Skoči na vsebino

dinamika - zravnanje motocikla,slide...


cyc

Priporočene objave

quote:

fusrasterje mam posteno pocohane, ker ce se s kolegom peljema oba hkrati, se malo resnejsi ovinek takoj do fusrasterjev postavi. tak da mi ne trdit, da se z cestaki to ne da.

Ehehehe... pa KDO je trdil, da se s cestaki ne da cohati fusrasterjev?!

Jaz sem samo rekel, da s svojim nisem, kvecjemu s cevlji. Verjamem pa, da se da. Je pa veliko odvisno od tega, ali nagibas motor ali sebe. Jaz recimo bolj sebe kot motor...

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

fusrasterje mam posteno pocohane, ker ce se s kolegom peljema oba hkrati, se malo resnejsi ovinek takoj do fusrasterjev postavi. tak da mi ne trdit, da se z cestaki to ne da.

Ehehehe... pa KDO je trdil, da se s cestaki ne da cohati fusrasterjev?!

Jaz sem samo rekel, da s svojim nisem, kvecjemu s cevlji. Verjamem pa, da se da. Je pa veliko odvisno od tega, ali nagibas motor ali sebe. Jaz recimo bolj sebe kot motor...

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

tudi do plastike gre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

tudi do plastike gre

Ehehehehee... tega pa niti ne bi hotel sprobati...

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ehehehehee... tega pa niti ne bi hotel sprobati...

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

imel sem kolega ki je na Grobniku z GPZ-jem "cohal" s spodnjo plastiko po progi. Fedre so bile nastavljen serijsko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm, mogoče neumen predlog za vaje iz lovljenja in counterstearinga, samo sem mestni otrok, kar pomeni asfalt je zakon.

Samo, da človek lahko vadi lovljenje motorja na asfaltu mora biti ali precej hiter (kar odsvetujem) ali pa mora dovolj zgodaj registrirati motor ali imeti registriranega celo leto, pa lahko užitke in trening vožnje doživlja na PRAVI podlagi s postopnim večanjem hitrosti in ostalih prvin.

Vsi vemo, da neogreta guma in mrzu asfalt delata čudeže, ... no ja včasih jih je treba samo sebi v prid izkoristiti, pa najti dovolj veliki parkplaz mogoče se za začetek s kakim glatkim asfaltom (ali dve neobljudeni ulici v kakem starejšem naselju, kjer asfalt sucks, mislim je cel ampak gladek) in vaditi, vaditi, vaditi in ne misliti na strošek gum.

Hmm, z zadostno mero trezne glave in občutka v roki lahko celo uspe veliki večini, da niti enkrat ne bomo "vrgli" motorja in sebe po tleh, če pa že, bomo pa vsaj približno dobili idejo o trdoti asfalta in "sladke" bolečine, ki jo ponuja.

Vseeno kljub temu da so padci manj prijetni se mi zdi to boljša varianta od makadama in trave, ker pri 150 km/h nam bo kolo zdrsnu nekje na neki cesti proti morju ali pa nekje na neki hribovski cesti in zato ne gre primerjati drsenja na asfaltu in ostalih površinah.

Sploh pa bolj kot gre vaja dobro od rok, toplejše je vreme, s tem pa tudi asfalt in gume, kar igro samo še bolj spravi v realne okvire.

No ja prijateljski pozdrav "pshihopata iz močvirja", vaš Zoolo.

P.S.: It's all in your head, so just do it!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Svizec, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, saj ta zdrs ... to je v bistvu supermoto, pa se hitrosti niso velike, je pa fino ce ne pades tako da highside naredis ...

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

imel sem kolega ki je na Grobniku z GPZ-jem "cohal" s spodnjo plastiko po progi. Fedre so bile nastavljen serijsko

Kapo oz. celado dol pred takimi!

Je bil pa norc, morm rect...

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

imel sem kolega ki je na Grobniku z GPZ-jem "cohal" s spodnjo plastiko po progi. Fedre so bile nastavljen serijsko

na FJtki vijake spodnje plastike zbrusil (fedri na max.),na banditu ze tudi okvir "pocohal" (fedri max.)....se pravi,da se da.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a plastika kaj....

pa po možnosti maš na spodnji strani, ki se jo vidi samo pri polaganju na plastiko, kaki fuck off napisan ali kaj v tem stilu...

V mojih krajih sem videl enega takega...prav hecno...ko pride cez 15 sekund za tabo, zakaj se spljoh gre...

Lep vecer, ElB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bandit spodaj nima plastike - ergo nic fuck off ali podobno....zakaj tudi?

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se pa že skoro bolj čoha kot slajda. Če se vrnemo k slajdanju in malo opazujemo Gerija McCoya je res mojster teh stvari. Njegovi nori slajdi so fantastični in za oko, časi na krog pa ne, pa bog ne daj da bi ga žalil.

Slajdanje je posledica čim kasnejšega zaviranja v ovinek, ko je potrebno motor že zapeljati po vstopni krivulji v sam ovinek. Ko se motor postavi počez, omogoča daljše zaviranje v ovinek, linija skozi njega pa ni najidealnejša. Ta način uporabljajo dirkači za pridobivanje mest - prehitevanje in zapiranje poti nasprotnika na vstopu v ovinek, jih pa kar nekaj odnese na skrajni zunanji rob. Zapiranje plina v takem primeru pomeni 100% highsider ali katapult po naše.

Slajdanje ali plesanje motorja iz ovinka, na pospeševanju pa pomeni, da ima šofer prava ja*** in konje pod ritjo pod ritjo krepko zaliva z gorivom. Naj pijejo uboge živali.

Slajdanje s supermoto motorji pri manjših hitrostih je lažje in zaradi zaprtosti ovinkov pomaga postaviti motor v idealno iztopno linijo iz ovinka, tako da lahko voznik čim hitreje odpre plin. Tu imajo motorji velik navor in manjše obrate, zato se tu stvari lažje kontrolirajo, kot pa na hitrih pistah.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

...

Vsi vemo, da neogreta guma in mrzu asfalt delata čudeže, ... no ja včasih jih je treba samo sebi v prid izkoristiti, pa najti dovolj veliki parkplaz mogoče se za začetek s kakim glatkim asfaltom (ali dve neobljudeni ulici v kakem starejšem naselju, kjer asfalt sucks, mislim je cel ampak gladek) in vaditi, vaditi, vaditi in ne misliti na strošek gum.

Come in peace or stay at home! (oz. potem Svizec, ostane doma in si enega u miru narola!! )

To zanimivo vajo bo najbrz precej lazje narediti, ce bi zamenjal zadnjo gumo za drugo, trso (cim bolj touring in cim manj sport). Tako bi sprednja (normalna, mehka) lepo drzala smer, z zadnjo bi pa "vadil"...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, sam malo zakomplicira zadevo, da je motor potem drugace v civilne namene nevozen, pa serviserja bi potreboval pri roki. Menjanje gum mi ni glih domače, ...

P.L.U.R. Zoolo

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Svizec, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

To zanimivo vajo bo najbrz precej lazje narediti, ce bi zamenjal zadnjo gumo za drugo, trso (cim bolj touring in cim manj sport).

Ampak tisti, ki se bo tega lotil s cestakom, ... bo vseeno drag sport imel

Na motoboomu je blo zanimivo supermoto gledat, je bilo vse pri relativno nizkih hitrostih, ovinki pa tako ostri da so vseeno morali slideat, reakcija je pa itak enaka

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

fantje, preveč gledate TVče vas 10% obvlada vso fiziko, ki ste jo tukaj opisali, tudi v praksi, kapo dol

ko enkrat začne drset, te še samo sreča reši! jaz prevozim cca 20000km na sezono, pa me še vedno oblije pot, če se z stopalko dotaknem asfalta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejjj ... Garfild ... počas se boš navadu pa bo.

Na katerem motorju pa so te stopalke ... res je, z vsakim motorjem se ne da slajdat .

Pa ne okol govort !

Popravil/a - IKE dne 25/04/2002 ob 16:52:27

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seriski motorji (za navadne smrtnike!!!) imajo na tačkah različno dolge distančnike, ki podrsajo po asfaltu in imajo namen sporočiti vozniku, do kje se da sigurno varno nagniti. Seveda pa v tovarni, ob takih nagibih, predvidevajo veąčega voznika in idealne razmere na cestiąču (ogrete gume, dober asfalt,......).

lp

puuuuuuuuuniiiiiiiiiim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Distančnike je pametno ravno zaradi njihovega štrlenja po nekaj stikih - podrsih po asfaltu odstraniti. Če določen nagib pod ustreznimi pogoji motorist obvlada, postanejo distančniki moteči in kaj radi grdo zagrabijo za asfalt in potem ... ... upajmo da ne.

Se oproščam ... naj vsak sam presodi, dodal bi še, da po mojem mora voznik najprej zaupati sebi, svojemu znanju in sposobnostim, nato pa naj išče meje, ki so jih zastavili drugi.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Distančnike je pametno ravno zaradi njihovega štrlenja po nekaj stikih - podrsih po asfaltu odstraniti. Če določen nagib pod ustreznimi pogoji motorist obvlada, postanejo distančniki moteči in kaj radi grdo zagrabijo za asfalt in potem ... ... upajmo da ne.

Se oproščam ... naj vsak sam presodi, dodal bi še, da po mojem mora voznik najprej zaupati sebi, svojemu znanju in sposobnostim, nato pa naj išče meje, ki so jih zastavili drugi.

Pa ne okol govort !

Se strinjam, danes gredo dol, ker se je zadnjič nekaj iskrilo za mano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Če maš pa Monstra, ti pa najprej lonci po tleh vlečejo.

To težavo enostavno rešiš, če nekaj denarja nakažeš Termignoniju al pa Arrrovu al pa Leo Vinciju...

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!