Skoči na vsebino

Kako se izmeri debelina gume


premza

Priporočene objave

Jaz bi dal spredaj gumo 110/70 (ko bi se ta izrabila seveda :D )! Višina je podobna, imela pa bi večjo naležno povržino (bolj bi držala) in bi se bolj enakomerno obrabljala! Skratka obnašala bi se tako, kot je predvidel njen proizvajalec! .)

:slap: Res dobra ideja! In ko se boš raztreščil in ti zavarovalnica ne bo krila nič zaradi nehomologiranih dimenzij pnevmatik jim povej, da ti je tako svetoval veliki specialist premza. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj imaš sezname motociklov s širino gum in širino platišč.

Vsi, ki imajo gumo 120/60 120/65 120/70, imajo platišče širine 3.50 palca. Tisti, ki imajo 3.00 palčno platišče imajo gumo 110. So izjeme kot npr. Yamaha XJ900, ki ima 120/70 gumo na 3.00 palčnem platišču, vendar pa ta guma ni radialna (diagonalne gume zaradi drugačme konstrukcije ne rabijo tako širokih platišč).

http://mc.bridgestone.co.jp/en/products/machine/yamaha.pdf

http://mc.bridgestone.co.jp/en/products/machine/honda.pdf

http://mc.bridgestone.co.jp/en/products/machine/suzuki.pdf

http://mc.bridgestone.co.jp/en/products/machine/kawasaki.pdf

Se pravi ti sklepaš v nasprotno smer; ker imajo drugi (japonci) drugače je to narobe. Kot v parlamentu, ko se za vsak predlog dober ali slab najde nekdo ki se dere da tega pa nikjer v svetu ni. Jaz sem šel raje v drugi smeri in sem vprašal uvoznika za Dunlop, ki mi je potrdil ustreznost take kombinacije vsaj kar se tiče Dunlop. Očitno velja isto za Pirelli, sicer dvomim da bi dobili potrebne ateste. Pa ti premza resnično verjameš, da bi si privoščili take napake? Bridgestonke pa mogoče ne pašejo, pa me glih ne briga. Če pokličeš zastopnika, ti bo pa ziher povedal. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi ti sklepaš v nasprotno smer; ker imajo drugi (japonci) drugače je to narobe. Kot v parlamentu, ko se za vsak predlog dober ali slab najde nekdo ki se dere da tega pa nikjer v svetu ni. Jaz sem šel raje v drugi smeri in sem vprašal uvoznika za Dunlop, ki mi je potrdil ustreznost take kombinacije vsaj kar se tiče Dunlop.

Ne vem (in me niti ne briga), kaj pravi zastopnik, vem pa, kaj pravi proizvajalec. :D

Dunlop D208

Dunlop D220

In kaj sedaj, komu verjeti? :blink: Preverjeni japonski in italjanski moto industriji in proizvajalcem gum, ali Korejcem in slovenskim zastopnikom? :hmm:

Vidim pa (sranje s homologacijo), da je to še hujši problem, kot se zdi! :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej premza ne bluzi več tukaj no....110 paše na feltno od 3.00-3.50

120 paše pa na 3.50-3.75 ok!!!! comet te mere ima in konec...lahko se tebi zdi guma stisnjena ma nima veze ok.. paše gor in konc filozofiranja kaj se tebi zdi.... in če bi bla preveč stisnjena bi na robovih ostajala neobrabljeba, samo ko gledam je isto kot pri drugih mopedih..... nič pretirano.....

ajde konec s to feltno zdej :angry2:

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120 paše pa na 3.50-3.75 ok!!!!

comet te mere ima in konec...

ajde konec s to feltno zdej

Če ti tako praviš... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej premza ne bluzi več tukaj no....110 paše na feltno od 3.00-3.50

120 paše pa na 3.50-3.75 ok!!!! comet te mere ima in konec...lahko se tebi zdi guma stisnjena ma nima veze ok.. paše gor in konc filozofiranja kaj se tebi zdi.... in če bi bla preveč stisnjena bi na robovih ostajala neobrabljeba, samo ko gledam je isto kot pri drugih mopedih..... nič pretirano.....

ajde konec s to feltno zdej :angry2:

mimogrede - ni premza začel bluzit ampak ICE_MAN, ki ga že nekaj cajta ni na spregled ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mimogrede - ni premza začel bluzit ampak ICE_MAN, ki ga že nekaj cajta ni na spregled ...

To da ma Comet 3.00 palčno sprednje platišče ni nobeno bluzenje ampak čisto navadno dejstvo. In bo dejstvo ostalo tudi če rebel vzame meter in ga tako dolgo okol feltne navija, da bo pokazal 100 palcev! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da ma Comet 3.00 palčno sprednje platišče ni nobeno bluzenje ampak čisto navadno dejstvo. In bo dejstvo ostalo tudi če rebel vzame meter in ga tako dolgo okol feltne navija, da bo pokazal 100 palcev!  :D

ja ja morda ima tudi 2.8... sej kdo pa ve..... važno da piše tam 3.0....to bo to bravo!!!!!!!brihtnež :angry2:

se mi zdi da bi blo boljše da ti vzameš meter v roke in greš malo merit.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si za stavo?  :naughty:

komot :D če zmagaš ti kupim gume 110 in 150...

če ne ti meni 120 160 ok??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

110/70, 160/60 Michelin Pilot power (jih jaz zrihtam poceni) :D

Samo še priče rabiva! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

No, kako se bova zmenila. Pripeljem jaz eno 3.00 palčno platišče in eno 3.50 palčno platišče pa bova videla kateremu je tvoje po merah bolj podobno, ali bova šla kakega strokovnjaka vprašat koliko palcev je široka tri palčno platišče! :lol1:

Pa tistim gumam se tudi odpovem, samo da boš dal pol mir! :D

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Terms%202.gif

To je sicer za avtomobilska kolesa, a širina platišča (rim width) se verjetno meri enako. Klik.

Tukaj pa najdeš še eno tabelo, kjer so navedene MIN in MAX širine platišč za določeno dimenzijo gume - kar pa proizvajalci seveda lahko določijo drugače.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekej sm se zajebavu okul motorja in opazu slednje:

CBR 600 F letnik 2000 ima:

- sprednje platišče (merjeno z notranje strani ) širine 90mm. Kar je približno 9/2.54 = 3.5433070866...

- zadnje platišče širine 140mm. Kar je približno 140/2.54 = 5.5118110236...

Dimenzije gum so:

- spredej 120 /70 *17 izmerjena resnična širina pri michelin pilot power 128mm

- zadej 180/55 *17 izmerjena resnična širina pri bridgestone battlax BT012SS 191mm

:hmm: kaj pa zdej k so bl široke ku je treba, mi bojo policaji nagajali :lol: Dej no, rebel, ne morš tlačit gume 120 na platišče 3.00 ker jo lomi <_< ima pole krivino kukr eno stopničko ki se čudno obnaša v ovinku. Mal čudno je to pole, razn če ti je ušeč k kar naenkrat se zvrne use skupej do štape. Sam vem, druge ne ostane ker je proizvajalec tko reku in so drugače sami problemi. Zgleda d so pr hyosungu tli d ma njihov motor širše gume ku jih ma 125-ka pol pa ni važno kero platišče je gor, tudi ožje od 125-ke magar če je treba :slap: sam d zgleda hud motor k ma široke gume. Verjemi, bolše se je peljat s ožjo gumo :grim pa če bi smel bi js na CBR montiru 160 kukr majo ta stare in ne ta valjar zadej. Kaj gre to u ovink :whistle:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ima Premza prav, ko trdi, da ima Comet 650 spredaj 3 pačno platišče.

V user manualu za Cometa so podatki za prednje platišče J17×MT3.00, za zadnje pa J17×MT4.50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekej sm se zajebavu okul motorja in opazu slednje:

CBR 600 F letnik 2000 ima:

- sprednje platišče (merjeno z notranje strani ) širine 90mm. Kar je približno 9/2.54 = 3.5433070866...

:whistle:

ja no sej toliko ima približno comet...... ob priliki bomo izmerli....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok bi se obnašala zadnja guma širine 170 na platišču 4,5? :hmm: Razmišljal sem namreč, da bi bila naslednja guma 1cm širša, ne več 160.. Sem gledal po enih tabelah, pa piše da 170 še paše na 4,5....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok bi se obnašala zadnja guma širine 170 na platišču 4,5? :hmm: 

170 na 4.5... :hmm: To bi šlo, ampak guma ne bo, ko bo zmontirana, skoraj nič širša, ker jo bo platišče skupaj stisnilo, vozne lastnosti se bodo poslabšale, obrabljala se bo bolj neenakomerno, pa še kake pravne težave lahko nastanejo...

Odsvetujem! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma zakaj bi radi širše gume :? Kumu oz čemu na čast? Ne razumem, ožje so cenejš, hitrejš, manjša poraba bencina, lepše se pelje u ovink... Res ne vidim prednosti široke gume :hmm: Naj mi en pove kje je prednost široke gume... lepše zgleda :slap: ja prou briga me kako zgleda k se pole zakadim u floro naših gozdov :wacko:

Široka guma na ožjem platišču naredi bol oster lok na površini, kar pomeni manjši oprijem na kateremkoli območju nagiba. Med drugim je večina gum tako narejenih d se po sredini majn deformirajo-> kar pomeni, da se bo guma ob robovih "zlomila" (kot je napisal premza) in ne bo nč širša, hvečjemu obratno (izkušnje s 125 motorjev). Vozne lastnosti se bojo pa krepko poslabšale. Glede oprijema sm že napisu, občutek pri vožji pa bo nekako tak: V ovinek bo motor normalno zapeljau, nakar se bo pod določenim kotom nagiba (to je tam kjer se široka guma "zlomi") sunkovito spustil, to je čitut precej in ni prijetno.

Odločitev je vaša, al dat širšo gumo gor al ne :hmm: Moje mnenje sm povedu (raj ožjo po možnosti)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se mi je zdelo, da bo nekako tako.. Pol bom pa kar pri 160 ostal, kaj več pa ko bo vočji/bolši motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kaj pomaga

en inč = 2.54 cm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!