Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Da se bomo lahko pravičnejših zavarovanj, ki jih stalno omenjaš, lotili člimpreje lahko za začetek zrihtaš točne in preverjene podatke kako so zavarovanja motornih koles urejena v Nemčiji, Franciji, Italiji .... Potem lahko pridobiš statistične podatke, kjer bo razvidno, da motoristi tretjim osebam povzročamo manj škod glede na razmerje med ceno našega in avtomobilskega obveznega zavarovanja. Hkrati pa sestavi še tabelo, ki bo povzročitelje nesreč in višino odškodnin razvrstila po moči in teži motorja. Bo dovolj ? ← Pomoje bi bil boljši nekdo, ki zna nemško, francosko, italjansko,...? Jaz nich šprehen zu dojč. Med 17.000 motoristi zna 100% saj eden kak jezik od teh :unsure:
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 kaj več bi pa lahko naredili ? predlagaj konkretno zadevo ? Država in njena uprava deluje po pravilih, ki jih lahko upoštevaš in "zajahaš" njihov tok, lahko pa greš z glavo skozi zid in ostaneš brez sape. Stvari pač tečejo počasi in se jih žal ne da prehitevat. ← Prvo "izbrali" in pridobili večje število "zavzemnikov". Odprt dialog z pristojnimi na 4 oči. Sestanek na katerem se v živo zmeniš s človekom, ki je pristojen za zadeve, ne pa preko pošte, kjer niti ne veš če je zadevo dobil/prebral. Veliko idej sem že napisal v tej temi. + radikalni ukrepi ob neukrepanju pristojnih in neupoštevanju zahtev/želja.
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 ministrstvo za promet Nemčije Kdor zna nemško lahko poišče zgoraj zahtevano na tej strani.
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Oz še boljše: stran!!!! kjer klikneš na državo in dobiš ven vse linke ministrstev. Na žalost jih je zelo malo prevedenih v angleščino. Poznavalci jezikov izvolite... :devil:
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 obvezno branje vsem. Angleška strategija za motoriste! To pri nas poznati NE!
SiR Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Prvo "izbrali" in pridobili večje število "zavzemnikov". Odprt dialog z pristojnimi na 4 oči. Sestanek na katerem se v živo zmeniš s človekom, ki je pristojen za zadeve, ne pa preko pošte, kjer niti ne veš če je zadevo dobil/prebral. Veliko idej sem že napisal v tej temi. + radikalni ukrepi ob neukrepanju pristojnih in neupoštevanju zahtev/želja. ← uf super, tega doslej nihče pri MPP ni planiral ... zagotovo si jim odprl zalepljene oči ... :) PS: vsi državni uradniki komaj čakajo da se nekdo najavi "na 4 oči" in da jim bo povedal, kaj morajo narediti, sicer jim grozijo radikalni ukrepi...
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Nevertheless, there are some characteristics of motorcycles that do warrant attention in the design of roads for particular situations. These are principally related to the susceptibility of two wheeled vehicles to the nature of the road surface and the vulnerability of riders if accidents do occur. Concerns include, for example – manhole covers with inadequate skid resistance or located in the carriageway where motorcyclists could be leaning into a bend; poor or infrequent maintenance; inadequate reinstatement after works in the road, that leave potholes or uneven surfaces which can destabilise two wheeled vehicles; and safety barrier posts or other street furniture located where there is a risk of motorcyclists hitting them if they come off their machines. The traditional approach is changing, giving more attention to the particular needs of motorcyclists. For example, the Highways Agency (HA) has been investigating a number of areas relating to safety. In particular, safety fences and manhole covers, and is actively considering motorcyclists in building, managing and operating the trunk road network. O tem jaz govorim....
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Na koncu dokumenta je še statistika nesreč velike britanije. Tudi predlogi za dodatne črte na semaforjih kjer bi se ustavljala enosledna vozila in šla mimo kolon. Nekje lahko motoristi uporabljajo pasove za avtobuse da gredo mimo itd.. Veliko predlogov je tam in zglednih primerov, kako imajo urejeno.
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 (popravljeno) Dodal bi še tale dokument ki je tudi zelo zanimivo branje. hotschko bo dovolj glede velike britanije? :hmm: Manhole covers 67. Whilst current manhole covers meet both British and European standards for drainage and skid-resistant surfaces this has not fully overcome the concerns raised by riders. 68. The British and European Standard is currently being revised to include a specific requirement for enhanced skid and slip resistance. The HA has also issued advice to designers to avoid locating manhole covers in the carriageway. This guidance provides advice on road layout and geometry and the geometric standards have been developed to take into account the requirements of all road users. In addition, Road Safety Audit emphasises the need for designers to consider all users when drawing up any new scheme or improvement project. Popravljeno Maj 6, 2005. Popravil Tepko
Nagaya Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 oki zdej pa dost..naredi ze kaj pa nehaj samo linke limat..vse te linke smo ze vidli.... a bo kej s tabo al bos samo gobcal :angry2:
SiR Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Dodal bi še tale dokument ki je tudi zelo zanimivo branje. hotschko bo dovolj glede velike britanije? :hmm: ← tepko, čisto tako, naivno vprašanje - se ti zdi, da fantje pri MPP teh zadev ne vedo? Flancanja o varnosti ne manjka nikjer ... potrebne so statistike in konkretna aplikacija kritike na naš prostor .. ergo fotke slovenskih "slabih odsekov", nevarne trase, zemljevid z vrisi ... Ali se ti zdi, da si zgoraj pokazal kaj revolucionarno novega? Poleg tega žališ ljudi, ki se s projektom ukvarjajo... v smislu "nič ne delate, pojma nimate, ne bo vam ratalo na tak način".
Nagaya Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 tepko, čisto tako, naivno vprašanje - se ti zdi, da fantje pri MPP teh zadev ne vedo? Flancanja o varnosti ne manjka nikjer ... potrebne so statistike in konkretna aplikacija kritike na naš prostor .. ergo fotke slovenskih "slabih odsekov", nevarne trase, zemljevid z vrisi ... Ali se ti zdi, da si zgoraj pokazal kaj revolucionarno novega? Poleg tega žališ ljudi, ki se s projektom ukvarjajo... v smislu "nič ne delate, pojma nimate, ne bo vam ratalo na tak način". ← ne ...poleg tega je v teh stirh dneh klamfanja na forum naredil kaj? nič razen slabega vtisa <_<
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 tepko, čisto tako, naivno vprašanje - se ti zdi, da fantje pri MPP teh zadev ne vedo? Flancanja o varnosti ne manjka nikjer ... potrebne so statistike in konkretna aplikacija kritike na naš prostor .. ergo fotke slovenskih "slabih odsekov", nevarne trase, zemljevid z vrisi ... Ali se ti zdi, da si zgoraj pokazal kaj revolucionarno novega? Poleg tega žališ ljudi, ki se s projektom ukvarjajo... v smislu "nič ne delate, pojma nimate, ne bo vam ratalo na tak način". ← Zraven v dokumentih so tudi statistike. Če ne bereš in ne gledaš ti jaz ne morem pomagati...
SiR Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Zraven v dokumentih so tudi statistike. Če ne bereš in ne gledaš ti jaz ne morem pomagati... ← potrebno je izdelati slovenske statistike okoli ograj ... in da, uporabiti tudi tuje. se ti zdi, da jih fantje nimajo? glej, videti je, kot da ti ne bi bral in gledal, kaj se je doslej dogajalo glede tega projekta ...
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 potrebno je izdelati slovenske statistike okoli ograj ... in da, uporabiti tudi tuje. se ti zdi, da jih fantje nimajo? glej, videti je, kot da ti ne bi bral in gledal, kaj se je doslej dogajalo glede tega projekta ... ← Ja slovenske statistike so že narejene in jih fantje imajo. :slap: :slap: :slap: :slap:
Brihta Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Tepko ko si mel ti objav en teden nazaj :hmm: Si mel 2
cyc Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 :zzz: Na začetku je bilo še smešno, zdaj je pa že preveč predvidljivo in dolgcajt. :BUA:
hotschko Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Tole spodaj je sposojeno od SymRu-ja in je precej dobro pojasnilo Tepko-tu, kakšen je pravi način za dosego cilja. Kdor napada "sistem", ga mora preudarno in kirurško natančno. Če greš frontalno, kot Tepko, brez vsake zaščite in sam, si pač tepko.
hotschko Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Tepko, resno te pozivam, da zbereš vse koristne podatke, ki jih najdeš, jih pretočiš v papirno obliko, po možnosti prevedeš in naslednjič zares prideš na sestanek MPP. Enega takega z veliko energije bi pa res potrebovali. Ampak kot rečeno z več kot eno "fronto" naenkrat se ne bomo ukvarjali.
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Tepko, resno te pozivam, da zbereš vse koristne podatke, ki jih najdeš, jih pretočiš v papirno obliko, po možnosti prevedeš in naslednjič zares prideš na sestanek MPP. Enega takega z veliko energije bi pa res potrebovali. Ampak kot rečeno z več kot eno "fronto" naenkrat se ne bomo ukvarjali. ← So podatki, ki sem jih dal v linkih pravi? :devil:
SiR Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 So podatki, ki sem jih dal v linkih pravi? :devil: ← ponarejeni
hotschko Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 So podatki, ki sem jih dal v linkih pravi? :devil: ← naredi povzetke, spravi na papir v smiselno in berljivo besedilo ... pa bo ...
Tepko Objavljeno Maj 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 naredi povzetke, spravi na papir v smiselno in berljivo besedilo ... pa bo ... ← Na sestanek me verjetno nebo (ne vem niti kje in kdaj) ker tudi nimam vedno časa. Podatke se pa da najti, samo jezike je treba znati.
Nagaya Objavljeno Maj 6, 2005 Opozori Objavljeno Maj 6, 2005 Na sestanek me verjetno nebo (ne vem niti kje in kdaj) ker tudi nimam vedno časa. Podatke se pa da najti, samo jezike je treba znati. ← se pravi da ne boš naredil nič :grrr
Priporočene objave