Skoči na vsebino

MotoGP 2006


Špilferderber

Priporočene objave

Res je imel lanski dirkalnik samo preberi si spodnji tekst! :worship:

Rossi completed 53 laps in the V10-powered Ferrari F2004, with Schumacher driving the 2006 V8-powered 248 F1. Rossi’s car was a power-down version of last year’s F2005 V10, according to Ansa, which makes the time that much more impressive. The rest of drivers were using the V8’s that will be the standard in 2006.

This is the first public test for the seven-time world champion, who previously tested the Ferrari privately at Mugello and Fiorano, Ferrari’s test track.

1Rossi.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Max ne more iz svoje kože:

After Rossi's wet spin yesterday his Italian rival Max Biaggi seized the moment in order to get back at Rossi for a half-decade of watching the Rossi legend grow worldwide. Biaggi told the Italian press, "This time I have beaten him. I got into a current F1 car and did ten laps at the wet Silverstone track without any problems. I had never driven that track before. At Valencia he already spun after ten corners.

"I don't mind to explain him how not to spin an F1 car. Whenever he likes..."

:devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha ha Maxova izjava .... Samo take izjave se dostikrat narobe razlagajo.... dostikrat so vzete iz konteksta in zraven ni pripisa "smeh" Po moje je to tudi on reko v šali! Če pa ne, pa mu ni pomoči :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

ah, ta F1... rajši ne komentiram kaj si mislim, a morda bo tole zanimivo (nikjer nisem zasledil da bi kdo že omenil), predvsem za oboževlace g. Herr Schumacherja: lani jeseni (ne spomnim se al je blo v Imoli al v Misanu), si je g. Herr Schumacher "sposodil" Ducatijev GP dirkalnik (stari model) in odrolal nekaj 10 krogov... in bil blazno pohvaljen s strani novinarjev, kako je tudi z motorjem blazno hitr, saj je dosegel le kakih 20 sekund slabši čas kot je rekord piste z motorjem (članek izrecno ne navaja točnega časa oz zaostanka - vir: Motorrad). G. Herr Schumacher je privat sicer navdušen motorist, ki se rad popelje s prijatelji na furco s svojim Harley Davidsonom V-Rod (isti vir).

PS če to prevedem v "merilo Grobnik": menda je najboljši čas 1:26... torej ste vsi, ki peljete okoli 1:46 Schumacherji!!! ja cool, ne... :whistle:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi completed 53 laps in the V10-powered Ferrari F2004, with Schumacher driving the 2006 V8-powered 248 F1. Rossi’s car was a power-down version of last year’s F2005 V10, according to Ansa, which makes the time that much more impressive. The rest of drivers were using the V8’s that will be the standard in 2006.

This is the first public test for the seven-time world champion, who previously tested the Ferrari privately at Mugello and Fiorano, Ferrari’s test track.

F2004 ima še staro aerodinamiko (nižji spredjni spojlar, zadnji premaknjen bolj nazaj,... ) in ni niti prilagojen pravilom za sezono 2005 ali 2006. Tak avto je vsaj sekundo do dve hitrejši od teh za sezono 2006, če bi pa imel še stari motor pa še več (ampak piše de je imu omejenga V10 (to sicer ne vrjamem, ampak OK))

---------------------------------------------

Hola!

ah, ta F1... rajši ne komentiram kaj si mislim, a morda bo tole zanimivo (nikjer nisem zasledil da bi kdo že omenil), predvsem za oboževlace g. Herr Schumacherja: lani jeseni (ne spomnim se al je blo v Imoli al v Misanu), si je g. Herr Schumacher "sposodil" Ducatijev GP dirkalnik (stari model) in odrolal nekaj 10 krogov... in bil blazno pohvaljen s strani novinarjev, kako je tudi z motorjem blazno hitr, saj je dosegel le kakih 20 sekund slabši čas kot je rekord piste z motorjem (članek izrecno ne navaja točnega časa oz zaostanka - vir: Motorrad). G. Herr Schumacher je privat sicer navdušen motorist, ki se rad popelje s prijatelji na furco s svojim Harley Davidsonom V-Rod (isti vir).

PS če to prevedem v "merilo Grobnik": menda je najboljši čas 1:26... torej ste vsi, ki peljete okoli 1:46 Schumacherji!!! ja cool, ne...

Vsak ki ima nekaj razuma ve da je težje presledlati iz avtomobila na motor kot pa obratno, sploh če tak človek v svojem življenju vozi čoperja poj se pa vsede na dirkaln motor z več kok 220 konm. Sicer je tud u obratno smer v določenih primerih težko, to je Rossi demonstrirov pred leti ko je poskušal voziti rejli in kmalu odstopil

-------------------------------------------------

back to the topic:

Tretji dan testiranj je bilo v Avstraliji tako kot v Sepangu spet vse rdeče:

1. Sete Gibernau - Ducati Marlboro 1'30.06 - 102 laps

2. Loris Capirossi - Ducati Marlboro 1'30.25 - 97

3. Marco Melandri - Fortuna Honda 1'30.55 - 117

4. Shinya Nakano - Kawasaki Racing 1'30.65 - 61

5. Nicky Hayden - Repsol Honda 1'30.95 - 95

6. Dani Pedrosa - Repsol Honda 1'31.10 - 96

7. Casey Stoner - LCR Honda 1'31.21 - 80

8. Kenny Roberts jr - KR Honda 1'31.64 - 70

9. Randy de Puniet - Kawasaki Racing 1'31.77 - 81

10. Makoto Tamada - Konica Minolta Honda 1'31.87 - 74

11. Toni Elías - Fortuna Honda 1'32.18 - 69

12. Alex Hofmann - d'Antin Ducati 1'32.52 - 43

13. Jose Luis Cardoso - d'Antin Ducati ----------------------

Popravljeno . Popravil nekdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Sete Gibernau - Ducati Marlboro 1'30.06 - 102 laps

4. Shinya Nakano - Kawasaki Racing 1'30.65 - 61

:kva2: :grim

Popravljeno . Popravil krava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Sete Gibernau - Ducati Marlboro 1'30.06 - 102 laps

4. Shinya Nakano - Kawasaki Racing 1'30.65 - 61

:kva2: :grim

Sete 1:29:99

:OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No dons je mu Rossi baje 12. čas testiranj v Valencii s F1, mende nej bi se kar 5x zavrtel, enkrat pa je s steze spravu še Vilijevega Jaketa :D

Je pa za vodilnim Alonsom zaostal nekje z 1.4 sekunde, če se ne motm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Max ne more iz svoje kože:

After Rossi's wet spin yesterday his Italian rival Max Biaggi seized the moment in order to get back at Rossi for a half-decade of watching the Rossi legend grow worldwide. Biaggi told the Italian press, "This time I have beaten him. I got into a current F1 car and did ten laps at the wet Silverstone track without any problems. I had never driven that track before. At Valencia he already spun after ten corners.

"I don't mind to explain him how not to spin an F1 car. Whenever he likes..."

:devil:

:OK: :devil:

Zato je Max car(edin se upa iz Rossija zafrkavat)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

ah, ta F1... rajši ne komentiram kaj si mislim, a morda bo tole zanimivo (nikjer nisem zasledil da bi kdo že omenil), predvsem za oboževlace g. Herr Schumacherja: lani jeseni (ne spomnim se al je blo v Imoli al v Misanu), si je g. Herr Schumacher "sposodil" Ducatijev GP dirkalnik (stari model) in odrolal nekaj 10 krogov... in bil blazno pohvaljen s strani novinarjev, kako je tudi z motorjem blazno hitr, saj je dosegel le kakih 20 sekund slabši čas kot je rekord piste z motorjem (članek izrecno ne navaja točnega časa oz zaostanka - vir: Motorrad). G. Herr Schumacher je privat sicer navdušen motorist, ki se rad popelje s prijatelji na furco s svojim Harley Davidsonom V-Rod (isti vir).

PS če to prevedem v "merilo Grobnik": menda je najboljši čas 1:26... torej ste vsi, ki peljete okoli 1:46 Schumacherji!!! ja cool, ne... :whistle:

sem videl to po TV ja. ne bom komentiral vožnje Šumija ker je niso pokazali ampak VSAK, ki ni tekmovalec, ne vozi z svojim motorjem in povrh vsega še ni napiflan piste in pelje 20 sekund manj kot rekord katerekoli proge v GP je ZELOOOOOO hiter. jaz osebno dvomim v tak čas herr schumacherja, če pa je res pa kapo dol :worship:

PS: kdo si upa trdit (razen redkih izjem, ki pa niso ravno novinci na grobniku in pistah) da z motoGP motorjem (ki je za otto-normal voznika bolj zajeban za vozit kot navadni SS motor) pelje grobnik 1:48 če mu ga dajo na razpolago za pol dneva? jaz se nebi šel stavit :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem videl to po TV ja. ne bom komentiral vožnje Šumija ker je niso pokazali ampak VSAK, ki ni tekmovalec, ne vozi z svojim motorjem in povrh vsega še ni napiflan piste in pelje 20 sekund manj kot rekord katerekoli proge v GP je ZELOOOOOO hiter. jaz osebno dvomim v tak čas herr schumacherja, če pa je res pa kapo dol :worship:

PS: kdo si upa trdit (razen redkih izjem, ki pa niso ravno novinci na grobniku in pistah) da z motoGP motorjem (ki je za otto-normal voznika bolj zajeban za vozit kot navadni SS motor) pelje grobnik 1:48 če mu ga dajo na razpolago za pol dneva? jaz se nebi šel stavit :whistle:

Po moje tudi

Bayliss dela boljše cajte z superbike mašino kot prej motoGP na isti progi...

LP trex

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem videl to po TV ja. ne bom komentiral vožnje Šumija ker je niso pokazali ampak VSAK, ki ni tekmovalec, ne vozi z svojim motorjem in povrh vsega še ni napiflan piste in pelje 20 sekund manj kot rekord katerekoli proge v GP je ZELOOOOOO hiter. jaz osebno dvomim v tak čas herr schumacherja, če pa je res pa kapo dol :worship:

PS: kdo si upa trdit (razen redkih izjem, ki pa niso ravno novinci na grobniku in pistah) da z motoGP motorjem (ki je za otto-normal voznika bolj zajeban za vozit kot navadni SS motor) pelje grobnik 1:48 če mu ga dajo na razpolago za pol dneva? jaz se nebi šel stavit :whistle:

Hola Pervy et al,

se opravičujem za nesporazum! Upam da bo tole bolj jasno :blush: kar si napisal je seveda res - a moj post je bil razmišljanje na Wobewtov post pred mojim, kjer je napisal da je imel Rossi le 1 sekundo slabši čas od Herr Schumaherja v F1. Torej nisem želel primerjati Oto-normal-voznike in svetovne prvake ampak nasprotno, dva večkratna oz dolgoletna prvaka, z direktnim ajnšpricom benza od malih nog, Najmotorista in Najavtomobilista, dva najhitrejša možakarja v svoji branži na svetu, navajena vsega hudega, od brzin in bremzanja do padcev/crashev, in seveda z absolutnim poznavanjem piste - ki sta zamenjala igrački in pokazala, kar sta pač pokazala. Brez hude krvi.

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne sem te razumel, moj post ni bila replika na tvoje pisanje ampak samo moje razmišljanje v stilu "rekli so da je peljal 20 sec počasneja a niso nič pokazali posnetkov (zakaj le, bi bila dobra reklama)? ampak če je res potem herr šumiju kapo dol!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo: barros je že podpisal.

Kaj pa Biaggi? Govori se celo, da naj bi odpeljal nekaj dirk za Midland v F1 :hmm:

Evo slikce, pa se sami prepričajte kaj naj bi bilo res in kdo morda tukaj pretirava :lol1:

post-2044-1139071477_thumb.jpg

post-2044-1139071486_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še text, ki sodi zraven! :grim

Seven times MotoGP race winner Alex Barros finally put pen to paper with the Klaffi Honda squad earlier today, agreeing terms for a full season in the Superbike class, a season which starts in only 20 days time.

A private test in Italy, at an as-yet unspecified track, is due to take place in the next few days. It seems that a new circuit in Sicily is one possibility, but a better one would be Misano, if the track is available.

Said Barros, via a team press release, "In 2002 I had my last ride on a Superbike. This was at the Suzuka 8-Hour, where I finished third. So this is not so long ago.The CBR 1000 RR is new for me. But if we all work together we will manage it. The most challenging thing will be the change of the tyres, because I have no experience with Pirelli. Also some of the tracks are new for me - the first time at Brands Hatch, EuroSpeedway Lausitzring and at the new course of Silverstone."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ned. so začeli s testom v Qatar-ju pri Suzukiju, Shinichi Ito - Ducati, Olivier Jacque - Kawasaki Racing in Tech 3 Yamahi v pon. se jim je pridružila še Camel Yamaha! :)

Qatar Test- Day One

Unofficial Times

1. Carlos Checa - Yamaha Tech 3 1'58.22 - 68 vueltas

2. John Hopkins - Suzuki MotoGP 1'58.87 - 60

3. Shinichi Ito - Ducati 1'59.80 - 61

4. James Ellison - Yamaha Tech 3 2'00.12 - 73

5. Chris Vermeulen - Suzuki MotoGP 2'00.65 - 67

6. Olivier Jacque - Kawasaki Racing 2'00.91

Hopkins makes fast start in Qatar.

Team Suzuki MotoGP completed its first day of the Qatar test on Sunday with John Hopkins and Chris Vermeulen getting through a large amount of good work on their new GSV-Rs.

Hopkins completed a total of 60 laps and recorded a quickest time of 1min 58.87secs – almost a second quicker than his fastest race lap in 2005. The Anglo-American star completed a thorough test of the latest generation of Bridgestone race tyres, including a significant evaluation of the new front compounds and constructions.

Rookie team-mate Vermeulen ended the first day with 67 laps under his belt and a fastest time of 2mins 0.65secs. The Australian was able to test many chassis settings and options on the new GSV-R as the dusty nature of the Qatar track improved throughout the day.

Also present on track were Tech 3 Yamaha riders James Ellison, Carlos Checa, Ducati test rider Shinichi Itoh and Kawasaki test rider Olivier Jacque. Camel Yamaha team-mates Valentino Rossi and Colin Edwards will start testing at Qatar from Monday.

191163.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uradni strani motoGP je objavljen dokončni seznam dirkačev: KLIK!

Favorit je Rossi, navijam pa za Melandrija. Zanima me, česa sta zmožna rdeča Ducatija. Uradni test v Barceloni bo že čez manj kot mesec dni! (5. marec) Koma čakam :kva2: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da se malo pohvalim:

Letos bom na najmanj dveh dirkah MotoGP prisoten v boksih in celotnem dogajanju kot Team menenager. :OK:

Aspen NL ( 23,24.06)

Sachsenring D (15,16.07.06)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!