Skoči na vsebino

Dovolj mi je!!!!


Tepko

Priporočene objave

Nisem premalo vztrajen ampak mi je bilo počasi dovolj. Še posebej ker v klubu velja "enakopravnost" in "enakost".

Kolikor sem zadevo spoznal v teh dveh pa še malenkost zravn letih........lahko pirne duše odstraniš obe besedi iz narekovajev........

Nisem pa bil poleg,zato ne poznam tvojega sprejemanja in pojmovanja teh besed........spet zgolj ugibam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti si genij ... kako brilijantno si skoval nov izraz, kombinacijo besed "imenitni" in "eminentni". V kater tečaj si hodil? ;)

oh no...dobro da si opazil..če že nimaš kaj pametnega za napisat ti pride prav kaj takega..... hvala za popravek,... res.....

upam da sanjaš ponoči miško in tipkovnico.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oh no...dobro da si opazil..če že nimaš kaj pametnega za napisat ti pride prav kaj takega..... hvala za popravek,... res.....

upam da sanjaš ponoči miško in tipkovnico.......

jaz tudi nimam nič pametnega za napisat, pa ti dam še en predlog za word of the day:

imanenten. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ograje naj bi začeli šraufati čez 3 leta. V teh treh letih lahko umre 15 novih kandidatov na ograjah + lahko vas še tako nategnejo glede tega roka. Radikalen ukrep: zapreti eno cesto za določen čas in protestirati v čim večjem številu. Če to ne zaleže ponavljati vajo za dalj časa in še v večjem številu, ne plačevati... Zadeva bi se morala urediti v obdobju 3-6 mesecev in ne 3 LET!

in janša komaj čaka, da ti bo popustil v treh mesecih,

ker komaj čaka, da se bo naslednja horda nezadovoljnih državljanov po zgledu motoristov odločila za podobno nepokorščino,

ker vedo, da bodo zadevo rešili v treh mesecih..

naivnež :lol1: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in janša komaj čaka, da ti bo popustil v treh mesecih,

ker komaj čaka, da se bo naslednja horda nezadovoljnih državljanov po zgledu motoristov odločila za podobno nepokorščino,

ker vedo, da bodo zadevo rešili v treh mesecih..

naivnež :lol1: :slap:

Enaka zadeva se je zgodila že na brezovici, ko so občani zahtevali ureditev tovornega prometo preko tržaške ceste. :slap: :slap: :slap: :slap:

Če boš pa samo sedel, pil pivo in pisaru pa še v treh letih ne boš dosegel kaj več kot samo obljube.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hyosungovci skup držite.. en glas, dve osebnosti, sumljivo, shizofrenično..  :devil:

Še bolj zanimivo pa je, da ste proti nam vsi z večjimi kubikažami, ki se hočte pokazat kolk ste bolj pametni in kolko bolj premožni in boljši in oh in sploh imate tudi motor z večjo kubikažo! Šovinizem med motoristi od katerih mislijo tisti, ki imajo več kubikov pod jajci da so bolj pametni in znajo boljše vozit in da so lepši in oh in sploh na vse pretegi boljši od tistih z manjšimi kubaturami in malo manj leti kot jih imaš mogoče ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj zanimivo pa je, da ste proti nam vsi z večjimi kubikažami, ki se hočte pokazat kolk ste bolj pametni in kolko bolj premožni in boljši in oh in sploh imate tudi motor z večjo kubikažo! Šovinizem med motoristi od katerih mislijo tisti, ki imajo več kubikov pod jajci da so bolj pametni in znajo boljše vozit in da so lepši in oh in sploh na vse pretegi boljši od tistih z manjšimi kubaturami in malo manj leti kot jih imaš mogoče ti.

:lol1: :lol1: ne me jebat :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj zanimivo pa je, da ste proti nam vsi z večjimi kubikažami, ki se hočte pokazat kolk ste bolj pametni in kolko bolj premožni in boljši in oh in sploh imate tudi motor z večjo kubikažo! Šovinizem med motoristi od katerih mislijo tisti, ki imajo več kubikov pod jajci da so bolj pametni in znajo boljše vozit in da so lepši in oh in sploh na vse pretegi boljši od tistih z manjšimi kubaturami in malo manj leti kot jih imaš mogoče ti.

Da ni to bolj zakompleksanost onih ki imate "samo" cometa? No offence ... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj zanimivo pa je, da ste proti nam vsi z večjimi kubikažami, ki se hočte pokazat kolk ste bolj pametni in kolko bolj premožni in boljši in oh in sploh imate tudi motor z večjo kubikažo! Šovinizem med motoristi od katerih mislijo tisti, ki imajo več kubikov pod jajci da so bolj pametni in znajo boljše vozit in da so lepši in oh in sploh na vse pretegi boljši od tistih z manjšimi kubaturami in malo manj leti kot jih imaš mogoče ti.

mogoče ste pa sam malo bolj zaletavi...nč bat..sej mine :closedeyes:..in potem boste presedlali na tisočake in boste apatični kot mi vsi :grrr

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ni to bolj zakompleksanost onih ki imate "samo" cometa? No offence ...  :closedeyes:

Ni samo šovinizem do manjših kubikaž in "slabših" znamk motorjev je tudi diskriminacija in šovonizem do motoristk, ki niti ne morejo postati enakopravne članice določenih motoklubov, pa čeprav bi naredile več kot je sedaj narejenega.

Povsod se odraža največja slovenska lastnost: biti boljši od soseda/drugega in se pri tem delati čimbolj frajer, pa čeprav nisi. Vsi pa plavamo v istem dreku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni samo šovinizem do manjših kubikaž in "slabših" znamk motorjev je tudi diskriminacija in šovonizem do motoristk, ki niti ne morejo postati enakopravne članice določenih motoklubov, pa čeprav bi naredile več kot je sedaj narejenega.

Povsod se odraža največja slovenska lastnost: biti boljši od soseda/drugega in se pri tem delati čimbolj frajer, pa čeprav nisi. Vsi pa plavamo v istem dreku.

okej tole je ena velika brezvezna laž ki si ji sklamfal na podlagi nevemočesasploh...

neenakopravne članice motokluba....ne sanjaj prosim...in ne žali :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam samo 400cc moped, pa ne čutim da bi me kdo postrani gledal ... res pa je da ne jokam tle okol kako hudo mi je :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede podpore me niti ni skrbelo, bil je namreč drug problem. Imel sem najbol švoh motor v klubu in bil sem najmlajši in najbol "frišen". Pa so se morali nekateri določeni zafrustriranci znesti nad menoj ko ni bilo treba pa sem imel dovolj pa sem šel. Čisto mirno in brez vsake sledi. Še preden sem odšel sem bil že odločen da v tem klubu nočem postati član.

Hmm... Bojim se da si hudo zmedena osebnost - ce se ne motim v osebi, si takrat imel 125ccm Hyosunga?

Support? Sorry, videl sem te mogoce 2x ali trikrat nato si izginil. Da bi te kdo zajebaval ti je pa ocitno v glavi nekaj zraslo (tumor?). Se kadar si bil zraven, bi te bilo treba tepst, da kaj reces.

Zaradi motorja te pa nismo zajebaval, ampak smo probali dosect, da bi ce bi kam sli, da bi sel pac prej, una prdula je zal za normalno pot kamorkoli izven ljubljanske kotline malo prepocasi - pa se nam bi se motorji pregreli. (miha, ce se ne motim ne?)

Mulac, ce tako razmisljas, ti sploh ni bilo treba sprejeti odlocitve, da bi postal clan kluba - nikoli ne bi zraven prisel - niti v hangaround, kaj sele v prospecta.

Good riddance.

PS: ce to ni prava oseba, prosim preskoci, ker sem napacno osebo spljuval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj zanimivo pa je, da ste proti nam vsi z večjimi kubikažami, ki se hočte pokazat kolk ste bolj pametni in kolko bolj premožni in boljši in oh in sploh imate tudi motor z večjo kubikažo! Šovinizem med motoristi od katerih mislijo tisti, ki imajo več kubikov pod jajci da so bolj pametni in znajo boljše vozit in da so lepši in oh in sploh na vse pretegi boljši od tistih z manjšimi kubaturami in malo manj leti kot jih imaš mogoče ti.

+ jst imam večje čevlje in največ kg. a to tut kaj šteje? Delam tut na tem, da bi imel najdaljše lase, najbolj zdrajsane kavbojke in najstarejše gate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

+ jst imam večje čevlje in največ kg.  a to tut kaj šteje? Delam tut na tem, da bi imel najdaljše lase, najbolj zdrajsane kavbojke in najstarejše gate.

No ko bos dosegel zastavljene cilje, pa lahko saltas na 1.3 ali celo 1.5 literske motroje. Prej pa ne :nono: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni samo šovinizem do manjših kubikaž in "slabših" znamk motorjev je tudi diskriminacija in šovonizem do motoristk, ki niti ne morejo postati enakopravne članice določenih motoklubov, pa čeprav bi naredile več kot je sedaj narejenega.

Povsod se odraža največja slovenska lastnost: biti boljši od soseda/drugega in se pri tem delati čimbolj frajer, pa čeprav nisi. Vsi pa plavamo v istem dreku.

Pizda, sam mas pa razciscene pojme... Brihten si k Bush.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni samo šovinizem do manjših kubikaž in "slabših" znamk motorjev je tudi diskriminacija in šovonizem do motoristk, ki niti ne morejo postati enakopravne članice določenih motoklubov, pa čeprav bi naredile več kot je sedaj narejenega.

Povsod se odraža največja slovenska lastnost: biti boljši od soseda/drugega in se pri tem delati čimbolj frajer, pa čeprav nisi. Vsi pa plavamo v istem dreku.

Mislm.....tooooo much

Pa tebi res nič....ampak popolnoma nič ni jasn.....

Slabše kubikaže.....seveda jih je treba zapostavljat....saj se bodo le tako.....MORDA.....lahko nekoč spremenili v "motoriste!.

Slabše znamke......seveda jih je treba zaničevat.....saj jih lahko samo na ta način prisilimo v dodatno,naporno delo,kreditiranje in s tem dvigovanje potrošnje.......,da bodo v spodobnem času....3-6 mesecev nabavili motocikje znanih znamk.

Ženske so že po DEFOLTU neenakopravne.......le zakaj neki......pač so se rodile brez tička!!!!!

Biti boljši od soseda......definitivno......še najbolje na tak način,da ti to potrdi soseda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biti boljši od soseda......definitivno......še najbolje na tak način,da ti to potrdi soseda.

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ne: nikjer niso revolucije začel zarad registracij motorjev, cestnine, ...

Nekako se mi v tej temi ne da debatirat, ker imate vsi po svoje prav in nimam več kaj pametnega dodati. Bi pa samo komentiral tole tvojo izjavo, Symči.

Mogoče v 70 letih ni šlo za pravo revolucijo kot si jo predstavlja povprečen državljan, vendar se je tisti čas v Franciji zares dogajala vstaja motorističnega gibanja, ki je dala povod za ustanovitev njihove zveze FFMC. Tisto so bili drugi časi, ko na motor nihče ni gledal kot na luksuzno prevozno sredstvo, pač pa ga je večina "pridnih" državljanov zaničevala, ker naj bi ga vozili odpadniki, reveži in mladi. Takšna je bila tudi politika tistega časa, ko so z raznimi finančnimi in prometnimi ukrepi poskušali uradno spraviti "kugo" s cest, saj so ji pripisovali krivdo za porast prometnih nesreč. K sreči jim zaradi tisočih motoristov, ki so se borili za svoj obstoj, to ni uspelo. Zavarovalnice so se ustrašile statistik in so premije za motoriste vsako leto podražile za 15 do 30 odstotkov, tako da so na koncu zavarovanja motorjev za štirikrat presegala avtomobilska. Represivna politika varnosti v prometu je na vsakem koraku obsojala motoriste, katerih prometne nesreče so vse od leta 1970 bile v porastu, vendar v statistikah ni upoštevala splošnega povečanja števila vozil na cestah. Leta 1978 je Delegat njihovega SPV-ja dobil nerealno nalogo zmanjšati število nesreč s 13.000 na 10.000 v enem letu, za kar so v resnici potrebovali deset let. Dobil pa je genialno idejo, da bi prepovedali motorje z več kot 750 kubiki in na vse mogoče načine otežili dostop do izpita. Prav tako naj bi z davčno reformo zelo omejili uporabo motorjev. To se je tudi zgodilo z uvedbo davčne nalepke za motorje nad 750 kubikov, ki ni bila poceni. Takrat so v že ustanovljeni zvezi organizirali bojkot nalepke in z izkupičkom prodanih anti-nalepk financirali odvetnike, ki so pomagali motoristom, ki so zaradi nepokorščine bili kaznovani. Dali so tudi tiskati nalepke, s katerimi so motoristi prekrivali oznake kubikov na motorjih. 500 ccm s 1000 ccm in obratno. Nastal je kaos.

Brez revolucionarnih akcij ni šlo: blokiranja cestninskih postaj, protesti po Parizu in celotni Franciji, prišlo je celo do fizičnega obračunavanja s policijo in tako naprej... S svojoj neposlušnostjo so dali vladi vedeti, da ne takrat ne v prihodnosti ne bodo več dopustili, da se jih vleče za nos. Najbolj znani so njihovi slogani a la Motoristi nismo molzne krave! Motoristi ne umirajo, pobijajo jih. S prihodom Miterranda na oblast - bil je edini politik, ki je zvezi odgovoril na njene prošnje - so nalepko ukinili in zvezo povabili k dialogu. Uspelo jim je že takrat veliko: znižanje cestnin za motoriste (pa ne govorit da so avtoceste brez veze, v FR je to drugače), ukinitev davčne nalepke, reforma izpita A, uvedba izobraževalnih ustanov... Glavna stvar pa je bila leta 1982 ustanovljena motoristična zavarovalnica, ki jo je finansiralo 40.000 motoristov z vložkom 280 frankov. Mladim voznikom niso zapirali vrat in ceni premij so prepolovili. Seveda ni bilo lahko, ker so vse druge zavarovalnice začele medijsko gonjo proti njim, vodstvo pa je bilo precej neikušeno, kar je imelo za posledico skorajšnji bankrot. Ampak so se izvlekli in delujejo še danes. Skratka, volja ljudstva in enotnost je nekaj dosegla. FFMC ima danes 25.000 pripadnikov, ukvarja se pa še vedno s pravicami motoristov in varnostjo v prometu. Je tudi ena ustanoviteljic FEME.

Kje smo pa mi danes? Po mojem tam nekje v osemdesetih letih. Pa ne samo kot motoristi. Silijo nas, da smo ljudstvo brez hrbtenice, ki najraje hodimo naokrog s sklonjeno glavo, češ če se ne brigam zate, mi ne boš nič žalega storil. A nas je že kdo vprašal, kaj menimo o Evropski ustavi, trenutno najbolj aktualni zadevi? Ne, sprejeli so jo z večino v parlamentu, ljudstvu pa še pojasnili niso, za kaj gre. V Franciji se Chirac trese pred nejasnim izidom bližajočega se referenduma. Država smo ljudje, ne pa tistih nekaj preplačanih pezdetov, ki nas kao zastopajo v parlamentu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, vem da tega ne marate, ampak si ne morm kaj, da ne bi Lucky-ju dodala ene par :OK: :OK: :OK: ker lepše (predvsem zadnjega odstavka) ne bi moral napisati! Se popolnoma strinjam s to izjavo :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse fino fajn..ampak pristop je pa kljub temu napačen...

tako kot je rekel Buda ---> prava pot je srednja pot....brez skrajnosti...pa udrihanja po ljudeh.... :hmm:

dobra je bla predvsem tista:

jest vam hočem dat vzpodbudo.... :grrr

sej vsi vemo kaj je narobe...eni celo nekaj delajo...drugi jamrajo... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ob prebiranju te teme pa človek že ne ve več a bi se smejal vsem skup al bi se pizdil.... :doze: ...

...v glavnem ob prebiranju določenih objav bi pomislil,da je v bistvu med nami nenavadno veliko "genijev"... :doze: :hmm:

lp cagiva B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kako konkretno bi ti motocikle razdelil v skupine? :blink: ..ob 1 - 10..od bolj do manj rizične? :eek: ....kam pride fazer in kam duke recimo? pa kam uni jajčki od 125 kubičnih viragic, ki go nevarni ko strela :eek: ?????

Poglej, avtomobili so razdeljeni glede na moč in kubikaturo. V Angliji velja za motorje isto. Se mi zdi bolj pravično, da nekdo s čoperjem ali enduro plačuje manj, kot tisti ki ima super cestka. Sem ti že rekel, razredi so določeni glede na kombinacijo kubikature in moči. Razumem tvojo nejevoljo, sploh če imaš močan motor...tak sistem zate ne bi bil ugoden.

Kje smo pa mi danes? Po mojem tam nekje v osemdesetih letih. Pa ne samo kot motoristi. Silijo nas, da smo ljudstvo brez hrbtenice, ki najraje hodimo naokrog s sklonjeno glavo, češ če se ne brigam zate, mi ne boš nič žalega storil. A nas je že kdo vprašal, kaj menimo o Evropski ustavi, trenutno najbolj aktualni zadevi? Ne, sprejeli so jo z večino v parlamentu, ljudstvu pa še pojasnili niso, za kaj gre. V Franciji se Chirac trese pred nejasnim izidom bližajočega se referenduma. Država smo ljudje, ne pa tistih nekaj preplačanih pezdetov, ki nas kao zastopajo v parlamentu.

Lepo povedano. Se podpišem zraven (in ukradem avtorske pravice :grim

Kar zadeva zavarovalnine: že res, da so nujne, ker zavarovalnice v primeru izplačila od nekod morajo vzeti denar. Lahko bi bile pa nižje. Tako visoke so predvsem zato, da člani upravnih odborov dobivajo zelo mastne denarce.

Na lastne oči sem videl dohodke nekaterih, vendar ne bom navajal imen, niti kje mi je bil vpogled omogočen. Takole...od 2 do 8 miljončkov na mesec plače. Potem pa še razna "darila". In ta keš se seveda dobi iz visokih zavarovalnin. Navadni uslužbenci (zavarovalnic) nimajo od tega nič, razen agenti nekaj provozije (pa še to se računa predvsem po številu sklenjenih polic).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!