sašo Objavljeno Marec 31, 2002 Opozori Objavljeno Marec 31, 2002 Ne morem se odločiti med tema dvema modeloma.Kaj mislite o njih? Prej sem vozil Yamaho Drag Star Classic 650.
Hanzi Objavljeno Marec 31, 2002 Opozori Objavljeno Marec 31, 2002 V max je dirkaški čoper s približno 140 KM zato pazi na gasu. Ko je prišel na trg je imel (baje) najboljši pospešek od 0-200km/h. (8,?s) medtem ko Wildstar in tvoj sedanji motor te hitrosti niti videla ne bosta nikoli. Sonce naj sveti vsak dan
urosintruder Objavljeno Marec 31, 2002 Opozori Objavljeno Marec 31, 2002 v max-ova hiba je baje da pri voznji skozi ovinke zvija grst in ne mores vost tolko kot ti dajo konji uporaben samo na ravnicah wild star je pa klasicn coper velike mere len motor Lp urosintruder
.T. Objavljeno Marec 31, 2002 Opozori Objavljeno Marec 31, 2002 V-max ma ful presvoh gestel, saj ima istega kot virago 750, zato nikoli ne boš mogel izkoristiti tistih 140 KM! Tadej
Pervy Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 v-max je zakon!!!! sicer ima res bolj slabe vozne lastnosti ampak se vedno neprimerno boljse od wild star. z nekaj popravki (stabilizator krmila, zamenjani lezaji krmila,...) je na ovinkasti cesti cisto konkurencen ostalim, pospeski so ubijalsko orgazmicni. mislim da ce nisi zagreti coperist je v-max boljsa izbira. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
.T. Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 quote: pospeski so ubijalsko orgazmicni. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!! Tadej
Brrrm Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 Če ti je vseeno ali zvezdica ali maksln in če je izbira dokončno zožana samo nanju, potem bi (jaz) vzel Vmaxa, je bolj karizmatičen, pa njegove napake gor ali dol. Brrrm
klimbra Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 Pri V-max.....bi ti dal samo en prijatlejski nasvet. NIkar svojega mednožja preveč ne približaj kestlnu......še posebno ne takrat,ko ta žival deluje......ker zaradi ....khmmmm....vibriranja ne boš več hotel dol!!!!!!! Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo
Ice Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 po moje je prva stvar,da si si na jasnem kaj sploh hoces.v-max je brutalni pospesevalnik (150 KM) z nikakrsnim okvirjem in minimalnim tankom (15 l),wild star je pa cruiser z vsemi karakteristikami le-teh.nizek vibrator brez bremz (ok,max tudi ne vrze sidra),neudobna drza za oba,trenutno drag (cruiser boom).v-maxa se da relativno nedrago predelati v motor z lego na cesti (lezaji sprednje in zadnje vilice).wild star pa je nekje stanje tehnike pri cruiserjih. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Nearrain Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 quote: "" dirkaški čoper "" V max ni čoper, ampak je nekje med castum-om & naked-om! ------------------------- Živim, da težim ! ! !
strom Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 quote: Pri V-max.....bi ti dal samo en prijatlejski nasvet. NIkar svojega mednožja preveč ne približaj kestlnu......še posebno ne takrat,ko ta žival deluje......ker zaradi ....khmmmm....vibriranja ne boš več hotel dol!!!!!!! Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo Kolikor vem ima V-max V4 mašino, ki pa naj bi bila zelo smooth. Razen če niso pri yamahi vsega zajebal... kar pa dvomim. Sej res da je že star dizajn pa vse, ampak starejše VFRe nimajo kakšnih čudnih idej o vibracijah. Vsaj pretirano opaznih ne. LP
Pervy Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 ni panike! Vmax ne vibrira razen ko se mu "vtrga" takrat se vse trese in se lahko vsi drugi skrijejo ker je ko kak stari mig pri prebijanju zvocnega zida. ce pa kdo misli da je coper in se ne da pelat cez ovinke naj pride v MB pa bo prijatelj na areh rad pokazal da gre cisto "spodobno" tudi cez ovinke. no res ni za grobnik ampak na navadni cesti se morejo cestaki potrudit ce ga pravi vozi! SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
motomanijak Objavljeno April 3, 2002 Opozori Objavljeno April 3, 2002 Nabavi V-maxa in naredi chopperja iz njega. Moje sanje, ki bodo uresničljive, čez cca. 10 let. MM.
Rocky Objavljeno April 3, 2002 Opozori Objavljeno April 3, 2002 V bistvu je Pervy tako napisal vse. Tu ni kaj dosti za dodat. Morda še to, da prenos moči na zadnjo kolo poteka preko kardana. Treba pa se je samo počasi navadit nanj, ker sam motor je motor grobega stila. Štel sam pa je zgodba zase kot tudi rezervoar goriva. Če ga pa tišiš, si na vsakih dobrih 100 km na pumpi. Je pa zame to eden izmed najlepših motorjev. Pozdrav izpod vinogradov! Rocky
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se