Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Živjo,zanima me,če kdo ve kakšna je razlika med ktm 525 exc in 625 sxc,kateri je bolj divji(KM,KW navor),pa kakšen je lahko največji rezervoar za gorivo,ki se dokupi? Roy :?

Objavljeno

SXC ima za osnovo mašino LC4, precej močna zadeva, ki pa ima v primerjavi z EXC šibko točko in to je teža, kar spoznaš v težavnem terenu

EXC je ravnotako močan stroj, ki mu, kolkor sem ga mel priliko vozit, malenkost peša moč v najnižjih obratih, potem pa samo trga in dviguje

EXC je čisti racing terenec, SXC pa je vzdržljiv robusten delovni stroj z dobrimi zmogljivostmi in vsestransko uporabnostjo

oboje je hudo, če kupuješ kej takega, se moraš odločit če se boš vozil po cesti in terenu ali samo po terenu

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Mene zanimajo izkušnje lastnikov SXCejev. Če ga sploh kdo ma na tem forumu?

Torej... so kakšne težave s tem motorjem? Kako se pelje? So že zrihtal ,da se lohk 2 vozita? A res velik bolj trese kot LC4 ?

1_50_ct74RKzu85.jpg

KTM 625 SXC

Motor:

1 cilinder, 4-taktni

Prostornina:

625 ccm

Zaganjač:

elektro in nožni

Menjalnik:

5 stopenjski

Teža:

139 kg

Objavljeno

Težave so iste kot pri tvojem, trese isto, gre boljš, ma slabše bremze za na cesto, pa manjši tank, pa še zmerej je sam za enga. Pa za težke terene je precej neroden, ker je previsok.

Objavljeno

jaz imam zeljo ga imet, in ga tudi bom imel

da pa se naret za 2, vsaj tako so mi rekli

bi pa mene tudi zanimalo v praksi kako je

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

torej ni nobenega na tem forumu, ki ima ali pozna koga, ki ima SXC 625????

Objavljeno

torej ni nobenega na tem forumu, ki ima ali pozna koga, ki ima SXC 625????

Ja, poznam človeka, ki ima 625 SXC letnik '03, pa jaz imam 625 SMC letnik '04, ki je SM verzija.

Kaj pa te še zanima?

Objavljeno

zanima me kolk drugačn menjalnik ma SXC od LC4... nekje sm slišal, da se SXC s cesto zastopi glih tko kot EXC

Objavljeno

zanima me kolk drugačn menjalnik ma SXC od LC4... nekje sm slišal, da se SXC s cesto zastopi glih tko kot EXC

Menjalnik je isti, samo končni prenos (verižniki) je za kakšen zob krajši. Proti LC 4 so minimalne razlike: homologacija samo za 1 osebo, 9.5 litrski tank, drugačen števec, drugačen izpuh, drugačen vplinjač, par cm več hoda na vzmetenju, manjši prednji zavorni disk. Pri teži to nanese ene 6-7kg razlike.

Tako da z EXC nima nobene zveze, ne tehnično, ne po filingu.

Objavljeno

Menjalnik je isti, samo končni prenos (verižniki) je za kakšen zob krajši. Proti LC 4 so minimalne razlike: homologacija samo za 1 osebo, 9.5 litrski tank, drugačen števec, drugačen izpuh, drugačen vplinjač, par cm več hoda na vzmetenju, manjši prednji zavorni disk. Pri teži to nanese ene 6-7kg razlike.

Tako da z EXC nima nobene zveze, ne tehnično, ne po filingu.

Če ti to kaj pomaga ?

[attachmentid=90521]

post-428-1169680186.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

jaz imam 525 exc super zadeva,vseno se moraš vprašat kje se boš vozil,za cesto niti ni tolko primeren no sej je z cestnimi gumami in kak zob manj zadaj bi še šlo ker drugače ima zelo kratke prenose in na cesti v pospeševanju je prou brutalen!

tudi servisi so pogosti,dosti bol kot pri 625

drugače za teren odličen,mogoče mal premočen dokler se ne navadiš,drugače kolega je imel 625 in se je precej matral po terenu zaradi teže in veličine motorja,mislim da ga je imel kako leto dve in si kupil 525!

definitivno bol divji 525,rezervar se da montirat od 12l

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!