sunset Objavljeno Marec 17, 2002 Opozori Objavljeno Marec 17, 2002 Pozdravljeni, Malo sem surfal po netu, pa sem naletel na vaso stran, ker se spravljam na dvokolesnika. Letos bi rad kupil rabljenega chopperja, pa se se nisem odlocil katerega niti ne vem kolk kubikov. Prosim, ce mi lahko malce svetujete (iz svojih izkusenj) - kolk kubikov 250, 500 ali 700? - katero firmo Yamaha, Kawasaki, Honda - kateri model Virago... Rad bi, da bil dobrega designa (Yamaha Virago mi je kar vsec) in pa da bi bila cena pod €4000.
motofrik Objavljeno Marec 17, 2002 Opozori Objavljeno Marec 17, 2002 Če si začetnik,ti bo zadostoval EN 500,za kaj več je pa VN800 zakon-samo shit,ko je v najvišjem zarovalniškem razredu...Mogoče sem malo mahnjen na Kawe...
klimbra Objavljeno Marec 17, 2002 Opozori Objavljeno Marec 17, 2002 quote: Katero firmo motorja vzameš, je bolj ali manj vseeno. Vzami tisto, kar ti je všeč in glej, da je stvar dobro ohranjena. Ko si že ravno viragota omenil: Ne vem sicer kakšne so tvoje možnosti kar se izpita in izkušenj tiče, bi pa jaz na svojem mestu vzel vsaj 535-ko. Upam, da nebom katerega izmed mnogih lastnikov 250-ke prizadel, samo se mi zdi, da se je hitro navadiš, da ne rečem naveličaš. Poleg tega ima 535 kardan, kar je v mojih očeh velika prednost, pa tudi optično je že "motor". Accelerate 'till you see God ....then brake. Popravil/a - YZFgeorge dne 17/03/2002 ob 09:30:43 George se 100x ,dodal bi pa samo še varjante kakšnih clasic-ov,ala kawasaki,drag star. Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen
Sanda7 Objavljeno Marec 17, 2002 Opozori Objavljeno Marec 17, 2002 No če se boš odločil za xv250 mi piš na mail pa ti bom zrihtala še mal popusta,ena je 99,druga pa 2000. sanda LIVE TO RIDE
Rocky Objavljeno Marec 18, 2002 Opozori Objavljeno Marec 18, 2002 Sunset, če s odločiš za Viragota 250, ti lahko pomagam. Namreč počasi prodajam tega motorinota z vso dodatno opremo. Motor še nima dveh let in je resnično lepo ohranjen. Če boš obljubil, da boš ostal član motosveta pa lahko rečeva kakšno tudi o popustu. Če si resen kupec, mi pošlji mail. Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY
Sanda7 Objavljeno Marec 19, 2002 Opozori Objavljeno Marec 19, 2002 Rocky ne ponavli za mano,prva sem mu jaz ponudla sconto sanda LIVE TO RIDE
Hanzi Objavljeno Marec 20, 2002 Opozori Objavljeno Marec 20, 2002 Ker se prepirata tretji dobiček ima! mamreč tudi ja imam 250, vendar jo še nekaj časa najbrž ne bom prodajal. Od junija naprej pa že mogoče! Sonce naj sveti vsak dan
Desmo Objavljeno Marec 20, 2002 Opozori Objavljeno Marec 20, 2002 quote: Glede na ponudbo kar 4 Viragotov 250 v enem poglavju, mora začeti cena tem strojčkom strmo padati. Pričenjam licitacijo. Izklicna cena 2500 EUR, kdo ga da za manj? Bye Desmo
alfonso Objavljeno Marec 20, 2002 Opozori Objavljeno Marec 20, 2002 quote: viagra 250... sej je luškan pa mal žre pa to... ampak bodimo pošteni: ne gre nikamor pa navadiš se ga v eni uri, po dveh te pa že ma da bi mel kej večjega. Torej: Virago 535. Super za navadit se peljat, lahko greš tudi kam dalj pa ne boš imel kakšnih samomorilskih nagnenj. Dragstar 650... že mogoče malce pretežek. Bolje virago za navadit se. EN500... meni izgleda zadeva super. Spada pod 500ccm variante, tamal razred za registracijo pa izgleda glomazen. Mašina preverjena. Ni pa v-twin. Honda... shadow 600 al pa 750 ACE. Za navadit se peljat skor boljš 600. Do sedaj nisem slišal še nobene besede ćez ta motor (da bi kej sral), razen da folku vizuelno ni všeč. Suzuki... intruder 600. Dokaj redki so. Skratka, 250ccm prešvoh, okoli 500 lih prav za navadit se peljat (če si se do zdaj bolj malo/nič vozil), 750+ pa že malo preveč. Priporočam virago 535 (sicer mi niti ni preveč všeč (vsaj v originalu ne), veliko jih je,... je pa dober motor za peljat, ne žre preveč pa še vzdrževanje je na minimumu... kardan pa to. Od ostalih naštetih ga ima edino še intruder. Da ne omenjamo da je najcenejši izmed naštetih. Vsaj rabljen. za 2,5-3,5kEuro dobiš dobro ohranjenega z vso opremo, za 4k pa že praktično novega. YZF: 250 in 535 imata isti geštel. Samo mašina izgleda pri 535 večja kot je zaradi majhne posode za gorivo. LP LP Pri Viragu 535 je slabost to ,da ti zaradi 36ccm pade v razred do 750ccm pri registraciji. LP Alfonso
kekec III Objavljeno Marec 20, 2002 Opozori Objavljeno Marec 20, 2002 quote: dobil se je tudi virago 500,vsaj v AUT. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. v SLO ga ni bilo mogoče dobiti-sicer pa -karkoli boš vozil(a)-vse bo v redu... lp
urosintruder Objavljeno Marec 21, 2002 Opozori Objavljeno Marec 21, 2002 Če pa nisi ravno začetnik je tud suzuki marauder 800 lušna zadeva js ga mam sicer mal cajta sam sm pa ful zadovoljen dela na nizkih obratih kr neki navora poraba okrog 5l/100km pa všeč so mi sprednje vilice upside/down cesto drzi uredu res pa je da pade v najvišji zavarovalni razred Lp urosintruder
lojzi Objavljeno Marec 21, 2002 Opozori Objavljeno Marec 21, 2002 quote: Pričenjam licitacijo. Izklicna cena 2500 EUR, kdo ga da za manj? Bye Desmo Niti pod razno, ga bom raje doma v garaži imel neregistriranega. Izpod 650.000 SIT se ne pogovarjam. lp RAN RAN pogovarjou se boš s Trgom (tržiščem), ne z Desmotom. Čeprav se mi zdi da z omenjenim gospodom letos ne boš preveč zadovoljen! Lojzi ma vas rad
Ice Objavljeno Marec 21, 2002 Opozori Objavljeno Marec 21, 2002 quote: quote: quote: quote: RAN pogovarjou se boš s Trgom (tržiščem), ne z Desmotom. Čeprav se mi zdi da z omenjenim gospodom letos ne boš preveč zadovoljen! Barabe ! Al smo se hecali... Ran, bog ti daj, da dobiš zanj milijon... Bye Desmo .....in potem svizec zavije celo paleto čokolad............ lp., bmw .....sleper...... ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
pero Objavljeno Marec 21, 2002 Opozori Objavljeno Marec 21, 2002 Glede na ponudbo kar 4 Viragotov 250 v enem poglavju, mora začeti cena tem strojčkom strmo padati. Brrrm Ja ja še enga ponudjo pa ga bodo mogl zaston dat!!!!!!! Ciao,by Pero
strom Objavljeno Marec 21, 2002 Opozori Objavljeno Marec 21, 2002 quote: Pri Viragu 535 je slabost to ,da ti zaradi 36ccm pade v razred do 750ccm pri registraciji. LP Alfonso ne vem kako je z zavarovanjem, sicer je pa samo cestnina dražja. Sicer pa pade še med lahka motorna kolesa... kw/kg press... ma malo pod 0.16 LP
RAN Objavljeno Marec 22, 2002 Opozori Objavljeno Marec 22, 2002 quote: Ali pa, kupiš enega, dobiš štiri Brrrm Kaj ste navalili, saj vas ni za ustavit. Viragotu 250 bo cena zrasla ker: * jih uvoznik glede na spremembo ZCVP ni več toliko uvozil; * nova kategorija 0,16 kW/kg v kateri se bo marsikdo znašel, * vedno večje cene registracije in zavarovanja močnejših motorjev; * sploh pa ker je dober motorinček; * pa še bi se kaj našlo. Ja, še mal se bom razpisal, pa bom še sam verjel da je res. lp RAN
klimbra Objavljeno Marec 22, 2002 Opozori Objavljeno Marec 22, 2002 quote: quote: quote: res pa je da pade v najvišji zavarovalni razred POPRAVEK: 800ccm še ni najvišji razred. Najvišji je namreč nad 1000ccm (sočustvujem z lastniki Yamahe Thunderace - 1002ccm). Accelerate 'till you see God ....then brake. George, najvišji razred je nad 750 ccm in ne nad 1000 ccm. RES JE In me je kar rat prjel,ko so mi ceno povedal..........mami hilfeeeeeeeee Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo
stivi Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 (popravljeno) LP Skoraj sem že odločen, da bom kupil 6 let starega Suzuki Marauderja 800. Je letnik 2001, vendar ima prevoženih le 4300 km. Motor je ODLIČNO ohranjen v kar sem se osebno prepričal in ga sprobal. Problem se mi zdi le cena. Sedanja je 5.200 €. Ne zdi se mi toliko, vendar je problem v tem, da je motor takšen kakršen je bil leta 2001. Torej ima še vse takratne dele. Tudi gume so še prve. Profil je vredu, vendar me skrbi starost gum. Zanima me ali se splača vzet motor po taki ceni oz. kaj vse bi bilo potrebno zamenjati, ker je motor toliko star in nevožen. Ter približno kolikšen bi bil vložek v "obnovo" vitalnih delov. Hvala za odgovor. lp Popravljeno Julij 8, 2007. Popravil stivi
_Nejkooo_ Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 (popravljeno) če je motor dosti stal, te gume ziher niso več vredu...gume bi po moje vsekakor moral menjati...cena je pa vseeno previsoka Popravljeno Julij 8, 2007. Popravil _Nejko_
stivi Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 Za gume vem....kaj pa ostalo? Sem pozabil omenit, da ima tudi stranska kovčka ter naslonjalo za sopotnika....če kaj spremeni glede cene... Kolk največ pa se splača dat za tak motor?
norc 16 Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 mislim da ceno se bi dalo pogodit do 5000. mu navedeš pač razlog zarad starosti gum. čeprav z choperom se nevozi nekam ekstremno in so še te dobre za kako lagano vožnjo. drugače koliko sem gledal na avto net sta samo dva in oni je letni98 z 51k km in je vreden 3600. potem je zaradi kilometrov takoj okrog 5000. če praviš da je motor kot iz trgovine in če ga imaš namen furat najmanj vsaj en čas ti nebi smelo bit zdaj žal dat mogoče par eurov več za kakšen motor in kupiš to kaj se ti dopade in si želiš met. moje skromno mnenje
Dolenc™ Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 Gume, olje, svečke, mogoče še kašna ketna iz preventive, drugače se menja na kilometre. Pa če je motor dolgo stal s ne do konca napolnjenim tankom se je lahko malo rje nabralo v tanku, je treba še tisto vn dobit, to bi blo pa tud to :) So pa čoperji nasplošno precej vzdržljive zadeve, ker nimajo navitih mašin, tko da tud če bi imel velik kilometrov ne bi bil noben problem.
Guest Brumer Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 Če mene vprašaš, nikoli več čoperja na žalost kup svetlečega železa :headbang: - kup motor :OK: :beer2: Ps.Kdor ima rad čoperja naj mi oprosti,pač moje OSEBNO mnenje .Če računam tudi V-maxa v čoperje sem z njimi prevozil krepko čez 120K kil. v 12-stih letih,dokler nisem kupil normalni motor sem mislil,da postijijo na svetu samo čoperji. :slap: Pa še nekaj če se boš vseno odločil za čoperja potem absolutno SAMO Yamaho 535 Virago(kardan),750 Virago(kardan) ali celo 1000 Virago(kardan), za vožnjo v dvoje 535 odpade OK. :OK:
Čamac Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 če so mu všeč čoperji, mu ne rabiš zdaj skušat spremenit mnenja... če mu pa kdaj ne bojo všeč pa bo pač zamenjal... pač tebi niso všeč, pa kaj :) aja kardan pa ma drugač tut yamaha xvs dragstar 1100, ...
ceco Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 Fant sprašuje nekaj povsem drugega kot pa "kaj ti bo čoper", pa kateri mora biti, itd. Motorji, ki stojijo v garažah po nekaj let so pač zarustani, Gume in gumice rade "sprhnijo", zavore so zarustane, kakšen ležaj lahko začne cvilit, če je na vplinjače lahko pogrize membrane (če jih ima) in podobno. V bistvu je slabše kot če ga voziš. Se pa tak motorčin lahko popedena v samoobdelavi. Preveriti kje in kako je bil garažiran, če se da. Cena - previsoka. Dodatna oprema šteje 0. Čečo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se