Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Sam če bo mel 800 kubikov pa 5 cilindrov bo mogu bit težji od 4 cilinderskih motorjev. Mislim da za 8 kg kar pa ni malo. Ali pa se motim. :blink:

Se opravičujem glede podatka o cilindrih...zgleda sm biu še mal zaspan ko sem posnetek gledal :)

Je pa tut men osebno mal zanimiv oz. čudn da že 990ccm motorji vozjo na 5 cilindrov,ker teža nikakor ne more bit ista al manjša od 4 cilindraša .) razen če so kompenziral pa dal ostale komponente tok lažje da so spet na 148kg pršli :hmm: no ja...sm se spomnil zdej da je blo rečeno da so jim menda kr ornk razkazal in razložil 5 cilindrsko mašino tko da vrjetno ne bo več 5 cilindrov pri 800ccm...čeprov so menda pri razstavitvi kar precej ocvirkov,ki jih navadni smrtniki niti nebi opazil,spustil tko da u never know :naughty:

Objavljeno

Hayden ni vozil 800cc, zato ga je pa Pedrosa, že pri njem pa dobimo vtis, da je cela zadeva kar majhna:

IPB Slika

Objavljeno

občutno skrajšan zadk :D sam s "strehco" mau pretiravajo..

kuko d ni hayden vozu? sj na slikci je tut motor s cifro 69...

a teli majo sam en auspuh? pa zelo kratk.. to se pa more dret :yea1:

Objavljeno

Kdo ima letos največ zmag?

Kdo je imel lani božjastno dosti zmag?

Kdo je predlani šel na tak motor, da so se še komentatorji križali, pa je potem vseeno vsem dal snajpera v rit?

To je Rossi. Mislim ej, to bi pa moral vedeti. Zakaj te zanima? :blink:

Objavljeno

Oblikovno mi tale honda deluje podhranjeno. Upam da čez par let ne bodo v MotoGP kraljevali sami paglavci s 150 cm.

Objavljeno

kuko d ni hayden vozu? sj na slikci je tut motor s cifro 69...

Vozila sta še Okada in Kamada (kombinezoni neki ne štimajo .) )

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

Pa še Gibbers:

IPB Slika

Objavljeno

Šit ej sam tale hondica je pa res mčkena :wacko:

Sedel na lanskem ducatiju pa mi je že tisto zlooooooooo mejhno vse skup delovalo,tale honda je pa sploh odklop .)

Objavljeno

duacti je pa vsaj ostal v "normalni velikosti" :D

a je to prezgodaj da bi vedli kakšne bodo kj teže telih 800ccm motorjov.. glede na to da je honda kr vidno manjša

Objavljeno

duacti je pa vsaj ostal v "normalni velikosti" :D

a je to prezgodaj da bi vedli kakšne bodo kj teže telih 800ccm motorjov.. glede na to da je honda kr vidno manjša

mislim da FIM ne bo spreminjav pravila o minimalni teži (mislim, da je okoli 150kg), tako da kljub očitni majhnosti v primerjavi z letošnjim motorjem bo teža ostala enaka

Objavljeno

mislim da FIM ne bo spreminjav pravila o minimalni teži (mislim, da je okoli 150kg), tako da kljub očitni majhnosti v primerjavi z letošnjim motorjem bo teža ostala enaka

Teže so spremenjene. Giblejo se v odvisnosti od števila cilindrov........

Kolk pa so te vrednosti je pa treba pogledat kje drgje...

Objavljeno

Pedrosa v Montegi 0,4sec počasnejši z 800ccm kt z jurja :wacko:

Če bi res hotli kako razliko v hitrosti nardit s temi kubiki naj spravjo kubike pod 600,mogoče clo na 500 4T seveda :D

Tehnologija gre naprej :whistle:

Objavljeno

Če bi res hotli kako razliko v hitrosti nardit s temi kubiki naj spravjo kubike pod 600,mogoče clo na 500 4T seveda :D

Al pa naj jim dajo tricikle za gonit. :P

Objavljeno (popravljeno)

Edino kar mi je všeč pri novi Hondici je, da je ni sram pokazat mišic, drgač ji pa močno prioročam kakšen italijanski stayling, predvsem ritnega dela predela.

Glede na to, da naj bi v prihodnji sezoni veljala omejitev porabe gum v enem dirkaškem vikendu, in sicer 31 gum(17 zadnjih in 14 prednjih) me zanima če gdo ve kolk jih zdej prbližno porabjo vodilna moštva/vikend?

:OK: It`s a bird, no no it`s a superman, hell no it`s Valentino flying to grab a new World Champion title. :yea1:

Popravljeno . Popravil Arrabbiata
Objavljeno

Glede na to, da naj bi v prihodnji sezoni veljala omejitev porabe gum v enem dirkaškem vikendu, in sicer 31 gum(17 zadnjih in 14 prednjih) me zanima če gdo ve kolk jih zdej prbližno porabjo vodilna moštva/vikend?

Sej veš, v čem je štos novega pravila, a ne - ne gre za samo število gum, ampak predvsem za to, da lahko nekdo (odnosno Michelin - 2/3 dirk je v Evropi .) ) čez noč naredi eno specialko za 'svoje' na podlagi informacij, ki jih zberejo na treningih pred dirko in jo nato zjutraj dostavi; zdaj pa bodo morali biti vsi kompleti vnaprej popisani in dostavljeni do določene ure v petek (razen izjem, kot določa pravilnik), tako da to ne bo več mogoče...

Objavljeno

Predvsem pa naj za naslednje sezone malo dodelajo koledar dirk. Tako kot je sedaj (mesec dni nic, tri dirke zaporedoma, tri tedne nic, dirka...) je zanic. Pozabis da je sesezona v teku.

Objavljeno

Ja sm prebral, da hočejo na ta način velikanu( predvsem Michelinu, no pa tud Bridgestonu) pristeriči peruti. Jst se s tem strinjam, tako je bolj fer za Dunlop, ki zalaga samo dve mašini z gumami in seveda dobi mnogo manj podatkov. Samo upam pa da se ne bodo začel spuščat na nivo F1, kjer skoz uvajajo butaste spremembe.

Objavljeno

Predvsem pa naj za naslednje sezone malo dodelajo koledar dirk. Tako kot je sedaj (mesec dni nic, tri dirke zaporedoma, tri tedne nic, dirka...) je zanic. Pozabis da je sesezona v teku.

ma ja... se pozabi, da je sezona... samo tudi dirkači potrebujejo kakšen teden - 14 dni za počitnice. mar ne?

Objavljeno

Samo upam pa da se ne bodo začel spuščat na nivo F1, kjer skoz uvajajo butaste spremembe.

Ja, če bodo razlike med 800cc in 990cc podobne kot so se kazale na testiranjih do sedaj, potem so že na pol poti tam :rolleyes: , ker z znižanjem prostornine niso potem naredili prav zares ničesar, razen da so ustvarili dodatne stoške (predvsem) 'tamalim', ki so že itak težje konkurenčni in ugodili Hondinim interesom 'zakonitega' omejevanja konkurence (nekaj jiih pika le 'the yellow thing' :D )...

Objavljeno

ma ja... se pozabi, da je sezona... samo tudi dirkači potrebujejo kakšen teden - 14 dni za počitnice. mar ne?

No, saj si kar pravilno napisal teden-14 dni, ne pa mesec. Tudi v nekaterih drugih poklicih si ne morejo privosciti dopustov kadar bi hoteli, pa imajo bistveno manjse place kot dirkaci.

Objavljeno

No, saj si kar pravilno napisal teden-14 dni, ne pa mesec. Tudi v nekaterih drugih poklicih si ne morejo privosciti dopustov kadar bi hoteli, pa imajo bistveno manjse place kot dirkaci.

hmmm pa da ni kje urnik pogojen z kraji dogajanja dirk???? recimo azija dirke pol pa malo pavze da se lahko ekipe preselijo v miru na drug kontinent, počakajo robo in delajo normalno. se ti zdi izvedljivo da bi v nedeljo dirkali na japonskem v sredo pa že zagrevali mašine v španiji???? :slap:

lahko pa jim pišeš da naj ne lenarijo, za take plače morejo tebi kot gledalcu od katerih živijo nudit dirko vsak 3 dan :whistle:

Objavljeno

če se Drletu ni splačalo z avtom v Španijo do kralja, a bi se meni do Estorila ?! Malo off, ampak res malo !

Pervy si za akcijo ? Potem pa še skočimo "svaljkat" do Gibraltarja z Al Capone car ! :P

Objavljeno

hmmm pa da ni kje urnik pogojen z kraji dogajanja dirk???? recimo azija dirke pol pa malo pavze da se lahko ekipe preselijo v miru na drug kontinent, počakajo robo in delajo normalno. se ti zdi izvedljivo da bi v nedeljo dirkali na japonskem v sredo pa že zagrevali mašine v španiji???? :slap:

lahko pa jim pišeš da naj ne lenarijo, za take plače morejo tebi kot gledalcu od katerih živijo nudit dirko vsak 3 dan :whistle:

Mislim, da ni problem v teh selitvah po kontinentih, saj so bile letos teden dni narazen recimo dirke Kitajska-Francija, Nemcija- ZDA, Malezija-Avstralija-Japonska.

Sicer pa nisem nikjer napisal, da bi morali voziti na 3 dni, ampak da bi se lahko bolj drzali 14 dnevnega ritma. Mogoce jim pa pisem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!