Terminator Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 (popravljeno) Grem po stari cesti do Bleda. Zapustim Kranj pa pridem do prvega semaforja - tm k lohk zavijes desno na autoban. Pol pa naravnost mimo pumpe (na desni strani) pa cez nadvozek pol pa po tisti ravni razrukani cesti. Peljem enih 90-100km/h in naenkrat fasem tak "tankslapper", da sem se ama cist usrao! Ce ni sla balanca 7X na sekundo levo desno (in to naful) skor do tanka dam jajca stran. Naredu? Nic - in se je CBR-a sama postimala. Ampak se mi je pa srce za dve minuti kr ustavu. Ma ama shajt na kubik! Fantje previdno - ceprav nimas kej narest - ce ti je napisan da ga bos fasu ga bos fasu! :eek: Popravljeno Avgust 3, 2005. Popravil Terminator
Terminator Objavljeno Avgust 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 No ja lahko bi se pa tko koncal... steering damper fantje! http://www.uponone.com/videos.php?id=40
Thundercat Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 če govoriš o shimmy efektu je tema že odprta... http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=4746&hl=shimmy
simonsi Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Pa v temi o 10 ninđi je tudi nekaj o tankslapperju napisano.
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 če govoriš o shimmy efektu je tema že odprta... http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=4746&hl=shimmy ← Ne govorim o shimmy-u! Govorim o tapravem tankslapperj-u! To ni majceno brezvezno tresenje balance. Ko fašes tankslapper veš da si ga fasu. A si pogledal video v mojem naslednjem postu? Evo ga še enkrat http://www.uponone.com/videos.php?id=40. Tukaj pa je obrazložitev: Vsak motor pri določeni hitrosti pod določenim kotom sprednje gume in določeni frekvenci lukenj (vsi trije pogoji se morajo poklopiti) neobrzdano sune z balanco levo in desno (do 10X v sekundi)! V najhujših primerih ti balanca poškoduje tank (ročki) - zato se mu reče tankslapper! Pri vsakem motorju je ta frekvenca drugačna. Majhni kratko medosni motorji (športaki) so bolj podvrženi temu fizičnemu fenomenu - efektu. Tankslapper je lahko usoden - glej video - TT racing Isle of Man - ridder is gone - rip. Če je TS prehud te bo odneslo iz motorja. Ne se zanašat na pravljice starih izkušenih mačkov, ki blebetajo, da moraš po tazadnji bremzi, pa po gasu narahlo itd. Ko fašeš tank slapper narediš NIČ! Pustiš, da se motor sam uredi. Spusti balanco ker ti lahko močno poškoduje zapestja. Če ni prehud, kar ponavadi ni bo vse ok. Sicer pa v štacuno po steering damperje - pa tudi to ni 100%. Varno vožnjo fantje in bodite veseli, da ga še niste fasal, ker jest že dva dni hlače perem... :kva2:
misty Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 A dej terminator ne pretiravi. Enkrat si ga doživu in sedaj delaš sceno iz tega :S pa ni medosna tista ki je direktno kriva za tankslaperje, ampak moč motorja in s tem posledično (ravno pravšnje) privzdigovanje prednjega kolesa da zgublja stik s cestiščem PS: voziš na dunlopu?
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 (popravljeno) A dej terminator ne pretiravi. Enkrat si ga doživu in sedaj delaš sceno iz tega :S pa ni medosna tista ki je direktno kriva za tankslaperje, ampak moč motorja in s tem posledično (ravno pravšnje) privzdigovanje prednjega kolesa da zgublja stik s cestiščem Ej misty ti si mel pa dozdaj shimmije ne pa slapperje al si pa res hud mačo! Pa tudi medosna je v igri. Pa prizdigovanja ni blo nič pr men. Sem peljal konstantno - zaporedje lukn me je ruknlo u slapper (Pa ne ženskih)! :naughty: PS: voziš na dunlopu? ← Ja 208 što pitaš? :004 Popravljeno Avgust 4, 2005. Popravil Terminator
Lucky Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Zanimivo pisanje o tankslapperju: klik
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Zanimivo pisanje o tankslapperju: klik ← Yeah gut link... :yes:
misty Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Ej misty ti si mel pa dozdaj shimmije ne pa slapperje al si pa res hud mačo! Pa tudi medosna je v igri. Pa prizdigovanja ni blo nič pr men. Sem peljal konstantno - zaporedje lukn me je ruknlo u slapper (Pa ne ženskih)! trance_25_naughty.gif napisal sem da medosna NI DIREKTNO kriva kaj sem pa jaz doživel pa ti ne moreš vedet, zato prosim da ne pametuješ tukaj pri tebi je zaporedje lukenj povzročilo izgubo stika prednjega kolesa s cestiščem. če bo imelo prednje kolo vseskozi zadosten stik, potem tankslapperja ne bo Ja 208 što pitaš? :004 ← zato ker sem sam vozil na dunlopu (207, 207RR, 208RR) potem pa zamenjal za pirelli in tankslapperji so izginili v 90% (poleg tega da je motor mirnejši) :D se pa še vedno kdaj zgodi PS: pretrd rebound? :D
SiR Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 če govoriš o shimmy efektu je tema že odprta... http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=4746&hl=shimmy ← kaj zdaj -shimmy ali tankslapper? ;)
pirrulz Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 (popravljeno) kaj zdaj -shimmy ali tankslapper? ;) ← shimmyslapper .) :lol: Popravljeno Avgust 4, 2005. Popravil pirrulz
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 napisal sem da medosna NI DIREKTNO kriva kaj sem pa jaz doživel pa ti ne moreš vedet, zato prosim da ne pametuješ tukaj pri tebi je zaporedje lukenj povzročilo izgubo stika prednjega kolesa s cestiščem. če bo imelo prednje kolo vseskozi zadosten stik, potem tankslapperja ne bo zato ker sem sam vozil na dunlopu (207, 207RR, 208RR) potem pa zamenjal za pirelli in tankslapperji so izginili v 90% (poleg tega da je motor mirnejši) :D se pa še vedno kdaj zgodi PS: pretrd rebound? :D ← Ej misty ne se jezit no... saj moj namen ni bil da pametujem amapak, če si res kdaj en ornk slapper fasu pol bi se mal zamislu kaj bi blo, če te z motorja pr 100-tki u ugrajo rukne ne pa, da mi ravnodušno praviš naj neham pretiravat? :004. Pa tud jest nisem nikjer napisal da je medosna direktno al pa nedirektno kriva za slapkote ampak, da so jim športaki bolj podvrženi - kar pa drži... Hm zanimivo, da si menjal za Pirelli pa je boljš. Kere pa? Bom probal pri naslednji menjavi. Glede re-bounda - možno... Mam trenutno za Grobnik nastavljen - bo treba šraufek mal nazaj odvit za cesto... ampak mi je mal bol trda cbr-ka tok bl ušeč...
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 kaj zdaj -shimmy ali tankslapper? ;) ← It's a shimmy. Tankslapper is fuckin violent! K se boš res usrao u gate boš ziher doživel slapper! :xx:
SiR Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 It's a shimmy. Tankslapper is fuckin violent! K se boš res usrao u gate boš ziher doživel slapper! :xx: ← a si ti pospeševal al vozil s konstantno hitrostjo?
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 a si ti pospeševal al vozil s konstantno hitrostjo? ← Konstanta. Imam shimmije - nič groznega teh se navadiš. Sem že fasu slapperje prej ampak manjše - ni glih fino ampak sprejmeš. Ampak takšnga, k te skor z motorja dol rukne pa še ne. Plus tega, da me je ful presenetu - po ravnem!?! Pa še to, da je neviđeno za cbr-ko da ti ga prmaže - sploh pa tko nagraužnega. A ieboga zmeraj je enkrat prvič...
misty Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Ej misty ne se jezit no... saj moj namen ni bil da pametujem amapak, če si res kdaj en ornk slapper fasu pol bi se mal zamislu kaj bi blo, če te z motorja pr 100-tki u ugrajo rukne ne pa, da mi ravnodušno praviš naj neham pretiravat? :004. Pa tud jest nisem nikjer napisal da je medosna direktno al pa nedirektno kriva za slapkote ampak, da so jim športaki bolj podvrženi - kar pa drži... Hm zanimivo, da si menjal za Pirelli pa je boljš. Kere pa? Bom probal pri naslednji menjavi. Glede re-bounda - možno... Mam trenutno za Grobnik nastavljen - bo treba šraufek mal nazaj odvit za cesto... ampak mi je mal bol trda cbr-ka tok bl ušeč... ← saj se ne jezim, samo pisal si kot da kdo drug še ni doživel tega. Pač ne delamo revolucije iz tega. :friend1: :D če se voziš po grobniku, potem veš da ne smeš preveč razmišlat o ograji tam. še posebej na vhodu v ciljno (ne vem točno več kje, ker z pirelli tega ni in sem že pozabil) me je z dunlopkami kar precej razmetavalo že, pri 150+ pa tudi na navadni cesti s slabim asfaltom že doživu to, pri 200+ vem, da ima medosna razdalja neki zraven, pa kot prednjih vilic tud, pa trdota vzmetenja, pa ... vozim pirelli diablo corso in sedaj supercorso, obe sta neprimerno mirnejši
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 (popravljeno) saj se ne jezim, samo pisal si kot da kdo drug še ni doživel tega. Pač ne delamo revolucije iz tega. :friend1: :D če se voziš po grobniku, potem veš da ne smeš preveč razmišlat o ograji tam. še posebej na vhodu v ciljno (ne vem točno več kje, ker z pirelli tega ni in sem že pozabil) me je z dunlopkami kar precej razmetavalo že, pri 150+ pa tudi na navadni cesti s slabim asfaltom že doživu to, pri 200+ vem, da ima medosna razdalja neki zraven, pa kot prednjih vilic tud, pa trdota vzmetenja, pa ... vozim pirelli diablo corso in sedaj supercorso, obe sta neprimerno mirnejši ← :004 Če bi moral izbrat ktero bi corso ali supercorso? Popravljeno Avgust 4, 2005. Popravil Terminator
pirrulz Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 (popravljeno) @ Misty: pritrjujem. diablo Corsa je precej mirna, ja. me je pa enkrat konretno zmetalo . Ovinek, senca, par grbin, pa je blo ihaha :ninja: Popravljeno Avgust 4, 2005. Popravil pirrulz
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 @ Misty: pritrjujem. diablo Corsa je precej mirna, ja. me je pa enkrat konretno zmetalo . Ovinek, senca, par grbin, pa je blo ihaha :ninja: ← Ja shajt, če te pa u uvinku tak slapper ubode pol pa tut K#$"c! Gremo raj gobe nabirat?
misty Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 :004 Če bi moral izbrat ktero bi corso ali supercorso? ← za na pisto supercorso, za navadno cesto diablo corso navadne nebi s supercorso na navadni cesti nimam dobrega občutka, sej drži, sam to ni to, diablo se da bolje ponucat ;) obratno je na pisti, diablo corsa preveč drsi :BUA: ker se večinoma vozim po pisti je moja izbira za naprej supercorsa
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 za na pisto supercorso, za navadno cesto diablo corso navadne nebi s supercorso na navadni cesti nimam dobrega občutka, sej drži, sam to ni to, diablo se da bolje ponucat ;) obratno je na pisti, diablo corsa preveč drsi :BUA: ker se večinoma vozim po pisti je moja izbira za naprej supercorsa ← Bo treba probat - tanx.
strom Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Poglej če maš vzmetenje prav nastavljeno(spredi pa zadi), gume tut pomagajo pr teh zadevah, kriv geštel, vilce, nihajka, če križi niso prov zategneni, feltne skrivljene, al pa če niso centrirane tko kot bi mogle bit.... Prke 200 tut mojmu začne dogajat. Ampak vsaj vem zakaj. (feltne ravnane pa zadna nihajka kriva press) LP
Terminator Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Poglej če maš vzmetenje prav nastavljeno(spredi pa zadi), gume tut pomagajo pr teh zadevah, kriv geštel, vilce, nihajka, če križi niso prov zategneni, feltne skrivljene, al pa če niso centrirane tko kot bi mogle bit.... Prke 200 tut mojmu začne dogajat. Ampak vsaj vem zakaj. (feltne ravnane pa zadna nihajka kriva press) LP ← Pri men vse OK nastavljeno, mogoče malo na trdo za na Grobnik trenutno amapak imaš prav zgleda, da tudi gume igrajo vlogo kot je že misty povedal. Tankslapper lahko dobiš tudi, če je vse u nulo naštelan, je pa res, da če ni ga pa še prej lahko fašeš. Lp.
BONO Objavljeno Avgust 6, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2005 A dej terminator ne pretiravi. Enkrat si ga doživu in sedaj delaš sceno iz tega :S pa ni medosna tista ki je direktno kriva za tankslaperje, ampak moč motorja in s tem posledično (ravno pravšnje) privzdigovanje prednjega kolesa da zgublja stik s cestiščem PS: voziš na dunlopu? ← Tudi to je bil eden od razlogov, da sem se iz Dunlopa preselil na Michelin! Sem podobne zadeve doživljal na starem Kacinovem klancu - hvalabogu, da so tam avtocesto naredili.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se