pirrulz Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 Bravo Bertolino. Aplavz klap klap klap. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bladzo Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 Ta vikend smo se boril s časom in rekordom steze na Grobniku. Žal nam je zmankal neki malga, desetinka sekunde do Rainey-jevega rekorda. Mal nam je spet sreča obrnila hrbet, nagajala je baterija na motorju in žal pač ni šlo hitreje od rekorda. Pa še mal slikc... ← :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: brez besed Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
batzajla Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 norc!!! :worship: duracel naštimejte,če je za zajčke dobr bo tud jamaha delala :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sam dePihlja Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 Ta vikend smo se boril s časom in rekordom steze na Grobniku. Žal nam je zmankal neki malga, desetinka sekunde do Rainey-jevega rekorda. Mal nam je spet sreča obrnila hrbet, nagajala je baterija na motorju in žal pač ni šlo hitreje od rekorda. Glede na to, da je bila v času doseženega Rainey-evega rekorda proga v daleč-daleč boljšem stanju kot danes, je ta dosežek itak :worship: BRAVO :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 norc!!! :worship: duracel naštimejte,če je za zajčke dobr bo tud jamaha delala :D ← Se mi zdi, da bi ble za takšenle motor prave baterije od Zmaja :devil: Bravo Bert :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 čestitke bertu in ekipi :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domin Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 Berto čestitke in tako le naprej, pa nič se ne vprašaj v kateri klasi si zdej!!! :worship: :worship: :worship: :yea1: :yea1: :yea1: :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 Bert pa kar 2.4 sek. hitrejši od Lucchiarija..... :worship: :worship: 1. 1 Berto Camlek 1:28.759 2. 11 Mauro Lucchiari 1:31.191 3. 195 Fabrizio Pellizzon 1:31.338 4. 14 Janos Vegh 1:31.449 5. 36 Valter Durigon 1:33.514 6. 76 Helmut Schleindlhuber 1:34.794 7. 31 Branko Ozis 1:35.517 8. 22 Robert Auer 1:35.673 9. 15 Miloš Èihak 1:35.774 10. 82 Andrea Passuello 1:36.017 11. 29 Massimo Signorin 1:36.126 12. 32 Francesco Folegotto 1:36.354 13. 33 Dušan Pori 1:36.396 14. 7 Ettore Tognazza 1:37.258 15. 96 Marjan Livk 1:37.822 16. 17 Vladimiro Cuman 1:38.011 17. 78 Gašper Èarman 1:38.749 18. 151 Jure Lampe 1:39.011 19. 133 Sandi Srdar 1:39.042 1 20. 130 Giovanni Gianoli 1:40.278 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rock-46 Objavljeno September 13, 2005 Deli Objavljeno September 13, 2005 Svaka cast camleku.. Slike na strani so pa .... :OK: Pa se tok bl zakon je ker vozi z yamaho:D LP;Rock-46 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
flero Objavljeno September 14, 2005 Deli Objavljeno September 14, 2005 ...čestitke... :grupni: ...U rock... :yea2: lp flox Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 (popravljeno) Rezultati in časi, ki jih Berto dosega na Grobniku in tudi drugod, jemljejo sapo in prav navdušen sem bil, ko sem včeraj slišal da bo Berto na POP TV A glej ga zlomka :? kako razočaran, če ne kar jezen sem bil, ko je bilo prispevka konec :angry: Ne poznam novinarja , ki je dobil čast, da se je lahko peljal z Bertovim motorjem, a s svojo neprofesionalno potezo, je prispevku pripel zelo nizko vrednost :glare: Vsem gledalcem, med katerimi motoristov prav gotovo ni manjkalo, je pokazal, kako se je na stezo odpeljal z ODPETO ČELADO :slap: Tako amaterski pristop seveda daje težo tudi ostalemu, kar je bilo povedanega v prispevku, kakšna škoda :( :doze: Popravljeno Oktober 10, 2005. Popravil Profi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
novitibo Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 prispevek je biu za :SS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 a je bil novinar David Stropnik? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pirrulz Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 jep. :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 jep. :grim Ma on je meni res legenda :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Godspeed Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 Ah, Stropnik ... :slap: Evo, še njegova cvetka o CBR 600 RR, ki leti 330 kmh http://avtomoto.siol.net/default.asp?artic...010509290921270 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 (popravljeno) Hola! Ja, tudi jest sem čisto slučajno ujel tole reč na POP TV... prosim ne se zgražat nad nepripeto čelado! Ne poznamo vzrokov zato, lahko jih je tudi več, eden med njimi bi lahko bil ta, da potem ne bi bil tak hud frajer... ali pa je morda eden od tistih, ki imajo glavo tršo od čelade in čelado nosijo samo zato ker jo (po zakonu) morajo, ali pa... z eno besedo, podn. bladzo, kje si bil??? prepričan sem da bi ti znal tole bistveno boljše speljat - da testne vožnje sploh ne omenjam :devil: Popravljeno Oktober 10, 2005. Popravil suzuki SharpNinja in freya 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igralec Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 Hehe, a da ima tista R1 240 konjev? :eek: Mater, zakaj se potem MotoGP trudi s prototipi da dobijo ven 250-260 konjev, če bi lahko za 10x manj denarja imeli MotoR1 klaso s samo 10 konji manj :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 Hola! Ja, tudi jest sem čisto slučajno ujel tole reč na POP TV... prosim ne se zgražat nad nepripeto čelado! Ne poznamo vzrokov zato, lahko jih je tudi več, eden med njimi bi lahko bil ta, da potem ne bi bil tak hud frajer... ali pa je morda eden od tistih, ki imajo glavo tršo od čelade in čelado nosijo samo zato ker jo (po zakonu) morajo, ali pa... z eno besedo, podn. bladzo, kje si bil??? prepričan sem da bi ti znal tole bistveno boljše speljat - da testne vožnje sploh ne omenjam :devil: Morda so pa samo posneli "kader", da so potem bolj gladko zgodbo zmontirali? :P Stropnik mi je ušeč kot novinar - dela vse, od reportaž z morskimi psi, do testov dirkalnikov, pa vmes še kaj ... No, žal je taka novinarska realnost v Sloveniji - preslaob plačani za posamezne naloge, da bi se jim lahko kvalitetno posvetili ... :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nikoleta Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 Hehe, a da ima tista R1 240 konjev? :eek: Mater, zakaj se potem MotoGP trudi s prototipi da dobijo ven 250-260 konjev, če bi lahko za 10x manj denarja imeli MotoR1 klaso s samo 10 konji manj :lol1: ← Kolikor je poznano meni jih ima Bertov motor 195 na kolesu , ti pa prjatu moj pišeš bedarije ker ne veš za kaj se gre da se kam pride. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sam dePihlja Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 Samo v razmislek: za sezono 2004 je Harris Yamaha prijavil za sodelovanje v moto GP dirkalnik, katerega agregat je temeljil na bloku agregata R1. Ker pravila v moto GP izrecno prepovedujejo kakršnokoli uporabo delov, ki izvirajo iz serijske proizvodnje, so Harrisu z omenjenim modelom prepovedali sodelovati na dirkah. Spravili bi ga naj na dobrih 220 KM. Tudi za Hondo, s katero tekmuje Vermuelen se je letos govorilo, da naj bi premogla cca 230 KM :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 Samo v razmislek: za sezono 2004 je Harris Yamaha prijavil za sodelovanje v moto GP dirkalnik, katerega agregat je temeljil na bloku agregata R1. Ker pravila v moto GP izrecno prepovedujejo kakršnokoli uporabo delov, ki izvirajo iz serijske proizvodnje, so Harrisu z omenjenim modelom prepovedali sodelovati na dirkah. Spravili bi ga naj na dobrih 220 KM. Tudi za Hondo, s katero tekmuje Vermuelen se je letos govorilo, da naj bi premogla cca 230 KM :hmm: ← Je pa škoda, da pravila takole omejujejo zagnane :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 a mamo kje ta posnetek iz potv-ja? Namreč sem ga zamudu nažalost :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 a mamo kje ta posnetek iz potv-ja? Namreč sem ga zamudu nažalost :( ← Sm najdu :blush: Sam je pa res butast tale Stropnik, da si ni zapel čelade, tut, če je blo vse skup zrežirano :BUA: PS: A Camlek je pelu v Magny Coursu :? Nikjer vidu tega :hmm: Tut, ko gledam tele rezultate, Camleka nikjer ni med njimi... Razen, če so to govoril za lansko sezono :oops: Jah, pa Salsa je tut TV zvezda zdej hehe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
P182 Objavljeno Oktober 10, 2005 Deli Objavljeno Oktober 10, 2005 (popravljeno) sej lansko sezono ni mel motorja z 230KM :lol1: Popravljeno Oktober 10, 2005. Popravil Peter182 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se