Skoči na vsebino

MotoGP 2006

Špilferderber

Priporočene objave

Znane so štartne številke:

2006 MotoGP - Provisional Entry List

News, 27/01/06

The FIM has announced today the MotoGP provisional entry list of the 2006 Road Racing World Championship Grand Prix:

5 COLIN EDWARDS USA CAMEL YAMAHA TEAM YAMAHA

6 MAKOTO TAMADA JPN JIR KONICA MINOLTA HONDA HONDA

10 KENNY ROBERTS USA TEAM ROBERTS KR211V

15 SETE GIBERNAU SPA DUCATI MARLBORO TEAM DUCATI

17 RANDY DE PUNIET FRA KAWASAKI RACING TEAM KAWASAKI

21 JOHN HOPKINS USA TEAM SUZUKI MOTOGP SUZUKI

24 TONI ELIAS SPA FORTUNA HONDA HONDA

25 JASON PEREZ USA WCM BIMOTA

26 DANI PEDROSA SPA REPSOL HONDA TEAM HONDA

27 CASEY STONER AUS HONDA LCR HONDA

30 JOSE LUIS CARDOSO SPA D'ANTIN PRAMAC DUCATI

33 MARCO MELANDRI ITA FORTUNA HONDA HONDA

46 VALENTINO ROSSI ITA CAMEL YAMAHA TEAM YAMAHA

56 SHINYA NAKANO JPN KAWASAKI RACING TEAM KAWASAKI

65 LORIS CAPIROSSI ITA DUCATI MARLBORO TEAM DUCATI

66 ALEX HOFMANN GER D'ANTIN PRAMAC DUCATI

69 NICKY HAYDEN USA REPSOL HONDA TEAM HONDA

71 CHRIS VERMEULEN AUS TEAM SUZUKI MOTOGP SUZUKI

77 JAMES ELLISON GBR TECH 3 YAMAHA YAMAHA

99 JEREMY McWILLIAMS GBR WCM BIMOTA

TBA TECH 3 YAMAHA YAMAHA

Kot vidite, ima TECH3 rezervirano še eno mesto. Torej bodo imeli 2 dirkača :hmm: Najbrž bo Carlos Checa. Žalosti me, da je samo 20+1 voznikov. Bom rajš gledo 125ccm, kjer jih je 40+; je bolj zanimivo :P Pa tam se morajo vsaj borit, da dobijo kakšno točko. V motoGP pa glavno, da do konca prideš, ker 5 jih ponavadi ziher ne dokonča dirke, pa včasih še kdo štarta ne, in glej, že imaš par točk v žepu.

Popravljeno . Popravil Gionni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je to bolj pregledno ... upam, da ni napak! :whistle:

Repsol Honda

- Nicky Hayden

- Dani Pedrosa

Gresini Honda

- Marco Melandri

- Toni Elias

LCR Honda

- Casey Stoner

Konica Minolta Honda

- Makoto Tamada

KR Honda

- Kenny Roberts Jr

Ducati

- Loris Capirossi

- Sete Gibernau

D'Antin MotoGP

- Alex Hofmann

- Jose Luis Cardoso

Camel Yamaha

- Valentino Rossi

- Colin Edwards

Yamaha Tech3

- James Ellison

- Carlos Checa

Kawasaki Racing

- Shinya Nakano

- Randy de Puniet

Suzuki MotoGP

- John Hopkins

- Chris Vermeulen

WCM Bimota

- Jeremy McWilliams

- Jason Perez

Wild card riders

Kawasaki

- Olivier Jacque

- Naoki Matsudo

Out of motoGP

- Sito pons Honda

- Max Biaggi to Suzuki Francis Batta’s Alstare team WSBK

- Franco Battaini to WSBK Team Bertocchi on Kawasaki ZX10R

- Roby Rolfo will join the WSBK pack for the 2006 riding the Ducati 999F05

- Rubens Xaus revealed that he will join the WSBK next year

- Alex Barros will join Klaffi Honda team WSBK

- Shane Byrne will race for Rizla Suzuki in the 2006 British Superbike Championship aboard a factory-backed GSX-R1000

- Troy Bayliss, is set to ride SBK Ducati Xerox Team

New in motoGP

- Randy de Puniet

- Chris Vermeulen

- Dani Pedrosa

- Casey Stoner

- Jose Luis Cardoso

- Jason Perez

Podpisano

Trenutno aktualno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, sam a nisi ti tole že enih 20x pripopo v tole temo :huh:

Dej še enkrat, ker štartnih številk nimaš .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, sam a nisi ti tole že enih 20x pripopo v tole temo :huh:

Dej še enkrat, ker štartnih številk nimaš .)

Če si mogoče opazil sem ponavadi nalepil listo, ko se zgodijo spremembe tako, da se vidi kdo naj bi bil pr kateri ekipi, če pa vas moti pa lahko brez težav opustim to. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je Biaggi končno podpisu?????

Odgovor je spodaj:

če mogoče koga zanima...

Biaggi ni še podpisal ker mu baje ne dajo ta "hude elektronike",brez katere je v SBK nemogoče konkurirat taboljšim.

LP trex

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja??

A ''huda elektronika'' je catch superbike-a?? :hmm: :huh: :hmm:

Uf uf, tole si je pa treba zapomnt.... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja??

A ''huda elektronika'' je catch superbike-a?? :hmm: :huh: :hmm:

Uf uf, tole si je pa treba zapomnt.... B)

Razumeš italijansko?če ne ti bom prevedu:

"Biaggi-Suzuki, manca l’elettronica vera. Perché il matrimonio Biaggi-Suzuki si possa perfezionare manca….la Suzuki. Biaggi si è incontrato con Batta, l’uomo che gestisce l’attività e team Suzuki in sbk e il problema non sembra nemmeno essere quello dei soldi..."

To niso moje izjave, so od ljudi ki tam delajo, sicer Corser je zanikal da bi lahko to bila ovira za prihod Biaggia v Suzuki,ampak če se tolko piše o tej Mitsubishijevi elektroniki verjetno da nekaj je...

LP trex

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Carlos Checa ponovno pri Tech3 Yamahi! B)

Carlos Checa confirmed this Tuesday that he will be given the opportunity to once again compete in MotoGP this season. His signing for Hervé Poncharal´s Yamaha Tech 3 Team will come as a welcome relief for both the rider and his fans.

The Catalan rider has closed the book on nearly a month of uncertainty and speculation. At the start of the year, with Sito Pons´ late decision to pull out of this year´s World Championship, Checa found himself without a team and with a tough task ahead of him if he wished to continue in the premier class. Finally, due to the collaboration of a number of factors-especially the efforts of Yamaha and Dunlop-the situation was resolved favourably.

“After three weeks marred by doubt, tension and many talks, I can now confirm that I will take part to the next edition of the MotoGP World Championship, riding a Dunlop-shod Yamaha for the Tech3 team,” said Checa. “This announcement put an end to an odd winter, but I end up with an interesting project and a guaranteed spot on the grid for 2006. We were eventually able to turn around a complicated situation, but it's only the beginning of a new challenge that I take up with a huge motivation.”

“I must thank Hervé Poncharal, the Tech3 team manager, for his confidence, and also Yamaha and Dunlop for their support. Yamaha is supporting me again after a year 'out' and personally, I feel like I'm coming back home. I'm pleased to have this opportunity to ride the most competitive bike of the field.”

“Dunlop also trust me and I thank them for that. We'll have a lot of work obviously, to be as competitive as possible and from my experience I know that the tyres are a key-element of the package, but I'm pretty confident and fully trust Dunlop's engineers and technicians. Working hard with them and the team, we'll all do our best to get the best possible results. Anyway, it's not time to talk about goals and targets - for now it's all about getting back to work as soon as possible.”

The Spaniard, in the saddle of an M1 kitted out with Dunlop tyres, becomes the teammate of Brit James Ellison, completing Poncharal´s squadron for this season. His debut with his new team could be as soon as next week, when the Yamaha teams will undertake three days of testing in Qatar.

Checa wanted to end his statement by emphasising the important changes that his sporting career has undergone in such a short space of time. “Four months ago I was riding a Ducati with Bridgestone: two months later I got on a Honda with Michelins and now, for the 2006 season, I´m running with a Yamaha on Dunlops. The most direct and effective way to show my gratitude for the confidence and support of everyone will be to work tirelessly to have a good season”

402756_24743.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentino Rossi se bo ta teden pridružil večini dirkačev iz sveta Formule 1 na skupnih testiranjih v Valencii.

Že danes se je Italijan pridružil Scuderii Ferrarija kjer bo testiral njihov dirkalnik. Sedemkratni svetovni motociklistični prvak si bo delil garažo in boxe s sedemkratnim svetovnim prvakom Schumacherjem ter novincem Filipejem Masso.

Rossi, ki je že prej testiral Ferrarija bo tokrat prvič imel priložnost da se dokaže med F1 elito.

Osem ekip je že potrdilo prisotnost na testiranjih v Španiji, ki je organizirano le 5 tednov pred prvo dirko svetovnega prvenstva v letu 2006.

Po končanih testiranjih, bo Valentino odletel naravnos v Quatar, kjer se bo kar najbolje pripravil za naovo sezono motociklistov za svetovno prvenstvo, kjer bo naskakoval osmi naslov svetovnega prvaka.

post-2044-1138730821_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo spregledal, da mora ostati na 2 kolesih! :grim :whistle:

Rossi spins out on opening lap!

Reigning MotoGP World Champion Valentino Rossi was finally given the opportunity to take to the Valencia circuit for Ferrari late on Tuesday afternoon - following earlier rain delays - only to spin and stall his F2004 (V10 powered) machine half a lap later!

Rossi was apparently caught off guard by the notoriously 'slippery when damp' Valencia surface shortly after being passed by new Honda driver Rubens Barrichello, prompting the harmless - but rather embarrassing - spin by the seven-times motorcycling world champion.

The Italian's stricken car had to be collected by a tow truck (top pic), while Rossi was given a lift back to the pits before explaining his downfall to the waiting Ferrari engineers (middle pic).

Rossi has a history of accidents when making debuts and will hope that - as on other occasions - he is able to quickly bounce back. The Valencia test marks Rossi's fourth outing in a Ferrari Formula One car, but his first with other teams and drivers present.

192160.jpg

Še nekaj govoric glede Biaggijeve prihodnosti! :whistle:

Italian MotoGP refugee Max Biaggi will not be racing an Alstare Corona Suzuki in the 2006 World Superbike Championship, according to a release on the team’s website.

The release, issued by the team in reaction to speculation about their 2006 lineup, doesn’t mention Biaggi among the riders who will contest the championship. It says the official team will be 2005 World Superbike Champion Troy Corser and Yukio Kagayama, with Fabien Foret on the Team Alstare Suzuki Corona Extra Italy team on an “unofficial GSX-R1000 Suzuki prepared by Team Alstare.” Belgian Xavier Simeon will contest the Superstock 600cc Championship.

An Italian website, www.gpone.it, said that Biaggi would make his World Superbike debut at the Monza round of the championship on May 7. It also said Biaggi could occasionally test the Midland F1 car, which he recently drove at Silverstone, as the team’s third test driver on the Friday of GP weekends.

Biaggi has yet to confirm his plans on his personal website, www.maxbiaggi.com.

Popravljeno . Popravil 2Bad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo spregledal, da mora ostati na 2 kolesih!

Ja, vsaj letos se sigurno. Potem pa cudezni listki z sest mestnimi stevilkami in € ali $ koncnicami naredijo svoje. Saj je tudi trdil, da tobaka pa on ze ne bo reklamiral. Ampak ...?

Popravljeno . Popravil ToneR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo spregledal, da mora ostati na 2 kolesih! :grim

in da mora končno h frizerju :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vsaj letos se sigurno. Potem pa cudezni listki z sest mestnimi stevilkami in € ali $ koncnicami naredijo svoje. Saj je tudi trdil, da tobaka pa on ze ne bo reklamiral. Ampak ...?

heh. mislim da je besedna zveza, ki si jo iskal, tale: osem-mestna številka. :)

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

testiranja v Philip islandu

1. Marco Melandri - (Fortuna Honda) 1.30.72

2. Nicky Hayden - (Repsol Honda) 1.30.94

3. Casey Stoner - (LCR Honda) 1.31.00

4. Sete Gibernau - (Ducati Marlboro) 1.31.25

5. Dani Pedrosa - (Repsol Honda) 1.31.49

6. Loris Capirossi - (Ducati Marlboro) 1.31.61

7. Kenny Roberts - (KR Honda) 1.31.65

8. Makoto Tamada (Konica Minolta Honda) 1.31.88

9. Shinya Nakano - (Kawasaki Racing) 1.32.04

10. Toni Elías - (Fortuna Honda) 1.32.34

11. Randy de Puniet - (Kawasaki Racing) 1.32.58

12. Jose Luis Cardoso- (D´Antín Ducati) 1.32.78

13. Alex Hofmann - (D'Antin Ducati) 1.32.9

medtem pa rossi in biaggi testirata f1 dirkalnike :D .)

post-2048-1138791864_thumb.jpg

post-2048-1138791883_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kake kramparce ma formula gor :eek:

Čudno da nisi rekel, kak se na levi sliki iz mašine kadi :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi zabeležu 9 čas testiranj :worship:

1 F. Alonso Renault / Renault V8 / R26

2 J. Button Honda Racing / Honda V8 / RA106 + 0.036

3 M.Schumacher Ferrari / Ferrari V8 / 248 F1 + 0.540

4 J.P. Montoya McLaren / Mercedes V8 / MP4-21 + 0.707

5 R. Barrichello Honda Racing / Honda V8 / RA106 + 0.771

6 H. Kovalainen Renault / Renault V8 / R26 + 0.822

7 J. Villeneuve BMW Sauber /BMW V8 / F1.06 + 1.328

8 R. Zonta Toyota / Toyota V8 / TF106 + 1.369

9 V. Rossi Ferrari / Ferrari V10 / F2004 + 1.565

10 D. Coulthard Red Bull Racing / Ferrari V8 / RB2 + 1.592

11 A. Wurz WilliamsF1 /Cosworth V8 / FW27C + 1.634

12 G. Paffett McLaren / Mercedes V10 / MP4-20B + 1.646

13 M. Webber WilliamsF1 /Cosworth V8 / FW28 + 1.759

14 J. Trulli Toyota / Toyota V8 / TF106 + 1.787

15 R. Kubica BMW Sauber /BMW V8 / C24B + 2.041

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne vidš, da se vozjo po pesku :lol:

aja aja sori. Nisem videl, da je fotka z Dakarja. :grim

Ni tisti pacient za liftom Stanovnik? :hmm: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi zabeležu 9 čas testiranj :worship:

Samo sekundo za Šumijem. :eek: Kolkr vidm, z lanskoletnim dirkalnikom, najbrž je Majkl testiral nove komponente, Rossi je pa dirkal.... :grim B)

Res je dober, tale tamal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

• Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.

• Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!