Skoči na vsebino

Ne predelava, izdelava


Dr_Jakob

Priporočene objave

Ziv!

Zadnje case vedno bolj opazam, da moj fotr ni vec tok aktiven kot je bil vcasih :( ... Pred 2 letoma je sel v penzijo in se mi zdi, da mu je kr enmal dolgcas :zzz: .

Pa sem se spomnil, da bi blo kul B) , ce bi se midva spravila narest kej skupaj kot v starih casih. Pred leti sva skupaj :fight2: zgradila leseno barko, ki se dandanes pluje okrog, tko da nisva neka cista aberveznika :lol1: .

Za najin pet project resno premisljujem o izdelavi lastnega chopperja ala custom H*-D. Pa ne crknit od smeha, k je to pac pet project. Lahko da se bova ornk zavzela za zadevo, lahko pa da ga bova zgradila na pol pa pol pustila. Pac, tok da se neki dela. Ceprav mora priznat, da ce bom fotra preprical v to, se mi kar zdi, da ne bo odnehal, dokler zadeva ne bo vozila naokrog, :naughty:

Ma kdo kako izkusnjo? Predlog, nasvet? Kako se stvari lotit?

Nikjer ne najdem niti pribliznih dimenzij, ki jih mora imet okvir :oops: . A kdo ve za kako stran, kjer take stvari pisejo?

Agregat misliva nabavit pa menjalnik tudi.

Pa ce koga zanima, kako naj bi zadeva zgledala, naj si pogleda tale link: http://www.exilecycles.com/ na prvi strani je makina, tista z rdecimi feltnami. :kva2: (zdej sm si jo nastavu tut v avatar)

skratka, hvala za vsak predlog.

p.s. Ne crknit od smeha, plis.

j

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se jazst lotil takega heca, potem bi najprej kupil stroj in menjalnik in prednje vilice tudi. Kolesa tudi. Potem pa bi okoli tega štrikal. Najprej z aluminijastimi ali pa bakrenimi cevmi, ker se te lepo krivijo in oblikujejo. Ko bi našel obliko določenega dela pa preslikava v jeklo. Pa postaviš jeklo in greš z Al ali Cu na naslednji del. Vsake toliko si vzameš mero, da ugotoviš, kako se bo gor sedelo in počasi zidaš lego kocke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na netu lahko najdes zadostno kolicino informacij, kar je dovolj, da se lahko brez skrbi lotis projekta! Le odlocit se bos moral kaj kupiti oziroma kaj izdelati!

Pa veliko veselja pri delu vama zelim! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziv!

Zadnje case vedno bolj opazam, da moj fotr ni vec tok aktiven kot je bil vcasih :( ... Pred 2 letoma je sel v penzijo in se mi zdi, da mu je kr enmal dolgcas :zzz: .

Pa sem se spomnil, da bi blo kul B) , ce bi se midva spravila narest kej skupaj kot v starih casih. Pred leti sva skupaj :fight2:  zgradila leseno barko, ki se dandanes pluje okrog, tko da nisva neka cista aberveznika :lol1: .

Za najin pet project resno premisljujem o izdelavi lastnega chopperja ala custom H*-D. Pa ne crknit od smeha, k je to pac pet project. Lahko da se bova ornk zavzela za zadevo, lahko pa da ga bova zgradila na pol pa pol pustila. Pac, tok da se neki dela. Ceprav mora priznat, da ce bom fotra preprical v to, se mi kar zdi, da ne bo odnehal, dokler zadeva ne bo vozila naokrog, :naughty:

Ma kdo kako izkusnjo? Predlog, nasvet? Kako se stvari lotit?

Nikjer ne najdem niti pribliznih dimenzij, ki jih mora imet okvir :oops: . A kdo ve za kako stran, kjer take stvari pisejo?

Agregat misliva nabavit pa menjalnik tudi.

Pa ce koga zanima, kako naj bi zadeva zgledala, naj si pogleda tale link: http://www.exilecycles.com/ na prvi strani je makina, tista z rdecimi feltnami. :kva2:    (zdej sm si jo nastavu tut v avatar)

skratka, hvala za vsak predlog.

p.s. Ne crknit od smeha, plis.

j

Živjo!

Zanima me kakšen motor in menjalnik imaš v mislih, ker tudi mene mika izdelati kaj takega.Trenutno se ukvarjam z predelavo Kawasakija Z-1000 let.1979 v custom varianto(sem že pri koncu).Mislim , da je ''problem'' v izdelavi edino kvaliteten okvir vse ostalo dobiš ali narediš po svoji domišliji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za motor sem mislil uporabit najmocnejso masino k jo majo pr S&S :krneki: ... sicer je draga ko zafran :BUA: , ampak je tudi vredna vsakega centa :naughty: ... Nabavit sm jo mislu kr pri Exile k jo oni se neki dodatno prerihtajo tko da ma se en majcken vec navora in manj konjev :kva2: , kar se bolj pase k takem motorju. Ene 6000USD pride nova :hmm: , sam upam, da se bo dal zmenit za kak popust k bi pr njih kupu tut komplet menjalnik. ce pa ne bo slo, ga bom pa nabavu kr pri Klemencicu :whistle: .

Ja, frame sm mislu sam narest :slap: , in to iz gromozanskih jeklenih R=5cm cevi :eek: , ker bo okvir tut edin res viden element na motorju. Sm nasu step-by-step eBook, kjer je opisana gradnja z njimi. Pa zgleda superlepo :worship: pa niti ni tolk tezje k drugace. Pa bog ne daj kej kroma :SS . Krom je bljek. Mat crna in pa aluminij style barva. Ne mislim zgublat casa in denarja na neumnostih, tako da na njem ne bo cist nic nepotrebnih elementov. Zadnje luci in zmigavci bojo ukomponirani v blatnike in namen jih mam narest iz LED diod. :yea1: Poceni, simpl pa zanesljivo.

Skica in nacrt sledita.

lp j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da sem z malo pomoči praktično sam, brez kakršnegakoli tehničnega predznanja 1000 ccm kravo po padcu restavriral, vama lahko povem, da je zadeva dost bolj preprosta, kot bi si mislil na začetku.

Par nasvetov pred začetkom delanja: izračunaj kolk bo stalo pa pomnoži najmanj z 1.5 tolk bo to na koncu :devil: , kupi loctite za zategovanje vijakov, se splača, pa vijakov tudi raj preveč kot premalo, pa glej da ne boš pri njihovi kvaliteti šparal, saj prvi zarustajo, če so napačni, preštudiri vsa živa in mrtva navodila, zadeve so bolj preproste kot izgledajo na začetku še posebej kako odzračevanje bremz pa sklopke, če je hidravlična, pa ne cvikat, na koncu se vse nakako izide. :naughty:

vidim, da sta razmišljala, da bi sama naredila tudi okvir in kupila samo standardne dele kot so vilice, agregat pa feltne. Če mal obvladaš se da, glede dimenzij pa raj v kak salon pa meter v roke.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremze sem videl eno lusno finto lih pri Exile :worship: ... pogon je preko verige in NE preko jermena kot je po navadi pri chopperjih... Se bolj zanimiv detalj pa je zobnik, ki ima integrirano zadnjo bremzo :yea1: . Sem mal prestudiral cenike in sem ugotovil, da se zadeva bolj splaca kot da bi kupoval vsako stvar posebej. Poleg tega pa nisem pristas jermena, tako da mi je dejstvo, da zadeva deluje preko verige odlocitev samo olajsala. :grim Sprednjo bremzo pa sm mislu kr skenslat.. kdo jo pa nuca. (Ta del je se v razmisljanju.) :kva2:

Ja, glede vilic... nisem siguren, ce jih nebi rajs sam probal narest :slap: ... H-D springer ima cist simpl in ucinkovito finto, ki ne zahteva nobenih posebnih super delavnic za konkretno lepe in funkcionalne vilice. Kaj mislis? konec koncev jih se veno lahko kupim a ne? :lol1:

feltne sem pa gledal po cenikih in sem ugotovil, da so 300 :eek: sicer zelooo lepe in oh in sploh ampak tudi oh in sploh tolk drazje. :nono: bomo ostali kar lepo pri max 250 zadaj in 200 spredaj. Kar se mi zdi skrajno dost. :naughty:

Tank za bencin in za olje pa mislim dat skupaj v isti kos. me pa zanima, kolk kej te makine kej zrejo? :whistle: Kdo ve? rad bi mel tolk benza, da bom lahko sel brez strahu do morja in nazaj. Moram racunat na 10l/100 km al full vec? :?

thx j

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra ideja, ki jo 100% podpiram.

Problem bo tak motor registrirat. Pravkar sem zaključil projekt, ki sem ga delal za kolega. Predelava Suzukija GS 1100 in izdelava dokumentacije za homologacijo.

Na novo so bile izdelane vilice tipa springer in spremenjen okvir v low rider hard tail. Nekaj novih delov, ostalo prevzeto iz vseh vetrov.

V bistvu gre takole:

Dele, ki jih boš kupil (platišča itd.) morajo imet zraven atest (bodi pazljiv pri nakupu).

Dele, ki jih prevzameš od drugih motorjev - natančno navesti za kateri motor gre (to je enostavno).

Dele ki jih sam izdelaš (vilice-springer, okvir, itd), je treba preračunat in izdelat dokumantacijo. Z drugimi besedami kompleten načrt s preračuni.

Za verjene dele potrebuješ atestiranega varilca. Lahko sam delaš, če ti bo varilec odstopil kopijo svojega atesta (to se dobi brez problema).

In seveda pravilno izdelana projektna dokumentacija (strojniki to znamo).

Za sedaj naj bo toliko, če te kaj zanima pa kar z besedo na dan.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem bo tak motor registrirat. Pravkar sem zaključil projekt, ki sem ga delal za kolega. Predelava Suzukija GS 1100 in izdelava dokumentacije za homologacijo.

*Ta del me tudi najbolj skrbi.. kaj mi pomaga ce se 2 leti matram na motorju, pol ga pa ne smem registrirat.*

Dele, ki jih boš kupil (platišča itd.) morajo imet zraven atest (bodi pazljiv pri nakupu).

*To imajo firme ze itak zraven... vsaj tiste ki kaj veljajo.*

Dele ki jih sam izdelaš (vilice-springer, okvir, itd), je treba preračunat in izdelat dokumantacijo. Z drugimi besedami kompleten načrt s preračuni.

*Ma ja... sej to misli fotr naredit... je super nacrtovalec.*

Za verjene dele potrebuješ atestiranega varilca. Lahko sam delaš, če ti bo varilec odstopil kopijo svojega atesta (to se dobi brez problema).

*Sm se nameraval upisat na tecaj za varilca in sam dobit atest.*

In seveda pravilno izdelana projektna dokumentacija (strojniki to znamo).

Za sedaj naj bo toliko, če te kaj zanima pa kar z besedo na dan.

*kot sem rekel, to je podrocje mojega fotra*

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednjo bremzo pa sm mislu kr skenslat.. kdo jo pa nuca.  (Ta del je se v razmisljanju.)  :kva2:

Hmm, brez sprednje bremze?? :? Res da pri chopperju mogoče nima toliko pomena kakor pri kakem SS, vendar ko sem še imel chopperja (res da 125ccm), si nisem niti predstavljal vožnje brez prve bremze! Prva bremza je pa ja bistvena!

Grugače pa ql projekt! :OK: Poročaj kako napreduješ! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Se bolj zanimiv detalj pa je zobnik, ki ima integrirano zadnjo bremzo ...

.... Sprednjo bremzo pa sm mislu kr skenslat.. kdo jo pa nuca.  (Ta del je se v razmisljanju.)....

yep, jaz bi tudi temeljito pre/ razmislil preden se spravim montirati zavorni disk, pri katerem se lahko zgodi, da malo masti stece po njemu....... in je to istocasno EDINA moznost zaviranja. razen podplatov.....

mogoce pa delas "suicide bike" ?! :hmm: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednjo bremzo definitivno nucaš. Ideja: vzameš boben od guzzija V7 al pa 850 eldorado, pa okol tega nardiš feltno. Štrihneš, pa maš še dost lepe linije.

Springer vilce... ne bo tolk čistih linij. Pomoje ne bo pasal k celmu dizajnu. Neki na foro kravastih hardlyev, k maš zgorn konc zaprt v cevi. Zgledajo pol blazno masivno pa maš spet dost lepe pa čiste linije. Za varilca bom prašu kolega. Vem da je včasih delu kot varilec, opremo pa plac ma pa en drug kolega. Načeloma mam oba v soboto pr men na roštilju pa upam da se bom spomnu vprašat. Znanja tle ne fali, plac za delat je, motorjev smo že dost prešraufal pa to... če te bo karkol zanimal glede izdelave, vprašej.

LP

PS: Še ena ideja... USD vilce. Mal pobrskej po ebayu, se najde svašta.

PPS: Za dimenzije geštela vpraš une kekce k ti bojo zrihtal mašino (in menjalnik). Nenazadnje morš upoštevat kakšen kestl pa zic bo gor. Glede suicide shifterja... se spomniš kako so mele vespe narjen menjalnik? Sam ideja...

Popravljeno . Popravil strom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PPPS: za geštel si mal poglej kako so mel narjene stari BMW-ji pa zundappi. Nemški vojaški iz WWII. Men tist blazno fino zgleda. Sploh pa če hočeš za okvir narekuje linije motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, bremza/zobnik je skrajno uporabna zadeva, tko da se temu ne mislim odpovedat (razen seveda ce bo predrago.) pa sem se pozanimal kako je glede mascenja zobnika in glede tega ni problema.

strom: Menjalnik alla vespa je sicer ideja, vredna natancnejsega razmisleka. Ampak za moj motor sem se odlocil kot prvo stvar kar jih je bilo, da bo imel suicide menjalnik. (ce pa se ti da iskat, mi lahk na mail posljes nacin, kako bi blo to mogoce---vespino namrec)

za springer vilice se premisljujem... mislim pa, da so edine, ki jih lahko sam zgradis... (vsega pa res ne mislim kupovat.)

glede na to, da namen tega motorja nikakor ni divjanje, ampak pocasno kruzanje, mislim, da je zadnja bremza kar dovolj.. kot receno pa se premisljujem o tem.

lp j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, bremza/zobnik je skrajno uporabna zadeva, tko da se temu ne mislim odpovedat (razen seveda ce bo predrago.) pa sem se pozanimal kako je glede mascenja zobnika in glede tega ni problema.

strom: Menjalnik alla vespa je sicer ideja, vredna natancnejsega razmisleka. Ampak za moj motor sem se odlocil kot prvo stvar kar jih je bilo, da bo imel suicide menjalnik. (ce pa se ti da iskat, mi lahk na mail posljes nacin, kako bi blo to mogoce---vespino namrec)

za springer vilice se premisljujem... mislim pa, da so edine, ki jih lahko sam zgradis... (vsega pa res ne mislim kupovat.)

glede na to, da namen tega motorja nikakor ni divjanje, ampak pocasno kruzanje, mislim, da je zadnja bremza kar dovolj.. kot receno pa se premisljujem o tem.

lp j

Tut teleskopske se da narest... al pa kej na foro BMW teleleverja al kwa majo že spredi te ngaji. Springerce narest.... hmnja... je spet mal bolj zajeban kot si misliš. Ampak to bi blo že dokaj načičkano. No ja, če ti je všeč.

Brez spredne bremze... nja... kup pištolo, metek ti pa jest posodm. Je cnej. Da niti ne omenjamo legalnosti ne met zadeve.

Probi se mal okol peljat s čimerkol razen biciklom pa sam z zadno bremzo probat se ustavljat.

Za vespa menjalnik.... greš na odpad, odšraufaš levo ročko, snameš plastiko, štrihneš na črno in to je to. Al pa vzameš še eno ročko za gas pa jo modificiraš. Sam nucaš tako k ma povratno zajlo. Precej simpl od tam dalje.

Počasno kruzanje. OK, počasi kruzaš pa pred tebe skoč baubau pa si u kaka. Lahko pa nardiš samo showbike, pa ne rabiš nobene bremze, nobenga menjalnika, nobenga drobovja mašine, nobenga atesta.....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut teleskopske se da narest... al pa kej na foro BMW teleleverja al kwa majo že spredi te ngaji. Springerce narest.... hmnja... je spet mal bolj zajeban kot si misliš. Ampak to bi blo že dokaj načičkano. No ja, če ti je všeč.

Brez spredne bremze... nja... kup pištolo, metek ti pa jest posodm. Je cnej. Da niti ne omenjamo legalnosti ne met zadeve.

Probi se mal okol peljat s čimerkol razen biciklom pa sam z zadno bremzo probat se ustavljat.

Za vespa menjalnik.... greš na odpad, odšraufaš levo ročko, snameš plastiko, štrihneš na črno in to je to. Al pa vzameš še eno ročko za gas pa jo modificiraš. Sam nucaš tako k ma povratno zajlo. Precej simpl od tam dalje.

Počasno kruzanje. OK, počasi kruzaš pa pred tebe skoč  baubau pa si u kaka. Lahko pa nardiš samo showbike, pa ne rabiš nobene bremze, nobenga menjalnika, nobenga drobovja mašine, nobenga atesta.....

LP

Za vilice se ne vem... bom se pogledal... vespa menjalnik ni sans. Sem se odlocil ze prej, da cem suicide. Sprednjo bremzo pa bom dal. Ste me preprical, ok. :) btw: mislis, da nebi blo legalno ce nebi blo bremze? ... Sem bral, da je en hrvat neki tazga sestavu, k ma spredi vzmetenje pa nima bremze, zadi pa ima bremzo pa nima vzmetenja. pa je lahk registriru bp.

pa se neki... ta makina (ce bo sploh kdaj uzrla luc sveta) nikakor ne bo showbike... ne me zalit!

lpj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da namen tega motorja nikakor ni divjanje, ampak pocasno kruzanje, mislim, da je zadnja bremza kar dovolj.. kot receno pa se premisljujem o tem

A je to tisto POZIRANJE, ki si ga v minulih dneh očital nekaterim? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakor ne, ampak ce vam povem po pravici, me je hitrosti (vsaj na motorju) strah.. sem zgubil ze prevec prijateljev zaradi tega :( .. pa v koncni fazi je vseeno ali so bili krivi ali ne :ninja: ...

Pocasno kruzanje mislim kot hitrosti do 100 na uro :zzz: , kar je za chopperja cisto dovolj B) ... Pospeski so pa druga stvar :naughty:

Nacrte za frame sem nasel, za vilice sicer se nisem siguren, ampak sem odlocen, da jih ne mislim kupovat.

kaj pravite na zadnjo gumo 250 sprednjo 200 ? bo vredu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o gumo 250 sprednjo 200 ? bo vredu?

Jst bi dal spredaj 250, zadaj pa 300. pa mogoče bi malo probal eksperimentirat z 2wd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi dal spredaj 250, zadaj pa 300. pa mogoče bi malo probal eksperimentirat z 2wd...

Sem mislil dat spredaj 200, zadaj pa sem se samo pozanimal kolk pride 300, pa je tooolk predraga, da dol pades...

2wd? Upam, da se hecas... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!