Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Dejstvo pa je, da ko si kupi R6 oziroma tak tip motorja, si se nekako sprijaznil, da bo vse skupaj na nož, za kar je dirkalnik pač namenjen. solorider 1
cesko Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 41 minutami, Snecer pravi: Dejstvo pa je, da ko si kupi R6 oziroma tak tip motorja, si se nekako sprijaznil, da bo vse skupaj na nož, za kar je dirkalnik pač namenjen. Točno tako. Moja r6 je bila kupljena za Golico. Ker je lepa cesta in super ovinki. Potovanja me niso zanimala, izleti prav tako ne. Do Jezerskega in na ovinke je še šlo . Mar bi raje šel na Grobnik ali Marof si mislim sedaj. Pa nima veze glavno da smo živi in zdravi. Sam rad bi povedal da pač vsaj mal merkajte in vsaj mal z rezervo. Sej nočem pametovat ker sem bil js isti upornik in mislil da ne morem it po tleh . pik1, Dark, J.a.m.e.s in 5 others 8
Popularna objava IZTOK Objavljeno Avgust 5, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 1 uro, cesko pravi: Točno tako. Moja r6 je bila kupljena za Golico. Ker je lepa cesta in super ovinki. Potovanja me niso zanimala, izleti prav tako ne. Do Jezerskega in na ovinke je še šlo . Mar bi raje šel na Grobnik ali Marof si mislim sedaj. Pa nima veze glavno da smo živi in zdravi. Sam rad bi povedal da pač vsaj mal merkajte in vsaj mal z rezervo. Sej nočem pametovat ker sem bil js isti upornik in mislil da ne morem it po tleh . Najprej moje sožalje za R6, pa hvala bogu si jo odnesel cel. Vidiš, jaz tudi motoriram že od najstniških let. Sem tudi imel fazo z SS motorji ... in fasal. Pri meni je bil motor samo malo poškodovan, noga pa grdo polomljena. Sem ravno tako vrgel puško v koruza - za nekaj let, potem pa, ko malo pozabiš na vse tiste bolečine in premelješ zadevo sem si rekel tole: 1. če te enkrat kača ugrizne se ne smeš bati vsakega črva 2. glede na res nesrečno naključje ( tisti dan sem peljal zelo počasi ) se bo komaj še kdaj meni zgodilo isto 3. živim enkrat in hočem lepe spomine ko bom zapuščal ta svet. Kaj ti pomaga, da se izogibaš vsemu nevarnemu, ko te lahko jutri doleti bolezen, nesreča ... Čas teče in se nikoli ne ustavi tika tak tik tak ... Zato lepo premelji in ko boš tako daleč boš videl, da obstajajo tudi drugačni načini vožnje motorja. Super športnik je res edino uporaben na pisti, cesta ni primerna za to. Razen če si tak tip, da ga lahko voziš počasi, da te ne zamika ... kar pa dvomim. Če te mika pista, zakaj pa ne? Ali pa si kupi kaj bolj umirjenega in odkrivaj daljni svet, brez da ti drevenijo noge, te boli zadnjica in si po 100 km tako poln adrenalina, da ... Saj veš kaj mislim. skofk, pik1, gretzky in 7 others 7 3
DAMI34 Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Jaz sem pa še cel polomljen in v gipsu z eno roko na founu plačeval že naslednji moped, kateri je prišel šele čez dobre tri mesece domov in je bil prej pripravljen kot jaz ps. razbiješ se lahko tudi na Grobniku ali na pisti in to grdo, je pa seveda tam varnost "tak od oka" vsaj 10x boljša. Sicer pa na golico pa še nisem zavil, ampak bom 1x, ko bom slučajno v tistih krajih. Sicer pa R6 je čisto primeren za Golico ali kam drugam, tako kot SX ali GT ali Z900. Malček je pa potrebno vseeno z rezervo, še tako te prehitro sklatijo. MiNa, IZTOK in ALEŠ M 3
IZTOK Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: Jaz sem pa še cel polomljen in v gipsu z eno roko na founu plačeval že naslednji moped, kateri je prišel šele čez dobre tri mesece domov in je bil prej pripravljen kot jaz ps. razbiješ se lahko tudi na Grobniku ali na pisti in to grdo, je pa seveda tam varnost "tak od oka" vsaj 10x boljša. Sicer pa na golico pa še nisem zavil, ampak bom 1x, ko bom slučajno v tistih krajih. Golica ima super ovinke za odpeljat. Če ga pritegneš spodnji del, ko se vzpenja, tam boš težko hudo fasal, razen če greš čelno v avto, saj so hitrosti dokaj nizke. Gornji del pa je hiter, tam pa se lahko razbiješ kot piksna ... Dark in vuk76 2
siks Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: Jaz sem pa še cel polomljen in v gipsu z eno roko na founu plačeval že naslednji moped, kateri je prišel šele čez dobre tri mesece domov in je bil prej pripravljen kot jaz ps. razbiješ se lahko tudi na Grobniku ali na pisti in to grdo, je pa seveda tam varnost "tak od oka" vsaj 10x boljša. Sicer pa na golico pa še nisem zavil, ampak bom 1x, ko bom slučajno v tistih krajih. Sicer pa R6 je čisto primeren za Golico ali kam drugam, tako kot SX ali GT ali Z900. Malček je pa potrebno vseeno z rezervo, še tako te prehitro sklatijo. vabim te v naše kraje...da ti razkažem nekaj okoliških cest s super ovinki in lepimi razgledi... DAMI34, Dark in solorider 1 1 1
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 r6 je za golico malo prešvoh, moja ocena
IZTOK Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 1 minuto, Snecer pravi: r6 je za golico malo prešvoh, moja ocena 125 km prešvoh ? Dobro, itak na vsakem 600 kubičnem štirivaljniku non stop šprudlaš po menjalniku, ampak če ga držiš na obratih leti kot sneta sekira ... Sem mel tak švoh 600 SS moped pa je mel 15 konjev manj pa ti povem, da ni vse v konjih, če moped tehta 170 Kg to veliko odnese. Seveda pa ni v rangu 1000 kubičnih mrcin.
siks Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 4 minutami, Snecer pravi: r6 je za golico malo prešvoh, moja ocena navzdol jo lahko pa fejst zalagaš... solorider, gretzky in Dark 3
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 10 minutami, IZTOK pravi: 125 km prešvoh ? Dobro, itak na vsakem 600 kubičnem štirivaljniku non stop šprudlaš po menjalniku, ampak če ga držiš na obratih leti kot sneta sekira ... Sem mel tak švoh 600 SS moped pa je mel 15 konjev manj pa ti povem, da ni vse v konjih, če moped tehta 170 Kg to veliko odnese. Seveda pa ni v rangu 1000 kubičnih mrcin. Važen je navor, ki ga ima manj kot moj versače, pri podobni teži..pa še tega ima pri 11-12rpm, kar pomeni, da voziš v prvi, drugi. pred 12 minutami, siks pravi: navzdol jo lahko pa fejst zalagaš... dol pa itak ni zanimivo, to je auslauf že
siks Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 1 minuto, Snecer pravi: Važen je navor, ki ga ima manj kot moj versače, pri podobni teži..pa še tega ima pri 11-12rpm, kar pomeni, da voziš v prvi, drugi. dol pa itak ni zanimivo, to je auslauf že ...čudno, da ne vozijo po pistah prvenstev z versačejem... GoBobi, Rey, TakeALookAround in 5 others 8
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 4 minutami, siks pravi: ...čudno, da ne vozijo po pistah prvenstev z versačejem... vozijo, na TTju in je redni zmagovalec
siks Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 2 minutami, Snecer pravi: vozijo, na TTju in je redni zmagovalec ...a ma bolš cajt kot r6?
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 2 minutami, siks pravi: ...a ma bolš cajt kot r6? Poglej si sam, ampak tam sta samo dve serpentini, ostalo za puni hamer, kjer gre r6 okoli 260. https://www.iomtt.com/TT-Database/TT-Records/Race-Records.aspx ... Zanimivo... siks in DAMI34 2
IZTOK Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 10 minutami, Snecer pravi: Poglej si sam, ampak tam sta samo dve serpentini, ostalo za puni hamer, kjer gre r6 okoli 260. https://www.iomtt.com/TT-Database/TT-Records/Race-Records.aspx ... Zanimivo... Po ozkih vzpenjajočih se zavojih itak eno cilindričen supermoto z 50 konji nese vsakega SS. Pa ne zaradi navora ali konjev ampak zaradi okretnosti, zaradi geometrije okvirja, zaradi medosne razdalje, zadradi načina vožnje skozi ostre zavoje.. On drsi skozi ovinke, SS motor pa je narejen za stabilnost pri visokih hitrostih. Na normalni progi pa nima noben enduro, sploh pa ne potovalni kaj iskat prosti SS motorju. Glej, jaz imam 1200 kubikov pa 120 Nm navora pa me SS pelje skozi hitre ovinke, da mi ni nič jasno. Potem si ne znam predstavljat, da bi z samo polovično kubaturo bil kaj hitrejši Dark in BIF 2
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 12 minutami, IZTOK pravi: Po ozkih vzpenjajočih se zavojih itak eno cilindričen supermoto z 50 konji nese vsakega SS. Pa ne zaradi navora ali konjev ampak zaradi okretnosti, zaradi geometrije okvirja, zaradi medosne razdalje, zadradi načina vožnje skozi ostre zavoje.. On drsi skozi ovinke, SS motor pa je narejen za stabilnost pri visokih hitrostih. Na normalni progi pa nima noben enduro, sploh pa ne potovalni kaj iskat prosti SS motorju. Glej, jaz imam 1200 kubikov pa 120 Nm navora pa me SS pelje skozi hitre ovinke, da mi ni nič jasno. Potem si ne znam predstavljat, da bi z samo polovično kubaturo bil kaj hitrejši kaj pa voziš?
DAMI34 Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred eno uro, siks pravi: vabim te v naše kraje...da ti razkažem nekaj okoliških cest s super ovinki in lepimi razgledi... Sej poznam ampak žal s službenim kombijem pred 40 minutami, Snecer pravi: vozijo, na TTju in je redni zmagovalec Prosm, k je Golica podobna Pikes peaku naj samo povem, da je tretje mesto osvojil Z900 (prvi dve pa superduk) sesir, siks, Frenk 67 in 1 other 2 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Obsedenci! Golico se da odpeljat z vsakim motorjem-tudi mopedom. Vprašanje je kako! Ali uživaško ali adrenalinsko! Uživaško skoraj veš, da prideš domov-adrenalinsko pa??? Zakaj bi pa moral Golico prevozit na polno? Ali je res vse v hitrosti? Meni je čisto všeč tako na izzy. Pa ni potrebe, da me "sune" v rit motor MiNa, J.a.m.e.s, vuk76 in 3 others 4 2
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Tudi s klimatiziranim avtom se jo da krasno prevoziti v natikačih, že večkrat probano, pa z oldijem itd. . Jaz jo z motorjem prepeljem sicer uživaško na easy. Vsakomur svoje. DAMI34 in MiNa 2
sesir Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 2 urami, IZTOK pravi: Golica ima super ovinke za odpeljat. Če ga pritegneš spodnji del, ko se vzpenja, tam boš težko hudo fasal, razen če greš čelno v avto, saj so hitrosti dokaj nizke. Gornji del pa je hiter, tam pa se lahko razbiješ kot piksna ... Nizke?okoli 75 v najbolj zaprtem spodnem delu iz lavamunda gor...pa še to po spominu le en ovinek...
sesir Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 (popravljeno) pred 5 urami, Snecer pravi: Dejstvo pa je, da ko si kupi R6 oziroma tak tip motorja, si se nekako sprijaznil, da bo vse skupaj na nož, za kar je dirkalnik pač namenjen. Šofer!Nikoli pomemben motor! pred 2 urami, Snecer pravi: Važen je navor, ki ga ima manj kot moj versače, pri podobni teži..pa še tega ima pri 11-12rpm, kar pomeni, da voziš v prvi, drugi. In ker je važen navor...ga ima R6 več kot tvoj jajc...r6 itak voziš vedno na obratih...tvoj jakc ga nima niti toliko kot r6 nq nizkih obratih ko rečemo,da mrtva! pred 2 urami, Snecer pravi: r6 je za golico malo prešvoh, moja ocena 600 je zakon za konkretno nabijanje po pisti,golici... Popravljeno Avgust 5, 2017. Popravil sesir
cesko Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Ne bi se glih strinjal da bi bila r6 prešvoh za golico. Je pa res da jo je treba sekat skoz na 15000+ obratih če hočeš res na nož. Tud spodnji del ne bi rekel da gre počas če ga res sekaš na polno. Evo imam v spominu glih stotinko pred ovinkom je bilo na števcu 150 ko sem ugotovil da ne bo šlo. Potem pa je bilo kar je bilo
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 (popravljeno) Lepo ste se vžgali pred 46 minutami, sesir pravi: Šofer!Nikoli pomemben motor! In ker je važen navor...ga ima R6 več kot tvoj jajc...r6 itak voziš vedno na obratih...tvoj jakc ga nima niti toliko kot r6 nq nizkih obratih ko rečemo,da mrtva! 600 je zakon za konkretno nabijanje po pisti,golici... To ni graf navora so pa tile podatki za r6 uradni 61.7 Nm (6.3 kg-m) @ 10,500 rpm https://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/supersport/yzf-r6.aspx?view=featurestechspecs ------------ versač pa uradno Maximum torque 64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 rpm pred 9 minutami, cesko pravi: Ne bi se glih strinjal da bi bila r6 prešvoh za golico. Je pa res da jo je treba sekat skoz na 15000+ obratih če hočeš res na nož. Tud spodnji del ne bi rekel da gre počas če ga res sekaš na polno. Evo imam v spominu glih stotinko pred ovinkom je bilo na števcu 150 ko sem ugotovil da ne bo šlo. Potem pa je bilo kar je bilo ja, saj malo se hecamo. Kateri ovinek pa je bil, če ni skrivnost? p.s. car Golice je mel cbr1000, če se ne motim, samo njega ni Golica premagala, ampak je bilo drugje Popravljeno Avgust 5, 2017. Popravil Snecer
Snečer Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 56 minutami, sesir pravi: Nizke?okoli 75 v najbolj zaprtem spodnem delu iz lavamunda gor...pa še to po spominu le en ovinek... nikoli in niti v sanjah ti serpentine tam ne spelješ s 75kmh 3 serpentine so....aja, na MS smo. sicer niti ni važen ta podatek, a vseeno zaradi objektivnosti...
sesir Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 pred 2 minutami, Snecer pravi: so pa tile podatki za r6 uradni 61.7 Nm (6.3 kg-m) @ 10,500 rpm https://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/supersport/yzf-r6.aspx?view=featurestechspecs ------------ versač pa uradno Maximum torque 64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 rpm No...se pravi ima R6 tam kjer se še ne uporablja toliko navora kot motor,ki "Sune" Pa verjemi,da se R6 vozi ves čas nad 14000....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se