Skoči na vsebino

OLJA MOTUL


Priporočene objave

Objavljeno
da malo vskočim v debato..

kaj je boljše za lubico 300v al 7100?

vožnja 80% ceste 20% dirkališče.

hvala

ABSOLUTNO V 300 T-4

Ps: debata je popolnoma NEPOTREBNA vedno je in bo,kar je dražje je ponavadi tudi boljše pri oljih to sigurno drži.Namreč dovolj in prave adetive vsebujejo SAMO draga olja,saj ADETIVI so substance,ki zelo podražijo olja!!!!!!! :whistle:

Objavljeno
ABSOLUTNO V 300 T-4

Ps: debata je popolnoma NEPOTREBNA vedno je in bo,kar je dražje je ponavadi tudi boljše pri oljih to sigurno drži.Namreč dovolj in prave adetive vsebujejo SAMO draga olja,saj ADETIVI so substance,ki zelo podražijo olja!!!!!!! :whistle:

:lol1: Jaz ti prodam olje 'LupiGa 555 Syntastic T-4' za 370€ na liter ... Pa kupuj pri meni - če je tak drago (najdražje?), bo ziher tudi boljše (najboljše?). :slap:

D.

Objavljeno
:lol1: Jaz ti prodam olje 'LupiGa 555 Syntastic T-4' za 370€ na liter ... Pa kupuj pri meni - če je tak drago (najdražje?), bo ziher tudi boljše (najboljše?). :slap:

D.

Uf, to je pa ful ugodno! Na servisu je precej dražji.

Objavljeno
Uf, to je pa ful ugodno! Na servisu je precej dražji.

A res? :eek: Bom podražil, pa bo še boljše... :naughty:

Mimo grede, koliko stane na servisu? :whistle:

D.

Objavljeno
'LupiGa 555 Syntastic T-4' za 370€ na liter ...

Kupim 1 liter, da zmešam z tistim iz E'leclerca.... ker se mi zdi malo premalo sintetičen.

Objavljeno

Here we go again.

Objavljeno

Vsaka rit pride na svoj sekret.... :whistle:

Da ne bom čist totalno offtopic, sam mislim, da je 5100 ali 7100 odlično olje, če se pogovarjamo o normalni cestni uporabi. Seveda pa se ob vožnji po pisti od olja zahteva nekoliko več. Marsikdo (vključno z pooblaščenimi serviserji) pa je že rekel, da mu sklopka ne prime 100%, ko ima notri 300V...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? )  

Objavljeno
Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? )

Pokne ti zato, ker sklopka še popolnoma ne razdvoji. Stisni sklopko pa počakaj malo nato pa daj v brzino.

Objavljeno
Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? )  

Nobena slika ti nebo nič pomagala,kolikor je meni znano,noben motor nima sinhroniziranega menjalnika. To naredi skoraj vsak motor,če te to zelo moti daj v prvo stisni sklopko nato vžgi in tega problema nebo več.Bi pa bilo bolje,če malo naštelaš sklopko ali pa poizkusiš z redkejšim manj vizkoznim oljem npr. če zdaj uporabljaš W 20-50,da probaš z W10-40. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Ima kdo kakšno sliko od notranjosti menjalnika in motorja, ker me zanima kako je naret mejalnik. Ter zakaj pokne ko daš v 1 vo prestavo. (nima sinhrona ? )

Evo slike menjalnika:

Dvomim, da ti bodo koristile, nedvomno jih bo pa vesel Brumer - menjalnik je namreč ob BMW!

Pa še link, kjer je bila slika sneta:http://www.sportrider.com/bikes/2005/146_05_bmw_k1200s_drivetrain/index.html

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
daj v prvo stisni sklopko nato vžgi in tega problema nebo več

Tega nikakor ne naredi če uporabljaš gosto olje npr. 20W50 in pri zelo nizkih temperaturah; da ne boš nepričakovano speljal ;)

Objavljeno
Tega nikakor ne naredi če uporabljaš gosto olje npr. 20W50 in pri zelo nizkih temperaturah; da ne boš nepričakovano speljal ;)

Zdaj ga pa malo pretiravaš :lol1: -noben motor ne bo sam speljal zaradi gostote olja,če bi bilo to res potem tudi pri vžganem motorju nebi mogel dat v prestovo. :hmm:

Ps; dajte tisti svoja mnenja,ki stvar razumete in se vsaj malo zastopite v mehaniko ne pa buče prodajat ! ! ! ! :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno

Evo slike menjalnika:

Nedvomno jih bo pa vesel Brumer - menjalnik je namreč ob BMW!

Neboš me "razveselil" toliko kolikor sem jaz menjalnikov popravil jih ti v življenju razdrtih sigurno neboš videl ! ! ! :whistle:

Objavljeno
Pokne ti zato, ker sklopka še popolnoma ne razdvoji. Stisni sklopko pa počakaj malo nato pa daj v brzino.

Jaz sem pri mojem KLE 500 prakticiral, da sem (ko je bil še ugasnjen) dal v prvo stisnil sklopko in ga močno potegnil nazaj, da je sklopka popustila.

Ko se ohladi je pri nekaterih motorjih kar problem, sploh, če nima centralnega stojala, da bi ga lahko na mestu ogrel.

Ajd

Objavljeno
Neboš me "razveselil" toliko kolikor sem jaz menjalnikov popravil jih ti v življenju razdrtih sigurno neboš videl ! ! ! :whistle:

Pravi super junak......SuberibermegaBrumer.... :wacko: :zzz:

Objavljeno
Pravi super junak......SuberibermegaBrumer.... :wacko: :zzz:

:naughty:

Objavljeno

Že dolgo je tega, kar sem nekje slišal, da, če ti motor kuri preveč olja, da zamenjaš znamko olja in je to začasna rešitev. Daleč od tega, da bi imel probleme s porabo olja ampak me zanimajo razmišljanja zakaj tako in, če je kdo že preizkusil to?

Objavljeno

znamka olja že nima neke veze, najbolj važna je viskoznost in pa če je olje mineralno, pol ali polnosintetično, aditivi, tip motorja...

Objavljeno
Že dolgo je tega, kar sem nekje slišal, da, če ti motor kuri preveč olja, da zamenjaš znamko olja in je to začasna rešitev. Daleč od tega, da bi imel probleme s porabo olja ampak me zanimajo razmišljanja zakaj tako in, če je kdo že preizkusil to?

O tem je bilo že veliko napisanega,pa ti bom nakratko šenkrat razložil,pa ni nujno,da kdorkoli moj nasvet UPOŠTEVA ali se trudi to oporekati. Vedno ko si kupiš nov motor vozi z oljem,ki ti ga predpiše proizvajalec ali z boljšim npr.sintetičnim (vol sintetik) viskoznost pa naj ostane identična olju ki ga predpiše proizvajalec.Namreč,če si kupil rabljen motor,ki je bil vožen z slabšim oljem (mineralnim ali 1/2 sint.)potem ostani na enakem olju,kajti če boš nalil v tak star motor dobro(drago-kvalitetno)olje se ti bo poraba sigurno ZELO povečala.Nebi ti to nadolgo razlagal,ker se sigurno vsaj 1/2 forumašev s tem nebo strinjala,kajti danes vsak gleda na kvantiteto ne na kvaloteto. Če bi rad še natančneje informacije me pokliči na GSM ali mi pošlji PM.

Objavljeno

To bo verjetno to.. v našem starem Audiju 100-tki, 93 letnik, 10 let nazaj, je bilo skos neko poceni pol sintetično olje, avto ga ni pil nič, prek 200k km.. potem pa je enkrat dal fotr sintetiko notr, neko hudo olje je kupo res, nevem točno več katerega in je začel kar pošteno pit.. za tem zopet "navadno" olje in je laufalo ko šus :) Tako da nekaj resnice bo že na tem :)

Objavljeno
To bo verjetno to.. v našem starem Audiju 100-tki, 93 letnik, 10 let nazaj, je bilo skos neko poceni pol sintetično olje, avto ga ni pil nič, prek 200k km.. potem pa je enkrat dal fotr sintetiko notr, neko hudo olje je kupo res, nevem točno več katerega in je začel kar pošteno pit.. za tem zopet "navadno" olje in je laufalo ko šus :) Tako da nekaj resnice bo že na tem :)

Nejc ne samo nekaj resnice-tako pač je in avto bi šel kot šus tudi z dobrim oljem samo pri stari mašini je to res nepotrebno kupovat drago olje kajti,če je poraba,ki je z slabim oljem nastala veliko prej kot bi z dobrim oljem s porabo se moraš pač sprijazniti.Zato jaz vedno pravim,če si kupiš NOV motor ga vozi čim dlje z dobrim-dragim -sintetičnim oljem(nešparaj pri olju) in samo tako ga boš dolgo vozil in motor nebo imel porabe olja pri seveda normalni uporabi ne pa da ga namestu pregrevaš,pališ gume,ženeš brez obremenitve v visoke obrate še sploh,če je motor zračno hlajen in nikoli v visoke obrate dokler se motor nesegreje na delovno temperaturo.

Ps: vsak motor ima z zračnostjo med obročki dozirano porabo olja(zračnost je 0,03-0,05mm) in če nov motor voziš s SLABIM cenenim oljem (brez dragih aditivov) se ta prostor med obročkom in batom zamaši z garežom in posledično motor laufa z zelo malo porabo olja teoretično cilindri niso dovolj podmazani,kar pomeni večjo obrabo: bata-batov,sten cilindra in obročkov.Zato,ko daš spet dobro olje se ta garež očisti in takrat začne taka mašina rabit olje in vsak pametnjakovič pravi,da je pač olje krivo za večjo porabo in trdi da je sintetika slabša od mineralnega olja ali pol sintetike.Ustvari pa je krivo samo to,da je ta motor bil predolgo vožen z slabim nekvalitetni oljem.To kar sem ti tu napisal ti marsikateri dober mehanik NEZNA razložit lahko pa mi verjameš.Komentarjev od HOBI mehanikov pa nepotrebujem! ! !

Objavljeno

Vse to je res, ampak zakaj se mi zdi da Brumer kar pričakuje da mu bo nekdo nasprotoval? :whistle: hechec

Brumer, lahko razložiš zakaj imajo nekateri slabe izkušnje s 300V; drsenje sklopke ipd...Nisem si jaz tega zmislil ampak enim se to pač dogaja pa si ne znam razložit zakaj. Mensezdi da najraje na Yamahi. Ob tako prehvaljenem olju se to ne bi smelo dogajati....ali pač? :unsure: Je možno, da ima to olje dobre mazalne sposobnosti šele ko se dodobra segreje, saj je to vendarle ˝dirkalno˝ olje in takrat deluje najbolje? :hmm:

Objavljeno
Zdaj ga pa malo pretiravaš :lol1: -noben motor ne bo sam speljal zaradi gostote olja,če bi bilo to res potem tudi pri vžganem motorju nebi mogel dat v prestovo. :hmm:

Ps; dajte tisti svoja mnenja,ki stvar razumete in se vsaj malo zastopite v mehaniko ne pa buče prodajat ! ! ! ! :headbang: :headbang: :headbang:

Prid probat na Thunderace; sicer speljal ne boš, boš pa čutil kako močno vleče;

ko pa se omenja buče se vedno spomnim na tisto tvojo, o glasnosti izpuha, ki se meri v "Schall"ih in od tam pride Schalldaempfer :hooray:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!