rebel Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 (popravljeno) Gospodje v Bruslju so se odločili, da želijo leta 2010 zamanjšati žrtve na cestah za 50%!!! :klicaj: Za države, ki se ne bodo držale te direktive so predvidene ekonomske sankcije. V to akcijo morajo stopiti prav vsai...... vlada, lastniki cest,.. najti je potrebno voljo in denar za popravilo in vzpostavitev varnosti na cestah. Za primer: V Italiji vsako letno umre 1500 motoristov!!! Veliko tudi zaradi stanja cest. Organizirali so že sestanke, da bi se pripravili na to direktivo ampak politika se ni odzvala. Motoristična organizacija je že začela zbirati podatke o najslabših odsekih cest. KAJ PA PRI NAS????? se ve kaj o tem?? Bodo začeli kaj bolj resno delat na tem področju... bodo še vedno ti kreteni od cestarjev vrgli lopato asfalta v luknjo na cesti in s tem zaključili delo... bodo jaški še vedno kukali iz cestišča... bo za vsako nesrečo kriva neprilagojena hitrost ali neupoštevanje razmer na cesti..... :angry: Upajmo, da se bo zgodilo nekaj na tem... da ne bojo samo z visokimi kaznimi in policijskim zastraševanjem vzpostavljali varnosti... kot je v naši sloveniji običaj :fredy: Popravljeno Junij 30, 2005. Popravil rebel
BoBo Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Cestar nič kriv, on v luknjo vrgel samo tisto kar je dobil plačano.
rebel Objavljeno Junij 30, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Cestar nič kriv, on v luknjo vrgel samo tisto kar je dobil plačano. ← no no.. to se ve.. sm hotu reč če se bo res kaj spremenila politika.... <_<
gaberkosir Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 ve se tudi, da je najslabsi odsek ceste v Evropi med Jesenicami in Mojastrano. :worship:
lina Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 ne, ceneje je postaviti znak ,,pozor sfukana cesta,, kot popraviti cesto....in seveda bo tam stal še znak omejitev 20...tako, da si vsega sam kriv....ker ne spoštuješ zakonov in če boš slučajno preživel te bodo še bolj usekali po žepu, da bodo lahko spet postavili nove znake...in seveda bodo povečali število inkasantov na vseh takih delih kjer bi se lako peljal več pa se naj ne bi zaradi drugih pravil...v bistvu me počasi ubijajo...in resno razmišljm o prevažanju na konju,oslu ali noju.-ko bom pa velika inbogata bom pa rikšo kupila.
Stric Burek Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Točno tko, lih sm dons razmišlju ko sm motor domu prpelu, čisti obup je tam gor-Slovenj Gradec do dol
kOdEbLuE Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 ve se tudi, da je najslabsi odsek ceste v Evropi med Jesenicami in Mojastrano. :worship: ← kaj pa mimo logatca?
kOdEbLuE Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 (popravljeno) ve se tudi, da je najslabsi odsek ceste v Evropi med Jesenicami in Mojastrano. :worship: ← česa takega med jesenicam in mojstrano ni .) Popravljeno Julij 1, 2005. Popravil kOdEbLuE
GorazdH Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 ja naravnost smešno je razpredanje o varnosti na cesti in discipliniranju voznikov, pa neprilagojeni (uf) hitrosti...medtem ko so nekatere ceste tako razrite, ko da je lih tam potekala kaka vojaška vaja... <_<
rebel Objavljeno Julij 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 ja... še po balkanu so boljše ceste... čeprav so tam res padale bombe..... :D ampak če res obstaja ta direktiva... ma prav zanima, če se bo pri nas začelo sanirat take odseke.in kdaj.. ostane samo še 5 let časa.. ali se bo še vedno vlagalo samo v avtoceste... in zakaj se o tej direktivi pri nas nič ne ve..... :hmm:
Brrrm Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Če je direktiva, potem je bila objavljena v evropskem uradnem listu. Je pa možno, da novinarji ne berejo evropskega uradnega lista, ker, česar ni v časopisu (tv dnevniku), tega sploh ni. V Jugi in tudi v samostojni Sloveniji ni bilo malokrat, ko je bilo nekaj predpisano in je bil podan točni rok do 1. XX. YYYY. Potem pa je prišlo kakšne tri mesece pred tistim prvim in ni bilo nič, ali dovolj, storjeno in so podaljšali rok še za kakšno leto ali dve. Verjetno naše uradniško javnoslužbene glave še vedno tako razmišljajo, da ko ne bodo nič storili, zakono/predpisodajalcu ne bo preostalo drugega, kot da rok podaljša. No, naši klavničarji in mesni predelovalci so že iskusili, da Evropa 1. XX. YYYY zadevo tudi zapre in ustavi, če predpis ni uresničen.
MaraudeR Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 European Commission > Road Transport > Road safety European Road Safety Action Programme The European Road Safety Charter
rebel Objavljeno Julij 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Če je direktiva, potem je bila objavljena v evropskem uradnem listu. No, naši klavničarji in mesni predelovalci so že iskusili, da Evropa 1. XX. YYYY zadevo tudi zapre in ustavi, če predpis ni uresničen. ← ja.. samo vprašanje če to kaj briga naše politike.. sigurno je sankcija manjša kot pa naložba za ureditev cest in infrastrukture...
Draksler Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 ja.. samo vprašanje če to kaj briga naše politike.. ← Jih briga - njihova kariera in denarnica! :BUA:
Moto32 Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 No, naši klavničarji in mesni predelovalci so že iskusili, da Evropa 1. XX. YYYY zadevo tudi zapre in ustavi, če predpis ni uresničen. ← In Evropa bo 1. XX. YYYY zaprla,ustavila koga ali kaj? Promet? Ceste? Cestarje? :hmm: :hmm: Če bi pa zaprla par odgovornih lumpov v vladi,bi pa ne imel nič proti :ninja: :kva2: :lol1:
Draksler Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 In Evropa bo 1. XX. YYYY zaprla,ustavila koga ali kaj? Promet? Ceste? Cestarje? :hmm: :hmm: Če bi pa zaprla par odgovornih lumpov v vladi,bi pa ne imel nič proti :ninja: :kva2: :lol1: ← Pa če bi to naredili včeraj bi bilo že malo pozno! Sama jama! :angry2:
Pravokotar Objavljeno Julij 2, 2005 Opozori Objavljeno Julij 2, 2005 Evropa 1. XX. YYYY zadevo tudi zapre in ustavi, če predpis ni uresničen. ← Res je. :yes: Koristno pa je biti seznanjen tudi z naslednjo (resnično) štorijo: Pred cca štirimi, morda petimi leti je bila sprejeta uredba, da se iz sanitarnih razlogov prepove uvoz določene surovine, izvirajoče iz države, ki se prične na CH. V vse članice EU. Pohvalno! Ker z zdravjem se res ni za zajebavat. Manj pohvalno je pa, da se je denimo država članica EU, ki se začne na I, te uredbe držala (ker se je je seveda morala), država članica EU, ki se začne na D, se je pa nanjo gladko požvižgala (quod-licet-Iovi-pa-to-sistem... ). In nonšalantno uvažala inkriminirano surovino. In jo seveda tudi prodajala naprej. Denimo tudi že omenjeni državi, ki se prične na I. Seveda z drugim certifikatom. In s pribitkom parih odstotkov. Ki pa bi, konvertirani v absolutne cifre, brez težav poslali v penzijo kompleten motomars. In še kako vas zraven. In vsi, ki se gibljejo v krogih, povezanih z določeno branžo, so tole zgodbico dobro poznali. Pa seveda še kako drugo. In šušljalo se je obilo, pa na glas govorilo in celo bentilo tudi. Konkretnega pa ni bilo storjenega nič. Ker vsakdo, ki je vsaj napol priseben ve, da pravila igre niso zapisana v zakonih, uredbah, odlokih, prepovedih itd. Gre bolj za "Gentlemen's Agreement". Saj smo ja civilizirani, ane!? Toliko za danes o Evropi, o njenih uredbah, o tem, za koga veljajo in o možnostih, da bodo karkoli spremenile. :yea1:
bmw Objavljeno Julij 2, 2005 Opozori Objavljeno Julij 2, 2005 ...temu bi se po domače reklo "jebe lud zbunjenog..."
rebel Objavljeno Februar 22, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Februar 22, 2006 Nevarne slovenske ceste Bruselj | 22.2.2006 | STA V Sloveniji na cestah umre več ljudi od povprečja v EU. Leta 2010 naj bi na evropskih cestah umrlo 32.000 ljudi. Na slovenskih cestah letno izgubi življenje več ljudi od povprečja v Evropski uniji, razkriva na Evropski komisiji v Bruslju objavljeno poročilo. V povezavi je tako na cestah leta 2004 umrlo 95 ljudi na milijon prebivalcev, medtem ko so v Sloveniji po podatkih iz poročila isto leto ceste terjale 274 življenj ali 137 na milijon prebivalcev. Število smrtnih žrtev sicer upada, a prepočasi, ugotavlja komisija. Ta ugotovitev sicer ne velja le za Slovenijo, temveč celotno petindvajseterico. EU si je za cilj postavila, da bo število mrtvih na cestah do leta 2010 znižala na 25.000, s 50.000 ljudi, ki so v 25 državah umrli v prometnih nesrečah leta 2001. V letu 2005 je bilo po ocenah smrtnih žrtev 41.600, kar je sicer 17,5 odstotka manj kot leta 2001, a še vedno preveč: s takšnim tempom zniževanja bo leta 2010 na cestah prezgodaj umrlo še vedno kar 32.500 ljudi. Kar se stanja v posameznih državah tiče, komisija ugotavlja, da je varnost na cestah v novih članicah slabša kot v starih. Celo dosedanja rekorderka po številu smrtnih žrtev, Francija, je v zadnjih letih z vrsto ukrepov uspela zmanjšati število mrtvih za kar 32 odstotkov - z 8.162 mrtvih v letu 2001 na 5.530 mrtvih leta 2004. V Sloveniji se je po navedbah komisije v enakem obdobju število mrtvih znižalo za en odstotek - z 278 na 274 ljudi vir --> 24ur.com
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se