Skoči na vsebino

OLJA MOTUL


Priporočene objave

Objavljeno
Za tvoj motor kaj drugega kot sintetika niti ne pride v poštev. Pa še ta hitro zažgana postane.

Važno je da je recimo sintetično ali polsintetično, razlike med posameznimi znamkami pa potem niso preveč velike.

Verjemi da ne bo nikoli vidu polsintetike ;)

Zdej mam Silkolene Race 15-50W, potem bom pa dal Motul 7100, potem pa kak motorex, castrol, bomo vidli :D

Objavljeno
Verjemi da ne bo nikoli vidu polsintetike ;)

In, kaj NAS to briga?

Objavljeno
In, kaj NAS to briga?

Kaj jest vem kaj tebe briga :winkiss:

Objavljeno

zelo se pozna pri mokrih sklopkah, ko menjavaš iz N v 1. pri enih oljih se bolj lepi pri enih manj, kar prvede do škrtanja pri menjavanju ker se sklopka rahlo vrti - zaradi viskoznosti. najbolj se pozba pri mrzlem olju, manj pri vročem

meni gre to zelo na živce in zadnje čase točim motorex, pri meni ima najmaši vpliv, probal sem še motoul in elf, ki je zelo gost in se najbolj lima - vse sintetika

med vožnjo pa mi je vse en in isti drek....

Objavljeno
zelo se pozna pri mokrih sklopkah, ko menjavaš iz N v 1. pri enih oljih se bolj lepi pri enih manj, kar prvede do škrtanja pri menjavanju ker se sklopka rahlo vrti - zaradi viskoznosti. najbolj se pozba pri mrzlem olju, manj pri vročem

meni gre to zelo na živce in zadnje čase točim motorex, pri meni ima najmaši vpliv, probal sem še motoul in elf, ki je zelo gost in se najbolj lima - vse sintetika

med vožnjo pa mi je vse en in isti drek....

Povej še na kakem motorju ti to laufaš ;)

Objavljeno
Povej še na kakem motorju ti to laufaš ;)

suuuzuuuuuuuukiiiiiiii :whistle: sv1000 s

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ve kdo kje dobiti Motul Transoil EXPERT v gradaciji 10W-40, za mojo Hondo CRF450R 2007?

Pri Herkulesu nimajo v spletni trgovini...

Objavljeno

Povprašaj še v prodajalnah Evroton.

Objavljeno (popravljeno)

Stric - Burek škoda,da si na "ignore" sicer bi dobil točne podatke kje bi dobil to olje + GSM.prodajalca.Mogoče se te kdo usmili. :whistle:

Ps: vsaka rit pride enkrat na sekret!!!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Ve kdo kje dobiti Motul Transoil EXPERT v gradaciji 10W-40, za mojo Hondo CRF450R 2007?

Pri Herkulesu nimajo v spletni trgovini...

ne kompliciraj po nepotrebnem.

Objavljeno
Stric - Burek škoda,da si na "ignore" sicer bi dobil točne podatke kje bi dobil to olje + GSM.prodajalca.Mogoče se te kdo usmili. :whistle:

Ps: vsaka rit pride enkrat na sekret!!!!

Kaj pol sploh pišeš?

Simonsi bo utemeljil? Naj dam kar isto kot za v mašino?

Objavljeno

Ja, katerokoli olje za motocikle z mokro sklopko bo v redu, polsintetično ali sintetično, prav tako razni transoili.

Objavljeno

Sem uprašal sicer že na aprilija forumu, pa bom še tuki, k je glih zastonj :)

Do sedaj sem tankal v bejbo motula v300, sintetika. Pa sem se po pogovoru z mehanikom odločil da bom nasledno leto dajal notri 5100, polsintetiko. Ker v obrate se ravno ne vrti moja bejba (limit na 10.5k), sicer sem bil z oljem zadovoljen ampak bi menjal zaradi nižje cene. Pa če je dober za mehanika, ki ima motor samo za dirkat, bo tud za mene amaterja.

Skrbi pa me, ker naj bi ob menjavi iz sintetike na polsintetiko rado prišlo do zdrsevanja sklopke, kao nekaj v zvezi s tem da se lamele napijejo olja in potem jim ne diši sprememba, je kaj resnice v tem?

Objavljeno

Oke sem že zvedu.. Kdo bi si mislu je glih en mehanik za hobi mim prtresu. Če še koga zanima, v najslabšem primeru se lahko zgodi da bo drsela na začetku, ampak bi moglo nehat, če že začne, tko da nasledno leto šaltam na cenejše olje :)

Objavljeno

Ponavadni zna sklopka drset (pri starejših motorjih), če tankaš sintetiko, ala 300v, za ta pojav pri polsintetiki še nisem slišal.. Lahko pa da tudi, ampak malo verjetno, ti kar probaj..

Objavljeno

Lahko pa tankaš Motul 7100 npr., ki je cenejša sintetika.

Objavljeno
Oke sem že zvedu.. Kdo bi si mislu je glih en mehanik za hobi mim prtresu. Če še koga zanima, v najslabšem primeru se lahko zgodi da bo drsela na začetku, ampak bi moglo nehat, če že začne, tko da nasledno leto šaltam na cenejše olje :)

Dolenc samo nekaj zaradi mene se lahko voziš tudi z olivnim ali bučnim oljem,samo NEŠPARAJ na olju kajti spet bomo zašli s teme za tvoj motor je sigurno najbolje voll(polno) sintetično olje (npr.Motul V 300 T-4 ali Castrol GP itd.itd.),Namreč noben mehanik vključno s tvojim dvema eden iz Gotne vasi drufgi pa iz Žužemberka ti NEZNA izračunat povprečno hitrost bata pri 11K o/min. in razložit kdaj se začne trgat oljni film.Kajti to je merodajno kakšno olje uporabljaš za dotični motor,namreč pri mineralnem olju pride veliko prej do trganja oljnega filma,kot pri sintetičnih oljih.Pa še tole nepozabi vsi hvalijo navadna cenejša olja zato ker dobijo na ta olja do 40% popusta pri dobrem sintetičnem olju sploh,če je v manjši embalaži kvečamu 20 %.

Namreč vsak motor gre tudi s slabšim oljem,samo kmalu se pojavi poraba olja in nato motor ti mehaniki,ki ga dobro ulaufajo :headbang: na Grobniku prodajo nekemu butlu kao dobro ulaufan od strokovnjaka ti pa se potem ukvarjaš s preveliko porabo olja. :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno

Govoru sem o Jeršinu, mnde se spozna kej na aprilije, če jo ma sam :)

Pa za moj motor je priporočena pol sintetika, tako da mislem da slabš ne bo.

Se pa strinjam s tabo, da se na olju ne špara, zato je notri samo Motul :)

Objavljeno (popravljeno)

Aja mal oftema, k sva se menila za zračenje sklopke, sem jo z injekcijo nafilu od spodaj (medicinsko :D) in zdej je super :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno
Dolenc samo nekaj zaradi mene se lahko voziš tudi z olivnim ali bučnim oljem,samo NEŠPARAJ na olju kajti spet bomo zašli s teme za tvoj motor je sigurno najbolje voll(polno) sintetično olje (npr.Motul V 300 T-4 ali Castrol GP itd.itd.),Namreč noben mehanik vključno s tvojim dvema eden iz Gotne vasi drufgi pa iz Žužemberka ti NEZNA izračunat povprečno hitrost bata pri 11K o/min. in razložit kdaj se začne trgat oljni film.Kajti to je merodajno kakšno olje uporabljaš za dotični motor,namreč pri mineralnem olju pride veliko prej do trganja oljnega filma,kot pri sintetičnih oljih.Pa še tole nepozabi vsi hvalijo navadna cenejša olja zato ker dobijo na ta olja do 40% popusta pri dobrem sintetičnem olju sploh,če je v manjši embalaži kvečamu 20 %.

Namreč vsak motor gre tudi s slabšim oljem,samo kmalu se pojavi poraba olja in nato motor ti mehaniki,ki ga dobro ulaufajo :headbang: na Grobniku prodajo nekemu butlu kao dobro ulaufan od strokovnjaka ti pa se potem ukvarjaš s preveliko porabo olja. :headbang: :headbang: :headbang:

Dolenc je omenil polsintetiko, ti pa govoriš o mineralnem, ki se ga verjetno niti v kosilnice ne tanka več(in pa seveda za ULAVFAT). Če mu v knjižici piše 5100 naj daje tega ali 7100, 300V bo dal ko bo šel na pisto.

Objavljeno
Dolenc je omenil polsintetiko, ti pa govoriš o mineralnem, ki se ga verjetno niti v kosilnice ne tanka več(in pa seveda za ULAVFAT). Če mu v knjižici piše 5100 naj daje tega ali 7100, 300V bo dal ko bo šel na pisto.

še stotič..zakaj že?????

Objavljeno

točno tako, če je v manualu priporočeno 5100 oz. polsintetika, toči to in pika, kaj mislite da so tisti inženirji butli ki motor skonstruirajo....če bi motorju polsintetika predstavljala že zelo majhen riziko, bi priporočili sintetiko

Objavljeno
Govoru sem o Jeršinu, mnde se spozna kej na aprilije, če jo ma sam :)

Pa za moj motor je priporočena pol sintetika, tako da mislem da slabš ne bo.

Se pa strinjam s tabo, da se na olju ne špara, zato je notri samo Motul :)

Dolenc,če bi rad strokovn odgovor se pogovarjaj(vprašaj strokovnjaka),ki ti to lahko z diplomo dokaže ne pa z avtoličarjem saj ni govorja o barvah ampak o oljih in tudi ni merodajno,da bi nekdo,ki z motorjem nori po grobniku in prej na Mobikrogu- leto ali dve,da vse zna o dotičnem motorju.Mislim,da sem bil jasen,sicer pa ti lahko naštejem še pa,tebi dobro poznanih mehanikov v Nm z S.peji brez,da bi imeli zaključen izpit avtomehanik in imajo danes uradne servise delajo pa vse mogoče v vaši dobri veri kako dobremem mehaniku-mojstru ste zaupali vaš drag motor ali avto. :headbang: :headbang:

Objavljeno

da malo vskočim v debato..

kaj je boljše za lubico 300v al 7100?

vožnja 80% ceste 20% dirkališče.

hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!