljša olja mineralna unsure.gif

zato in tudi zaradi cene se odločam za polsintetiko.

Bi to bilo pametno glede na to da sem občasno tudi na pisti?

zakaj pa se ne odločiš za tega (je poceni in sintetika):

post-129-127201114433_thumb.jpg

poglej še to:

post-129-127201115381_thumb.jpg

Objavljeno

Odločam sem za nakup motulovega 5100

do zdaj sem vozil skoz 300v, serviser pa mi zagotavlja da bi naj bila najboljša olja mineralna unsure.gif

zato in tudi zaradi cene se odločam za polsintetiko.

Bi to bilo pametno glede na to da sem občasno tudi na pisti?

"Takoj" zamenjaj serviserja, reci mu da nima pojma!

Važno je da ima obrt in veselo bedakom,ki mu verjamejo jemlje denar!

Objavljeno

Če koga zanima približna cena olja, sem danes kupil motul 5100 10W40 + plus filter od olja pri Simčiču v Solkanu (Nova Gorica) za 48 €. Dobro olje za dober denar :whistle:

Lp

Hm..,za dober denar imaš tukaj nekaj Motul - Motul.si :whistle:

Odločam sem za nakup motulovega 5100

do zdaj sem vozil skoz 300v, serviser pa mi zagotavlja da bi naj bila najboljša olja mineralna unsure.gif

zato in tudi zaradi cene se odločam za polsintetiko.

Bi to bilo pametno glede na to da sem občasno tudi na pisti?

Kolikor jst vem se za nov motor da pri prvem servisu mineralno olje do 6000k...,da se vse lepše udela,obdela...,pol pa sintetiko...,vsaj za moj motor je tako predpisano...,vendar poznam veliko folka,ki daje 5100 in nima nikakršnih problemov,pa ga kar dosti v rdečo tiščijo....,jst osebno dajem motul 7100 sintetiko.

Objavljeno

"Takoj" zamenjaj serviserja, reci mu da nima pojma!

Važno je da ima obrt in veselo bedakom,ki mu verjamejo jemlje denar!

Enkrat sem poslušal "predavanje" Bojana Križaja glede nakupa smučk. Rekel je, da kupi smučke primerne svojemu znanju. Torej ne kupuj dirkalnih smučk če si začetnik in obratno. Mislim, da isto velja za motor.

Torej ne kupi SS motorja če si začetnik in obratno. Vendar, ker se to vseeno dogaja in ljudje kupujejo motorje neprimerne svojemu znanju vožnje oz. sposobnostim, jih ne obremenjujejo - vrtijo jih recimo samo do 5.000 obratov. Za tak motor je povsem dovolj povsintetika ali celo mineralno olje. Če pa spremljaš kolesarske dirke je pa mineralno olje več kot dovolj. Torej ne nasedajte Brumerju, če si hiter kot Jerman tankaj naboljše, če si počasen kot "nedeljc", je tudi mineralno olje dobro.

Objavljeno

Enkrat sem poslušal "predavanje" Bojana Križaja glede nakupa smučk. Rekel je, da kupi smučke primerne svojemu znanju. Torej ne kupuj dirkalnih smučk če si začetnik in obratno. Mislim, da isto velja za motor.

Torej ne kupi SS motorja če si začetnik in obratno. Vendar, ker se to vseeno dogaja in ljudje kupujejo motorje neprimerne svojemu znanju vožnje oz. sposobnostim, jih ne obremenjujejo - vrtijo jih recimo samo do 5.000 obratov. Za tak motor je povsem dovolj povsintetika ali celo mineralno olje. Če pa spremljaš kolesarske dirke je pa mineralno olje več kot dovolj. Torej ne nasedajte Brumerju, če si hiter kot Jerman tankaj naboljše, če si počasen kot "nedeljc", je tudi mineralno olje dobro.

Če mu boš ti kril novo ročično gred in pripadajočo šaro, ker bo pri enih 32 C poleti na Grobniku zmetalo ven drobovje zaradi mineralnega olja, potem še naprej talaj takšne nasvete.

V nasprotnem primeru bi se jaz zadržal.

Objavljeno

Enkrat sem poslušal "predavanje" Bojana Križaja glede nakupa smučk. Rekel je, da kupi smučke primerne svojemu znanju. Torej ne kupuj dirkalnih smučk če si začetnik in obratno. Mislim, da isto velja za motor.

Torej ne kupi SS motorja če si začetnik in obratno. Vendar, ker se to vseeno dogaja in ljudje kupujejo motorje neprimerne svojemu znanju vožnje oz. sposobnostim, jih ne obremenjujejo - vrtijo jih recimo samo do 5.000 obratov. Za tak motor je povsem dovolj povsintetika ali celo mineralno olje. Če pa spremljaš kolesarske dirke je pa mineralno olje več kot dovolj. Torej ne nasedajte Brumerju, če si hiter kot Jerman tankaj naboljše, če si počasen kot "nedeljc", je tudi mineralno olje dobro.

Saj ti nezamerim, za tvojo Bečesko imaš dovolj znanja in te razumem, da kupuješ najceneno olje(zato ga hvališ) saj ga moraš več dolit od menjave do menjave kot ga potrebuješ za samo menjavo.

Problem bi pa imel če bi moral kolesarje na Vršič spremljat in še 100-Kilogramskega sodnika peljat, potem biti cilindra škornje zažgala.

Objavljeno

Če mu boš ti kril novo ročično gred in pripadajočo šaro, ker bo pri enih 32 C poleti na Grobniku zmetalo ven drobovje zaradi mineralnega olja, potem še naprej talaj takšne nasvete.

V nasprotnem primeru bi se jaz zadržal.

in si prebral kaj je tvoj predgovornik napisal? o namembnosti in znanju.

Saj ti nezamerim, za tvojo Bečesko imaš dovolj znanja in te razumem, da kupuješ najceneno olje(zato ga hvališ) saj ga moraš več dolit od menjave do menjave kot ga potrebuješ za samo menjavo.

Problem bi pa imel če bi moral kolesarje na Vršič spremljat in še 100-Kilogramskega sodnika peljat, potem biti cilindra škornje zažgala.

a nima tvoj veleopevani k1200s vodnega hlajenja? torej olje le ni tako obremenjeno kot navaja;, ali ga "zges" na vrsic z sodnikom vzadaj 200+ km/h?

Objavljeno

a nima tvoj veleopevani k1200s vodnega hlajenja? torej olje le ni tako obremenjeno kot navaja;, ali ga "zges" na vrsic z sodnikom vzadaj 200+ km/h?

Ipak je BMW, pa lahko vodno hlajenje zataji... ;)

D.

Objavljeno

in si prebral kaj je tvoj predgovornik napisal? o namembnosti in znanju.

Začelo se je višje zgoraj, ko je bilo Madnessu svetovano, da naj v SS motor vlije mineralno olje, pa je potem @hajamoto nasprotoval @maco47, ki je rekel, da naj madness zamenja serviserja.

Še v avtomobilske 1.6 mlinčke se vliva polsintetika, pa naj bi v SS motor, ki gre tudi na pisto vliv mineralno olje? Aj, aj...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

no, kljub vsemu sem na koncu vseeno nalil do sedaj preizkušenega 300v...

za tistih 20€ ki bi jih prišparal... bv

Objavljeno (popravljeno)

Saj jaz sem tudi najprej mislil ''šparati'' pa dati Procycle, potem sem pa iz Solkana dobil 4 litre Motul5100 in oljni filter za 39 evrov. Popoldan naročil, drugi dan mi je pa že poštar navsezgodaj zvonil s paketom. :worship:

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Začelo se je višje zgoraj, ko je bilo Madnessu svetovano, da naj v SS motor vlije mineralno olje, pa je potem @hajamoto nasprotoval @maco47, ki je rekel, da naj madness zamenja serviserja.

Še v avtomobilske 1.6 mlinčke se vliva polsintetika, pa naj bi v SS motor, ki gre tudi na pisto vliv mineralno olje? Aj, aj...

da. najboljsi si. :worship:

:whistle:

Objavljeno

Saj jaz sem tudi najprej mislil ''šparati'' pa dati Procycle, potem sem pa iz Solkana dobil 4 litre Motul5100 in oljni filter za 39 evrov. Popoldan naročil, drugi dan mi je pa že poštar navsezgodaj zvonil s paketom. :worship:

Hmm tole je pa dobra cena. Pri komu si pa to naročil?

Objavljeno

Glede na to, da omenja Solkan, predvidevam da gre za SM Moto center --> klik

Objavljeno

Če mu boš ti kril novo ročično gred in pripadajočo šaro, ker bo pri enih 32 C poleti na Grobniku zmetalo ven drobovje zaradi mineralnega olja, potem še naprej talaj takšne nasvete.

V nasprotnem primeru bi se jaz zadržal.

Še enkrat preber kaj sem napisal!!!!!!!!!

Objavljeno

Hilton in Jure, to je to. SM-motocenter.

Objavljeno

Kar tukaj vprašam, kako se pa obnesejo olja castrol (ne poznam)? Oz. silkolene, motorex, agip, shell, valvoline, repsol itd...

Za neke louis in podobne variante se ne zanimam.

Tudi motul mi je že zaribal 2 motorja, ker ni bila prava izbira (konstantno na obratih, agresivna vožnja + polsintetika)- raje menjam na 3000 in sem siguren.

Je cena kaj nižja in kakšna je splošna kvaliteta olja? Imam motul not, ampak me vseeno zanima za naprej , ker je drag.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!