Skoči na vsebino

RUSKA RULETA na dveh kolesih


tango

Priporočene objave

Tudi jaz se z napisanim kar precej strinjam, na cesti je vse preveč norcev, ki se igrajo s svojim življenjem in življeniji drugih.. Ne bom trdil, da sem sam brezmadežen in da nikoli ne delam neumnosti, vendar moje vožnje nikakor ni mogoče primerjati z vožnjo nekaterih smomorilcev na dveh kolesih. Nemalo je situacij ko te kak motorist prehiti, ti pa samo  :eek: , ker ti enostavno ni jasno kaj je zletelo mimo tebe!  :BUA:  :(

Mogoče je to zato, k voziš Husota, ne pa Kaza ZX-10 ali CBR1000RR ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ralno napisano... samo nismo pa tud samo motoristi norci.

Kaj pa čefurji ko dirkajo z "ukradenimi" super avtomobili? Pa dirke na rudniku? Pa "sežiganje" gum na krožnih,...

jep. .. svet je čist nor ...

namest, da se zgražamo, dejmo raj zase in svoje bližnje poskrbet ...

aja, ne mormo ... so povsod norci ...

REALITY CHECK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

menim tudi da lahko enkrat nehamo jamrat kako vsi mecejo slabo luc na nas in naredimo vsak po svoje nekaj za boljsi izgled....

Kot sem ze nekje napisal in bil takoj spljuvan - jest imam vecinoma zelo dobre izkusnje z avtomobilisti. Velika vecina zapelje k robu ceste, ko pripeljem za njih, za kar se jim zahvalim z dvignjeno roko. Na ta nacin delam sebi prijazno okolje in si zagotovim, da me bodo se kdaj spustili, ceprav jim tega ni treba. Ce me kdo ne spusti mimo ne popizdim, ker mu dejansko niti ni treba tega pocet. Ko me kdo izsili na to ze vnaprej racunam in vozim tako, da me to ne stane glave. Po naselju vozim po omejitvah ali malo cez. Gume mam se vedno spucane, tacke zbrusene. Mislim, da je umetnost ocenit kdaj lahko peljes hitreje in kdaj ne. V Sloveniji je itak tako, da je v vsakih 100 kilometrih par dobrih ovinkov, ostalo lahko peljem tudi relativno pocasi, ker ne bom dejansko nic profitiral ce peljem kot sneta skira.

Clanek se mi pa zdi realen, vendar mislim da opisuje samo eno plat medalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je to zato, k voziš Husota, ne pa Kaza ZX-10 ali CBR1000RR ...

To sploh ni point kaj vozim, tudi s husotom se da 200 pelat, pa 150 čez naselje, itd, pa se ne vozim tako hitro, ker se mi zdi tako početje skrajno neumno.. Divjaš lahko s katerim koli motorjem, ni potrebe da imaš zx-10r.. .)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole bom povedala. Na žalost večina vidi tiste, ki vozijo skozi naselje in tudi drugod 200, pa tiste, ki vozijo skozi naselje po zadnji, pa tiste, ki gredo skozi ovinek, kjer je omejitev 60 160, itd.itd.itd. Tiste, ki furamo "normalno" oziroma lagano turistično, ali nihče ne opazi, ali pa ko nas vidijo uni zgornji ali pa kdo v avtu začnejo pametovati kako se ne znamo v ovinku nagnit (ker nimamo podrsanih kolen), kako nimamo do roba zdrsanih gum, kako si dovolimo, da nas včasih celo prehiti kak norc v avtomobilu ipd. ipd. ipd. Sama vem, da vozim motor zato, ker pač v vožnji z motorjem uživam in uživam takrat, ko vozim lagano turističko in vam povem, da nikoli ne bom polagala ovinkov, da nikoli ne bom imela zdrsanih kolen in da se bom vedno umaknila avtu na cesti, ki bo peljal po ravnici več kot 120. In mi je prav malo mar kaj si o meni mislijo tisti zgoraj, kot drugi pametnjakoviči nemotoristi, ki me ponavadi najprej vprašajo, koliko se največ peljem po cesti in ko odgovorim, da (z izjemo avtoceste) ne peljem več kot 120, nato v isti sapi začudeno vprašajo zakaj pri hudiču potem imam motor. In potem se vprašam kakšen članek bi moral biti v časopisu, da bi sploh vsem ustrezal???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še to: Ja, zelo lepo bi bilo, da bi imeli kakšno spodobno pisto v Sloveniji, kjer bi se lahko ganjali vsi, ki jim je sedaj užitek večdnevno preganjanje skozi ovinke na Marija Reko, pa na Golico, pa po kačjih ridah, pa po ne vem še kje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...hmmm zanimiva razmišljanja nekaterih...in za moje pojme popolnoma korektno napisan članek... .)

...tko je in tko bo...tud dirkališče nekaterim ne bo pomagalo,ampak vsaj zase vem,da bi meni zelo zelo pomagalo :OK: ....ko bi bil pač poln energije bi jo šel sprostit na stezo,ker pa steze nimamo...pač moram to naredit na cesti....pa da se zastopimo samo na določenih odsekih tko kt je že Dave napisal...ovinkov pri nas je malo....drugače vozim relativno počasi glede na motor,ki ga imam,...večina vozi hitreje od mene s takimi motorji....

...pa takrat,ko že divjam po cesti sem vase 100% prepričan in skoncentriran na svoje početje...tko da nč bat jz bom že odreagiral tako kot je treba (zaenkrat sem že kar nekajkrat imel tako priložnost :( ),sam ponavad glih drugi (avtomobilisti) otrpnejo ko te zagledajo....druga stvar je pa da me nekaj popolnoma preseneti na cesti npr. kamenje,pesek,divjad....tuki mi pa ni pomoči in to tud sam vem,...tko da zmer imam v glavi tud to možnost....

lp cagiva B)

P.S. pa še to....zadnjič sem se prav smešno počutil,ko sem se po avtocesti peljal proti Ivančni G. na zbor s hitrostjo 120 km/h in to na CBR900....in me je prehitevalo vse kar leze in gre....ampak OK naj jim bo :D

Popravljeno . Popravil cagiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še to: Ja, zelo lepo bi bilo, da bi imeli kakšno spodobno pisto v Sloveniji, kjer bi se lahko ganjali vsi, ki jim je sedaj užitek večdnevno preganjanje skozi ovinke na Marija Reko, pa na Golico, pa po kačjih ridah, pa po ne vem še kje ...

... samo kaj, ko bi jim na tej eni ubogi pisti hitro postalo dolgčas ... ovinki, ride, javne vozne površine pa so povsod, lahko kombiniraš izlet na morje z ganjanjem na Planini, izlet na dolenjsko z Marijo Reko...

Dirkališče bi spremenilo le malo.

Še mal pesimističnih teorij:

- Lokalni speed-fanatiki se radi razkazujejo predvsem pred lokalno publiko (zakaj bi potem šli na dirkališče?)

- malce bolj potujoči speed-fanatiki se radi razkazujejo povsod po državi, kjer se zbira publika

- dirkališče je preveč nasilno do gum in motorja

in, get real - a večina hrvaških motoristov divja na Grobniku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Smyči imaš čisto res in taki bodo povsod, kot je že prej Premza napisal - med motoristi, med avtomobilisti, med pešci, med kolesarji, med rolerji, skratka everywhere ... sej mene ne bi motili, ampak se ne zavedajo, da ne ogrožajo samo svojega življenja, ampak tudi življenja drugih, zato zelo nerada vozim čez vikend čez Planino oziroma jo vedno sekam čez in ne grem na ride, ker v svoji lepi turistični turci prav lepo zavijem v kačjo rido, ko mimo mene pridivja kak norc ali pa horda norcev, ki pač se že desetič tisti dan pelje po teh istih ridah in misli, da je/so frajer, če bo z enim ušesom še malo po mojem čevlju oplazil ... potem pa imaš na naslednjem ovinku še 20 gledalcev, ki unim norcem z ušesom po tleh ploskajo in se čudijo, meni pa se pritajeno režijo, ker pač nisem speljala ovinka z ušesom po tleh ... in valjda vedno bodo, ne glede na članke, piste ali karkoli drugega ... ljudje smo različni ... vedno in povsod ... saj že na Motosvetu lahko zaslediš mnogo debat kje se je kdo v katerem ovinku bolj nagnil in kje je kdo v kakšen ovinek pripeljal hitreje ...

Popravljeno . Popravil Vale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In po tvojem napisanem si bo marsikateri motorist mislil:" kaj pa morem jz, če mi bo nekdo na traktorju zaprl pot, ko bom zapeljal čist turistično enih 160+ v križišče po možnosti v naselju." Tisti ata s traktorjem ali avtomobilom se še zavedal ne bo, od kod je priletelo in enostavno niti nima časa odreagirat pri tako veliki tvoji hitrosti.

Terapijo za bedake na dvokolesnikih in štirikolesnikih sem opisal, elektrode na glavo...

Clanek se mi pa zdi realen, vendar mislim da opisuje samo eno plat medalje.

Avtor dejansko ne laže, ne pove pa tudi vse resnice in to zame ni realno. Dejansko opisuje eno plat medalje.

Takšen vtis sem dobil o članku do zdaj, bomo videli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj za tiste, ki mislijo, da se bo članek čudovito končal z mislijo, da v Sloveniji potrebujemo dirkališče. Z norenjem po cestah se dirkališča ne da izsilit. Ustanova za norce je še zmeraj norišnica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... Ustanova za norce je še zmeraj norišnica.

True, true... Ampak zgleda, da jih je še vedno precej na na napačni strani ograje :wacko: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se članek ne zdi nič posebnega, ker ni nič novega povedal.

Čeprav bi pa enkrat rad videl kako je pri 160+ na kolenu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In po tvojem napisanem si bo marsikateri motorist mislil:" kaj pa morem jz, če mi bo nekdo na traktorju zaprl pot, ko bom zapeljal čist turistično enih 160+ v križišče po možnosti v naselju." Tisti ata s traktorjem ali avtomobilom se še zavedal ne bo, od kod je priletelo in enostavno niti nima časa odreagirat pri tako veliki tvoji hitrosti.

Ata nima kaj reagirat - ata mora samo PREDEN zapelje na cesto POGLEDAT. In če ni prosto, POČAKAT.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ata nima kaj reagirat - ata mora samo PREDEN zapelje na cesto POGLEDAT. In če ni prosto, POČAKAT.

D.

Wrong. Po zakonu sme vsak udeleženec v prometu pričakovati da bodo tudi drugi upoštevali predpise - če je omejitev 50 (v naselju) prevozič v eni sekundi 14 metrov, pri 160 km na uro pa kakšnih 50 metrov. Če je 50 metrov od križišča ovinek, ni teorije, da bi te ata videl v času krajšem od reakcijskega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No folk z avtomobili tud rab kako dirkališče, kjer bi mal svoj pleh razkazoval in svoje konjičke futru... V nekaterih državah EU imajo par dirkališč, ki so odslužila svoje in so lokalni fotri sami "prenovili" steze in se veselo ganjajo po njih. Sicer a pa rabmo eno dela grande dirkališče ali par manjših? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ata nima kaj reagirat - ata mora samo PREDEN zapelje na cesto POGLEDAT. In če ni prosto, POČAKAT.

Gre za to, da motor pri hitrosti npr. 160km/h prevozi 44,4 m/s. Če si slučajno kdaj peljal kakšno težje vozilo od motorja oz. avtomobila veš, da za vozila kot so traktorji, dostavna, tovorna vozila ena sekunda ne pomeni nič pri vključevanju v križišču. Gre enostavno za to, da ko preverjaš promet levo, desno še ni nikogar, ko pa spelješ pa neki kr švigne mimo. Vse jasno???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za to, da motor pri hitrosti npr. 160km/h prevozi 44,4 m/s. Če si slučajno kdaj peljal kakšno težje vozilo od motorja oz. avtomobila veš, da za vozila kot so traktorji, dostavna, tovorna vozila ena sekunda ne pomeni nič pri vključevanju v križišču. Gre enostavno za to, da ko preverjaš promet levo, desno še ni nikogar, ko pa spelješ pa neki kr švigne mimo.  Vse jasno???

Pri hitrosti 160 km/h sem potemtakem deset sekund pred križiščem od tega oddaljen 400m... Ne mi rečt, da voznik, ki je sposoben upravljat vozilo, na 400 m ne more videt mopeda s prižgano lučjo!

In če 'neki kr švigne mimo',. SI PAČ PREKLETO SLABO POGLEDAL!

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Članek mi je uspelo prebrati v celoti in bistveno svojega mnenja nisem spremenil. Namen članka je senzacionalizem in povečanje prodaje Nedeljskega. Kar je v članku navedenega, je sicer delno res, a prikazuje le eno plat medalje. Zakaj tako mislim:

1. Naslov članka pove samo to, da se motoristi igramo z življenjem, brezupni hazarderji torej.

2. Fotografije v članku ne prikazujejo povprečnega Slovenskega motorista, pač pa profesionalnega stuntmana in na naslovnici kdo ve kje posneto fotografijo motorista.

3. Podatki, ki jih avtor navaja so navedeni tako, da bralec dobi vtis, da so za teh sedem smrtnih žrtev krivi motoristi sami, kar pa je le delno res. Celo nasprotno, večino teh smrti ni povzročil motorist.

4. Izpoved motorista, ki se je v nekaj sezonah več ali manj zdivjal po cestah ni značilna za večino Slovenskih motoristov. Ampak seveda, v kontekst članka se ne bi ujemala izjava motorista, ki bi dejal, da njegov motor ni šel in ne bo šel preko 150km/h, kakor tudi ne Einherjerjeva, da se še zmeraj vozi kot stari ata in da je ponosen na to.

5. Legan in društvo Maksi so sicer prikazani, kot borci za varnost v prometu, a jih avtor članka, prikazuje le kot "skorajda brezupen poizkus reševanja problema". Če bi avtor imel namen predstavit društvo Maksi, bi se verjetno našla tudi kakšna fotografija z Maksijevih delavnic.

6. Avtor članek zaključuje v stilu: "Kar navijajte gasa, itaq se boste vsi pobili."

lp DTW

Popravljeno . Popravil dave the wave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je, da časopis zanima predvsem prodaja, manj pa objektivnost. V tem primeru (Pisma Bralcev) je lahko to res, lahko je pa ata peljal 70 in je nekdo z 90-100 z izpuhom na meji legalnega odpeljal mimo in je bilo "Poglej spet te norce!". Vsak opazi nekoga, ki ga prehiti, ne opazi pa deset ki jih vozi za njim. Vozniki so različni, tako motoristi kot avtomobilisti - povsod se najde kdo ki pretirava, nekdo prehitro, nekdo prepočasi. Članki takega tipa, pa to ni edini v zadnjih nekaj letih, ne pomagajo nikomur, razen zavarovalnicam da lažje upravičijo cenik. No mogoče še kakšnem organu kot izgovor za nove omejitve in ovire. Glede na letošnjo statistiko pa bi povsem lahko napisali čalnek z naslovom "Nepazljivi vozniki avtomobilov spet pobijajo motoriste". Prav rad bi videl kakšne podatke o motorističnih nesrečah in prekrških. Potem pa se lahko o verjetnosti pogovarjamo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!