boostjan Objavljeno Junij 8, 2001 Opozori Objavljeno Junij 8, 2001 Mam yamaho XJ750 F letnik 1984. Mam pa na desni strani, kjer je deklc, ki pokriva tisti del, kjer je vpeta gred zadevo razbito. Zadeva je tako le delno vozna dokler mi ne rukne ven olja. Zanima me pa, a se da to na kaksen nacin zavarit al kaj in kdo bi to znal nardit.
easyrider Objavljeno Junij 8, 2001 Opozori Objavljeno Junij 8, 2001 Cisto s strokovega stalisca: zadevo raje menjaj, zaj z nobenim varjenjem ne bos dobil optimalnega popravila. Med fazo varjenja se ti lahko tvorijo oksidi v sami razpoki (tudi varjenje v zascitni atmosferi ne 100% dobro, kar se ti lahko rezultira v kasnejsem pojavu nove razpoke (ne na mestu stare, temvec cisto zraven). Popravilo lahko sicer preveris z rentgenom, vendar je tovrstna preiskava draga. Ce bos zelel se dodatne informacije, ti bom priskrbel podatke o kompetentnih osebah za tovrstne preglede. Zadeva se sicer lahko popravi, vendar ti prej svetujem zamenjavo dela. lp Easyrider
Ice Objavljeno Junij 8, 2001 Opozori Objavljeno Junij 8, 2001 zavariti se da,ce ni prevelika luknja.kdo bi ti pa to lahko naredil ne vem.vprasaj pri elisi v domzalah,ali vombergerja v kranju(?).poglej v topic "dobri/slabi serviserji". best Ice
easyrider Objavljeno Junij 8, 2001 Opozori Objavljeno Junij 8, 2001 Se nekaj: zaradi varjenja se spremeni tudi struktura ob varu, kar vodi v povecanje napetosti v materialu ter s tem vecjo moznost dodatnega pokanja, zato je potrebno vse skupaj se toplotno obdelati. Zadeva v bistvu ni tako enostavna, ce zelis imeti popravilo dobro opravljeno. vsekakor pa povprasaj po servisih (ampak samo v res dobrih). lp Easyrider
boostjan Objavljeno Junij 8, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2001 Ma sem ze malo iskal po netu. Sicer sem nasel masine nekje v Nemciji. Hocejo met okol 1000 mark brez vergaserjev. Masina pa ma 50.000 prevozenih. Zanima pa me tudi kako je z uvozom rabljene masine kot rezervne. Ali se to da? Sicer vem, da sem se nategnil, ko sem kupil ta motor, ker sem nekje na netu zasledil, da so te 750-ke ble delane samo za Kanado. Kao. In tudi ko gledam po netu je teh motorjev zelo malo. Sem pa tak zivc, da sem si reku, da ga bom zrihtu.
boostjan Objavljeno Junij 8, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2001 quote: zavariti se da,ce ni prevelika luknja.kdo bi ti pa to lahko naredil ne vem.vprasaj pri elisi v domzalah,ali vombergerja v kranju(?).poglej v topic "dobri/slabi serviserji". best Ice Ej pri Elisi so mi velik povedal. Da bi se dalo samo, da je problem, ker lahko blok potegne. Je rekel naj preverim se pri Jermanu iz Depale vasi.
psiho Objavljeno Junij 15, 2001 Opozori Objavljeno Junij 15, 2001 moral bi tocno vedeti kje ti tece olje iz motorja. ce je pocen pokrov(deklc) potem ni nobenega problema in se lahko zavari brez problema. ce pa imaš razpoko na mestu, kjer mora blok motorja prenašati vecje obremenitve, pa je bolje menjati del bloka oz. naj bo varjeno pri profi-varilcu(zame najboljši Beno iz Kamnika) Sem pa tudi sam enkrat pripeljal mašino iz Italije(modena) 400 km. -poceni. pa verjetno se zdej dela psiho
U^F^O Objavljeno Junij 15, 2001 Opozori Objavljeno Junij 15, 2001 Prjatlu je zaribal cross in mu je med tem ko so notranji zobniki popokali naredilo luknjo skozi blok. Stvar je rešu tako da je odnesu blok k mehaniku ki obvlada in ma stroj za varti aluminij.. Res da prije do dolocenih napesto ampak pomoje to ni omembe vredno. Stvar je pa kar zahtevna za delo ker so dragi varilni aparati in se tudi dosti težje vari kot pa npr. železo. Easyrider ni pa nujno toplotno obdelati vara. Edited by - U^F^O on 15/06/2001 20:30:07
GUMY Objavljeno Junij 20, 2001 Opozori Objavljeno Junij 20, 2001 Ce gre samo za puscanje olja na nenosilnem delu bloku in je luknja (razpoka) majhna, je najbolje zaliti z maso za "hladno" varjenje. Gre za dvokomponentno umetno maso s kovinskimi primesmi, dobi pa se za razlicne kovine in tudi za visoke temperature. Preizkuseno deluje. Klasicno varjenje ponavadi zvije blok in bos imel probleme s tesnenjem.
Pervy Objavljeno Junij 20, 2001 Opozori Objavljeno Junij 20, 2001 zapomnite si samo, da se z tem ni za igrat: scenarij - peljes z popravljenim (varjenim, zalitim,,, karkoli) blokom po avtocesti z 150 ali vec. masino raznese, zadnje kolo v sekundi zablokira, TI PADES KO KRAVA IN TE POVOZIJO AVTI KI SI JIH RAVNO PREHITEL. kolegu se je podobno zgodilo ampak ko je ze skoraj padel se je kolo spet zacelo vrtet. masina je bila samo za v kanto!
ivano Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Ali kdo ve za kaksen dober servis/delavnico v Mariboru, Celju ali okolici, kjer delajo kvalitetna popravila na blokih motorja (varjenje aluminija)? I.
lojzi Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Jet dodajam, da mene zanima bilokje v Sloveniji? Any ideas?
strom Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Vprašaj Jermana. Sicer pa poglej kolk pride drug blok na www.ebay.de LP
Jure Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Mene tudi zanima popravilo bloka motorja, vendar ne varjenje.. Moj blok je le podrsan in me zanima ali se da to lepo pokitat pa pobarvat.. Navadnemu ličarju raje ne bi nosil, ker navadna barva verjetno ne bo zdržala temperatur katerim je izpostavljen blok. Ima kdo kaj izkušenj s tem? Lp, DeX
ivano Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Vprašaj Jermana. Sicer pa poglej kolk pride drug blok na www.ebay.de LP ← NE GRE TO TAK, NE MORES MESAT DELOV Z DVEH MASIN... KJE JE TA JERMAN? I.
ixs Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Po moje je mislil Igor Jerman! http://www.motosvet.com/tabla/index.php?am...ndpost&p=147453 Med Trzinom in Domžalam!
strom Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 NE GRE TO TAK, NE MORES MESAT DELOV Z DVEH MASIN... ← Lahko... dokler ostanejo ležaji in glavna gred isti/enaki. LP
moto rider Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Ivano! Tale zadeva se malo preveč komplicira... Ne bom rekel, da ni drugih "švasarjev", toda, med drugim se lahko obrneš na Jermana. To je fot'r od Igorja in Markota v Depali vasi. Če greš iz Domžal proti Trzinu (Ljubljanji) na levi strani. Naslov je: Jerman Vencelj, Depala vas 47, 01-724-83-66 / 041-675-192. Fant se spozna na švasanje in materiale! Sedaj pa zaključi s forumom, pa pojdi zrihtat' motor, če hočeš imeti še kaj od sezone. Adijo
ivano Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Ivano! Tale zadeva se malo preveč komplicira... Ne bom rekel, da ni drugih "švasarjev", toda, med drugim se lahko obrneš na Jermana. To je fot'r od Igorja in Markota v Depali vasi. Če greš iz Domžal proti Trzinu (Ljubljanji) na levi strani. Naslov je: Jerman Vencelj, Depala vas 47, 01-724-83-66 / 041-675-192. Fant se spozna na švasanje in materiale! Sedaj pa zaključi s forumom, pa pojdi zrihtat' motor, če hočeš imeti še kaj od sezone. Adijo ← H V A L A!!! hotel bi nekoga na stajerskem ampak ce ne bo slo drugac grem v ljubljano.. sezono sem ze prekrizil :(
CrashOver Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 @ivano: v mb-ju jih maš ogromno... samo malo se sprehodi po bivšem TAM-u, polno švasarjev... da ti jih par naštejem: tvt, montavar, plinarnaMB - tud majo majstre ko odlično švasajo, pol tam pri plavi uti gur (nevem kak se firmi reče), pa še več jih je.. pokličeš pri kaki taki firmi, pa fti bojo že zrihtali... LP -matej
Roman Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 @ivano: v mb-ju jih maš ogromno... samo malo se sprehodi po bivšem TAM-u, polno švasarjev... da ti jih par naštejem: tvt, montavar, plinarnaMB - tud majo majstre ko odlično švasajo, pol tam pri plavi uti gur (nevem kak se firmi reče), pa še več jih je.. pokličeš pri kaki taki firmi, pa fti bojo že zrihtali... LP -matej ← Ja varilcev je res polno, samo je zelo malo takih, ki morejo in znajo variti aluminij. Malo se pozanimaj, če kdo reklamira popravilo litih platišč - tak bi ti lahko zavaril tudi blok. V skrajnem primeru pa ga lahko Jermanu tudi pošlješ po paketni distribuciji (GLS, Door To Door... ).
MK-R1 Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 Ja varilcev je res polno, samo je zelo malo takih, ki morejo in znajo variti aluminij. Malo se pozanimaj, če kdo reklamira popravilo litih platišč - tak bi ti lahko zavaril tudi blok. V skrajnem primeru pa ga lahko Jermanu tudi pošlješ po paketni distribuciji (GLS, Door To Door... ). ← POPRAVILO ALU PLATIŠČ IZTOK KURET ULICA MATIJE BLEJCA 9 KAMNIK tel nimam je pa v imeniku Tok dober kot Vinko Jerman, če ne boljši pa še hitro popravi, ker pri Vinkotu je pa hitro lahko tudi mesec. Drugače se pa za take stvari ni napačno obrnit na ZAVOD ZA VARILSTVO,ki je v Bežigradu.
CrashOver Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 (popravljeno) Ja varilcev je res polno, samo je zelo malo takih, ki morejo in znajo variti aluminij. Malo se pozanimaj, če kdo reklamira popravilo litih platišč - tak bi ti lahko zavaril tudi blok. V skrajnem primeru pa ga lahko Jermanu tudi pošlješ po paketni distribuciji (GLS, Door To Door... ). ← tam v tamu, ti lahko garantiram da vis obvladajo TIG postopek... tak da ni panike... sploh pa montavar al kaj je.. ko je ena največjih švaserskih firm v slo.. v kaki taki manjši firmi (npr. nad plavo uto), kjer tud švasajo al.. pa bi še ti majster kaki zrihto zadevo za kaki pri LP -matej Popravljeno September 1, 2005. Popravil CrashOver
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se