Guest Brumer Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 da malo vskočim v debato.. kaj je boljše za lubico 300v al 7100? vožnja 80% ceste 20% dirkališče. hvala ABSOLUTNO V 300 T-4 Ps: debata je popolnoma NEPOTREBNA vedno je in bo,kar je dražje je ponavadi tudi boljše pri oljih to sigurno drži.Namreč dovolj in prave adetive vsebujejo SAMO draga olja,saj ADETIVI so substance,ki zelo podražijo olja!!!!!!! :whistle: Bremzer in special749 1 1
danci1973 Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 ABSOLUTNO V 300 T-4 Ps: debata je popolnoma NEPOTREBNA vedno je in bo,kar je dražje je ponavadi tudi boljše pri oljih to sigurno drži.Namreč dovolj in prave adetive vsebujejo SAMO draga olja,saj ADETIVI so substance,ki zelo podražijo olja!!!!!!! :whistle: :lol1: Jaz ti prodam olje 'LupiGa 555 Syntastic T-4' za 370€ na liter ... Pa kupuj pri meni - če je tak drago (najdražje?), bo ziher tudi boljše (najboljše?). :slap: D.
SV rider Objavljeno Oktober 20, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2008 :lol1: Jaz ti prodam olje 'LupiGa 555 Syntastic T-4' za 370€ na liter ... Pa kupuj pri meni - če je tak drago (najdražje?), bo ziher tudi boljše (najboljše?). :slap: D. Uf, to je pa ful ugodno! Na servisu je precej dražji.
danci1973 Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Uf, to je pa ful ugodno! Na servisu je precej dražji. A res? :eek: Bom podražil, pa bo še boljše... :naughty: Mimo grede, koliko stane na servisu? :whistle: D. Bremzer 1
tombgo Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 'LupiGa 555 Syntastic T-4' za 370€ na liter ... Kupim 1 liter, da zmešam z tistim iz E'leclerca.... ker se mi zdi malo premalo sintetičen. Bremzer 1
dive Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Vsaka rit pride na svoj sekret.... :whistle: Da ne bom čist totalno offtopic, sam mislim, da je 5100 ali 7100 odlično olje, če se pogovarjamo o normalni cestni uporabi. Seveda pa se ob vožnji po pisti od olja zahteva nekoliko več. Marsikdo (vključno z pooblaščenimi serviserji) pa je že rekel, da mu sklopka ne prime 100%, ko ima notri 300V...
Leteči Objavljeno Oktober 21, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2008 Tule je en link za razno razne nabijače, ki se na dotično temo spoznajo kot bik na boben. http://varaderoforumcom.h826747.serverkomp...topic.php?t=101
valve Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? )
YAMASAKI Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? ) Pokne ti zato, ker sklopka še popolnoma ne razdvoji. Stisni sklopko pa počakaj malo nato pa daj v brzino.
Guest Brumer Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? ) Nobena slika ti nebo nič pomagala,kolikor je meni znano,noben motor nima sinhroniziranega menjalnika. To naredi skoraj vsak motor,če te to zelo moti daj v prvo stisni sklopko nato vžgi in tega problema nebo več.Bi pa bilo bolje,če malo naštelaš sklopko ali pa poizkusiš z redkejšim manj vizkoznim oljem npr. če zdaj uporabljaš W 20-50,da probaš z W10-40. :whistle: special749 in Bremzer 1 1
raza Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 (popravljeno) Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? ) Evo slike menjalnika: Dvomim, da ti bodo koristile, nedvomno jih bo pa vesel Brumer - menjalnik je namreč ob BMW! Pa še link, kjer je bila slika sneta:http://www.sportrider.com/bikes/2005/146_05_bmw_k1200s_drivetrain/index.html Popravljeno November 9, 2008. Popravil raza
no_name Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 daj v prvo stisni sklopko nato vžgi in tega problema nebo več Tega nikakor ne naredi če uporabljaš gosto olje npr. 20W50 in pri zelo nizkih temperaturah; da ne boš nepričakovano speljal ;)
Guest Brumer Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Tega nikakor ne naredi če uporabljaš gosto olje npr. 20W50 in pri zelo nizkih temperaturah; da ne boš nepričakovano speljal ;) Zdaj ga pa malo pretiravaš :lol1: -noben motor ne bo sam speljal zaradi gostote olja,če bi bilo to res potem tudi pri vžganem motorju nebi mogel dat v prestovo. :hmm: Ps; dajte tisti svoja mnenja,ki stvar razumete in se vsaj malo zastopite v mehaniko ne pa buče prodajat ! ! ! ! :headbang: :headbang: :headbang: Bremzer in special749 1 1
Guest Brumer Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Evo slike menjalnika: Nedvomno jih bo pa vesel Brumer - menjalnik je namreč ob BMW! Neboš me "razveselil" toliko kolikor sem jaz menjalnikov popravil jih ti v življenju razdrtih sigurno neboš videl ! ! ! :whistle: special749 in Bremzer 1 1
Wilson Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Pokne ti zato, ker sklopka še popolnoma ne razdvoji. Stisni sklopko pa počakaj malo nato pa daj v brzino. Jaz sem pri mojem KLE 500 prakticiral, da sem (ko je bil še ugasnjen) dal v prvo stisnil sklopko in ga močno potegnil nazaj, da je sklopka popustila. Ko se ohladi je pri nekaterih motorjih kar problem, sploh, če nima centralnega stojala, da bi ga lahko na mestu ogrel. Ajd
GRUNF Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Neboš me "razveselil" toliko kolikor sem jaz menjalnikov popravil jih ti v življenju razdrtih sigurno neboš videl ! ! ! :whistle: Pravi super junak......SuberibermegaBrumer.... :wacko: :zzz: Bremzer 1
GregaSLO Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Pravi super junak......SuberibermegaBrumer.... :wacko: :zzz: :naughty:
Lowrenc Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Že dolgo je tega, kar sem nekje slišal, da, če ti motor kuri preveč olja, da zamenjaš znamko olja in je to začasna rešitev. Daleč od tega, da bi imel probleme s porabo olja ampak me zanimajo razmišljanja zakaj tako in, če je kdo že preizkusil to?
simonsi Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 znamka olja že nima neke veze, najbolj važna je viskoznost in pa če je olje mineralno, pol ali polnosintetično, aditivi, tip motorja...
Guest Brumer Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 Že dolgo je tega, kar sem nekje slišal, da, če ti motor kuri preveč olja, da zamenjaš znamko olja in je to začasna rešitev. Daleč od tega, da bi imel probleme s porabo olja ampak me zanimajo razmišljanja zakaj tako in, če je kdo že preizkusil to? O tem je bilo že veliko napisanega,pa ti bom nakratko šenkrat razložil,pa ni nujno,da kdorkoli moj nasvet UPOŠTEVA ali se trudi to oporekati. Vedno ko si kupiš nov motor vozi z oljem,ki ti ga predpiše proizvajalec ali z boljšim npr.sintetičnim (vol sintetik) viskoznost pa naj ostane identična olju ki ga predpiše proizvajalec.Namreč,če si kupil rabljen motor,ki je bil vožen z slabšim oljem (mineralnim ali 1/2 sint.)potem ostani na enakem olju,kajti če boš nalil v tak star motor dobro(drago-kvalitetno)olje se ti bo poraba sigurno ZELO povečala.Nebi ti to nadolgo razlagal,ker se sigurno vsaj 1/2 forumašev s tem nebo strinjala,kajti danes vsak gleda na kvantiteto ne na kvaloteto. Če bi rad še natančneje informacije me pokliči na GSM ali mi pošlji PM. Bremzer in special749 1 1
NejcZ Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 To bo verjetno to.. v našem starem Audiju 100-tki, 93 letnik, 10 let nazaj, je bilo skos neko poceni pol sintetično olje, avto ga ni pil nič, prek 200k km.. potem pa je enkrat dal fotr sintetiko notr, neko hudo olje je kupo res, nevem točno več katerega in je začel kar pošteno pit.. za tem zopet "navadno" olje in je laufalo ko šus :) Tako da nekaj resnice bo že na tem :)
Guest Brumer Objavljeno November 10, 2008 Opozori Objavljeno November 10, 2008 To bo verjetno to.. v našem starem Audiju 100-tki, 93 letnik, 10 let nazaj, je bilo skos neko poceni pol sintetično olje, avto ga ni pil nič, prek 200k km.. potem pa je enkrat dal fotr sintetiko notr, neko hudo olje je kupo res, nevem točno več katerega in je začel kar pošteno pit.. za tem zopet "navadno" olje in je laufalo ko šus :) Tako da nekaj resnice bo že na tem :) Nejc ne samo nekaj resnice-tako pač je in avto bi šel kot šus tudi z dobrim oljem samo pri stari mašini je to res nepotrebno kupovat drago olje kajti,če je poraba,ki je z slabim oljem nastala veliko prej kot bi z dobrim oljem s porabo se moraš pač sprijazniti.Zato jaz vedno pravim,če si kupiš NOV motor ga vozi čim dlje z dobrim-dragim -sintetičnim oljem(nešparaj pri olju) in samo tako ga boš dolgo vozil in motor nebo imel porabe olja pri seveda normalni uporabi ne pa da ga namestu pregrevaš,pališ gume,ženeš brez obremenitve v visoke obrate še sploh,če je motor zračno hlajen in nikoli v visoke obrate dokler se motor nesegreje na delovno temperaturo. Ps: vsak motor ima z zračnostjo med obročki dozirano porabo olja(zračnost je 0,03-0,05mm) in če nov motor voziš s SLABIM cenenim oljem (brez dragih aditivov) se ta prostor med obročkom in batom zamaši z garežom in posledično motor laufa z zelo malo porabo olja teoretično cilindri niso dovolj podmazani,kar pomeni večjo obrabo: bata-batov,sten cilindra in obročkov.Zato,ko daš spet dobro olje se ta garež očisti in takrat začne taka mašina rabit olje in vsak pametnjakovič pravi,da je pač olje krivo za večjo porabo in trdi da je sintetika slabša od mineralnega olja ali pol sintetike.Ustvari pa je krivo samo to,da je ta motor bil predolgo vožen z slabim nekvalitetni oljem.To kar sem ti tu napisal ti marsikateri dober mehanik NEZNA razložit lahko pa mi verjameš.Komentarjev od HOBI mehanikov pa nepotrebujem! ! ! Bremzer in special749 1 1
dive Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 Vse to je res, ampak zakaj se mi zdi da Brumer kar pričakuje da mu bo nekdo nasprotoval? :whistle: hechec Brumer, lahko razložiš zakaj imajo nekateri slabe izkušnje s 300V; drsenje sklopke ipd...Nisem si jaz tega zmislil ampak enim se to pač dogaja pa si ne znam razložit zakaj. Mensezdi da najraje na Yamahi. Ob tako prehvaljenem olju se to ne bi smelo dogajati....ali pač? :unsure: Je možno, da ima to olje dobre mazalne sposobnosti šele ko se dodobra segreje, saj je to vendarle ˝dirkalno˝ olje in takrat deluje najbolje? :hmm:
no_name Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 Zdaj ga pa malo pretiravaš :lol1: -noben motor ne bo sam speljal zaradi gostote olja,če bi bilo to res potem tudi pri vžganem motorju nebi mogel dat v prestovo. :hmm: Ps; dajte tisti svoja mnenja,ki stvar razumete in se vsaj malo zastopite v mehaniko ne pa buče prodajat ! ! ! ! :headbang: :headbang: :headbang: Prid probat na Thunderace; sicer speljal ne boš, boš pa čutil kako močno vleče; ko pa se omenja buče se vedno spomnim na tisto tvojo, o glasnosti izpuha, ki se meri v "Schall"ih in od tam pride Schalldaempfer :hooray:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se