SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Lucky, vse lepo in prav - ampak: v mislih sem imel "globalno" revolucijo, h kateri je pozival Tepko ... in ja, vemo, kaj dela MPP in s kakšnim zgodovinskim znanjem razpolagaš(te)... in to, kar je bilo možno v 70-ih ali 80-ih ,verjetno ni več, na enak način, možno danes... so pa druge možnosti. Predvsem več možnosti za mobilizacijo "folka"... revolucije bi pa itak zganjal vsak, ki ima 5 minut časa... vključno z mano ,zjutraj, ko vandram od postelje do skreta :)
Nagaya Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Poglej, avtomobili so razdeljeni glede na moč in kubikaturo. V Angliji velja za motorje isto. Se mi zdi bolj pravično, da nekdo s čoperjem ali enduro plačuje manj, kot tisti ki ima super cestka. Sem ti že rekel, razredi so določeni glede na kombinacijo kubikature in moči. Razumem tvojo nejevoljo, sploh če imaš močan motor...tak sistem zate ne bi bil ugoden. močnejši motor..močnejši kot kaj :eek: ??? kot 125 virago? absolutno..tisto je se nevarno :( jest sem recimo za to da se obdavči začetnike :evilgrin: pa une pod 25 leti :evilgrin: pa tiste ki niso opravli nobene šole varne vožnje :evilgrin: .... al pa tiste ki majo manj kot tok in tok kilometrov... hecno a ne..kako lahko neki rata nefer :doze:
SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Na lastne oči sem videl dohodke nekaterih, vendar ne bom navajal imen, niti kje mi je bil vpogled omogočen. Takole...od 2 do 8 miljončkov na mesec plače. wow, eden redkih relevantnih podatkov. PS: tudi šefi države in šefi drugih velikih firm imajo take plače... pa ne me narobe razumet, tudi mene boli to, da ima nekdo 20- ali 40- ali 80-krat višje mesečne dohodke od mene, po drugi plati pa: verjetno zato nosi nekaj več odgovornosti od mene, je bolj izpostavljen, več ljudi ga sovraži (ok, tud mene sovraži ene par folka), in je bolj obremenjen s tem dnarjem. Če ima zavarovalnica recimo 3000 zaposlenih in miljarde letnih stroškov z infrastrukturo - a se tista plača eng,a dveh ali petih najpomembnejših direktorjev tako zelo pozna? Če gledamo, da ima pri njih zavarovane avtomobile nekaj 10 ali celo več sto tisoč ljudi, pa osebna zavarovanja itd ... a res živite v iluziji, da bi, če bi tem ljudem plače zmanjšali, bila zavarovanja lahko bistveno cenejša? Dvomim. Sicer pa - brez konrketnih poslovnih internih podatkov katerekoli zavarovalnice lahko vsi samo natolcujemo in vlečemo voz v eno ali drugo smer. Prav ziher, i ntudi pošteni, pa potem s sodbami ne moremo biti - in prav po tem se želimo razlikovati od "njih": oni naj bi bili nepoštene svinje, mi pa poštenjaki v svetlečih, lahko srebrnih ali bronastih oklepih, ki varujemo čast vesoljnega ljudstva. Če pa samo nekaj vpije, kdorkoli izmed nas, izpade patetično. Žal. Jebiga. Se tega vsi zavedamo, se mi zdi. Kdor napada "sistem", ga mora preudarno in kirurško natančno. Če greš frontalno, kot Tepko, brez vsake zaščite in sam, si pač tepko.
Tepko Objavljeno Maj 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Lucky in ti samo čestitam da dokažeš tem nojem da se da doseči veliko. Ampak ne zgolj s pisarjenjem in pravdanjem. Nisem zahteval revolucije ali sesutja vlade ampak samo izboljšanje stanja cest in motoristov glede zavarovalnin. Tudi težko boste "mobilizirali" (zbrali) VSe motoriste slovenije, da bodo prišli pred parlament v ljubljano. Veliko jih ne bo imelo časa, nekateri bodo v službi, nekaterim se ne bo dal in nekaterim je preprosto VSEENO. Ceste lahko zapremo na več območjih in tako VSI motoristi prispevamo. Cestnine lahko neplačujemo VSI. Pa tudi prostora ni pred parlamentom za 17.000 motoristov :slap: Kar zadeva zavarovalnine: že res, da so nujne, ker zavarovalnice v primeru izplačila od nekod morajo vzeti denar. Lahko bi bile pa nižje. Tako visoke so predvsem zato, da člani upravnih odborov dobivajo zelo mastne denarce. Na lastne oči sem videl dohodke nekaterih, vendar ne bom navajal imen, niti kje mi je bil vpogled omogočen. Takole...od 2 do 8 miljončkov na mesec plače. Potem pa še razna "darila". In ta keš se seveda dobi iz visokih zavarovalnin. Navadni uslužbenci (zavarovalnic) nimajo od tega nič, razen agenti nekaj provozije (pa še to se računa predvsem po številu sklenjenih polic). Tule moj podpis spodaj.
cyc Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Dokler ne pridete na kW/kg ali pa kilometri (pri enduru jih je pač manj) ... go ahead :grim
SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Tudi težko boste "mobilizirali" (zbrali) VSe motoriste slovenije, da bodo prišli pred parlament v ljubljano. Veliko jih ne bo imelo časa, nekateri bodo v službi, nekaterim se ne bo dal in nekaterim je preprosto VSEENO. Ceste lahko zapremo na več območjih in tako VSI motoristi prispevamo. Cestnine lahko neplačujemo VSI. Pa tudi prostora ni pred parlamentom za 17.000 motoristov :slap: Pa kolk neumen si, da živiš v iluziji, da VSI ne bodo plačali cestnine in posledično VSI ne bodo imel iregistriranih motorjev in bodo tako VSI, če se bodo vozili, tvegali orjaške tožbe, da si bodo zafukali življenje? daj pomisli že enkrat, kaj pridigaš. Upor - ok. Spremembe - super. Argumenti - vrhunsko. Butasto utopično prepričevanje VSEH - not so good.
Nagaya Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Lucky in ti samo čestitam da dokažeš tem nojem da se da doseči veliko. Ampak ne zgolj s pisarjenjem in pravdanjem. Nisem zahteval revolucije ali sesutja vlade ampak samo izboljšanje stanja cest in motoristov glede zavarovalnin. Tudi težko boste "mobilizirali" (zbrali) VSe motoriste slovenije, da bodo prišli pred parlament v ljubljano. Veliko jih ne bo imelo časa, nekateri bodo v službi, nekaterim se ne bo dal in nekaterim je preprosto VSEENO. Ceste lahko zapremo na več območjih in tako VSI motoristi prispevamo. Cestnine lahko neplačujemo VSI. Pa tudi prostora ni pred parlamentom za 17.000 motoristov :slap: Tule moj podpis spodaj. ← ti vidim da si hudicevo dalec prilezel in da si v teh treh dneh od odprtja teme napisal veliko...kok ograj si zmontiral mimogrede? aja..ti daješ pobudo... :slap:
Tepko Objavljeno Maj 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Pa kolk neumen si, da živiš v iluziji, da VSI ne bodo plačali cestnine in posledično VSI ne bodo imel iregistriranih motorjev in bodo tako VSI, če se bodo vozili, tvegali orjaške tožbe, da si bodo zafukali življenje? daj pomisli že enkrat, kaj pridigaš. Upor - ok. Spremembe - super. Argumenti - vrhunsko. Butasto utopično prepričevanje VSEH - not so good. ← 1. bolj težko obravnavajo 17.000 dodatnih primerov na sodišču za prekrške na leto. Prej ko slej bi morali opustiti vse primere, ker bi mi dosegli svoje in kasneje ko bi se stanje cest porpavilo lahko tudi plačali za nazaj cestnino. 2. nikakor si ne zafukaš življenja s tem, ko se upreš državi da te cuza.
cyc Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 (popravljeno) 1. bolj težko obravnavajo 17.000 dodatnih primerov na sodišču za prekrške na leto. Prej ko slej bi morali opustiti vse primere, ker bi mi dosegli svoje in kasneje ko bi se stanje cest porpavilo lahko tudi plačali za nazaj cestnino. 2. nikakor si ne zafukaš življenja s tem, ko se upreš državi da te cuza. ← Seveda ... zdaj pa bodi še tak junak, da boš prevzel nase vse odškodninske zahtevke, ki bi nastali po nesrečah z neregistriranimi motorji. Upaš? Aja, saj res, spet samo pobuda :slap: Popravljeno Maj 4, 2005. Popravil cyc
Tepko Objavljeno Maj 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Seveda ... zdaj pa bodi še tak junak, da boš prevzel nase vse odškodninske zahtevke, ki bi nastali po nesrečah z neregistriranimi motorji. Upaš? ← Glej kot prvo lahko zapremo najprej ceste na lokalni ravni. Če to ne zaleže da porpavijo ceste in namestijo ograje, nehamo VSI plačevat cestnino. (sedaj pozabi tožbe in prekrške glede tega). Če bi se to zgodilo, bi se država prej kot slej streznila in mi bi dobili vsaj ograje. Ko bi dosegli to, bi lahko z novim dialogom državi predlagali znižanje zavarovalnin za motoriste ali enaka cena in več vozil na polico. Šele potem bi se šli neplačevanja zavarovanja in teh stvari.
Avatar Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 močnejši motor..močnejši kot kaj :eek: ??? kot 125 virago? absolutno..tisto je se nevarno :( jest sem recimo za to da se obdavči začetnike :evilgrin: pa une pod 25 leti :evilgrin: pa tiste ki niso opravli nobene šole varne vožnje :evilgrin: .... al pa tiste ki majo manj kot tok in tok kilometrov... hecno a ne..kako lahko neki rata nefer :doze: ← Kar si rekel je na mestu. Tudi začetniki so bolj rizični, pa vozniki ki vozijo zelo malo (kar zadeva pomanjkanje izkušenj). No, jaz nisem kupil XTja (2004) ker bi plačal za 40 KM toliko kot nekdo, ki ima npr CBR 600. Potem sem šel na ER 5. Povej mi vsaj to. A si plačal letos za registracijo več kot lani? Jaz sem in to kljub boniteti. Se verjetno strinjaš, da bi lahko nabijanje teh prekletih zavarovalnin malo ustavili?
Tepko Objavljeno Maj 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Glede zavarovalnin bi lahko poleg registracije več vozil na polico imeli tudi zavarovnje: plačaj toliko kolikor se voziš. Torej sezona pri nas ne traja 12 mesecev in nekaj zavarovalnine plačujemo za nič. Na začetku sezone bi plačali zavarovanje in povedali za koliko mesecev bi radi bili zavarovani. Od tukaj nam izračunajo zavarovalnino, ki jo lahko potem doplačujemo (podaljšamo) še za kak mesec. Tudi to bi bil pošten način in malo nižja cena!
SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 1. bolj težko obravnavajo 17.000 dodatnih primerov na sodišču za prekrške na leto. Prej ko slej bi morali opustiti vse primere, ker bi mi dosegli svoje in kasneje ko bi se stanje cest porpavilo lahko tudi plačali za nazaj cestnino. 2. nikakor si ne zafukaš življenja s tem, ko se upreš državi da te cuza. ← 1) poglej, od 17.000 lastnikov motorjev jih bo 5000 reklo da jih to absolutno ne zanima, ker si z lahkoto privoščijo, 5000 jih bo malce pomislilo in bodo rekli "ne, ne grem se jebat s policaji in sodniki", 5000 jih bo reklo "ah, bom počakal, da vidim, kaj bo", 1500 jih bo reklo "bi to naredil, ampak se mi ne da s tem zajebavat in tvegat zavarovanja in odškodnin", mogoče 500 pa jih bo temeljito razmislilo .. .na koncu jih morda 50 ne bo plačalo cestnine... a štekaš, kaj ti hočem povedat? da živiš v Utopiji... tudi sam sem bil državljan te dežele, pa sem se odselil v deželo Realno. 2)Saj te država ne cuza tukaj najbolj... a plačuješ zdravstveno zavarovanje? Aja, ti ni treba, ker si g. Študent. a plačuješ dodatno zdravstveno zavarovanje? a plačuješ dohodnino? A plačaš DDV? In ti bi tvegal neregistriran motocikel in bevskal o cestah - a ne vidiš, da te vsak dan pocuzajo? In ti vidiš samo to registracijo, zavarovanje, cestnino, ki znese ubogih 80 jurjev letno (lahko prepoloviš, ker se ne boš vozil pozimi)... Kaj pa ko tankaš bencin, kupiš gume - a se ti ne zdijo zadeve nekam drage? pa sol, moka, sladkor, mleko, jajca, šunka, sir, klobase, špageti ... a si predstavljaš, kolk daš državi v obliki DDV, pa še kaki drugi? to je povsem neoprijemljivo - špagete primeš v roko, DDV pa ne!!! Skratka, da povzamem: meni se zdi tvoje rinjenje bedasto, tvoji argumenti plehki in zaletavi, predvsem pa vse skupaj temelji na histerični užaljenosti, ker si ne moreš privoščiti registracije motorja, ker si vendar Študent in nimaš redne plače. Ko boš rinil zato, ker si ne boš mogel 4 mesece zapored kupiti mleka in kruha, te bom pozorneje poslušal. Upam, da bodo tudi mene poslušali, če kdaj zapadem v tako fazo...
SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Glede zavarovalnin bi lahko poleg registracije več vozil na polico imeli tudi zavarovnje: plačaj toliko kolikor se voziš. Torej sezona pri nas ne traja 12 mesecev in nekaj zavarovalnine plačujemo za nič. Na začetku sezone bi plačali zavarovanje in povedali za koliko mesecev bi radi bili zavarovani. Od tukaj nam izračunajo zavarovalnino, ki jo lahko potem doplačujemo (podaljšamo) še za kak mesec. Tudi to bi bil pošten način in malo nižja cena! vzemi na obroke in boš imel ravno tak sistem ... ko ti bo, odjaviš in se poračunajo obroki in porabljena doba zavarovanja... v mnogih primerih se še kaj nazaj dobi, čeprav se mesečno trga strajnikom, ne pa plača vnaprej.
Tepko Objavljeno Maj 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 vzemi na obroke in boš imel ravno tak sistem ... ko ti bo, odjaviš in se poračunajo obroki in porabljena doba zavarovanja... v mnogih primerih se še kaj nazaj dobi, čeprav se mesečno trga strajnikom, ne pa plača vnaprej. ← 1. na obroke ne more, ker nimam rednega dohodka da bi imel trajnik/kredit 2. boniteta se ne upošteva če odjaviš motor Glede zavarovalnin bi lahko poleg registracije več vozil na polico imeli tudi zavarovnje: plačaj toliko kolikor se voziš. Torej sezona pri nas ne traja 12 mesecev in nekaj zavarovalnine plačujemo za nič. Na začetku sezone bi plačali zavarovanje in povedali za koliko mesecev bi radi bili zavarovani. Od tukaj nam izračunajo zavarovalnino, ki jo lahko potem doplačujemo (podaljšamo) še za kak mesec. Tudi to bi bil pošten način in malo nižja cena! Tukaj bi še dodal, da bi se boniteta upoštevala pri plačilu zavarovalnine za določeno število mesecev.
Avatar Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 (popravljeno) wow, eden redkih relevantnih podatkov. PS: tudi šefi države in šefi drugih velikih firm imajo take plače... pa ne me narobe razumet, tudi mene boli to, da ima nekdo 20- ali 40- ali 80-krat višje mesečne dohodke od mene, po drugi plati pa: verjetno zato nosi nekaj več odgovornosti od mene, je bolj izpostavljen, več ljudi ga sovraži (ok, tud mene sovraži ene par folka), in je bolj obremenjen s tem dnarjem. Če ima zavarovalnica recimo 3000 zaposlenih in miljarde letnih stroškov z infrastrukturo - a se tista plača eng,a dveh ali petih najpomembnejših direktorjev tako zelo pozna? Če gledamo, da ima pri njih zavarovane avtomobile nekaj 10 ali celo več sto tisoč ljudi, pa osebna zavarovanja itd ... a res živite v iluziji, da bi, če bi tem ljudem plače zmanjšali, bila zavarovanja lahko bistveno cenejša? Dvomim. Sicer pa - brez konrketnih poslovnih internih podatkov katerekoli zavarovalnice lahko vsi samo natolcujemo in vlečemo voz v eno ali drugo smer. Prav ziher, i ntudi pošteni, pa potem s sodbami ne moremo biti - in prav po tem se želimo razlikovati od "njih": oni naj bi bili nepoštene svinje, mi pa poštenjaki v svetlečih, lahko srebrnih ali bronastih oklepih, ki varujemo čast vesoljnega ljudstva. ← Se strinjam glede odgovornosti in tega. A tako nesorazmerje pri dohodkih je pa le prehudo. Saj ne delajo 40x več od drugih uslužbencev. In tudi če gre reč hudiču, se top manegerji kmalu spravijo drugam, s kešem. Po možnosti na fakultete, to je prava hladovina. Sym, jaz nimam nobene pretenzije, da sem silno pošten, kreposten in dober. Če bi bil sam kapitalist, bi zelo verjetno ravnal enako. A ker nimam ne položaja, ne moči in ne privilegijev, lahko vsaj zaenkrat stremim k bolj uravnovešeni ekonomski politiki, oziroma kastarciji podivjanega trga, ki že nekaj časa ni več "svoboden" (oz. je, vendar le za velika in močna podjetja&korporacije). Popravljeno Maj 4, 2005. Popravil SymRu
Ervina Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Samo eno vprašanje Tepko! Kako ti uspe tako ažurno odgovarjati na vsak post oz. viset cel dan tu gor, hkrati pa jamraš, da ti ne bo uspelo narediti prvega letnika faksa, da ne najdeš primerne službe, da nimaš denarja.... :hmm: Po mojem mnenju bi ta čas lahko kako koristneje uporabil npr. za učenje, pa za iskanje službe, služenje denarja.... Ampak to je samo moje mnenje. :xx:
SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Seveda ... zdaj pa bodi še tak junak, da boš prevzel nase vse odškodninske zahtevke, ki bi nastali po nesrečah z neregistriranimi motorji. Upaš? Aja, saj res, spet samo pobuda :slap: ← jih bo naprtil Državi, kaj pa je tako neumna, da se gre igrat s Tepkotom!
SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Se strinjam glede odgovornosti in tega. A tako nesorazmerje pri dohodkih je pa le prehudo. Saj ne delajo 40x več od drugih uslužbencev. In tudi če gre reč hudiču, se top manegerji kmalu spravijo drugam, s kešem. Po možnosti na fakultete, to je prava hladovina. Sym, jaz nimam nobene pretenzije, da sem silno pošten, kreposten in dober. Če bi bil sam kapitalist, bi zelo verjetno ravnal enako. A ker nimam ne položaja, ne moči in ne privilegijev, lahko vsaj zaenkrat stremim k bolj uravnovešeni ekonomski politiki, oziroma kastarciji podivjanega trga, ki že nekaj časa ni več "svoboden" (oz. je, vendar le za velika in močna podjetja&korporacije). ← zakaj je tako nesorazmerje "prehudo"? Ker smo navajeni socializma, kjer tega ni bilo? Hej, get real - vedno bilo in vedno bo... Graščaki in plebejci... ;) samo sedaj je nekaj več "sivine" med tema skrajnostima (belo-črno). Kar se mene tiče: v svojih politično-ekonomsko-socialnih razglablanjih si želim doseči neko stopnjo "poštenosti za vse", zato se skušam izogibati predsodkom, natolcevanjem, prehitrim zaključkom in diagonalnim tezam. Saj se včasih pozabavam s katero od teh panog, ampak mi ni všeč ... še vedno pa trdim, da nisem perfect, sem celo daleč od tega. ampak res - predsodki, utopije... strup za misli! Žal se vse prevečkrat nagibam k utopijam, to je pa res ...
Nagaya Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Kar si rekel je na mestu. Tudi začetniki so bolj rizični, pa vozniki ki vozijo zelo malo (kar zadeva pomanjkanje izkušenj). No, jaz nisem kupil XTja (2004) ker bi plačal za 40 KM toliko kot nekdo, ki ima npr CBR 600. Potem sem šel na ER 5. Povej mi vsaj to. A si plačal letos za registracijo več kot lani? Jaz sem in to kljub boniteti. Se verjetno strinjaš, da bi lahko nabijanje teh prekletih zavarovalnin malo ustavili? ← nisem.... :) in ja strinjam se....ampak se vedno menim da maš napačen pristop :closedeyes: in da gledaš napačne stvari... a bolj ko meljem bolj se mi zdi da tudi z deljenjem motociklov v razrede glede na razmerje moč:teža....ampak kam potem padejo goldwingarji? :hmm:
Lucky Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Tepko, mlad si še, tvoje ideje so temu primerno nezrele in potrebujejo malo modeliranja. Prav ali ne, s svojim pristopom vsaj med forumaši (ki še zdaleč niso zanemarljiv vzorec slovenskih motoristov) ne boš našel veliko podpornikov. Če pa bi rad nekaj svojega časa porabil koristneje kot za pisanje po tabli, ti dam lahko kar nalogo. Omenil si, da lahko zrihtaš 1000 fotk slabih cest in torej potencialno nevarnih odsekov. Prosim, če mi jih zrihtaš samo 100 najhujših iz vse Slovenije, jih pokomentiraš in označiš na zemljevidu. Za ostalo bo pa poskrbel in ti pomagal MAKSI. A ja, omenil si, da v društvih ne misliš sodelovati? Ni panike, lahko deluješ samo kot podpornik. Takšnih aktivistov nam manjka.
Avatar Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 zakaj je tako nesorazmerje "prehudo"? Ker smo navajeni socializma, kjer tega ni bilo? Hej, get real - vedno bilo in vedno bo... Graščaki in plebejci... ;) samo sedaj je nekaj več "sivine" med tema skrajnostima (belo-črno). ← Tolažim se, da morda razmerje graščaki in plebejci ne bo večno. Ker če temu je tako, potem človek očitno nikamor ne napreduje. To je eno izmed temeljnih filozofskih vprašanj. Ker še vseeno potihem upam, gojim tu in tam malo bolj altrustične vzgibe (poleg ostalih, ki so egocentrični). Če temu ni tako, potem je najboljše, da si začnem machiavellijeva načela jemati k srcu in jih interanlizirati. Kaj češ, tudi jaz sem utopist.
SiR Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Tolažim se, da morda razmerje graščaki in plebejci ne bo večno. Ker če temu je tako, potem človek očitno nikamor ne napreduje. To je eno izmed temeljnih filozofskih vprašanj. Ker še vseeno potihem upam, gojim tu in tam malo bolj altrustične vzgibe (poleg ostalih, ki so egocentrični). Če temu ni tako, potem je najboljše, da si začnem machiavellijeva načela jemati k srcu in jih interanlizirati. Kaj češ, tudi jaz sem utopist. ← evo, da bom lahk tut jaz kdaj altruist - te povabm na en kofe/pivo :) sj sm drgač altru ... ampak zmer mi hodi po glavi stavk (ne vem ,od koga že) :"Nč na tem svetu ne počnemo iz altruizma..."
Tepko Objavljeno Maj 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Tepko, mlad si še, tvoje ideje so temu primerno nezrele in potrebujejo malo modeliranja. Prav ali ne, s svojim pristopom vsaj med forumaši (ki še zdaleč niso zanemarljiv vzorec slovenskih motoristov) ne boš našel veliko podpornikov. Če pa bi rad nekaj svojega časa porabil koristneje kot za pisanje po tabli, ti dam lahko kar nalogo. Omenil si, da lahko zrihtaš 1000 fotk slabih cest in torej potencialno nevarnih odsekov. Prosim, če mi jih zrihtaš samo 100 najhujših iz vse Slovenije, jih pokomentiraš in označiš na zemljevidu. Za ostalo bo pa poskrbel in ti pomagal MAKSI. A ja, omenil si, da v društvih ne misliš sodelovati? Ni panike, lahko deluješ samo kot podpornik. Takšnih aktivistov nam manjka. ← Prav fotke boste dobili samo da dobim motor iz servisa nazaj da se bom lahko peljal. Drugače pa katastrofalne odseke že poznam: Ljubljana-Celje: od trojan navzdol proti vranskemu. Pod viadukti avtoceste je taka cesta da se jokaš. Ljubljana-Logatec: na več odsekih katastrofa na nekaterih dobra cesta. Ravnina pred logatcem je katastrofalna tako cesta kot statistika nesreč. Logatec-Žiri: Jok jok jok jok na celotni relaciji... Celje-Mozirje: enako... jok jok jok jok. Kamnik-Gornji grad (čez črnivec): državna sramota! Bolje bi bil makedam. Ljubljana-Koper: "stara cesta" - o bog... je še kak izraz za "najslabši"??? Ljubljana-Kočevje: na nekaterih odsekih že kar boga cesta Proti gorenjski par cest... Okrog maribora se še nism furu in tam stanja ne poznam, sam sem 100% da tudi niso ceste kot solzica. Že na teh delih cest bi lahko naredil najmanj 200 fotk. Kaj šele kje drugje. Potem nevarni odseki cest, kjer je ovinek in na eni strani "prepad" v katerega lahko padeš če letiš pod ograjo... Lohka fotkam tud to če rabš. Lahko fotkajo tud drugi... Jaz imam za 14 dni motor na servisu.
maXXXimum Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Pa sm mislu, da se bom vzdržal objav v tej temi... ampak ajde.. 1. na obroke ne more, ker nimam rednega dohodka da bi imel trajnik/kredit ← LAHKO! Če imaš študentski račun pri NLB gre zadeva BP - sem tut jaz študent in glej ga zlomka, drug teden mam registracijo.. 209.000 SIT z AO+ pri trigalvu (CBR 900).. jst grem kar kakšno temo odpret o tem kako je svet nepravičen.. .)
Priporočene objave