Skoči na vsebino

OLJA MOTUL


sims

Priporočene objave

Sej si lepo povedal Imajo 20 Letno tradijo, in še vedno bi uporabljali ista olja kot pred 20timi leti. ne Govorim zaj direktno za omenjena olja ampak, tisto za preagresivno za sklopko... Res so sintetična olja nekaj agresivnejša vendar z časom gre tudi to naprej. In so tudi že syntetična olja manj agresivna. Nikakor pa nebi priporočal recimo uporabe Petrolovega sintetičnega olja, kajti to so pa res sami strupi :D Dober primer so moja izkušnja z sprednjo vilico kolesa. v starejše vilice (amortizere) kjer sem 2 leti uporabljal samo motorexov "forkoil 5W10W" (popolnoma sintetično olje) sem nalil petrolovo olje. v času enega tedna je razžrlo vse semeringe in tesnila :D

lp, FReAK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moraš pa vedno kupiti V-300 T-4.

zakaj ze ?

aja, ker so vsa druga olja nicvredna............. ali ti firme nic ne dajo ?! :devil:

da se ne bos prevec razburil: uporabljam mineralno gericke 10W-14, katerega baje polni motul za gericke. :naughty:

BTW: kolikor je meni znano je olje z visjim viskoznim koeficientom redkejse in ne pomaga ravno pri "tisanju" nekih glasov masine; za to bi bilo gostejse (manjsi viskoznostni razpon) olje malce bolj priporocljivo.

but WTF do I know.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ze ?

aja, ker so vsa druga olja nicvredna............. ali ti firme nic ne dajo ?! :devil:

da se ne bos prevec razburil: uporabljam mineralno gericke 10W-14, katerega baje polni motul za gericke. :naughty:

BTW: kolikor je meni znano je olje z visjim viskoznim koeficientom redkejse in ne pomaga ravno pri "tisanju" nekih glasov masine; za to bi bilo gostejse (manjsi viskoznostni razpon) olje malce bolj priporocljivo.

but WTF do I know.

Ice s tabo nebom debatiral ,ti najbolje veš zakaj samo prosim,če lahko(da me neboš spet izklučil) preberi dokraja moj post kjer sem lepo napisal ,če se sklopka nahaja v oljni kopeli ,moraš obvezno kupiti ne V-300 ampak V-300 T-4 kajti T-4 je olje z dodatkom za sklopke v oljni kopeli.Kako si ti viskoznot razlagaš je meni vseno jaz zase vem,da npr. olje z oznako 10W-30 je redkeje od 10W- 40.Samo še tole jaz nimam opravka več z olji,sam sploh nevem katero olje so mi na servisu nalili mislim da castrol GPS 10W-40.Tole tvoje olje je pa res nekaj POSEBNEGA še nikoli videl ali slišal 10W-14 za 10W-40 pa velikokrat!!!!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice s tabo nebom debatiral ,ti najbolje veš zakaj samo prosim,če lahko(da me neboš spet izklučil) preberi dokraja moj post kjer sem lepo napisal ,če se sklopka nahaja v oljni kopeli ,moraš obvezno kupiti ne V-300 ampak V-300 T-4 kajti T-4 je olje z dodatkom za sklopke v oljni kopeli.Kako si ti viskoznot razlagaš je meni vseno jaz zase vem,da npr. olje z oznako 10W-30 je redkeje od 10W- 40.Samo še tole jaz nimam opravka več z olji,sam sploh nevem katero olje so mi na servisu nalili mislim da castrol GPS 10W-40.Tole tvoje olje je pa res nekaj POSEBNEGA še nikoli videl ali slišal 10W-14 za 10W-40 pa velikokrat!!!!!!!!!! :OK:

Sicer ne vem od kje ti črpaš podatke,vendar dobivaš napačne. Oznaka 4T oziroma T-4 po tvoje, pomeni da je olje namenjeno 4 taktnim agregatom(motorjem). Vsa motulova olja za 4 taktne motocikle pa vsebujejo poleg drugih tudi dodatke za sklopko. Do leta 2006 so se 300V dobavljala v različnih viskoznostih z različnimi komercialnimi oznakami in sicer 5w40 factory line,15w50 competition in 10w40 sport. V letu 2006 se 300V prodaja pod enim komercialnim imenom in sicer factory line s pripisom viskoznosti-5w30,5w40,10w40 ter 15w50.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Motulu 4T pomeni, da je olje namenjeno 4 taktnemu motorju, v katerem se maže (z istim oljem) tudi sklopka in menjalnik. Zato so dodani tudi adetivi in je dražje kot pa "navadni" - recimo 300V proti 300V 4T! (sem pa slišu že za kar nekaj "servserjev", ki lepo uporabljajo 300V, računajo pa 300V 4T :BUA: )

Ice: Olje 10w-40 je redkejše kot 10w-60 .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Motulu 4T pomeni, da je olje namenjeno 4 taktnemu motorju, v katerem se maže (z istim oljem) tudi sklopka in menjalnik. Zato so dodani tudi adetivi in je dražje kot pa "navadni" - recimo 300V proti 300V 4T! (sem pa slišu že za kar nekaj "servserjev", ki lepo uporabljajo 300V, računajo pa 300V 4T :BUA: )

Ice: Olje 10w-40 je redkejše kot 10w-60 .)

''navadno'' 300V ne obstaja. do 2006 obstaja 300V factory line,300V competition in 300V sport. Od 2006 naprej obstaja samo 300V factory line. Vsa našteta olja imajo oznako 4T kar pomeni v francoščini 4 temps(4 takt). Če koga slučajno mede zakaj ni napisano 4S( 4 stroke kot bi bilo v angleščini)je to zato ker je Motul francoska znamka.

Pa brez zamere,Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice: Olje 10w-40 je redkejše kot 10w-60 .)

vzeto na znanje, hvala.

ampak...... :)

ce je olje z visjim "koeficientom" gostejse kot tisto z manjsim zakaj potem vlivajo v avtomobile npr. 0w-50 (kao za boljse mazanje tudi pri minus kajpavemkoliko stopinj celjzija) in da ta olja bolje scitijo masino pri hladnem zagonu kot npr. 10w-40, katero je redkejse ? :?

ali ni gostejse olje tezje "obrniti" v masini kot redkejse ? nekaj mi tukaj ne stima..... anyone ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzeto na znanje, hvala.

ampak...... :)

ce je olje z visjim "koeficientom" gostejse kot tisto z manjsim zakaj potem vlivajo v avtomobile npr. 0w-50 (kao za boljse mazanje tudi pri minus kajpavemkoliko stopinj celjzija) in da ta olja bolje scitijo masino pri hladnem zagonu kot npr. 10w-40, katero je redkejse ? :?

ali ni gostejse olje tezje "obrniti" v masini kot redkejse ? nekaj mi tukaj ne stima..... anyone ?

Priporočeno branje...

Pa še to...

Kratek povzetek:

Modernim 'multi grade' oljem se viskoznost se spreminja v odvisnosti od temperature. Prva številka v oznaki predstavlja viskoznost, ko je olje še hladno (nižja številka = bolj tekoče olje), druga pa, ko je že vroče.

Če sem prav razumel, pri tem ne gre za neko absolutno merilo viskoznosti, ampak za primerjalno - na primer 'multi grade' olje 5W-40 je pri nizki temperaturi tako redko kot 'navadno' (single grade) 5W olje pri takšni temperaturi, pri visoki temperaturi pa tako gosto kot 40W olje pri visoki temperaturi.

In čemu to? Zato, ker bi navadno 5W olje pri visoki temperaturi bilo preredko in bi brišlo do trganja oljnega filma in posledično do poškodb ojničnih ležajev... Obenem pa bi navadno 40W olje pri nizki temperaturi bilo tako gosto, da sploh nebi prišlo do delov, ki bi jih moralo mazati...

D.

PS: Oznaka 0W je nekaj posebnega in je obrazložena na drugem linku...

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 10 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Ok, no potem pa mi povejte, kako oz. lahko tudi katero olje bi dali v motor za odpravitev chateringa sklopke-to pomeni, da ko spuščaš sklopko, se nič ne dogaja, potem pa kar naenkrat zagrabi in te potegne naprej. Imel sem že polsintetiko-Motula 5100 10W-40 in sintetiko-Motul 300V 15W-50, vendar se še zmerom pojavlja. Ko je mrzel, se ne pojavlja toliko, kot pri vročem, torej predvidevam, da moram nabaviti olje, ki je gostejše pri visoki temperaturi.

Zdej me pa zanima, kaka oznaka mora bit (morda 10W-60) pa tudi mi lahko priporočate znamko olja, če kdo ve, katero bi bilo bolj primerno?

Motor pa imam-ne se smejat :naughty: Hyosung 650, haha

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, no potem pa mi povejte, kako oz. lahko tudi katero olje bi dali v motor za odpravitev chateringa sklopke...

Sončnično Zvezda. Chatering čudežno izgine. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A Zvezdo?? Kaj pa, če bi dal olivno, sigurno bi blo bolš? :evilgrin:

Off: Dex, za kolk pa si prodal motor, ker vidim v avatarju, da maš Suzo?

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, no potem pa mi povejte, kako oz. lahko tudi katero olje bi dali v motor za odpravitev chateringa sklopke-to pomeni, da ko spuščaš sklopko, se nič ne dogaja, potem pa kar naenkrat zagrabi in te potegne naprej. Imel sem že polsintetiko-Motula 5100 10W-40 in sintetiko-Motul 300V 15W-50, vendar se še zmerom pojavlja. Ko je mrzel, se ne pojavlja toliko, kot pri vročem, torej predvidevam, da moram nabaviti olje, ki je gostejše pri visoki temperaturi.

Zdej me pa zanima, kaka oznaka mora bit (morda 10W-60) pa tudi mi lahko priporočate znamko olja, če kdo ve, katero bi bilo bolj primerno?

Motor pa imam-ne se smejat :naughty: Hyosung 650, haha

Hvala

Pri SV1000S npr. se dogaja isto, krivo pa ni olje, ampak zasnova sklopke, ki ima 'Back Torque Limiter'. Zadeva deluje tako, da je sila na lamelah sklopke v 'normalnem' stanju (brez gasa) manjša, ko pa daš gas in s tem navor z motora na zadnje kolo, pa se sila na lamele poveča. Ko spustiš gas in zaviraš z motorjem, pa se sila spet zmanjša, s čimer bi sklopka naj malo drsela in tako preprečila zdrsovanje zadnjega kolesa (hopping).

No, seveda ta zadeva pri odločnem speljevanju povzroča težave - ko spuščaš ročko sklopke, se v določenem trenutku, ko je navora dovolj, 'sproži' še BTL in sklopka naenkrat zagrabi.

Če ima Hyosung GT650 tudi tak sistem na sklopki, pa zdaj ne vem - bom pa pogledal, ko pridem domov... V vsakem primeru pa dvomim, da boš to rešil z oljem - kaj dosti gostejšega, kot je '-50' ne boš našel.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Danchi. Bi te prosu, da pogledaš, ja :rolleyes:

Pogledal. Hyosung nima nič BTL-ju podobnega...

Mi pa je prišlo na misel, da bi lahko bil vzrok za ta 'chatter' slabe oz. neenakomerno močne vzmeti sklopke.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala še enkrat. No, če kdo ve, katero olje bi bilo bolj gostejše pri visoki temperaturi, naj kar pove, ker pri mrzlem motorju, ko je olje gostejše, mi to ne dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala še enkrat. No, če kdo ve, katero olje bi bilo bolj gostejše pri visoki temperaturi, naj kar pove, ker pri mrzlem motorju, ko je olje gostejše, mi to ne dela.

Dobi se aditiv za izboljšanje viskoznosti (gostote)olja in sicer takoimenovani motoren-honig(v prevodu-med za motorje) proizvaja ga firma STP vprašaj malo po trgovinah z avto opremo. :OK:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

@ Cash: resda nisem mehanik, ampak po opisu se mi zdi da so vzrok tvojih problemov pri speljevanju prej izrabljene ali počene lamele kot olje... svetujem ti da motorček zapelješ na servis, kjer se spoznajo na te stvari

@ danči: se opravičujem ker ti bom drznil oporekat, mojster, vendar IMHO slipper clutch (ali back-torque limiter ali overload clutch) ne bi smela imeti nobenega vpliva pri speljevanju, saj sile pri speljevanju "zobčke" takrat fiksno zataknejo in se cela reč obnaša kot "klasična" oz "fiksna" sklopka, ko pa motor začne zavirat, takrat pa "zobčki"- ki so v ta namen pod kotom - zdrsnejo...

nekaj teorije o tem:

http://en.wikipedia.org/wiki/Slipper_clutch

http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750...pperclutch.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ danči: se opravičujem ker ti bom drznil oporekat, mojster, vendar IMHO slipper clutch (ali back-torque limiter ali overload clutch) ne bi smela imeti nobenega vpliva pri speljevanju, saj sile pri speljevanju "zobčke" takrat fiksno zataknejo in se cela reč obnaša kot "klasična" oz "fiksna" sklopka, ko pa motor začne zavirat, takrat pa "zobčki"- ki so v ta namen pod kotom - zdrsnejo...

nekaj teorije o tem:

http://en.wikipedia.org/wiki/Slipper_clutch

http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750...pperclutch.html

Verjetno obstaja več izvedb 'slipper' sklopk...

Ne vem, kako misliš s temi 'zobčki' - ampak nisem še videl sklopke, pri kateri bi kakšni zobčki preskakovali (tako kot je recimo to pri račni - v eno smer se zatakne, v druo smer pa 'zobčki' preskakujejo - ali pri zadnjih zobnikih na kolesih). To bi verjetno bilo malo prehudo za material.

Kako deluje tipična 'slipper' sklopka se lepo vidi na tej sliki ('courtesy of Sigma Performance'):

post-2208-1200097551_thumb.jpg

To je tisti del sklopke, ki poganja kolo (okoli tega pride še košara, katero poganja motor, vmes pa so seveda kovinske plošče in lamele). Pri običajni sklopki je del na sliki v enem kosu, pri tejle 'slipper' pa je razdeljeno na dva kosa, na vsakem od teh kosov pa so narejene 'rampe', po katerih se s pomočjo kroglic zgornji del 'zapelje' navzgor in se odmakne od spodnjega, s tem pa zmanjša silo, s katero vzmeti pritiskajo na lamele in s tem omogoči zdrsovanje le-teh... :OK:

Možna pa je tudi obratna 'logika', pri kateri imaš v osnovi manjšo silo, ki jo povečaš pri pospeševanju - to pot pa je ubral Suzuki pri SV-ju in Hayabusi. Žal ima ta neprijeten stranski učinek pri speljevanju. :(

Če se mi bo dalo, bom razstavil sklopko na SV-ju in zadevo poslikal - bi moralo biti takoj jasno, kako deluje.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Anti-hoping-sklopka nima nikakršne veze pri speljevanju,(deluje kot vsaka navadna sklopka) samo takrat kadar se močno zavira z motorjem,pri šaltanju v nižjo prestavo,nepusti da bi mašina preveč zavirala takrat opravlja svoje delo in zdrsuje ne sklopka ampak mehanizem,ki je za to montiran v sklopu košare sklopke. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, no potem pa mi povejte, kako oz. lahko tudi katero olje bi dali v motor za odpravitev chateringa sklopke-to pomeni, da ko spuščaš sklopko, se nič ne dogaja, potem pa kar naenkrat zagrabi in te potegne naprej. Imel sem že polsintetiko-Motula 5100 10W-40 in sintetiko-Motul 300V 15W-50, vendar se še zmerom pojavlja. Ko je mrzel, se ne pojavlja toliko, kot pri vročem, torej predvidevam, da moram nabaviti olje, ki je gostejše pri visoki temperaturi.

Zdej me pa zanima, kaka oznaka mora bit (morda 10W-60) pa tudi mi lahko priporočate znamko olja, če kdo ve, katero bi bilo bolj primerno?

Motor pa imam-ne se smejat :naughty: Hyosung 650, haha

Hvala

A nima huso že po naravi ene probleme s sklopko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Anti-hoping-sklopka nima nikakršne veze pri speljevanju,(deluje kot vsaka navadna sklopka) samo takrat kadar se močno zavira z motorjem,pri šaltanju v nižjo prestavo,nepusti da bi mašina preveč zavirala takrat opravlja svoje delo in zdrsuje ne sklopka ampak mehanizem,ki je za to montiran v sklopu košare sklopke. :hmm:

:slap: A je tak težko pogledat fotko in prebrat napisano? Saj če meni ne verjameš, lahko poiščeš kakšno drugo literaturo, ampak ne govori neumnosti kar na pamet...

A nima huso že po naravi ene probleme s sklopko?

Naš nima... shrug.gif

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!