Skoči na vsebino

Rabljeni Singli (enocilindrasi)


Ice

Priporočene objave

LINDAU sprasuje:

Preberal sem si članek, ki govori o nakupu rabljenega motorja, vendar imam se eno vprasanje:

-kako je z rabljenimi enocilindrasi (kot so XT,KLR, NX)kaj naj bo clovek pozoren?

Hvala za odgovore in lp

We are in this together!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raztegnjenost ketne je eden od problemov enocilindrašev!

Drugače pa so to motorji k poleg gum, olja,filtrov nauš mel velik za menjat!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa bi recimo rekli v primerjavi z dvocilindrasi (alla KLE???) - sem neki bral, da je sicer zarad nizke kubature len v nizkih pa visokih obratih itd.... ampak tak... splosno me zanima... . kaj se dogaja s pospeskom, navorom??? voznja? enocilindrasi naj bi ful tresli, ne?

Speed king

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preden se o KLE razpisete - ta model ze ima svojo temo!

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

----------------------------------------------------------------------

enocilindrasi naj bi ful tresli, ne?

----------------------------------------------------------------------

Po mojih izkušnjah enocilindraši sploh ne tresejo (XT, KLR), razen na štantgasu. Tudi ta dvocilindraš katerega imam zdaj, ne trese nič.

Najbolj NAVZLIC splošnemu prepričanju, tresejo 4 cilindraši. Primer Kawa z 500, ali Yamaha 600 Diversion. Ta je tako vibrirala nad 6000, da me je tako žgečkalo v jajca, da je sploh nisem imel užitka tišat.

Pozdrav, Disident

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

enocilindrasi naj bi ful tresli, ne?

Speed king

Ja res je,od enocilindrašev sem vozil XT600 in moram reč, da tresljaji kar dobro zmatrajo. In trese v celem območju, nekje bolj nekje manj, ampak, nekateri imajo tudi to radi.

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XT 600 E l.92, ki sem jo imel, je tresla v celem območju vrtjlajev. Je pa res, da je motor zelo dobro pospeševal iz zelo nizkih obratov, koliko ne vem, ker obratomerja ni imela, le opozorilno lučko, ki se je prižgala nad 7k obratov (baje, včasih se je prižigala kar v tri dni). Marsikaj se je ''odšraufalo'', marsikej je rožljalo in brenčalo, vse zarad tresljajev, pa je bil motor sicer dobro ohranjen.

Po mojem mnenju to ni motor za dolge ture, zlasti če sta dva gor. Tistih 45 km kar izgine, da ne govorim o avtocesti, saj se veselje neha že pri 140/145 km/h. Razen v dolino, kjer je števec pokazal 165km/h, tedaj mi je pa odtrgalo prednji blatnik. Najlepš se je pelat 100 km/h, da maš saj še mal rezerve za hitro koga prehitet, sam te mine ko gre golf diesel mimo tebe. Je pa kul za po travnikih in gozdnih poteh, če maš seveda prave gume gor za take podvige.

ace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, heh, XTZ 750, ki jo zdej vozim, sem pa itaq že dost prehvalu, ampak vseeno: tut ta trese, dost mejn in bol nad 3,5k/min, ampak po par sto kilometrih mam pa glih tko mal mravljinčaste roke. Ampak takrat ko se pelem, tega sploh ne čutim :).

ace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim XT l.94. Z njo nimam nobenih problemov, trese, ni za dolge fure, je švoh, je kar je po terenu. Vendar sem prišu v enem šusu iz KP v Dubrovnik, marsikateri cestak ostane zadaj na ovinkih in marsikateri KTM ostane v prahu zadaj po terenu. Njena dobra lastnost je, da ima dokaj velik rezervoar olja na okvirju (pod rezervoarjem za benz).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enocilindraši tresejo je pa res da dandanes to z moderno tehniko dodobra ublažijo v tovarni!Npr BMW F650 je stari model tresel občutno bolj kot novi,predvsem je to moteče pri enocilindraših v nizkih obratih,kjet tudi prav grdo cukajo!!!!!!Vozil vse F650,xt600,tenere,freewinda,pegasa.........enocilindraš je enocilindraš in to le stežka skrije je pa res da ima svoje prednosti-poceni vzdževanje,nezahteven za vozit,ponavadi zelo trpežen!!!!!!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem KLR 650 (2) in TENERE 660. Enocilindraši seveda imajo vibracije, ki pa se jih navadis. Zvok mi je full všeč. Vsi trije motorji, ki sem jih imel so bili po deset let stari. Delovali so brezhibno. Eden je pil olje (KLR) drugace pa nobenih problemov. Da se ti vijaki zaradi vibracij ne odvijajo pa jih namažeš z srestvom , ki preprecuje odvijaje.

Motor je varčen in zanesljiv po mojih izkušnah.

LP Boriss.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel tenerejko 660 in bil zelo tadovoljen. Skupaj sva prezivala prav lepe km Glede moci v nizkih obratih, sem jo popravil z bolj odprtim izpuhom, se ji je pa to poznalo pri visjih obratih. Vibracije?? Med voznjo me ni nic rajcalo, pod stantgasom - kdo pa dolgo sedi na motorju primiru

Eni so srecni drugi pa trezni

LP Climber

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!