Skoči na vsebino

Poraba bencina motorjev


Priporočene objave

Objavljeno

Razni komentarji, da ko kupuješ motor je brezveze gledat na porabo se mi zdijo nesmiselni oz. jih lahko poda le nekdo, ki se z motorjem pelje do prve gostilne in nazaj. Malo si preračunajte koliko bencina porabite npr. če letno prevozite 10.000km. Pa sem napisal dokaj malo glede na nekatere "brezdomce" na tem forumu. In če ti porabi 5l ali 8l je še še kaka razlika, sploh ker vsi vemo, da bodo šle cene goriv samo še navzgor. Da pa imam neko kravo od motorja parkirano v garaži in je ne morem vozit, ker nimam na bencin, se mi zdi pa tudi mimo. Zato je podatek koliko porabi in koliko se da goriva spravit v kesl še kako pomemben, vsaj zame. Kolega ima čoperja, težko kravo, kesl zgleda ogromn (notri pa spravi samo 15l). Vsakih 200km mora na pumpo, sam imam v enakem času še polovico kesla. 

Objavljeno

... jest ful šparam z bencinom...in se vozim bolj na izi... to je za za lastno zadovoljstvo...

...pa da malo bencina prišparam, da lohka pol na Ridah mimo klopc po frajersko po tazadnem tisto razliko pokurim...   :D

 

Razlika 2 litra na 100km v letni sezoni, recimo 10.000km znaša  za cel sod goriva. ....  skoraj 300€.

...pa še bolj  ekološko je :

 v bistvu je najbolj ekološko, če:   ...manj se voziš, manj onesnažuješ....  :P 

 

 

  • Haha 2
Objavljeno

@JamesTheMan  ... no... si me prehitu..   :P 

 

.. če sem šel s kom kam, sem moral narediti plan, na kateri pumpi se bom ustavil...pa so me vsi že imeli pown ku*ac, ko sem se ustavljal vsakih 160-180km. ...200km je bilo že kar kritično.

... zdaj naredim z enako velikim rezervoarjem z lahkoto 250km.

Objavljeno
pred 15 urami, Kmet2 pravi:

Povprečje na 1190 je 5.7l (dinamična, najina vožnja B))

990 od 7.5 - 8 l  je kar velika razlika.

Tu pod 990 mislis superduke?

Objavljeno
pred 9 minutami, sesir pravi:

Tu pod 990 mislis superduke?

ADV

Objavljeno
pred eno uro, JamesTheMan pravi:

Razni komentarji, da ko kupuješ motor je brezveze gledat na porabo se mi zdijo nesmiselni oz. jih lahko poda le nekdo, ki se z motorjem pelje do prve gostilne in nazaj. Malo si preračunajte koliko bencina porabite npr. če letno prevozite 10.000km. Pa sem napisal dokaj malo glede na nekatere "brezdomce" na tem forumu. In če ti porabi 5l ali 8l je še še kaka razlika, sploh ker vsi vemo, da bodo šle cene goriv samo še navzgor. Da pa imam neko kravo od motorja parkirano v garaži in je ne morem vozit, ker nimam na bencin, se mi zdi pa tudi mimo. Zato je podatek koliko porabi in koliko se da goriva spravit v kesl še kako pomemben, vsaj zame. Kolega ima čoperja, težko kravo, kesl zgleda ogromn (notri pa spravi samo 15l). Vsakih 200km mora na pumpo, sam imam v enakem času še polovico kesla. 

Brezveze to razlagat kaffe rejserjem  par tisoč km na leto .

Že deset let drgnem letno od 15-35kkm in razlika 3l na 100km mi podari eno lepo potovanje.

Objavljeno
pred 13 urami, Zok pravi:

5 litrov? A ga kdo tule tudi kdaj pohodi? :lol1:

Allo samo po pravilih :kva2:

Objavljeno
pred 36 minutami, Kmet2 pravi:

ADV

Sem ze mislil SD,ker si nepredstavljam,da kako bi se mogu vozit z njim,da bi pil 8l...

Sploh ko ta filing daje in fajni on/off gas....

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, sesir pravi:

Sem ze mislil SD,ker si nepredstavljam,da kako bi se mogu vozit z njim,da bi pil 8l...

Sploh ko ta filing daje in fajni on/off gas....

To je isti agregat .

Če sem ga tišal je bilo takoj 10l +.

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

To je isti agregat .

Ja tuk tud o ktm vem...

ADV nikoli niti sedel na nje....

SD pa nekaj dni vozu..in te divje svinje ne gre drugace ko na polna peljat...poraba?Ne vem...pri taksni igracki to zanima koga?

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Ja tuk tud o ktm vem...

ADV nikoli niti sedel na nje....

SD pa nekaj dni vozu..in te divje svinje ne gre drugace ko na polna peljat...poraba?Ne vem...pri taksni igracki to zanima koga?

Eh ......ko že mislim , da lahko vzpostaviva komunikacijo  si že zaplaval  spet :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, JamesTheMan said:

Razni komentarji, da ko kupuješ motor je brezveze gledat na porabo se mi zdijo nesmiselni oz. jih lahko poda le nekdo, ki se z motorjem pelje do prve gostilne in nazaj. Malo si preračunajte koliko bencina porabite npr. če letno prevozite 10.000km. Pa sem napisal dokaj malo glede na nekatere "brezdomce" na tem forumu. In če ti porabi 5l ali 8l je še še kaka razlika, sploh ker vsi vemo, da bodo šle cene goriv samo še navzgor. Da pa imam neko kravo od motorja parkirano v garaži in je ne morem vozit, ker nimam na bencin, se mi zdi pa tudi mimo. Zato je podatek koliko porabi in koliko se da goriva spravit v kesl še kako pomemben, vsaj zame. Kolega ima čoperja, težko kravo, kesl zgleda ogromn (notri pa spravi samo 15l). Vsakih 200km mora na pumpo, sam imam v enakem času še polovico kesla. 

mal sm kalkuliral u eni drugi temi

On 10/12/2018 at 10:17 PM, Kugelschreiber said:

 

Pa za foro, ce ma solidna, in si upam rect mal nadpoprecna  sezona 10000km, pri porabi 6l/100km je to 600l benza, ce vse tankas v slo, po danasnji ceni 825€ Pr porabi 5l/100km pa 686. To je razlika 140€/leto. Ce te pr celi moto sezoni boli 140€, obvezno najdi drug hobi. Recimo kolesarstvo. Ni porabe. 

 

Pa ostajam pr istem stališču. Poraba je na sezono terciarni strošek. Pustmo kmeta in mausa in avtomota....poprečn slovenski motor nardi po statistiki 6kkm letno. Pri porabi 6 l je to 495€, pri porabi 8 pa 660€. 165€ ni malo, Ampak a je dobr argument za menjavo motorja? 

osnovn servis 100€, gume 170€, registracija 200€. 1/2vinjeta 30€ 500€ predn speljem. Mel sm še menjavo verižnega seta, in za nasledno sezono bo treba zavorne ploščice. 150 za set, pa cca 90 za pakne, 240/3, ker bo to recimo 3 sezone, 500+80=580€ mam fiksnih  stroškov z motorjem. Torej 25% več kot je gorivo za POPREČNO sezono. 

Ker sm letos  sklamfal 9000km, sem torej s porabo 6 nalil cca 750€ benza. 1,5 poprečne sezone. 

Vedno je manjša poraba bolša stvar. Da je to nek argumet, mi prodajo le redki. 

 

še ena opazka. V ožji klapi ima motor skoraj vsak. 3 horneti, 1 bando, 1 xtx 1 cbr 2 bmw 1 GoldWing. Vsi so pod slovenskim poprečjem. Ajd, za goldo in enga bmw nisem 100%, sm samo 90% prepričan. 

 

pa de določmo poprečje in nadpoprečje.  bodmo na čistem, in napišmo kolk smo zvozili letos. 

kot sm reku, sm števc iz 35500 premaknu na 44300

 

 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

cca do zdaj 20kkm ....

Objavljeno (popravljeno)

Do zdaj 490km....kuk ekstremno stevc laze je to manj ko 400 realno...hehe

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

Razlika 2 litra na 100km v letni sezoni, recimo 10.000km znaša  za cel sod goriva. ....  skoraj 300€.

Kar ob ostalih extra stroških, ki jih lastništvo motorja prinaša pomeni bolj kot ne drobiž. Ima doseg motorja svoje praktične vidike, sam za drajsanje par km sem in tja, to niti ni tako pomembno. Dvomim pa da ima katerikoli izmed sodobnih civilnih strojev izrazito obupno porabo goriva... vsaj ne pri zmerni vožnji. Namerno ignoriram SS izstrelke, ki že po defniciji niso narejeni z nekim velikim cestnim dosegom v mislih.

Še 4T enduro motorji so ratali precej varčni, pa je govora o zelo odprtih tekmovalnih strojih. Skurit 8.5 litrski kesl na kakem EXC 250 4T pomeni solidno garati večino dneva.

Seveda so izjeme z veliko kilometri na leto. Sam tam je celotna računica druga, tudi okoli porabe ostalega materiala in nenazadnje samimi stroški potovanj. Jebiga, ni to poceni hobi.

Objavljeno

cca 16k...

trenutna povprečna 4,8. na jadranju 5,8. čist konkretno: z normalno vožnjo tankam v Postojni, v Pakli sem na zadnji črtici, ne gori rezerva. zadnjič sem ga malo žgal, sem tankal pri Jablancu na zadnji črtici.

250-300km na tank mi je OK domet.

Objavljeno
pred 27 minutami, jskrablin pravi:

Kar ob ostalih extra stroških, ki jih lastništvo motorja prinaša pomeni bolj kot ne drobiž. Ima doseg motorja svoje praktične vidike, sam za drajsanje par km sem in tja, to niti ni tako pomembno. Dvomim pa da ima katerikoli izmed sodobnih civilnih strojev izrazito obupno porabo goriva... vsaj ne pri zmerni vožnji. Namerno ignoriram SS izstrelke, ki že po defniciji niso narejeni z nekim velikim cestnim dosegom v mislih.

 

...res je to bolj kot ne drobiž glede na vse ostale stroške.

Imam SS moped, žre mi pa 5,5 litrov +/- kaka malenkost.  ... naredim cca 250 km s 14 litri. ..... in se ustavim "šele" vsakih 250 km za tankat.... in ne vsakih 180. Zame je to velika razlika.

... začel sem to debato z MT-10, ki je sodoben stroj, žre pa 2 litra več, kot moj, ki je 8 let star..   

Objavljeno

Najbolj glupo je na, nas, vas,mene, tebe boli kaj drugi mislejo. Tistmu k je vseen, je vseen, tistmu k pa ni ma pa velik izbire.

Eni kadijo, pa me BK. Jest ne... Važn mi je zase...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 20 urami, T 120 pravi:

s porabo se obremenjuje nekdo, ki je prekoračil svoje finančne zmožosti pri nakupu motorja

Na tistega, ki mora na 150 prevoženih km iskati črpalko, si nalašč pozabil? :)

Popravljeno . Popravil 3nity
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Zivnorc said:

... začel sem to debato z MT-10, ki je sodoben stroj, žre pa 2 litra več, kot moj, ki je 8 let star..   

Isti si ko dami. Razlika je samo v temu, da si team suzuki.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
13 minutes ago, krucymucy said:

Isti si ko dami. Razlika je samo v temu, da si team suzuki.

Jest sem pa nehal pit, da ma moj moped dovolj... :drunk:

Objavljeno
40 minutes ago, Zok said:

Jest sem pa nehal pit, da ma moj moped dovolj... :drunk:

Jaz sem kupil bolj varcen in cenejsi moped. Zaenkrat sem 5.000€ v plusu napram XR.

Ves kolk je to pira?

  • Haha 2
Objavljeno

GS, 4.8 zadnjih 12 jurjev, vsaj stranska kufra sta skoz gor, pa 2/3 je gospa z mano...

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, Kugelschreiber pravi:

mal sm kalkuliral u eni drugi temi

 

Pa ostajam pr istem stališču. Poraba je na sezono terciarni strošek. Pustmo kmeta in mausa in avtomota....poprečn slovenski motor nardi po statistiki 6kkm letno. Pri porabi 6 l je to 495€, pri porabi 8 pa 660€. 165€ ni malo, Ampak a je dobr argument za menjavo motorja? 

osnovn servis 100€, gume 170€, registracija 200€. 1/2vinjeta 30€ 500€ predn speljem. Mel sm še menjavo verižnega seta, in za nasledno sezono bo treba zavorne ploščice. 150 za set, pa cca 90 za pakne, 240/3, ker bo to recimo 3 sezone, 500+80=580€ mam fiksnih  stroškov z motorjem. Torej 25% več kot je gorivo za POPREČNO sezono. 

Ker sm letos  sklamfal 9000km, sem torej s porabo 6 nalil cca 750€ benza. 1,5 poprečne sezone. 

Vedno je manjša poraba bolša stvar. Da je to nek argumet, mi prodajo le redki. 

 

še ena opazka. V ožji klapi ima motor skoraj vsak. 3 horneti, 1 bando, 1 xtx 1 cbr 2 bmw 1 GoldWing. Vsi so pod slovenskim poprečjem. Ajd, za goldo in enga bmw nisem 100%, sm samo 90% prepričan. 

 

pa de določmo poprečje in nadpoprečje.  bodmo na čistem, in napišmo kolk smo zvozili letos. 

kot sm reku, sm števc iz 35500 premaknu na 44300

 

 

 

Aha, če te prav zastopim..... če se pelješ v Trst kar tam tudi natočiš, ker tebi je to, da je tam benz 20 procentov dražji "terciarni strošek", važno  je le , da imaš poln tank. .........No sej , tudi take mamo:headbang:

Meni je v motorizmu in sicer v življenju racionalnost pomembna in samoumevna, ker si denar služim sam. Povdarjam racionalnost, ne stiskaštvo, ker v tem primeru sigurno nebi imel motorjev.

Popravljeno . Popravil xtzs

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!