Combs Objavljeno Maj 29, 2005 Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 Lep pozdrav! Kopujem motor,pa se ne morem odločit katerega. Vožnja bo potekala 50%asfalt 50%makedam,vendar ne vem,če je SC kaj manj vzdržljiv kot LC4.Motorja sta baje ista le da ima ktm SC 620 večji bat in zato manjšo prostornino motorja. Prosim za nasvet. Aja ma kdo mogoče katerega od teh motorjev?
batzajla Objavljeno Maj 29, 2005 Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 SC ima samo drug uplinjač in izpuh,kar se mašine tiče. vzdržljivost je velik tko velik bl odvisna od načina tvoje vožnje in (ne)rednega servisiranja .) pa pomagej si z iskalnikom,je blo že precej napisanga o teh motorjih
D.J. Objavljeno Maj 29, 2005 Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 SC so mel kovane bate, LC4 pa lite, ne vem kako je pri novih frtuna 1
Combs Objavljeno Maj 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 Ja dobr pa pa vseeno bi me zanimal nasploh o vzdržljivosti,je SC kaj manj vzdržljiv kot pa LC4,ker je pa le mal bolj hard izvedba na pogled? Pa mislim da bi SC tud mal bolj mogu potegnat kot pa LC4 al se motim.Gre se mi pa predvsem zaradi hoste,ker bi se tudi čez hosto rad kdaj peljal. :( :(
batzajla Objavljeno Maj 29, 2005 Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 lih v hosti boš mel skor sigurno dost power-ja tud na 'navadni' lc4 :D no ne vem,kakor sam hočeš če SC bolj leti,je verjetno tud pametno kšno stvar prej preventivno zamenjat,se mi zdi.novejši (sxc) ima sicer servisne intervale enake k lc4,ampak o tem sm povedal že v prvem postu.jst sm lani zamenjal olje/filtre na 3000,ker je blo velik endura (počasne vožnje,motor se bolj greje),čeprav nej bi servis delou na 5K.vprašej na kšnmu servisu
Combs Objavljeno Maj 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 Se pravi bolj kompakten je LC4,mata pa oba oljno pumpo,pomoje glede tega ni skrbet. V mislih sem imel tudi huso te 610,vendar jo vsi bolj kritizirajo,pa še za moje pojme ni glih vredu (50% asfalt) po taki vožnji gre hiter v k***c.
GUMY Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 Razlike med njima so se z leti spreminjale. Tako da povej kateri letnik kupuješ?
GUMY Objavljeno Maj 30, 2005 Opozori Objavljeno Maj 30, 2005 Kopujem letnik 00 ali 01. ← Bistvena razlika pri tem letniku je, da SC še nima elektro štarterja (dobi ga 03, ko postane SXC), LC4 pa ga ima od 97 naprej. Zaradi tega je bila razlika v teži takrat večja, poleg tega je SC imel zadnji del okvirja aluminijast, danes je jeklen. Sicer pa ima SC manjši tank, reg. samo za 1, drug vplinjač.
Combs Objavljeno Junij 14, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 Kaj pa ktm 520,525 exc v primerjavi z sc?Mislim za takšno vožnjo ki sem jo že prej opisal?
lightning Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 za 0% oz za toliko, da prideš do terena(par km).
stuhec Objavljeno Junij 14, 2005 Opozori Objavljeno Junij 14, 2005 520, 525 je hard enduro, hosta je premila za njega
Combs Objavljeno Junij 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 Ka je možno ,da je ful opazna razlika med 48 in 50 zadnjim zobnikom na sc? Ker sem se vozu z obema pa je on z večjim zobnikom veliko bolj potegnu,mislite da je lahko zaradi tega takšna razlika al bi lahk blo z drugim motorjem kaj narobe?
batzajla Objavljeno Junij 15, 2005 Opozori Objavljeno Junij 15, 2005 kadar se jst vozm bl po terenu,mam spredej en zob manjši zobnik,se kr precej pozna.na končni ene 30km/h. nej bi se pa 1 zob razlike spredej poznal približno za 2 al pa 3 zadej.
GUMY Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 kadar se jst vozm bl po terenu,mam spredej en zob manjši zobnik,se kr precej pozna.na končni ene 30km/h. nej bi se pa 1 zob razlike spredej poznal približno za 2 al pa 3 zadej. ← Ej ne pretiravej. 1 zob spredaj ti spremeni prestavno razmerje za 1/N, kjer je N število zob na zobniku. Če imaš 15 zob, je sprememba švoh 7%, kar pomeni da se za toliko spremeni tudi končna, torej kakšnih 10km/h. Če predvidevamo da se motor vedno zavrti do končnih obratov.
batzajla Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 hmm,kva pa vem no...men se zdi da je več razlike :hmm: bom zdej enkrat točno zmeril,pa povem.škoda ker ni obratomera
lightning Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 No jst imam zadaj 48, vzpredaj pa original 16.Razlika med 42 in 48 je dejansko kot noč in dan(recimo da je to enako kot če bi imel spredaj za dva zoba manjšega).50m po semaforju mam že v 5.Končna je tam nekje do max 110km/h.Gre še tudi 130km/h, ampak samo čakaš, da ti bat zabija v jajca.Skratka razlika je pri meni zelo velika.Lahko pa za šalo spelješ v drugi pa še v klanc če je treba. :OK:
stuhec Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 pa ni 1 spredaj , zadaj pa cca 3 najboljse je sigurno 14 in 52 :OK: sicer pa najboljse da vse sprobas in koncu ves kaj je najboljse
Combs Objavljeno Junij 19, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 19, 2005 Kulk zobov pa ma sploh lc4 original?Kulk pa sc?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se