Skoči na vsebino

Dovolj mi je!!!!


Tepko

Priporočene objave

+ precej ur na telefonu, ko sem iskal informacije in ljudi, ki nam bodo pomagali ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem sedaj rekel da pojdimo že naslednji teden na cesto in demonstrirat. MApak najprej državi pokazati kje je problem in ga v čimkrajšem roku rešiti na "miren" način ali pa poseči po radikalnih ukrepih in pokazati da nam ni VSEENO! Sami pravte da samo jamram in ne vem kaj še vse, sami pa NEBI čisto NIČ naredili da bi bilo bolje. Jaz SAJ jamram in pluvam na probleme ter poskušam najti pot do rešitve, vi pa samo zatirate vsakega ki misli drugače kot vi.

in kaj počnemo MotoristiPredParlament ... a si ti vsaj enkrat prebral in se pozanimal kaj in kako želimo doseč ??

Do sedaj se NITI eden še ni javil z kako boljšo idejo od moje, vsi ste samo pametni eden bolj kot drugi. Tipični slovenec.

Namesto da bi tle gobezdali in zatirali moje ideje bi lahko pogruntali BOLJŠO, pa vam vaša miselnost "pridnega" slovenčka tega ne dopušča. Problemi se ne bodo rešili sami od sebe ampak bo treba nekaj naredit.

če je tvoja ideja samo protest, ne da bi prej probal in izkoristil druge možnosti za dosego ciljev potem ti pa res ni pomoči ! Protestirat kar v tri dni zna vsak. Z mlini na vetewr pa se je treba borit po "mlinarsko" ... torej z državno upravo v upravnem jeziku, argumentirano in po pravilih, ki obstajajo in veljajo za nas in TUDI in predvsem za njih.

Imam čas (si ga lahko vzamem) in imam voljo pod pogojem da bomo motoristi se zavzemali za isto stvar ne da se bo pol pojavilo 100-miljona motoristov, ki bodo proti. Sem rekel: če gremo sami motoristi šraufat ograje gor OK pridem in bom pomagu. Če bomo šli prdet pred parlament bom šu tud jst. Sam učinka ne bo. Podpisal sem pa že veliko papirjev, ki so jih zbirali. Kaj več mi tudi niso dali za narediti...

Če začnemo ograje sami šraufat je to črna gradnja.

Praviš, da imaš čas. A si pripravljen pofotkat in popisat vse ograje na enem od cestnih odsekov. Javi se mi na PM ali še raje na MAIL in boš lahko zelo konkretno in zelo koristno porabil svojo odvečno energijo in čas. Prej ko to naredimo prej bodo dopolnjene ograje stale.

Ciljev, ki jih niste in jih verjetno še kar nekaj časa ne boste dosegli zgolj s pisarjenjem. Medtem pa umrlo že kar novih kandidatov na ograjah...

in kaj si naredil ti ?

Vidiš......mene je še stara mama učila,kako se je včasih šlo za vajenca......pa potem napredovalo....počasi,počasi........

Mislim,da si premalo vstrajen.........zgolj ugibam

On nič ne vztraja ampak takoj špricne. Pol ma pa z babo probleme, ker ni potešena. Je še mladič in rabi življenskih in vsakršnjih izkušenj ... pa tudi nekaj bontona bi mu prišlo prav

Ja ograje naj bi začeli šraufati čez 3 leta. V teh treh letih lahko umre 15 novih kandidatov na ograjah + lahko vas še tako nategnejo glede tega roka. Radikalen ukrep: zapreti eno cesto za določen čas in protestirati v čim večjem številu. Če to ne zaleže ponavljati vajo za dalj časa in še v večjem številu, ne plačevati... Zadeva bi se morala urediti v obdobju 3-6 mesecev in ne 3 LET!

Nekaj ograj bo že letos, sploh če se odločiš pomagat popisat problematične ovinke, če se boš pa samo kurčil pa ti zagotavljam, da ne bo haska !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tepko,

pa še tole si preberi ... mogoče boš lažje razumel kaj in kako se dogaja ...

mmp___izjava_za_javnost.doc

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko imaš pa ti ubogi študent motorjev in avtomobilov, da pride pri tebi to v poštev ?

Imam motor in moped APN 6. Tomos je za po "mestu" ker se mi zdi brezveze gužvat po lublan z tavelkim motorjem. Pa itak se vozm po večini 50-70km/h.

Lahko bi imel oba registrirana na eno polico in plačal 80.000 namesto 120.000 za oba. Oz. mislim da sem dal 30.000 za APN-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tepko,

pa še tole si preberi ... mogoče boš lažje razumel kaj in kako se dogaja ...

Ej to vse sem že prebral, ko sem podpisoval list....

Ampak vseeno mi nekako manjka malo FIZIKE tukaj. Treba jim je pomoje izračunati fizikalno s kolikšno silo prileti motorist v količek. Torej kašna je sila in sunek sile na površino s katero motorist zadane količek ograje?

Primerček:

Motorist težak 80kg

Hitrost motorista 30km/h

------------------------------

F*t(sunek sile)=m*v

F*t=80kg*30km/h = 2400Ns!!!!!!

Primerjava: kot bi nas na tistem mestu, kjer zadanemo ograjo zadelo breme težko 240kg.

Če se še malo poigramo z (negativnim) pospeškom motorista, ki zadane količek, pridemo po logičnem razmisleku do vrednosti a=-30km/h2 kar je -8,3m/s2 kar je ogromno za človeka!!! in količina energije, ki se sproti ob trku znaša 2.777 J ! Sedaj bi bilo treba samo pogledat kolikšno silo rabimo da zlomimo človeško kost in kolikšna kinetična energija ob trku je lahko nevarna za človeka brez dodatne (trde) zaščite ščitnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sveži maturant ali študent naravoslovc.. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej to vse sem že prebral, ko sem podpisoval list....

Ampak vseeno mi nekako manjka malo FIZIKE tukaj. Treba jim je pomoje izračunati fizikalno s kolikšno silo prileti motorist v količek. Torej kašna je sila in sunek sile na površino s katero motorist zadane količek ograje?

Primerček:

Motorist težak 80kg

Hitrost motorista 30km/h

------------------------------

F*t(sunek sile)=m*v

F*t=80kg*30km/h = 2400Ns!!!!!!

Primerjava: kot bi nas na tistem mestu, kjer zadanemo ograjo zadelo breme težko 240kg.

Če se še malo poigramo z (negativnim) pospeškom motorista, ki zadane količek, pridemo po logičnem razmisleku do vrednosti a=-30km/h2 kar je -8,3m/s2 kar je ogromno za človeka!!! in količina energije, ki se sproti ob trku znaša 2.777 J ! Sedaj bi bilo treba samo pogledat kolikšno silo rabimo da zlomimo človeško kost in kolikšna kinetična energija ob trku je lahko nevarna za človeka brez dodatne (trde) zaščite ščitnikov.

tole bo definitivno prepričalo da rabimo boljše ograje ZDAJ!!!

pa ja :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, če smo že pr tem: hard endure, kot je tvoja, sploh niso za v javni promet ...

v bistvu majo lučko pa žmigaulce pa vse za pridobit r. tablico....ergo...

a spet diskriminiraš?

predsodkar :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole bo definitivno prepričalo da rabimo boljše ograje ZDAJ!!!

pa ja :grrr

Ne to bi lahko uporabili kot dodaten argument :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

amm...če smo že o pravičnosti zavarovanja motociklov mi prvo pride na pamet, kakšne butaste zavarovalne razrede imamo.  Npr. en stari ata s bogim čoperčkom virago 535 plača isto zavarovalnino kot en divji pubec z 600-tko YZF-CBR-ZXR-GSXR z 130 konji. Kje je tu logika? Res ne razumem zakaj se ne upoštevajo moči motorjev in mečejo v isti koš podhranjene endure in čoperje s super športnimi motorji.

ker ni nobene garancije da podhranjeni čoper z atejem gor ravno tako ne bo končal v boku avtomobila ki mu je zaprl pot ali v grabnu. rizik ni veliko manjši za zavarovalnico in itak da oba enako "uničujeta" cesto za izračun cestnine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

panterr če si pa ti nesrečen ti pa jaz ne morem pomagat. Kaj pa ko moramo motoristi čakat kje, ko nas vi avtomobilisti ne pustite mimo ker se bašete skup ko eni fe***i. Za zastoj na mejah nikakor nismo krivi motoristi ker ori motoristu nima veliko dela kot dokumente in mogoče malo pritljage. Največ gužve delajo tovornjaki in avtomobili pa avtobusi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker ni nobene garancije da podhranjeni čoper z atejem gor ravno tako ne bo končal v boku avtomobila ki mu je zaprl pot ali v grabnu. rizik ni veliko manjši za zavarovalnico in itak da oba enako "uničujeta" cesto za izračun cestnine.

Za zavarovalnino se popolnoma strinjam s tabo, pervy. :OK:

Ampak za cestnino....

:grrr

Glede na to, kaj uničuje cesto, je podhranjeni čoper veliko bolj neprijazen do ceste, kot isto kubični "športni" motor. Čoper z isto kubikažo je vedno težji od "športnega" motorja. Prav tako so čoperji večinoma dvovaljniki z zelo trdim vzmetenjem in se zato vertikalne sile, ki predstvljajo obremenitev ceste, ki jo povzroča agregat motorja veliko bolj prenašajo na cesto in jo zato veliko bolj uničujejo, kot štirivaljni agregati "športnih" motorjev. Da ne omenjam centralnih stojal, velikih stopalk in izpuhov, s katerimi čoperji uničujejo ceste oz. zgornjo obrabljujočo plast cestišča v ovinkih. .)

Jaz bi za "športne" motorje znižal cestnino najmanj za 70%. :grim Saj ceste praktično ne uničujejo. :grrr Plačevali bi lahko le za sprotno vzdrževanje cestne infrastrukture (kakšen znak in semafor...). :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Tepko, ne blefiraj prosim, saj nisem z lune padu...k misliš, da avte  na carini pa na dvigalko dajo? Pogleda pasoš pa grem takoj naprej.....popolnoma enaka kontrola je za avte kot za motoriste, če že omenjaš pregled prtljage...v moji 22 letni vozniški karieri nisem rabil nikoli kazati prtljage, (kadar sem z avtom) torej če jo moraš ti kot motorist pa lahko edino zaključim, da imajo motoristi večjo kontrolo na meji in seveda posledično temu delajo tudi večji zastoj na meji kot pa avtomobilisti...pa če se jih še 50 vmes vrine, lahko zaključim, da bi namesto ure in pol čakal na meji le pol ure !!??

panterr

Jaz sem šel dostikrat čez mejo z motorjem in mi je na meji samo pokimal in pokazal z roko naj pospešim in peljem mimo. Nisem dal dol niti čelade Niti ustavil se nisem. Konkretno je bilo to v primeru ko sem se peljal na grobnik (hrvaška). Gužve ni bilo nikjer. Če te moti gužva ne mejnem prehodu pojdi na drugega. Motoristi pa nikakor nismo tisto "leglo", ki bi sedaj basalo promet. Kaj pa kolone po državi? Na avtocestah? Na semaforjih v mestih? Tam moramo pa mi čakati zaradi vas avtomobilistov, kamijonarjev in drugih, ker nam preprosto ne date dovolj prostora da bi šli mimo. (obstajajo izjeme in tisti, ki se bojijo da bi jim "opraskali" njihovega "ljubčka" avto) Iz ljubljane do celja potrebujem več kot eno uro za 80km razdalje! (no mogoče kak km več ali manj). Obstajajo ceste, ki peljejo "okoli" ampak jih je večina sesutih. Tud če grem po avtocesti čakam na trojanah, ker se folk nikamor ne premika in ne umika. Pa to je samo primer in tega je več.

Umikanja bi se lahko navadili že zgolj zaradi reševalnih motorjev in ekološkega vidika (več kot nas stoji bolj brezveze kurimo bencin za to da stojimo na mestu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cisto vsi v avtomobilih cakajo da se bodo ob pogledu na guzvo pred prehodom obrnili, se peljali dodatnih sto km da se bo tam zgodba ponovila....get real...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, o podhranjenosti tvojga mopeda enmičkeno dvomim...

Ššššš! Naj mislijo da je podhranjen, nižja registracija vedno prav pride! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, če smo že pr tem: hard endure, kot je tvoja, sploh niso za v javni promet ...

Hm. WR 400 Street. Ima ves svetilni šoder gor, pa Enduro Comp III guma je celo street legal ;) Kar seveda ne pomeni da se tam dobro obnese, še manj da bi se jaz po asfaltu rad peljal. Ima pa reč homologacijo ... in ker je registriran in <500cc, počasi bonus pridobivam na sorazmerno poceni način. ;)

Do gmajne ali pa servisa je nekako treba prit ... :P

Popravljeno . Popravil cyc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In alena-bmw ti bi dobila NOV avto za 1.1 mio SIT??? Yeah right. Če kupuješ rabljen avto 100% dobiš zraven en kup stroškov in ne mi zdej klobasat kolk ste mel eni srečo in dobili super avto. Če ne druzga morš brisalce, filtre, ogledala, plastiko,... karkoli menjat. Ker avtomobile se prodaja zgolj iz razloga, da se ga znebiš, ker imaš bodisi novega in je stari že kar bogi, hočeš novega, ker je stari v razsulu, se pač hočeš znebiti stare kripe s katero imaš več stroškov kot kaj drugega. Ti da kdo pri rabljenem avtomobilu 3 leta garancije, da bo avto brezhibno deloval? Mislim da NOBEDEN. Pri novem to imaš. Isto je z motocikli. Večina jih je zgonenih do daske. Zato se tudi prodajajo. Zelo redki so primeri, ko lastnikom vozila zmanjka denarja in prodajajo avto zgolj zaradi tega da nebi propadal pred hišo. In taki povečini prodajo vozila znancem in prijateljem. Tudi jaz sem moj stari motor prodal v dokaj bogem stanju, samo jaz sem kupcu povedal da bo imel za 50-70.000 stroškov in sem mu malo pri ceni potem znižal. Rabljena jajca so pač rabljena jajca, ki sem jih že parkrat kupil in se vedno nasral do amena. Edino 1x sem imel srečo ko sem kupil APN 6 rabljen in mi dela še sedaj brezhibno.

AJA.... če pa hočeš nov avto... pol pa sorči!!!!! :slap:

grow up!!!!

jaz se vozi okoli z deset let staro petko za 180k in mi čisto super služi!!!

če se misliš pa preseravat, pol pa res nimaš dovolj keša.... :glare: :glare:

lp alena

Popravljeno . Popravil alena_bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Veste kaj sem ugotovil.. Da imam očitno res preveč časa, saj sem ravnokar zabil več kot 1 uro z branjem te teme!  :)

he he... jaz tudi.. :topic: pred dvema dnevoma so bile šele tri strani... :D

lp alena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

he he... jaz tudi.. :topic:  pred dvema dnevoma so bile šele tri strani...  :D

lp alena

Hehehe, se še bom jaz posral v ta peskovnik :) . Me je mama učila, če po dreku drezaš bolj smrdi.

lp DTWbootyshake.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to...da jest sploh nimam motorja...in sem zgolj ,,balast,,...bi lahko zame uvedli subvencijo...da kupim svoj motor, da ne bom več tok obremenjevala zadnje gume in posledično asvalta--to bi lahklo načrpali iz Evro eko buđeta...če ne grem zapret cesto in zabit vrata parlamenta. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto BTW eno pitanje ... koliko od vas pa vozi motor po omejitvah??? Ker če bi to počeli potem pol problemov odpade ... seveda je najboljše se pizdit, ko nekdo pri omejitvi 60 ali pa tudi 100 vozi 150-170, kresne v ovinku, ker je pač zamočil in pol krivi od lukenj v asfaltu, do madežev na cesti, do traktorja, ki je slučajno bil na ovinku je z motorjem pripičil iz ovinka ... tako malo za razmislek ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AJA.... če pa hočeš nov avto... pol pa sorči!!!!!  :slap:

grow up!!!!

jaz se vozi okoli z deset let staro petko za 180k in mi čisto super služi!!!

če se misliš pa preseravat, pol pa res nimaš dovolj keša....  :glare:  :glare:

lp alena

Super, blagor se te, ker ti dela tako odlično. Jaz sem se zasral z rabljenimi jajci in jih ne kupujem več. Sicer je petka prav fajn avto, ampak kdo mi garantira, da dobim enga tazga na kermu vsaj 5 let ne bo večjega servisa?

Čisto BTW eno pitanje ... koliko od vas pa vozi motor po omejitvah??? Ker če bi to počeli potem pol problemov odpade ... seveda je najboljše se pizdit, ko nekdo pri omejitvi 60 ali pa tudi 100 vozi 150-170, kresne v ovinku, ker je pač zamočil in pol krivi od lukenj v asfaltu, do madežev na cesti, do traktorja, ki je slučajno bil na ovinku je z motorjem pripičil iz ovinka ... tako malo za razmislek ...

Ja ja ja... Vozim kakor vozim, malo čez omejitev, malo po omejitvah. Nikakor pa ne 170 al pa 150... Sicer pa v ovinkih dovolj pazim in hitrost prilagajam "terenu" lukne me motijo zato, ker MORAM počasneje vozt kot bi lahko in kolikor je omejitev in ker si vsake dve do tri leta zjebem amortizerje. Pa tud kaj varne niso te lukne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!