Skoči na vsebino

Nakup chopperja


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

Malo sem surfal po netu, pa sem naletel na vaso stran, ker se spravljam na dvokolesnika.

Letos bi rad kupil rabljenega chopperja, pa se se nisem odlocil katerega niti ne vem kolk kubikov. Prosim, ce mi lahko malce svetujete (iz svojih izkusenj)

- kolk kubikov 250, 500 ali 700?

- katero firmo Yamaha, Kawasaki, Honda

- kateri model Virago...

Rad bi, da bil dobrega designa (Yamaha Virago mi je kar vsec) in pa da bi bila cena pod €4000.

Objavljeno

Če si začetnik,ti bo zadostoval EN 500,za kaj več je pa VN800 zakon-samo shit,ko je v najvišjem zarovalniškem razredu...Mogoče sem malo mahnjen na Kawe...

Objavljeno

quote:

Katero firmo motorja vzameš, je bolj ali manj vseeno. Vzami tisto, kar ti je všeč in glej, da je stvar dobro ohranjena.

Ko si že ravno viragota omenil: Ne vem sicer kakšne so tvoje možnosti kar se izpita in izkušenj tiče, bi pa jaz na svojem mestu vzel vsaj 535-ko. Upam, da nebom katerega izmed mnogih lastnikov 250-ke prizadel, samo se mi zdi, da se je hitro navadiš, da ne rečem naveličaš. Poleg tega ima 535 kardan, kar je v mojih očeh velika prednost, pa tudi optično je že "motor".

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Popravil/a - YZFgeorge dne 17/03/2002 ob 09:30:43

George se 100x ,dodal bi pa samo še varjante kakšnih clasic-ov,ala kawasaki,drag star.

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Objavljeno

No če se boš odločil za xv250 mi piš na mail pa ti bom zrihtala še mal popusta,ena je 99,druga pa 2000.

sanda LIVE TO RIDE

Objavljeno

Sunset, če s odločiš za Viragota 250, ti lahko pomagam. Namreč počasi prodajam tega motorinota z vso dodatno opremo. Motor še nima dveh let in je resnično lepo ohranjen. Če boš obljubil, da boš ostal član motosveta pa lahko rečeva kakšno tudi o popustu. Če si resen kupec, mi pošlji mail.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Objavljeno

Rocky ne ponavli za mano,prva sem mu jaz ponudla sconto

sanda LIVE TO RIDE

Objavljeno

Ker se prepirata tretji dobiček ima!

mamreč tudi ja imam 250, vendar jo še nekaj časa najbrž ne bom prodajal. Od junija naprej pa že mogoče!

Sonce naj sveti vsak dan

Objavljeno

quote:

Glede na ponudbo kar 4 Viragotov 250 v enem poglavju, mora začeti cena tem strojčkom strmo padati.

Pričenjam licitacijo. Izklicna cena 2500 EUR, kdo ga da za manj?

Bye

Desmo

Objavljeno

quote:

viagra 250... sej je luškan pa mal žre pa to... ampak bodimo pošteni: ne gre nikamor pa navadiš se ga v eni uri, po dveh te pa že ma da bi mel kej večjega.

Torej: Virago 535. Super za navadit se peljat, lahko greš tudi kam dalj pa ne boš imel kakšnih samomorilskih nagnenj.

Dragstar 650... že mogoče malce pretežek. Bolje virago za navadit se.

EN500... meni izgleda zadeva super. Spada pod 500ccm variante, tamal razred za registracijo pa izgleda glomazen. Mašina preverjena. Ni pa v-twin.

Honda... shadow 600 al pa 750 ACE. Za navadit se peljat skor boljš 600. Do sedaj nisem slišal še nobene besede ćez ta motor (da bi kej sral), razen da folku vizuelno ni všeč.

Suzuki... intruder 600. Dokaj redki so.

Skratka, 250ccm prešvoh, okoli 500 lih prav za navadit se peljat (če si se do zdaj bolj malo/nič vozil), 750+ pa že malo preveč. Priporočam virago 535 (sicer mi niti ni preveč všeč (vsaj v originalu ne), veliko jih je,... je pa dober motor za peljat, ne žre preveč pa še vzdrževanje je na minimumu... kardan pa to. Od ostalih naštetih ga ima edino še intruder. Da ne omenjamo da je najcenejši izmed naštetih. Vsaj rabljen. za 2,5-3,5kEuro dobiš dobro ohranjenega z vso opremo, za 4k pa že praktično novega.

YZF: 250 in 535 imata isti geštel. Samo mašina izgleda pri 535 večja kot je zaradi majhne posode za gorivo.

LP

LP

Pri Viragu 535 je slabost to ,da ti zaradi 36ccm

pade v razred do 750ccm pri registraciji.

LP

Alfonso

Objavljeno

quote:

dobil se je tudi virago 500,vsaj v AUT.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

v SLO ga ni bilo mogoče dobiti-sicer pa -karkoli boš vozil(a)-vse bo v redu...

lp

Objavljeno

Če pa nisi ravno začetnik je tud suzuki marauder 800 lušna zadeva

js ga mam sicer mal cajta sam sm pa ful zadovoljen dela na nizkih obratih kr neki navora poraba okrog 5l/100km pa všeč so mi sprednje vilice upside/down cesto drzi uredu res pa je da pade v najvišji zavarovalni razred

Lp urosintruder

Objavljeno

quote:

Pričenjam licitacijo. Izklicna cena 2500 EUR, kdo ga da za manj?

Bye

Desmo

Niti pod razno, ga bom raje doma v garaži imel neregistriranega.

Izpod 650.000 SIT se ne pogovarjam.

lp RAN

RAN pogovarjou se boš s Trgom (tržiščem), ne z Desmotom. Čeprav se mi zdi da z omenjenim gospodom letos ne boš preveč zadovoljen!

Lojzi ma vas rad

Objavljeno

quote:

quote:

quote:

quote:

RAN pogovarjou se boš s Trgom (tržiščem), ne z Desmotom. Čeprav se mi zdi da z omenjenim gospodom letos ne boš preveč zadovoljen!

Barabe !

Al smo se hecali... Ran, bog ti daj, da dobiš zanj milijon...

Bye

Desmo

.....in potem svizec zavije celo paleto čokolad............

lp.,

bmw

.....sleper......

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Glede na ponudbo kar 4 Viragotov 250 v enem poglavju, mora začeti cena tem strojčkom strmo padati.

Brrrm

Ja ja še enga ponudjo pa ga bodo mogl zaston dat!!!!!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

quote:

Pri Viragu 535 je slabost to ,da ti zaradi 36ccm

pade v razred do 750ccm pri registraciji.

LP

Alfonso

ne vem kako je z zavarovanjem, sicer je pa samo cestnina dražja.

Sicer pa pade še med lahka motorna kolesa... kw/kg press... ma malo pod 0.16

LP

Objavljeno

quote:

Ali pa, kupiš enega, dobiš štiri

Brrrm

Kaj ste navalili, saj vas ni za ustavit.

Viragotu 250 bo cena zrasla ker:

* jih uvoznik glede na spremembo ZCVP ni več toliko uvozil;

* nova kategorija 0,16 kW/kg v kateri se bo marsikdo znašel,

* vedno večje cene registracije in zavarovanja močnejših motorjev;

* sploh pa ker je dober motorinček;

* pa še bi se kaj našlo.

Ja, še mal se bom razpisal, pa bom še sam verjel da je res.

lp RAN

Objavljeno

quote:

quote:

quote: res pa je da pade v najvišji zavarovalni razred

POPRAVEK: 800ccm še ni najvišji razred. Najvišji je namreč nad 1000ccm (sočustvujem z lastniki Yamahe Thunderace - 1002ccm).

Accelerate 'till you see God ....then brake.

George, najvišji razred je nad 750 ccm in ne nad 1000 ccm.

RES JE

In me je kar rat prjel,ko so mi ceno povedal..........mami hilfeeeeeeeee

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

  • 5 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

LP

Skoraj sem že odločen, da bom kupil 6 let starega Suzuki Marauderja 800.

Je letnik 2001, vendar ima prevoženih le 4300 km. Motor je ODLIČNO ohranjen v kar sem se osebno prepričal in ga sprobal.

Problem se mi zdi le cena. Sedanja je 5.200 €. Ne zdi se mi toliko, vendar je problem v tem, da je motor takšen kakršen je bil leta 2001. Torej ima še vse takratne dele. Tudi gume so še prve. Profil je vredu, vendar me skrbi starost gum.

Zanima me ali se splača vzet motor po taki ceni oz. kaj vse bi bilo potrebno zamenjati, ker je motor toliko star in nevožen. Ter približno kolikšen bi bil vložek v "obnovo" vitalnih delov.

Hvala za odgovor.

lp

Popravljeno . Popravil stivi
Objavljeno (popravljeno)

če je motor dosti stal, te gume ziher niso več vredu...gume bi po moje vsekakor moral menjati...cena je pa vseeno previsoka

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Objavljeno

Za gume vem....kaj pa ostalo?

Sem pozabil omenit, da ima tudi stranska kovčka ter naslonjalo za sopotnika....če kaj spremeni glede cene...

Kolk največ pa se splača dat za tak motor?

Objavljeno

mislim da ceno se bi dalo pogodit do 5000. mu navedeš pač razlog zarad starosti gum. čeprav z choperom se nevozi nekam ekstremno in so še te dobre za kako lagano vožnjo. drugače koliko sem gledal na avto net sta samo dva in oni je letni98 z 51k km in je vreden 3600. potem je zaradi kilometrov takoj okrog 5000. če praviš da je motor kot iz trgovine in če ga imaš namen furat najmanj vsaj en čas ti nebi smelo bit zdaj žal dat mogoče par eurov več za kakšen motor in kupiš to kaj se ti dopade in si želiš met.

moje skromno mnenje

Objavljeno

Gume, olje, svečke, mogoče še kašna ketna iz preventive, drugače se menja na kilometre. Pa če je motor dolgo stal s ne do konca napolnjenim tankom se je lahko malo rje nabralo v tanku, je treba še tisto vn dobit, to bi blo pa tud to :)

So pa čoperji nasplošno precej vzdržljive zadeve, ker nimajo navitih mašin, tko da tud če bi imel velik kilometrov ne bi bil noben problem.

Objavljeno

Če mene vprašaš, nikoli več čoperja na žalost kup svetlečega železa :headbang: - kup motor :OK: :beer2:

Ps.Kdor ima rad čoperja naj mi oprosti,pač moje OSEBNO mnenje .Če računam tudi V-maxa v čoperje sem z njimi prevozil krepko čez 120K kil. v 12-stih letih,dokler nisem kupil normalni motor sem mislil,da postijijo na svetu samo čoperji. :slap: Pa še nekaj če se boš vseno odločil za čoperja potem absolutno SAMO Yamaho 535 Virago(kardan),750 Virago(kardan) ali celo 1000 Virago(kardan), za vožnjo v dvoje 535 odpade OK. :OK:

Objavljeno

če so mu všeč čoperji, mu ne rabiš zdaj skušat spremenit mnenja... če mu pa kdaj ne bojo všeč pa bo pač zamenjal... pač tebi niso všeč, pa kaj :) aja kardan pa ma drugač tut yamaha xvs dragstar 1100, ...

Objavljeno

Fant sprašuje nekaj povsem drugega kot pa "kaj ti bo čoper", pa kateri mora biti, itd.

Motorji, ki stojijo v garažah po nekaj let so pač zarustani, Gume in gumice rade "sprhnijo", zavore so zarustane, kakšen ležaj lahko začne cvilit, če je na vplinjače lahko pogrize membrane (če jih ima) in podobno. V bistvu je slabše kot če ga voziš. Se pa tak motorčin lahko popedena v samoobdelavi.

Preveriti kje in kako je bil garažiran, če se da. Cena - previsoka. Dodatna oprema šteje 0.

Čečo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!