Skoči na vsebino

MotoGP 2006


Špilferderber

Priporočene objave

si mogoče že slišal da v športu štejejo točke, goli, koši,...... in ne kdo si "zasluži" :glare: potem bi morali imet komisije ki bi ocenjevale kdo si zasluži in kdo ne :blink: :slap: in ponavadi nebi bil zmagovalec tisti ki je sedaj.

niki je bil konstanten celo sezono in je pač zbiral pike. če misliš da je lahko konstantno bit v vrhu se motiš. eni so hitri pa več v pesku kot na progi, eni so hitri pa uničijo motor ali gume, eni niso nič krivi pa jim ne zdrži tehnika,...... na koncu zmaga tisti, ki odpelje celo dirko in prvak je tisti, ki naredi največ dobrih rezultatov in zbere največ pik.

pa nehajte rossijevci jokat, saj vale vodi pa še ena dirka je kjer se bo odločilo.

če pa si že kdo "zasluži" bit prvak je to nakano, ki ima slabši motor pa konstantno dobro vozi in ima daleč največ smole letos ker skoraj ni dirke da bi odstopil po svoji krivdi ampak ga vedno nekdo katapultira (včasih tudi de puniet) ali pa pade pred njim.

pa mam občutek da nakano ne bo prvak :whistle:

Poglej moral bi si prebrati besedo ZASLUŽIL, za katero bi lahko postavilo sinonim PRIGARAL <_< . Mišljeno je bilo na tak način .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut na Kennyja pozablate...z privat motorjem konkurirat rosijom,eliasom,pedrosam,haydnom in ostalim :naughty: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eliasa so za Estoril nagradili še z enim letom.

...in prav je tako. :worship: :worship: :worship:

Gremo Rossi, še enkrat jih strossi! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej moral bi si prebrati besedo ZASLUŽIL, za katero bi lahko postavilo sinonim PRIGARAL <_< . Mišljeno je bilo na tak način .)

ja ja ja prigaral .)

OK še enkrat, rossi je po mojem mnenju najboljši voznik, verjetno vseh časov čeprav je težko primarjati motoGp zdaj in v časih agostinija. navijam za dobre dirke in dobre voznike in torej tudi za rossija, pa kennija pa eliasa pa praktično vse fante ki se trudijo nam nabijat adrenalin pre TV. fant je letos imel dosti težav in da se je tako pobral - vsaka mu čast in hvala, naredil je sezono zelo zanimivo

AMPAK moti me stokanje glede nikija - a njegove konstantno dobre vožnje so pa sreča in brezveze? je treba tipa pluvat samo zato ker je imel več točk kot rossi? na koncu odločajo točke in prvak bo tisti z več točkami pa pika. kdo bo bo pa odličila zadnja dirka in prav je tako.

over & out do nedelje in naj zmaga najboljši ali tisti z največ sreče oz. tisti z največ pikami na ciljni črti :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi imajo približno enake možnosti na začetku sezone. Sej motorji gredo vsi čez 300km/h. Sreča zapusti kdaj vsakega v sezoni. Napake na motorjih imajo vsi. itd itd.

Moje osebno mnenje je, da kot voznik Rossi nima konkurence. Fant se pelje na nož še malo bolj kot ostali. So pa tukaj druge stvari, ki sem jih prej omenil, da si ni zagotovil naslova že pred kakšno dirko prej. In v tem je čar dirkanja. Zamislite si, da je ostal pri Hondi in da je imel res vrhunski motor, bi bila sezona za nas gledalce nezanimiva. Rossi se bi peljal za sebe.....

Tako bo pa še zanimivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut na Kennyja pozablate...z privat motorjem konkurirat rosijom,eliasom,pedrosam,haydnom in ostalim :naughty: :OK:

Res je da ima privat motor, vendar z Hondinim agregatom in pa kar nekaj nasvetov hondinih

inžinirjev o šasiji motocikla, ampak vsen Kenny :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je da ima privat motor, vendar z Hondinim agregatom in pa kar nekaj nasvetov hondinih

inžinirjev o šasiji motocikla

Drugi del ne vem, če bo držal...

BAYLISS POTRJEN!!

Popravljeno . Popravil -Jani-
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi imajo približno enake možnosti na začetku sezone. Sej motorji gredo vsi čez 300km/h. Sreča zapusti kdaj vsakega v sezoni. Napake na motorjih imajo vsi. itd itd.

Moje osebno mnenje je, da kot voznik Rossi nima konkurence. Fant se pelje na nož še malo bolj kot ostali. So pa tukaj druge stvari, ki sem jih prej omenil, da si ni zagotovil naslova že pred kakšno dirko prej. In v tem je čar dirkanja. Zamislite si, da je ostal pri Hondi in da je imel res vrhunski motor, bi bila sezona za nas gledalce nezanimiva. Rossi se bi peljal za sebe.....

Tako bo pa še zanimivo...

Tako kot lansko sezono, s to razliko da je bil na Yamahi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da bi nekaj besed lahko namenili tudi kenny robertsu jr.,ki je v letošnji sezoni odličen!! :hmm: :hmm:

Zanimajo me vaša mnenja,in kaj si mislite o njem?? :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem lahko odpremo še temo, Mick Doohan, Alex Criville, Eddie Lawson, Wayne Rainey, Ron Haslam, Kevin Schwantz, Christian Sarron, Toni Mang, Wayne Gardner, Nicky Hayden,...........

in bi blo miljon tem, kjer bi lahk povedali svoja mnenja o dirkačih, ki so in so bili odlični. Pa bi blo zopet preveč tem. Za to je lahko primerna kar tema Motogp 2006. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem lahko odpremo še temo, Mick Doohan, Alex Criville, Eddie Lawson, Wayne Rainey, Ron Haslam, Kevin Schwantz, Christian Sarron, Toni Mang, Wayne Gardner, Nicky Hayden,...........

in bi blo miljon tem, kjer bi lahk povedali svoja mnenja o dirkačih, ki so in so bili odlični. Pa bi blo zopet preveč tem. Za to je lahko primerna kar tema Motogp 2006. :doze:

tko mimo grede a rosi jo ma lahko!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo :yes:

Torej, hočem reči, šasijo so že od nekdaj razvijali sami (že od časov Modenasa/Protona/KTM in sedaj RC211V); to je tudi nekako srčika te ekipe - prej bi lahko rekli, da so oni ponudili Hondi kakšen odgovor na to temo (preden, da je bila lani naveza uradno objavljena, so se pojavile informacije, da naj bi KR ponudil to svoje znanje v zameno za dobavo motorjev s strani Honde - takrat se je govorilo o sodelovanju na nivoju SBK-AMA = input s Kennyjeve strani)...

Ne rečem, da niso zaprosili/dobili kakšnih informacij s Hondine strani, ampak njihova šasija je bolj kot ne bistvo te ekipe, zelo cenjena tako z njihove strani, kot tudi s strani drugih; sicer pa - če bi Honda imela res tako velik input pri tej zadevi, bi šlo pač še za eno satelitsko Hondino ekipo, a ne? .)

In glede na (neobstoječo) prakso 'posojanja' svojih motorjev drugim ekipam cela situacija tudi ne bi bila logična...Kenny je za motorje vsekakor moral nekaj ponuditi :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem lahko odpremo še temo, Mick Doohan, Alex Criville, Eddie Lawson, Wayne Rainey, Ron Haslam, Kevin Schwantz, Christian Sarron, Toni Mang, Wayne Gardner, Nicky Hayden,...........

in bi blo miljon tem, kjer bi lahk povedali svoja mnenja o dirkačih, ki so in so bili odlični. Pa bi blo zopet preveč tem. Za to je lahko primerna kar tema Motogp 2006. :doze:

kaj si pa ti sploh nasikan? :angry2:

kenny je car svaka mu cast :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, torej bo pač mel vsak dirkač svojo temo. In kaj boste pisali v te teme?

poste like: tainta je car

potem pa 100 citatov s smajliji like :grim , :worship: , :yes: , ...

in še 200 citatov like podpis, word, ...

in ja, Kenny Roberts je car. V bistvu kr oba. Kapo dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem lahko odpremo še temo, Mick Doohan, Alex Criville, Eddie Lawson, Wayne Rainey, Ron Haslam, Kevin Schwantz, Christian Sarron, Toni Mang, Wayne Gardner, Nicky Hayden,...........

in bi blo miljon tem, kjer bi lahk povedali svoja mnenja o dirkačih, ki so in so bili odlični. Pa bi blo zopet preveč tem. Za to je lahko primerna kar tema Motogp 2006. :doze:

se popolnima strinjam.. glede takih stvari lohk debatiramo v Motogp 2006

ta tema je čist nepotrebna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, hočem reči, šasijo so že od nekdaj razvijali sami (že od časov Modenasa/Protona/KTM in sedaj RC211V); to je tudi nekako srčika te ekipe - prej bi lahko rekli, da so oni ponudili Hondi kakšen odgovor na to temo (preden, da je bila lani naveza uradno objavljena, so se pojavile informacije, da naj bi KR ponudil to svoje znanje v zameno za dobavo motorjev s strani Honde - takrat se je govorilo o sodelovanju na nivoju SBK-AMA = input s Kennyjeve strani)...

Ne rečem, da niso zaprosili/dobili kakšnih informacij s Hondine strani, ampak njihova šasija je bolj kot ne bistvo te ekipe, zelo cenjena tako z njihove strani, kot tudi s strani drugih; sicer pa - če bi Honda imela res tako velik input pri tej zadevi, bi šlo pač še za eno satelitsko Hondino ekipo, a ne? .)

In glede na (neobstoječo) prakso 'posojanja' svojih motorjev drugim ekipam cela situacija tudi ne bi bila logična...Kenny je za motorje vsekakor moral nekaj ponuditi :hmm:

Res je da so pri KR strokovnjaki za šasije, vendar tut Honda ni od učeraj. Verjetno veš da igra agregat

veliko vlogo v razvoju šasije in pa na dinamiko celega motorja. Honda uporablja ta agregat že od l 02',

se pravi da že kar nekaj časa dela na razvoju okvira in se jim že približno sanja kako in kaj. Konec kocev

4 leta prednosti v razvoju ni kar tako, zato mislim da zaradi istega razloga KR (zaenkrat)ne more punudit

nobenga pametnega nasveta, Honda pa lahko;

At China we sat down with Honda and got a few suggestions and, together with our own theories, we built the chassis we raced (on Sunday)."

"Certainly since China we got some advice from Honda. We added it to the bike and we have slowly been working on the set-up.

Včasih se mi zdi da je KR res satelitska ekipa ker jo Honda v uradnih poročilih dostkrat omenja

Ko so Hondinega inžinirja vprašal kaj si misli o posojanju motorjev, pravi da je fino ker imajo

še eno neodvisno testno ekipo pa še postran mal zaslužjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!