Einherjar Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 No ja, vsaj grd ni toliko kot multistrada... Osebno mi full na BMWja vlece po izgledu.
Thundercat Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Osebno mi full na BMWja vlece po izgledu. ← ja spredaj z blatnikom vred....drugače pa zanimiv, lep.. nič kaj preveč revolucionaren....
simonsi Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Sem rabil kake pol minute, da sem videl, kje so prednji diski. Buell pač :D
TAURUS Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 men je tud najprej k bmw zgledu....nč posebnga...me zanima cena
jax Objavljeno Julij 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 (popravljeno) Specifikacije... men je tud najprej k bmw zgledu....nč posebnga...me zanima cena V ZDA - $11,495 Popravljeno Julij 26, 2005. Popravil jax
feltna Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Če bi bil mal večji bi ga mogoče lohk vozu. :naughty: :naughty: Drgač pa :worship:
frankie Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Supermoto!!! Bomo vidli no :doze: Sicer pa razpotegnjen zadnji konec, podaljšan naked. Ni se jim dalo na novo risat.
pikec Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Uni lonc na dnu mi pravi da bi ga lahko kar v cestne gume obuli, ker tako in tako nima kaj iskat "na terenu"...
jax Objavljeno Julij 28, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Iz motosvetove novice (na prvi strani) - Ulysses je opremljen z večjim Buellovim motorjem s prostornino 1203 ccm, ki razvije 103 KM in 84 Nm navora. Iz podatkov na Buell.com - Peak Engine Torque (3) 113.9 N-m Napaka v prepisovanju al je res taka razlika med ZDA in EU modelom? :blink:
vulcan Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Meni tudi malo BMW-ja potegne. Upam, da ga bodo kmalu imeli kje za v živo pogledat. Ala Faaker See mogoče?
netopir1930 Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 američani pa motor!!! :SS naj raj delajo hamburgerje... :lol1:
SiR Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 Iz motosvetove novice (na prvi strani) - Ulysses je opremljen z večjim Buellovim motorjem s prostornino 1203 ccm, ki razvije 103 KM in 84 Nm navora. Iz podatkov na Buell.com - Peak Engine Torque (3) 113.9 N-m Napaka v prepisovanju al je res taka razlika med ZDA in EU modelom? :blink: ← verjetno napaka pri pretvorbi iz Nm v ftlb ...
vulcan Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 (popravljeno) Drugače je pa cena v Ameriki zelo zanimiva 11.495 USD. :hmm: Slaba 2,2 miljončka sit. Samo kaj, ko bo pri nas pa cena sigurno blizu 3 miljončke sit :cry: :angry2: Ima pa zanimivo velikost pnevmatik za takšno zvrst motorja: spredaj 120/70-17 zadaj 180/55-17 Popravljeno Avgust 1, 2005. Popravil vulcan
vulcan Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Cena v Evropi bi naj bila cca 11.500 ervov :( . Če bi bila takšna kot je v Ameriki bi bila zelo ugodna glede na ostalo konkurenco.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 13, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2006 najbolj po krivici zapostavljen motocikel trenutno na trgu pelje se hudičevo dobro
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 13, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2006 Saj ne ve kako bi človek opisal tole reč. Čudaški, vesolski, lep, obenem pa tudi leteča krsta. Lastnosti useh Buell.ov
Noise Objavljeno Oktober 15, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2006 Vozili smo "nenavadneža"... --> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2880
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 15, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2006 (popravljeno) obenem pa tudi leteča krsta. Lastnosti useh Buell.ov Daj nam kaj več o tem povej. Popravljeno Oktober 15, 2006. Popravil brum brum
Zdrawc Objavljeno Oktober 15, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2006 če je že kao endurc :hmm: me zanima, kako prenaša jermen tapravo blato [attachmentid=84150] in podobne trdovratne zadeve :hmm:
vulcan Objavljeno Oktober 17, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2006 Jaz sem ga imel priložnost vozit. Pa nisem bil preveč navdušen nad njim. Prvo trese kot pri norcih, čez celo območje vrtljajev, tako da so vzratna ogledala čisto neuporabna. Vroč zrak od mašine dobiš direkt v mednožje, prav tako se nesramno ogreje Alu okvir. Kar je dobro pozimi, pa za ženske, moškim bi se prej ali slej skuhala jajca .) :devil: Ročke in šalterji so grši kot so jih imeli pred desetletjem Tomosi. :slap: Sedež ima zelo trd, kar se ti najbrž po daljši poti zelo pozna na tazadnji. Ne vem, koliko sem bil nad njim navdušen, ko sem ga prvič v živo videl, me je potem, ko sem ga vozil čisto minilo do nakupa tega motorja. Mogoče bo komu drugemu bolj všeč, meni žal ni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se