Chebi Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 Zadeva je taksna: Ne morem se odloct med temi tremi motorji in ce ma kdo od vas izkusnje s katerimi od njih, bi mi kak odgovor prov prsu. Trenutno se najbolj nagibam k Hornetu. Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...
Pervy Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 hmmm nisem objektiven najbolj ker vozim ZR7 in mi je super, je pa res da ima najmanj konjev od teh treh. nevem jaz sem se odlocal med zr7 in hornetom in mi ni zal. zr-ka je lepa ko ......, uh bom mogu malo v garazo spet pa sem se danes vozil. no vglavnem jaz sem zadovoljen edino kar mi manjka je enih 50 konjev ki pa jih itak noben od drugih dveh nima. no mene ne poslusat glede ZR, hochota pa ne glede monstra. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
hotschko Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 MONSTER, MONSTER, MONSTER, MONSTER ... no zdaja pa resno: Vozim Monstra 750 četrto sezono. Prevoženih 21k km, in do sedaj prav nobenega problema razen točenje bencina, mazanje verige, ... skratka redno vzdrževanje. Ravno danes sem se pogovarjal za servis na 20k km in mi je Simon Dacar(glavni za Duce-je pri nas ... to bo vesel ... spet ) rekel, da monster zdrži še pa še kilometrov in je naslednji večji servis potreben šele pri 60k km. Odzivnost (navor) je po celem območju obratov enaka in ni potrebno razmišljat v kateri prestavi imaš motor, da te bo povleku iz ovinka ..ipd... Skratka zelo enostaven za vožnjo, pospeški odlični, vožnja skozi ovinke poezija, vzdrževanje enostavno, pravo srce ... kaj hočeš DUCATI !!! hotschko
cyc Objavljeno April 1, 2002 Opozori Objavljeno April 1, 2002 quote: Chebi, pridi enkrat v Old London Pub v sredo pa boš v pol ure naš (ducatijenajboljsi press). Ducati ma karizmo ... ampak Suzukijev predlog je zelo smiseln, ker se cena M750 giblje okoli 1.8mio (+/- 50k, odvisno a je dark ali ne). To je pa pol miljona razlike, kar ni zanemarljivo. Letosnji Fazer 600 je pa za ~200k cenejsi od M750. -- Andraz, cyc
pjotr Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 Pri tem izboru bi se odločil za Monstra 750, predvsem, ker je dvovaljnik (sem pač twin-fan), navor in odzivnost sta najboljša, registracija je še v razredu do 750 ccm, in ima zelo dober design. Razmisliti velja le o funkcionalnosti Monstra: - ni veterne zaščite (original) - majhen sedež za sovoznico - magnetna tank-torba? (mislim, da kestel ni kovinski) - kufer? (ne vem če obstajajo nosilci za top-case) Če ne boš veliko potoval v dvoje in ne boš pogosto vozil preko 170km/h (upor vetra), je Monster ta-prav! Lp, Pjotr. Samo brez panike, pa dol z moje žene!
Sanda7 Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 KAWASAKI ZR7 je super motor,za ostala dva pa ti ne vem povedat,res je da ima 20 konjev manj od hornetke je pa še vedno poskočen.Honda tudi gume bolj pobira pa še teško krmilo ima baje,sama jo še nisem vozila a sem slišala da je pri počasni vožnji težka bilanca.Drugače pa je meni osebno bolj všeč zr,sploh pa modre barve.Edino kar bi priporočila bi bilo steklo kajti drža je dokaj zravnana in upor je prevelik osebno sem se lažje pelala z ER5 kot zr7 pri hitrosti okoli 160kmh.Mogoče bi bilo dobro da bi probal vse tri motorje pelat in verjetno bi takoj vedel kaj je zate,a si pomislil morda na SUZUKI SV650,slečen al pa oblečen konjev ima isto kot sedmica je pa full obvladljiv motorček,tudi njegove bremze so visoko na testu takoj na drugem mestu za cbr9.Pohiti sezona je tu sanda LIVE TO RIDE
twist Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 A si kej razmišlal o Suzukiju SV? Lep sicer ni, a vreden svojega denarja. Če hočeš navor pri nizkih obratih (pod 5000) pozabi na Fazer, čeprav je sicer čisto super motor. Če bi izbiral med tvojimi predlogi, potem Monster. Drugače Yamaha FZS.
hotschko Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 quote: - ni veterne zaščite (original) - majhen sedež za sovoznico - magnetna tank-torba? (mislim, da kestel ni kovinski) - kufer? (ne vem če obstajajo nosilci za top-case) Če ne boš veliko potoval v dvoje in ne boš pogosto vozil preko 170km/h (upor vetra), je Monster ta-prav! Lp, Pjotr. Kestl je kovinski in tank torba lepo prime. Nosilci za top case obstajajo prav tako tudi torbe (Monster City izvedba). Sedež za sovoznika, čeprav zgleda majhen in neudoben lahko iz lastnih izkušenj povem, da je udoben. Kar se tiče zaščite proti vetru pa Monster HOČE vožnjo skozi ovinke, kjer končne brzine niso prek 120km/h. Matr tole pa zgleda, kot da smo tahuj prodajalci ... hotschko
IKE Objavljeno April 2, 2002 Opozori Objavljeno April 2, 2002 Moje mišlenje : 1. Honda Hornet 600 2. Ducati Monster 750 3. Kawasaki ZR-7 Pa ne okol govort !
Chebi Objavljeno April 2, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2002 Zdej ste me sam se bol zmedl Drgac sm pa za fazerja dobu odgovor iz krskega,da so se in da pride 1.387.016,00 SIT tko da je kr ugodna varijanta. Cakam pa se na ponudbo za horneta, k upam da bo cenovno blizu prej omenjenemu fazerju Ce pa kdo ve za kaksnga ugodnega ducatija al pa ZR-7, pa se mu priporocam. P.S.: Vem pa da rabm motor cimprej, k se mi bo drgac zmesal ob takih lepih dnevih... Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...
huba-buba Objavljeno April 3, 2002 Opozori Objavljeno April 3, 2002 pridružujem se vrstnem redu od IKE-ja !! sam vozim horneta in sem zelo zadovoljen, lahko vodljiv, dosti konjev(čeprav mi že premalo hodijo ) , možna kar športna vožnja, na daljših turah ne trpiš saj je lega kar udobna,.... pa saj sem že vse podatke opisal v prejšni primerjavi z banditom (malo preglej !) LP
Fazer600 Objavljeno April 4, 2002 Opozori Objavljeno April 4, 2002 Moja dilema izpred štirih let: Hornet 600 ali Fazer 600? Odločil sem se za Yamaho tudi iz razloga, ker ima poloklep. Od leta 1998 do marca 2002 sem naredil z njo 17000km in jo pred tednom dni prodal. Odločil pa sem se, da v času zimskih popustov nabavim novo (model 2002), saj je to leto še malo posodobljena in "prešminkana". LP Igor
Chebi Objavljeno April 4, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 4, 2002 Mislm da je kocka (dokončno) padla. Fazer letnik 2001 bo - pri Delta team Krsko 1.387.000,00 SIT. U koncni fazi se mi zdi to se najbolj ugodna varijanta. Sicer mi je hornet oblikovno mal lepsi, sam so mi dal sam 2.5% popusta (60 jurjev). Pa sm mal razmislu pa ugotovu, da si lohk za skor 300 jurjev kolkr je razlika med motorjema lohk kupm tok ene opreme, da na konc sploh ni blo vec dileme. Drgac sm pa zdej ze cist na trnih, k cakam fazercka. Komi cakam!!! Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...
ramb0 Objavljeno April 28, 2002 Opozori Objavljeno April 28, 2002 Jas mam pa en question malo drugacne narave. Ogledujem si motorcke taksne baze, denar pa je seveda limitirajoci faktor. Npr SV in Hornet pa taki stosi me blazno mikajo, tudi zato, ker jih nameravam vozit ene 4, 5 let pa nocem, da bi bli prehitro dolgocasni. So pa mnogo drazji od npr. ER 5 al pa Diversiona, ki se jih da dobit za relativno mali dnar. Zanima me, kaksno je vase mnenje glede tega, ali se bolj splaca kupit starejsi (in zeljeni - nekoliko mocnejsi in bolj prakticen) motor ali pa novejsega (pa bolj svoh in malo manj po zeljah). Predvsem si nisem cisto na jasnem, kaksna je vzdrzljivost teh masin in kolko je sel naprej razvoj glede vodljivosti in teh zadev. Ne zelim si, da bi (spet) moral v naslednjih dveh letih zmetat notr pol ves dnar, ki ga dobim, da bi stvar porihtal... Speed king
hotschko Objavljeno April 28, 2002 Opozori Objavljeno April 28, 2002 Ramb0, ko si že ravno v to temo napisal vprašanje naj ti povem, da je recimo Monster šele z letošnjimi modeli doživel rahlo spremembo v geometriji, prej pa je bila (se mi zdi, pa naj me kdo popravi če ni res) 10 let enaka in vseh deset let odlična in razburljiva. hotschko
Pervy Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 o zanesljivosti: stiricilindrasi kot so v zr7, banditu,... so zanesljivi motorji, ki jih delajo ze dolgo let. z twini nevem kako je ampak se menda dobro drzijo. glede rabljenih pa je tako, da modele, ki jih ti isces tezko dobis ker se hitro prodajo (razen ce so v slabem stanju) kar je dober znak. ljudje jih pac nocejo prodat in tudi jaz ne razmisljam da bi se mojega resil dokler ne bom imel denarja za nekaj res vecjega. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
DAN Objavljeno April 29, 2002 Opozori Objavljeno April 29, 2002 1.Hornet 2.Fazer 3.ZR7 4.Duka To bi bil moj vrstni red,če bi kupoval tak motor! Sam sem iskal horneta,sam mi je pod nos padla vfr,ljubezen na prvi pogled,razbijanje pujsa in ogenj v strehi doma.Na koncu sem zmagal,ampak je blo na tesno LP DAN
XXXL Objavljeno Maj 8, 2002 Opozori Objavljeno Maj 8, 2002 Kar se nastetih motorjev tice, je HORNET zakon.
ak Objavljeno Maj 9, 2002 Opozori Objavljeno Maj 9, 2002 Da še jst dodam svoj piskrček... Vozim Horneta drugo sezono in sem absolutno zadovoljen. Tudi sam sem okleval med sv-jem,fazer-jem, monstrom 750 in hornetko. Imel sem možnost peljati tudi vse od naštetih. Za hornet-a sem se odločil ker je : - za vožnjo prava igrača (ampak zelo hitra 71kW), lahko vodljiva - motor je vzet iz CBR-a z zamenjanimi vplinjači (če želiš lahko z nekaj popravki stisneš iz motorja še kakšnih 10KS) i to je to... Ejkej
ak Objavljeno Maj 10, 2002 Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 quote:HONDA Hornet 600 je zelo v redu motor z enim "zame" VELIKIM MINUSOM : PREVELIKA PORABA - to je sodeč po testih iz več revij(okoli 8 litrov za 600). Lastniki ali je to res ? Povprečna poraba je okoli 8,2 L/100 km. Konje je pač treba napajat k .... APN6 ima porabo okoli 1,2l/100 km Ejkej
vrho1679 Objavljeno Maj 10, 2002 Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 quote: Povprečna poraba je okoli 8,2 L/100 km. Konje je pač treba napajat k .... APN6 ima porabo okoli 1,2l/100 km Ejkej OK, zakaj ima pa Fazer 1000, ca 140 KM (mislim da je to nekaj več KM kot hornet) porabo okoli 6 (mislim da celo manj - 5), Fazer 600 95KM pa tudi tam okoli 6. No mogoče ima pa malo manj žejne konje. ----------------------------------------------------------------- A potem ima res tako veliko porabo tudi v praksi, ali se jo da spravit na 6 litrov s turistično vožnjo (do 130)?
ak Objavljeno Maj 10, 2002 Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 quote:A potem ima res tako veliko porabo tudi v praksi, ali se jo da spravit na 6 litrov s turistično vožnjo (do 130)? Moj osebni rekord s Hornetko v nizki porabi je 4,6 l/100 km (sam sem se peljal okoli 90 km/h max - ker me je zeblo kot psa + noč)... Ejkej
Ice Objavljeno Maj 10, 2002 Opozori Objavljeno Maj 10, 2002 ma pa pejte se solit vsi skupaj! ali odprete novo temo,kjer boste razpredali kdo komu kaj kje in zakaj gre na jetra ali ne......ali se pa drzite naslova teme! howg BTW: razmetano. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Sanda7 Objavljeno Maj 11, 2002 Opozori Objavljeno Maj 11, 2002 ICE kaj si pa tako razkurjen,a te vreme matra al kaj? sanda LIVE TO RIDE
ramb0 Objavljeno Maj 15, 2002 Opozori Objavljeno Maj 15, 2002 uff... 8,2/100 --> ramb0 bankrot! sicer pa... z 8,9k DEM si ne obetam dobiti kaksne novejse hornetke.... ---- Ze danes bom zacel z lotom! Maybe I'll have ljuck! Speed king
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se