Skoči na vsebino

RUSKA RULETA na dveh kolesih



Priporočene objave

Objavljeno
Jaz mislim, da je stvar zelo realno povedana...

Sam imam nemalo mocen motor, pa se vedno imam obcutek, da sem k star ata gor, ker ne letim v ovinek po kolenu... Jebiga, sem pac ziheras in ponosen na to.

Če se s katerim postom strinjam, potem je to ta. Vse "situacije", ki sem jih do sedaj imel, so nastale predvsem po moji krivdi. Pa tudi, če ne bi bil sam kriv, mi to ob trku ne bi nič pomagalo - velika verjetnost je, da bi fajn nasrkal. Bolj ko ga goniš po navadnih cestah večja je verjetnost, da bo šlo kaj narobe in še večja, da se iz tega ne boš mogel izvleči. Pa tud, če te prijatli kličejo il Dottore.

Rajši sem zadnja želva na vasi kot glavna zvezda v črni kroniki.

Objavljeno

Popolnoma se strinjam s člankom. Tudi sam sem mnenja, da nekateri motoristi preveč tvegajo na cesti. :ninja: :ninja:

Objavljeno

mhm... na žalost... se strinjam tudi jst...

Objavljeno

Cista resnica!

Ampak dejte mi nekaj povedat...

KDO SO TI LJUDJE KO DIVJAJO? :?

jaz ne poznam (skoraj = 1,pa se ta se pomirja :photo: ) nikogar ki bi tako divjal. Na forumu vsi govorimo kako previdni smo O:-) ... vsa moto drustva pravijo za svoje clane da so varni vozniki... potem obstajata samo dve moznosti: a lazemo al pa se taki drzijo zase.

JA MATR, KJE PA SE POL SKRIVAJO?

povsod jih je... ampak ce resno pogledam, so vsi bajkerji okol mene nic-tiscaci

Za enega vem ko se je ubil pred leti k mu je dedi kupu 1000 ccm makino in se je naslednji teden grdo razlimal. Kaj pa ostali? So to vedno neki prepotentni mulcki? Je kdo med nami k je tak norc? ... nc mi ni jasn. Al se pa znajo tok super skrit da jih nikjer ne najdes, in zivijo samo zato, da se nekje razlimajo... ??

pa se to; ce bi poznal koga, ki bi tako divjal, bi ga sto posto opomnil (beri: brcnil v rit) da naj se mal skulira. dejte ce poznate potencialneze, mal bulerje na noge pa enajstmetrovke v anus.

lp j

Objavljeno

Spostovani gospod Doktor!

A za enega veste, ki se je pred leti ubil? Nekaj citatov na temo:

Ha Ha Ha !  :lol1:  (me se mece po tleh od smeha)

...me je hitrosti (vsaj na motorju) strah.. sem zgubil ze prevec prijateljev zaradi tega....

... get a life!  :slap:....

..., je pa to tvoj problem pa nehi drugim pameti solit!.....

...(kolk men hitr zavre ob takih blesavih postih)....

Pa da se "serijci :D "  ne boste spet usajali glede varnosti :krneki:

Sprednjo bremzo pa sm mislu kr skenslat.. kdo jo pa nuca. 

A bo dovolj zaenkrat? :evilgrin: Eh, dejmo se enega, ker mi je tako vsec :rolleyes: :

.... DRUG SEGMENT, BEBO!  :slap:  :slap:  :slap:  :slap:  :slap:  :slap:  :slap: ....

A da damo mal bulerje na noge pa enajstmetrovke v anus? Ne zeli si tega. Se ti lahko uresnici. Ne bi bilo prvic.

Lp,

J

Objavljeno

Vse je relativno in tudi tu so pogledi zelo različni zaradi relativnosti. Nekaterim je norenje že če jih kdo prehiti, ko oni peljejo 80 izven naselja, nekaterim pa norenje ni niti, ko mimo njih pade motor na avtocesti z 250km/h.

:slap:

Jaz sem pa mislil, da je to v bistvu isto - prekoračitev največje dovoljene hitrosti.

Po mojih izkušnjah je rezultat pri omenjeni hitrosti v naselju ob nenadnem skoku otroka za pobeglo žogo in na avtocesti nenadna odločitev spredaj vozečega, da nekoga prehiti ...podoben.

No in jaz mislim, da nas večina vozi prehitro.

Zdaj pa le navalite.

Lp Cvetoo.

Objavljeno

... naj vrže prvi kamen tisti, ki je brez greha ....

... upam si trditi, da nihče vedno ne upošteva omejitev hitrosti ....

... na tem forumu je bilo danih že toliko izjav (ni jih težko nati, če si človek vzame malo časa) iz katerih je ravidno, da mnogi izmed nas radi pritiskajo na gas ...

... vprašanje je samo, ali smo dovolj samokritični, da to priznamo ....

... vprašanje je, kaj je za koga hitro - prehitro - divjanje ... ljudje smo pač različni in različno zaznavamo ...

... sicer pa na to temo je bilo že veliko povedanega ...

Objavljeno

Članek je dobro napisan in hkrati odlična reklama za Maksi. Upam, da ga je prebralo čim več motoristov in skuteristov, da se bodo bolj množično udeleževali delavnic varne vožnje. Edino škoda, da ni bila objavljena spletna stran društva.

Objavljeno
Cista resnica!

Ampak dejte mi nekaj povedat...

KDO SO TI LJUDJE KO DIVJAJO? :?

jaz ne poznam (skoraj = 1,pa se ta se pomirja :photo: ) nikogar ki bi tako divjal. Na forumu vsi govorimo kako previdni smo O:-) ... vsa moto drustva pravijo za svoje clane da so varni vozniki... potem obstajata samo dve moznosti: a lazemo al pa se taki drzijo zase.

JA MATR, KJE PA SE POL SKRIVAJO?

povsod jih je...  ampak ce resno pogledam, so vsi bajkerji okol mene nic-tiscaci...

Ej, oglasi se kakšno soboto pri meni v Sl.Bistrici (ob glavni cesti pod Jožefovim hribom, ki vodi na tistih par prelepih ovinkov do Polskave) boš videl, kje se skrivajo :eek: .

Pa dobro... saj razumem, da si damo duška nekje na odprti cesti, ki jo poznamo na pamet in peljemo malce hitreje, ampak sredi mesta 120+++ in tiščanje do blokade, da je umetniški vtis ja še prepričlijvejši :wacko: :nono:

Boš videl, zmerni so zelo v manjšini :angry2: .

Ni poanta držanje ali ne-držanje omejitev, poanta rulete je BRUTALNO PRETIRAVANJE IN NAŽIGANJE na cesti!

Objavljeno

...no jz sem še zmer mnenja,da se vas 3/4 tuki dela "angelčke"....Gallus je dobr napisal,ne upate si sami sebi priznati,da vozite prehitro <_< ...OK ne rečem da se kdo od vas res ne pelje hitro,sigurno vas je kar nekej počasnejših voznikov tuki,ampak a ni to čudno,kako da vas potem na cesti takih ne vidim,mogoče dva ali tri na mesec....ostali vsi vozijo vsaj tako hitro kot jaz,če ne še hitrejš :blink: ....

...in JA priznam,vozim hitro!!!....dokler sem izven naselja .) ...je pa res da jih veliko vozi še hitreje od mene...

...pa sam sem mnenja,da delavnice varne vožnje ne pomagajo bistveno k obvladovanju motorja,....ja sigurno pripomorejo k večji varnosti,se strinjam .) ...ampak ne bo mi noben trdil,da nekdo ki obvlada vožnjo med stožci,izogibanje oviri pri 40km/h,.......potem obvlada tud vožnjo po cesti,kjer so hitrosti v večini primerov še enkrat večje....no way :grrr ....

...to pomeni,da jz ki ne morem s svojim motorjem osmice narest ne znam po cesti vozit.... :)

...ajde zdej pa po meni :P

lp cagiva B)

Objavljeno
Ej, oglasi se kakšno soboto pri meni v Sl.Bistrici (ob glavni cesti pod Jožefovim hribom, ki vodi na tistih par prelepih ovinkov do Polskave) boš videl, kje se skrivajo :eek: .

ja ja sem slišal da se jih v bistrici skriva kar nekaj, ki bi se po strogih moralnih načelih foruma lahko kvalificiralo kot divjake :devil: :grim :closedeyes:

PS: da nebi ki res z bulerjem v anus mi kdo probal, garantiram vračilo z nogo v bilanco med vožnjo mimo .)

Objavljeno
Avtocesti iz smeri domžale proti ljubljani. Ne trzinska obvoznica.. tam največ 100km/h. Pa še to, ko je prazno. Drgač pa avtocesta je bila razmeroma prazna (prehitel sem kake 4 avtomobile na celotni relaciji).

Trzinska obvoznica velja za cesto v naselju, vsaj večji del. Pri omejitvi 70 km/h lahko hitro ostaneš brez izpita, ker je bila cesta pač prazna. Previdno po gasu torej.

Objavljeno

...pa sam sem mnenja,da delavnice varne vožnje ne pomagajo bistveno k obvladovanju motorja,....ja sigurno pripomorejo k večji varnosti,se strinjam .) ...ampak ne bo mi noben trdil,da nekdo ki obvlada vožnjo med stožci,izogibanje oviri pri 40km/h,.......potem obvlada tud vožnjo po cesti,kjer so hitrosti v večini primerov še enkrat večje....no way :grrr ....

...to pomeni,da jz ki ne morem s svojim motorjem osmice narest ne znam po cesti vozit.... :)

lp cagiva B)

Večje buče pa že dolgo ne. :slap: Po tvojem je avtošolski poligon pri vzgoji voznikov nepotreben, in naj ga kar ukinejo, ker z motorjem peljat se zna pa itak že vsak, ki je kdajkoli sedel na bicikl. Tvoja izjava samo dokazuje, da sploh nisi razumel smisla vožnje med stožci in spretnosti, ki jih pridobiš na poligonu, poleg otipljivih tudi tiste bolj skrite.

Si že kdaj slišal za tri tehnike vožnje v zavoj, ki se jih lahko učiš tako pri višjih kot pri nižjih hitrostih. Kaj je po tvojem bolj varno? Si že slišal za to, da gre motor tja, kamor je usmerjen tvoj pogled? A ni lažje tega trenirati, če imaš za vidno oporo stožec, kot pa če na cesti iščeš fiktivne cilje, kamenčke, lise, luknje... Si že pomislil na to, da je tehnika zaviranja v sili enaka pri 50 km/h ali pri 200 km/h? Pri kateri hitrosti se je tega bolj varno učiti ali izpopolnjevati?

Ko se voziš z motorjem, misli malo na te stvari.

Objavljeno

Saj vem, da se zna Cagiva postaviti za svoja stališča, ampak Lucky, mislim, da bi moral izluščiti iz njegovega posta, da motorist, ki se udeleži delavnice varne vožnje in uspešno opravi vaje pri 40 ali 50 km/h (in si mogoče misli, da sedaj pa že obvlada) iste vaje pri hitrosti, ki je za slovenske ceste običajna ne bo opravil uspešno.

Ker je lepo napisal, da prizna,da vozi hitro, sem ga vsaj jaz razumel tako.

Delavnice varne vožnje pa krvavo potrebujemo, vsem kandidatom, ki opravljajo izpit A kategorije, bi morali v roke dati tudi vabilo za udeležbo na njih.

Pa LP Cvetoo.

Objavljeno

Brez skrbi, da sem razumel njegov post, ampak ne govoriva ravno o isti stvari. Vaje na poligonu imajo globlji pomen, kot je videti na prvi pogled. Spretnosti, ki si jih pridobiš pri takšni vadbi še kako koristijo na cesti. Same po sebi te seveda ne bodo rešile, vse je odvisno od tega, kako boš to znanje apliciral na svojo vožnjo. Zato se tudi ne morem strinjati, da kdo po udeležbi na poligonu pomisli, da zdaj pa obvlada in da je nesmrten. Namen vadbe je ravno v tem, da naj bi pri vozniku sprožila samoohranitveni nagon, da tudi v prometu razmišlja o naučenem in da se zaveda svojih hib. Seveda mora o tem razčistiti sam s sabo in si priznati nekatera težko sprejemljiva dejstva.

Objavljeno

@ Lucky

Ne morem se bolj strinjati. Ko bi jih le čim več prebralo debato.

Lp Cvetoo.

Objavljeno

@Lucky: ja sej se popolnoma strinjam s tabo,vem kaj misliš povedat....sej sem bil že na teh delavnicah in vem kaj je namen tega .) ...samo se mi še zmer zdi,da ti to znanje bistveno ne pomaga,ko si enkrat na cesti...do ene meje ti sigurno pomaga se strinjam...samo v krizni situaciji ti stožci tud na misel ne pridejo :huh: ....

...sem pa tud mnenja da eni so pač že rojeni s to "žilco" oz. smislom za vožnjo motorja...drugi pač ne...in ravno taki bi morali obiskovati te delavnice,in seveda tudi vsak kandidat za opravljanje izpita A-kategorije...bi moral dati skozi nekaj ur teh delavnic .) ...

lp cagiva B)

Objavljeno

lahko se strinjate lahko ne - če nikoli ne boš kontrolirano znal it "na koleno" (ok ni nujno res na koleno ampak konkretno položit) ne boš znal krepko položit ovinka ko bo treba (zajebeš v oceni zaprtosti ovinka ali te drugi prisilijo v polaganje - se dogaja redno) in potem pride panika, bremzanje in izlet ali zdrs iz ceste takrat, ko bi en "divjak" zvozil brez problema.

brez poznavanja zadnje nesreče v črnem forumu, ampak če nekdo zapelje na kontra pas v tovornjak potem verjetno ni ravno položil ovinka, mogoče bi kdo drug zvozil brez problema.

SAMO V RAZMISLEK .)

Objavljeno

star pregovor:

motor se nauci kontrolirati pri nizkih hitrostih (kjer ni dodatne centrufugalne sile, ki bi stabilizirala vozilo). tam nekje do 30-40 km/h.

speljevanje/ustavljanje brez nog, smer pogleda, ravnotezje, tiscanje v ovinek (ne z hitrostjo temvec z rokami) itd. za to so delavnice in kobacanje med stozci.

ima pervy tudi svoj prav, samo take poteze je bolj varno vaditi na kaksni zaprti pisti.

in da, BTDT. veliko prepogosto.

Objavljeno (popravljeno)
...samo se mi še zmer zdi,da ti to znanje bistveno ne pomaga,ko si enkrat na cesti...do ene meje ti sigurno pomaga se strinjam...samo v krizni situaciji ti stožci tud na misel ne pridejo :huh: ....

lp cagiva B)

Bistvo delavnic je, da se naučiš, kako pravilno ravnati.... potem pa je treba drgnit in drgnit in drgnit, da ti pride v podzavest in da tako odreagiraš tako kot je treba, ko to res potrebuješ ....

Samo znanje ti lahko bistveno pomaga, da na cesti preživiš ... gledanje dirk GP po TV ti ne prinese nič in Rossi je samo eden.

Očitno nisi bil velikokrat na takih vajah .... obstajajo različne težavnosti .... tudi vaje, ki se delajo pri večjih hitrostih ... te so namenjene tistim, ki v "piko" obvladajo osnove ... sicer je preveč rezervnih delov po tleh ....

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno

Hm, Pervy ima prav, vendar bi temu težko rekel varna vožnja. Prej osnove pilotiranja. Osebno ne vem, kaj pomeni konkretno položiti, ker tega nisem še nikoli počel; tačke so še vedno brez praske. Sem pa drgnil po tleh na izposojenem motorju ravno na tečaju varne vožnje, vendar žal ne Maksijevem, pač pa v Avstriji, ki ima za to primerno infrastrukturo. Vadili pa smo tipe voženj v zavoj. Podobno vajo imamo tudi na delavnicah, vendar je prostora premalo, da bi lahko bile hitrosti višje in nagibi konkretnejši. No, nekateri poskusijo tudi na koleno.

Dejansko se konkretnega nagibanja naučiš tudi pri izogibu oviri, samo da se mi zdi manever še precej bolj strašljiv kot vožnja v ovinek. pa je hitrost samo 50 km/h.

Objavljeno (popravljeno)

...to pomeni,da jz ki ne morem s svojim motorjem osmice narest ne znam po cesti vozit.... :)

...ajde zdej pa po meni :P

lp cagiva B)

To pomeni, da nezadostno obvladuješ svoje motorno kolo pri majhni hitrosti.

Počasna vožnja marsikomu dela večje preglavice, kot pa katera težja vaja. Na cesti, ob 100% predvidevanju, ne rabiš znati nobene vaje. Ali tako predvidevanje obstaja????

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno

Mogoče malenkost potencira zadeve ampak je več ali manj realno napisana zadeva!

Sm tut sebe na žalost najdu v članku .)

Objavljeno
To pomeni, da nezadostno obvladuješ svoje motorno kolo pri majhni hitrosti.

Je treba priznat, da z istim znanjem na različnih motornih kolesih dobimo različne rezultate.. na 600 nakedu je veliko lažje vozit osmico kot na 900 in 1000 ccm cestakih.. :glare:

Tko da zgornja trditev za cagivo na cbr 900 ni nujno pravilna.

P.S.: Avto šole ne učijo kandidatov na nakedih in chopperjih samo zato, ker bi bli cenejši :grrr

Objavljeno
Je treba priznat, da z istim znanjem na različnih motornih kolesih dobimo različne rezultate.. na 600 nakedu je veliko lažje vozit osmico kot na 900 in 1000 ccm cestakih..  :glare:

Tko da zgornja trditev za cagivo na cbr 900 ni nujno pravilna.

P.S.: Avto šole ne učijo kandidatov na nakedih in chopperjih samo zato, ker bi bli cenejši  :grrr

In ravno o tem govorim. Ko prideš iz avtošole znaš nekaj z nekim motornim kolesom. To ne pomeni, da boš kar z vsakim motorjem zdaj obvladoval vse vaje, ki si se jih naučil. Pri recimo cbr 900, boš moral vložiti še kar nekaj vaje in znanja, za isti rezultat.

Kar ne pomeni, da se z cbr 900 ne da nekaj odpeljat, samo še neznamo in se je potrebno naučit.

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!