Skoči na vsebino

RUSKA RULETA na dveh kolesih


tango

Priporočene objave

in kaj je "prilagojena hitrost":

ZVCP pravi, da sme voznik voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje. Hitrost in način vožnje mora tudi prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem. Neupoštevanje tega je sankcionirano z globo 50.000 SIT +  4 KT

Iz tega torej izhaja, da je dejansko za vsako prometno nesrečo kriva "neprilagojena hitrost".

Seveda - prav priročna formulacija...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lobo... jaz nisem imela občutka..... meni se je zdelo bolj, da so pod drobnogled vzeli samo tiste voznike, ki norijo...... vsi ostali pa niso bili omenjeni.

Prej bi rekla (tako, kot sta omenila DTW in Dave), da kaže na eno plat medalje, kot pa da bi hoteli vse v isti koš pometat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sej sploh ne vem zakaj tolk kreganja....jebat ga....zmer so umiral motoristi in tud v prihodnje bo tko,to je kruta resnica....pa lahko postavite milijone kilometrov ograj,pa ne vem kaj še....smrtne žrtve bojo...in močno dvomim da jih bo manj kot sedaj....ljudje se rojevajo in umirajo....eno ravnovesje mora bit :doze:

...pa tud a mislite,da so/smo sam pr nas taki "norci"....jz bi rekel,da so povsod v Evropi in na svetu taki....tko da mi ni smo nobena izjema...

...ampak jz še zmer pravim,da dirkališče bi delno zmanjšalo število "norcev" na cestah .)

lp cagiva B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pupa, ravno to sem mislil. Ko nekje opisuješ samo ene vrste motoriste in ne napišeš, da obstajajo še drugačni, med laiki ustvariš mnenje, da so vsi enaki.

Zato pa, kot ste že zapisali, te vsak vpraša: kolk leti motor, kolk si jih danes prehitel, kako daleč se pelješ po zadnji ali sprednji koli, zakaj imaš gumo po sredi bolj znucano kot na robovih, ... ? Vsi nemotoristi in veliko motoristov pričakuje od tebe, da boš zategnil gas do konca. V nasprotnem pa komentarji v stilu: Glej bojeko, zakaj ma sploh vozilo, če ne upa potegnit. Ko pa poči si pa divjak, majmun brez kulture na cesti, ...

Zato še enkrat, dajmo si pošlihtat v glavi, da nisi frajer zato, ker par froco gleda za tabo in si misli kako ga pičiš po cesti ampak zato, ker sta ti in motor prišla cela s fure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, to je res... večina nemotoristov, ko maš kje mofo parkirano, ne pride gledat tega in onega zraven, ampak vsak takoj na števec oko vrže, da vidi, "kolko leti". :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato še enkrat, dajmo si pošlihtat v glavi, da nisi frajer zato, ker par froco gleda za tabo in si misli kako ga pičiš po cesti ampak zato, ker sta ti in motor prišla cela s fure.

Tega se folk ponavadi zave šele po prvi nesreči, če jo seveda preživijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni gre pač na kurac, da se vsa Slovenska 'stroka' obeša na preveliko hitrost in pri tem zlorabljajo frazo 'neprilagojena hitrost'.

Pozabljajo pa, da so drugi prekrški oz. napake tisti, ki sploh ustvarijo situacijo, v kateri potem zaradi hitrosti vozniki nimajo možnosti napake popraviti. Seveda, če bi vsi stali na miru, se prometne nesreče ne bi dogajale.

Največji generator kritičnih situacij je ravno neprilagojena hitrost. Če si naredil tolk kilometrov bi to lahko vedel! A se ti zdi zank za omejitev h. 40 pred nevarnim odsekom odveč? A je za tebe tveganje enako pri hitrostih npr. 40, 80 ali 120+??? In kaj če se za tem nevarnim ovinkom pelje npr. traktor čisto po predpisih za to vrsto vozil?

Seveda - prav priročna formulacija...

Nima smisla polemizirat okrog tega. Ti že veš... <_<

Popravljeno . Popravil lederman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da se hitrosti 160 km/h cez naselje mirno lahko reče neprilagojena....

za hitrost 130 km/h izven naselja v pregledenm ovinku pa je ze vprašljivo če si zasluzi to oznako....

meje oz. kriteriji po katerih si ljudje postavljajo oznake neprilagojen/prilagojen/primeren pa so spet odvisne od posameznika, njegovega motocikla, izkušenj itd....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej...če si mel nesrečo kriv al ne si mel "neprilagojeno" hitrost in konec. .)

al pa samo smolo, da si štartal 5 sekund pozneje ali prej... :) ampak tega pač nisi mogel vedeti a ne...al pač ja? :hmm:

pomislite...pelješ se 70 km/h z motorjem izven naselja (ali bilo čem) in te zgazi kamion, ki te prehiteva z 80 km/h, ker mu prihaja nekaj nasproti...seveda je kriva neprilagojena hitrost! kaj pr oštji cincaš tako počasi, da te kamion prehiteva?

najbolj zanimiv del v članku je nekaj o "smoli". smolo je imel un motorist, ki je vozil "prilagojeno", a ga je avto, ki je vozil "neprilagojeno" zgazil...

avto v motor (avto kriv) ...smola, niti besede o "neprilagojenosti" avtomobila

motor v avto (motor kriv)...divjanje, ruska ruleta, frajerišenje, sovražniki ljudstva...

:afro1: tolko lih za mimogrede....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da se hitrosti 160 km/h cez naselje mirno lahko reče neprilagojena....

za hitrost 130 km/h izven naselja v pregledenm ovinku pa je ze vprašljivo če si zasluzi to oznako....

Problem pri označevanju hitrosti za "neprilagojeno" je drugje....

Omejitev 90, pelješ 75 pa ti nekdo steče čez cesto in ga zbiješ.. očitajo ti neprilagojeno hitrost, ker je bila baje kljub temu da je bila v okviru omejitev previsoka, da bi lahko preprečil nesrečo :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največji generator kritičnih situacij je ravno neprilagojena hitrost. Če si naredil tolk kilometrov bi to lahko vedel! A se ti zdi zank za omejitev h. 40 pred nevarnim odsekom odveč? A je za tebe tveganje enako pri hitrostih npr. 40, 80 ali 120+??? In kaj če se za tem nevarnim ovinkom pelje npr. traktor čisto po predpisih za to vrsto vozil?

Ne, ni res - največji generator kritičnih situacij je NEPAZLJIVOST! In hitrost postane nevarna šele v kombinaciji s tem.

Nima smisla polemizirat okrog tega. Ti že veš... <_<

Res je, jaz že vem...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale članek, oziroma tisti del, ki povzema moje govorance, je le del tistega, kar sem z novinarjem predebatiral v 40-minutnem telefonskem pogovoru. Pogovora ni snemal, pač pa si je samo dela zapiske na računalnik. Stvari pa sploh niso tako vzete iz konteksta. Dobro, tisto o ruski ruleti sem izjavil konkretno za tistega motorista v naselju in posplošil še na nekaj norcev, ki jih je že marsikdo srečal, pa se mu je očitno zdela fina ideja za naslovnico in naslov članka. Spregovorila sva še o marsičem drugem, tudi o problematiki izobraževanja od OŠ naprej, o vozniški kulturi, pa o premalo zahtevnih izpitih in slabem poznavanju specifike drugih udeležencev v prometu... Ampak vsega papir ne prenese, oziroma v tak članek niti ne gre, ker bi ga bilo za štiri strani. Nam bi to sicer ustrezalo, večini bralcev nedeljca pa ne. In cajtng mora živeti. Glede Maksijevih delavnic sem še bolj jamral kot je mogoče razbrati iz vrstic, izpostavil težave s katerimi se soočamo, vse možno, ampak novinar je izluščil tisto najbolj smiselno. Jest menim, da zelo dobro. Moja stališča do prometa in odnosa motoristi/avtomobilisti so še precej bolj ostra, kot je videti v članku.

Ko mi je zaupal, da vozi enak motor kot jaz, sem ga najprej vprašal na koliko km menja gume. Odvrnil sem mu, da jaz jih na dvakrat toliko kot on. Tako sem že na začetku hotel pojasniti, da je zame motor še vse kaj drugega kot sredstvo za sproščanje adrenalina čez vikend. Sem pa zato precej v prometu, še največ mestnem in okoli sebe in pri sebi opažam vedno slabše razmere za varen motociklizem. (nestrpnost, agresivnost, popravljanje tujih napak na silo, kazanje navidezne premoči...) Zakaj je tako, si pa še ne znam pojasniti. Iščem odgovore tudi na tujih forumih, pa samo opažam, da je situacija povsod alarmantna. Smrtnost na cestah vsekakor ni samo slovenski problem. Ali je kriva družba, socialne razmere, službe, vojne... Jest ne vem. Veste mogoče vi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za hitrost 130 km/h izven naselja v pregledenm ovinku pa je ze vprašljivo če si zasluzi to oznako....

odvisno, ali se je ovinek skompal z oljnim flekom ali peskom ali kupčkom prristnega gnoja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem pri označevanju hitrosti  za "neprilagojeno" je drugje....

Omejitev 90, pelješ 75 pa ti nekdo steče čez cesto in ga zbiješ.. očitajo ti neprilagojeno hitrost, ker je bila baje kljub temu da je bila v okviru omejitev previsoka, da bi lahko preprečil nesrečo  :doze:

ne, takrat si lahko kriv, ker nisi pazil na pešce, ki jih tudi moraš vedno paziti ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

True, true... Ampak zgleda, da jih je še vedno precej na na napačni strani ograje :wacko: ...

Še vedno NAS je več zunaj, kot je NAŠIH notri!

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....in si seveda vozil z neprilagojeno hitrostjo, magar samo 40 km/h :lol: tako, da tisti neprilagojeni hitrosti v poročilih in časniku ne utečeš...sprijaznimo se, da tisti, ki imamo motor smo svtomatsko neprilagojeno hitri in konec :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ata nima kaj reagirat - ata mora samo PREDEN zapelje na cesto POGLEDAT. In če ni prosto, POČAKAT.

D.

Ata pogleda, in konkretno na cesti Kočevje-Dvor, je normalno da pričakuje hitrosti 90+ (recimo nekje do 110), razlika med 110 in 160 je skoraj 30%, ... 30%, ki motorista in tistega v avtu zaradi motoristove objesnosti stanejo življenja, invalidnosti, .....

Think twice, think twice!

ZtH! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

avto v motor (avto kriv) ...smola, niti besede o "neprilagojenosti" avtomobila

motor v avto (motor kriv)...divjanje, ruska ruleta, frajerišenje, sovražniki ljudstva...

  :afro1: tolko lih za mimogrede....

Good Point Man! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... Tako sem že na začetku hotel pojasniti, da je zame motor še vse kaj drugega kot sredstvo za sproščanje adrenalina čez vikend. ...

Hmmm, zanimivo, ... ampak ekola meni nikakor v isti stavek ne pašeta adrenalin in motor, ... prvič ko bom vozil motor zaradi adrenalina ali v iskanju povečane doze le tega, .... bom, .... hja prodal motor in začel igrati golf!

Adrenalin? Greš v dober klub za eno od borilnih veščin (priporočam boks ali tajski boks), se odločiš samo in zgolj za sparing borbe in poskušaš preživeti.

To je adrenalin.

Zoolo

P.S.: In bolelo bo samo tebe ne še ostalih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

… dejstvo št. 1 …….. v zadnjem času se je število motorjev na cestah povečalo

… dejstvo št. 2 …….. velika večina motoristov se ni nikoli ali zelo redko udeležila

delavnic varne vožnje, znanje je na dokaj nizki ravni

… dejstvo št. 3 …….. preveč je »dirkačev« na cesti

… dejstvo št. 4 …….. prometna kultura vseh udeležencev v Sloveniji je nizka

… dejstvo št. 5 …….. motoristi so »šibkejši« udeleženci v prometu (v primerjavi s

TA, OA)

… dejstvo št. 6 …….. veliko motoristov se »razkazuje« s tiščanjem od semaforja do

semaforja

… dejstvo št. 7 ……. nihče ne upošteva vseh prometnih predpisov

… dejstvo št. 8 ……. dodaj sam

… dejstvo št. 9 ……. dodaj sam

… dejstvo št. 10 ….. dodaj sam

… dejstvo št. 11 ….. dodaj sam

… dejstvo št. 12 ….. dodaj sam

… dejstvo št. XY ……. slabo mnenje o motoristih je žal posledica zgoraj navedenih dejstev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si pocer Zoolo, bo res bolelo samo tebe. Če pa si maher, bo pa tudi nasprotnik nekaj fasal in imel potem kisli fris. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si pocer Zoolo, bo res bolelo samo tebe. Če pa si maher, bo pa tudi nasprotnik nekaj fasal in imel potem kisli fris. :xx:

True, ampak, kot se spomnim iz starih cajtov, boljši kot si več je taktike in čistega razuma v borbi, manj je adrenalina.

Se pravi predlagana rešitev je primerna samo za adrenalinske odvisneže, ki so novinci v borbah, pa še to samo za par let, potem bodo morali najti nekaj novega, ali pa bo celo dirkališče narejeno. :yea2: :OK:

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Sicer pa prevelika hitrost je velikokrat vzrok....

Ne pa ni. :grrr

Vzroki so drugi. Višja hitrost le pripomore k hujšim posledicam. :hmm: Pa še to ne vedno. :P

1) ....povdarek je na hitrosti, kar je dejmo priznat čista resnica. ....

2) ....tudi jst sem divjal, kjer sem se upal, pa nič več. raje pridem od A do B cel in zdrav pa čeprav pol ure boil kasno...

1) resnica za kaj?

2) bolje pol ure kasneje, kot en mesec (720 ur) kasneje ali bog ne daj nikoli. :hmm:

...

jebi ga tudi ruska ruleta je igra, le malo drugačna kot pasiansa - sprijaznite se, motor je tudi za adrenalin sproščat in tega ne moreš če greš po predpisih.

Lahko ga sproščaš tudi po predpisih. Greš na pisto z zlizanimi gumami in bo adrenalina dovolj za nekaj časa. :naughty:

Ob ponovni potrebi po adrenalinu, ponovi vajo. Če ni dovolj, odstrani ročko prednje zavore in doza adrenalina bo še večja. :naughty:

Seveda se moraš vsakič potruditi izboljšati rekord proge. ;)

ZVCP pravi, da sme voznik voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje. Hitrost in način vožnje mora tudi prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem. Neupoštevanje tega je sankcionirano z globo 50.000 SIT +  4 KT

Po drugem členu (načelo zaupanja) lahko pričakujemo, da bodo vsi udeleženci upoštevali predpise in da bo cesta primerno vzdrževana. :grim

Ampak ne se zanašati na to. :grrr

Zakaj bi namesto uživanja v vožnji celo poletje zbirali dele za popravilo motorja in zapravljali čas pri zdravniku, pa potem še pri sodniku in nazadnje pri zavarovalnici, če imamo sami možnost uporabljati svoje možgane in izkušnje ter prilagoditi hitrost sebi in ne le zakonu. Naš zakon (ZVCP) itak ni vreden svojega imena. :grrr

Poznam nekaj motoristov, ki hodijo na Grobnik, pa zato na cestah ne vozijo po predpisih. Ravno nasprotno. Gas do daske, pa u slalom ...

Kot ste že napisali. Varuj se sam, pa te bodo tudi ostali. Vedno računaj, da je za ovinkom opa v traktorju ali babica s cekarjem sredi ceste. Pa na otroke ne pozabite. Ni ga hujšega, če povoziš otroka.

Jaz prav tako, s poudarkom na nekaj, kar pa zagotovo ni večina. :grrr

Največji generator kritičnih situacij je ravno neprilagojena hitrost. ....

Generator? :?

Nisem prepričan, da sem dobro razumel. :?

...Ali je kriva družba, socialne razmere, službe, vojne... Jest ne vem. Veste mogoče vi?

Vem. :D

Mi smo krivi! Mi! Udeleženci prometa. O:-)

Seveda je pa tudi zelo kriva naša cestna infrastruktura ter celotna prometna politika. :cry:

… dejstvo št. 1 …….. v zadnjem času se je število motorjev na cestah povečalo

… dejstvo št. 2 …….. velika večina motoristov se ni nikoli ali zelo redko udeležila

                              delavnic  varne vožnje, znanje je na dokaj nizki ravni

… dejstvo št. 3 …….. preveč je »dirkačev« na cesti

… dejstvo št. 4 …….. prometna kultura vseh udeležencev v Sloveniji je nizka

… dejstvo št. 5 …….. motoristi so »šibkejši« udeleženci v prometu (v primerjavi s

                            TA, OA)

… dejstvo št. 6 …….. veliko motoristov se »razkazuje« s tiščanjem od semaforja do

                            semaforja

… dejstvo št. 7 …….  nihče ne upošteva vseh prometnih predpisov

… dejstvo št. 8 ……. dodaj sam

… dejstvo št. 9 ……. dodaj sam

… dejstvo št. 10 ….. dodaj sam

… dejstvo št. 11 ….. dodaj sam

… dejstvo št. 12 ….. dodaj sam

… dejstvo št. XY …….  slabo mnenje o motoristih je žal posledica zgoraj navedenih dejstev

:OK: Se podpišem pod ta post! :OK:

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa samo pod DTW-jevega in HHV-jevega... Pogojno in z zadostno mero humorja še pod pervijevega in nekatere Dančijeve...

Osebno poznam nekaj moralistov iz te zbirke objav in z nekaterimi sem se tudi že peljal supaj... nikoli se v mimo table za naselje ni peljalo 50 ali manj... in nikoli se ni nihče peljal mimo oznake za delo na cesti 30 ali manj... Potem pa se tu modruje in svetohlini.

Čisto je faljena poanta tega članka... ravnotako bi se lahko pisalo o skejterjih, starih atah in mamicah, o freeclimberjih, basejumperjih ali čemerkoli drugem... tema je sekundarnega pomena, samo da "vžge"... Vžge pa zato, ker smo subkultura in imata povprečen Janez Novak ter Marija Košir pred nami strah in se zgražata, ker nimata pojma o motorizmu, motorjih, motoristih, pa še o marsičem drugem ne. In mi, ki se na to vseeno vsaj nekolikanj spoznamo, na to nasedemo in kot čreda kimamo izjavam v članku - čeprav resničnim in pravilnim, a vzetim iz konteksta in prilagojenim potrebam avtorja/založniške hiše, ne pa interesu javnosti.

Tu pa nas zdaj kup ljudi modruje nad tem člankom, kot da je alfa in omega vse filozofije motorizma...

Naj vas razsvetlim: NI...

Zunaj je lep dan, obeta se nam lep začetek vikenda. Idite se pelat.

LP

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!