Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

se popolnima strinjam.. glede takih stvari lohk debatiramo v Motogp 2006

ta tema je čist nepotrebna..

Kar tako, malo za tiste, ki še ne vedo, da se hitrostni motociklizem ni začel z drsanjem s kolenom po asfaltu... Ampak;

Če mene vprašate, je Kenny jr. super dirkač! Kdor ne verjame, naj gre probat', kako je biti v ospredju! (Pa naj si bo v katerikoli dirki)!

Drugo: Kar se Kenny-ja, tastar'ga tiče;

A veš, da je bil tudi On svetovni prvak! In tudi On prav tisti, ki je začel drgniti s kolenom po asfaltu!!!

(Kljub temu, da je bil Giacomo Agostini 15 kratni svetovni prvak v kraljevskih klasah, tega ni počel)!!!

FiFty, to je bila revolucija v CHD!!! :worship: :worship: :worship:

Tako pač je in to se nisem izmislil jaz, ampak je pokazala CHD preteklost! :hmm: :yes:

FiFty, pa ne mi reči, da sem te nahrulil. Še zdaleč ne! Cenim tudi Tvoje mnenje! :worship: Samo obelodanil bi ti rad.

Pa še nekaj mislim;

Zakaj nebi imel tudi Kenny jr. svojo temo, če jo imajo tudi neki drugi. Odprl jo je pač njegov privržen'c!

Nič slabega ne vidim v njej. :grrr

Pozdrav!

Popravljeno . Popravil fičo
Objavljeno

kaj si pa ti sploh nasikan? :angry2:

kenny je car svaka mu cast :worship:

Kva pa je z tabo narobe?? Tut jure007 je v AA tolk dosegel da bi mu lahka svojo temo...tko da čist tih bot dokler mal ne odrasteš pa ne presedlaš z 50cc motorjev :angry:

Objavljeno

Res je da so pri KR strokovnjaki za šasije, vendar tut Honda ni od učeraj. Verjetno veš da igra agregat

veliko vlogo v razvoju šasije in pa na dinamiko celega motorja. Honda uporablja ta agregat že od l 02',

se pravi da že kar nekaj časa dela na razvoju okvira in se jim že približno sanja kako in kaj. Konec kocev

4 leta prednosti v razvoju ni kar tako, zato mislim da zaradi istega razloga KR (zaenkrat)ne more punudit

nobenga pametnega nasveta, Honda pa lahko;

At China we sat down with Honda and got a few suggestions and, together with our own theories, we built the chassis we raced (on Sunday)."

"Certainly since China we got some advice from Honda. We added it to the bike and we have slowly been working on the set-up.

Včasih se mi zdi da je KR res satelitska ekipa ker jo Honda v uradnih poročilih dostkrat omenja

Ko so Hondinega inžinirja vprašal kaj si misli o posojanju motorjev, pravi da je fino ker imajo

še eno neodvisno testno ekipo pa še postran mal zaslužjo

No sej, to mi je znano vse oz. se niti ne krega zelo s tem, kar sem zgoraj napisal...

Razen glede 'posojanja' motorjev mi je rahlo sumljivo, saj je bila Honda zmeraj pregovorno zelo skrivnostna in zadržana glede razkrivanja svoje tehnologije in njenih 'skrivnosti', zato so bili tudi vsi precej presenečeni, ko so javno razkazovali novi 800cc motor (v smislu, kaj je 'pod pokrovom').

In sicer - komu pa so še dali kdaj svoje motorje v posojo? :hmm:

In po drugi strani - kaj/kako naj bi s tem zaslužili/pridobili? Dobro ime?

Saj nimajo kaj od tega...motorje je pač seveda treba plačat, ampak od kod pa pride to financiranje (gledano z vidika KR Teama)?

Ne vidim nobenega večjega sponzorja na njihovem motorju...

Torej po tvoje - s čim potem ekipa kompenzira za dobavo motorjev?

Objavljeno

jure007 je dirkal v AA?

Drugače pa Kenny je car, ampak svojo temo pa res ne vem če rabi :) Če bi imel vsak dirkač svojo temo, bi bilo vse skupaj preveč raztreseno, tako pa se vse pomenimo v temi o moto GPju pa je :D

Objavljeno

Če mene vprašate, je Kenny jr. super dirkač! Kdor ne verjame, naj gre probat', kako je biti v ospredju! (Pa naj si bo v katerikoli dirki)!

Drugo: Kar se Kenny-ja, tastar'ga tiče;

A veš, da je bil tudi On svetovni prvak! In tudi On prav tisti, ki je začel drgniti s kolenom po asfaltu!!!

(Kljub temu, da je bil Giacomo Agostini 15 kratni svetovni prvak v kraljevskih klasah, tega ni počel)!!!

FiFty, to je bila revolucija v CHD!!! :worship: :worship: :worship:

Tako pač je in to se nisem izmislil jaz, ampak je pokazala CHD preteklost! :hmm: :yes:

FiFty, pa ne mi reči, da sem te nahrulil. Še zdaleč ne! Cenim tudi Tvoje mnenje! :worship: Samo obelodanil bi ti rad.

sj drgač je men tut on dobr dirkač, glede na to da je biu on predzadnji svetovni prvak.. in da je mogu zamenat tehniko vožnje itd..

sploh pa da se je takole vrnil ponovno na vrh in da je enakovreden rossiju, haydnu in vsem ostalim (morda celo boljši).. to je seveda vredno spoštovanja. :worship:

vendar pa sem biu le tega mnenja, da je odveč da se odpira novo temo. ampak glede na to da si njegov provrženec nimam nič proti. sam se bojim da bo kmalu zamrla tale tema, tut če pogledamo rossijevo temo, umes je bila nekaj let tišina v tisti temi :) nevem no, bomo vidl kako bo :)

P.S. kot kaže so nekaj spremenili ravno ko sem pisal tole..

Objavljeno (popravljeno)

No sej, to mi je znano vse oz. se niti ne krega zelo s tem, kar sem zgoraj napisal...

Razen glede 'posojanja' motorjev mi je rahlo sumljivo, saj je bila Honda zmeraj pregovorno zelo skrivnostna in zadržana glede razkrivanja svoje tehnologije in njenih 'skrivnosti', zato so bili tudi vsi precej presenečeni, ko so javno razkazovali novi 800cc motor (v smislu, kaj je 'pod pokrovom').

In sicer - komu pa so še dali kdaj svoje motorje v posojo? :hmm:

In po drugi strani - kaj/kako naj bi s tem zaslužili/pridobili? Dobro ime?

Saj nimajo kaj od tega...motorje je pač seveda treba plačat, ampak od kod pa pride to financiranje (gledano z vidika KR Teama)?

Ne vidim nobenega večjega sponzorja na njihovem motorju...

Torej po tvoje - s čim potem ekipa kompenzira za dobavo motorjev?

Ko sem prvič omenil da ja dala Honda Robertsu par nasvetov o okvirju si rekel da to ne drži, ker da so strokovnjaki za okvirje in da jim nimajo kaj svetovati.

Sedaj pa praviš da ti je to znano :hmm:

Več razlogov je zakaj je Honda rentala agregate Robertsu. Z Robertsom bo honda dobila zelo pomembne

podatke s testiranj in pa nove ideje in smernice razvoja, poleg tega je pa tu za Hondo še ena pomembna

zadeva; če bojo rezultati dobri gre del slave njim, če pa ne je pa problem v šasiji.

Roberts pravi da je možno da naj bi v prihodnosti začeli izdelovati serijske motorje z hondinimi agregati.

Potem pa je tu še AMA-SBK( kot si že sam omenil), možno je da bo Roberts tam prevzel vodenje ekipe,

ki jo sedaj vodi American Honda, za katero pa že sedaj izdeljujejo zadnjo nihajko.

Robertsovo podjetje je priznan izdelovalec Racing-parts-ov s čimer naj bi si služili kruh, verjetno ga

pa še od kod kaj kapne, nebi vedu.

Honda renta agregate tudi ekipi/podjetju Moriwaki

Popravljeno . Popravil P182
Objavljeno

Ko sem prvič omenil da ja dala Honda Robertsu par nasvetov o okvirju si rekel da to ne drži, ker da so strokovnjaki za okvirje in da jim nimajo kaj svetovati.

Sedaj pa praviš da ti je to znano :hmm:

Več razlogov je zakaj je Honda rentala agregate Robertsu. Z Robertsom bo honda dobila zelo pomembne

podatke s testiranj in pa nove ideje in smernice razvoja, poleg tega je pa tu za Hondo še ena pomembna

zadeva; če bojo rezultati dobri gre del slave njim, če pa ne je pa problem v šasiji.

Roberts pravi da je možno da naj bi v prihodnosti začeli izdelovati serijske motorje z hondinimi agregati.

Potem pa je tu še AMA-SBK( kot si že sam omenil), možno je da bo Roberts tam prevzel vodenje ekipe,

ki jo sedaj vodi American Honda, za katero pa že sedaj izdeljujejo zadnjo nihajko.

Robertsovo podjetje je priznan izdelovalec Racing-parts-ov s čimer naj bi si služili kruh, verjetno ga

pa še od kod kaj kapne, nebi vedu.

Honda renta agregate tudi ekipi/podjetju Moriwaki

Nisem se strinjal s tem, da naj bi Honda imela večji input, sem pa pričakoval, da boš privlekel na plano izjavo o sestanku po VN Kitajske :D , kar pa sem tudi 'orisal' v enemu izmed sledečih odgovorov...

Projekt 990cc RCV211 se z naslednjim vikendom končuje, tako da dodatni podatki s testiranj verjetno niso tako bistveni, je pa res, da bojo motorje dobavljali kot kaže tudi naslednje leto.

Za Moriwakija vem, samo ga ne smatram za resen samostojen projekt.

Objavljeno

Nisem se strinjal s tem, da naj bi Honda imela večji input, sem pa pričakoval, da boš privlekel na plano izjavo o sestanku po VN Kitajske :D , kar pa sem tudi 'orisal' v enemu izmed sledečih odgovorov...

Projekt 990cc RCV211 se z naslednjim vikendom končuje, tako da dodatni podatki s testiranj verjetno niso tako bistveni, je pa res, da bojo motorje dobavljali kot kaže tudi naslednje leto.

Za Moriwakija vem, samo ga ne smatram za resen samostojen projekt.

Kdo omenja večji Hondin input? Rekel sem da je dala Honda par nasvetov Robertsovim inžinirjem,

kar se mi nikakor ne zdi večji input.

Če se projekt 990 končuje, sedaj nima nobene veze. Naveza se je začela na začetku leta in verjamem,

da so dobili skozi leto dirk/testiranj veliko pomembnih podatkov, ki jim bodo obojestransko koristni tudi v prihodnje kljub novim pravilom.

Ali je Moriwaki resen projekt res nebi vedel, dejsto pa je da jim Honda renta agregate zaradi česar sem

ga sploh omenil, in mislim da ti nisi pravi naslov za ta odgovor (brez zamere).

Objavljeno

Kdo omenja večji Hondin input? Rekel sem da je dala Honda par nasvetov Robertsovim inžinirjem,

kar se mi nikakor ne zdi večji input.

Če se projekt 990 končuje, sedaj nima nobene veze. Naveza se je začela na začetku leta in verjamem,

da so dobili skozi leto dirk/testiranj veliko pomembnih podatkov, ki jim bodo obojestransko koristni tudi v prihodnje kljub novim pravilom.

Ali je Moriwaki resen projekt res nebi vedel, dejsto pa je da jim Honda renta agregate zaradi česar sem

ga sploh omenil, in mislim da ti nisi pravi naslov za ta odgovor (brez zamere).

Res je da ima privat motor, vendar z Hondinim agregatom in pa kar nekaj nasvetov hondinih

inžinirjev o šasiji motocikla

Tole sem (jaz) razumel kot nekaj več kot samo par nasvetov, ampak bolj kot resen input s strani Honde.

Glede 990cc projekta - potem bi bilo bolj logično, da bi se v smislu takšno sodelovanje zgodilo par let nazaj in bi od njega res lahko bile obojestranske koristi; močno pa dvomim, da je naveza pridobila kakšne pametne podatke iz tega za razvoj novega projekta, tudi motor ni samo zreducirana verzija 990cc, ampak gre za novo zasnovo; kar mi sicer pade tule na misel je, da Dorna ni dovolila še dodatnega povečanja Hond na štartu in so na ta način obšli sicer že zdavnaj zmanipulirano zmodificirano pravilo "en konstruktor-ena ekipa".

Glede Moriwakija hočem reči, da ni kredibilen kot samostojna konkurenčna znamka/ekipa v samem tekmovalnem smislu (cela sezona, MotoGP), niti nima takih teženj zaenkrat in bi se ga dalo prej tretirati kot eksperiment oz. testno platformo Honde...

V tem kontekstu govorim o 'pravih' navezah, kot je KR Team, ki jih v preteklosti ni bilo.

Objavljeno (popravljeno)

Tole sem (jaz) razumel kot nekaj več kot samo par nasvetov, ampak bolj kot resen input s strani Honde.

Glede 990cc projekta - potem bi bilo bolj logično, da bi se v smislu takšno sodelovanje zgodilo par let nazaj in bi od njega res lahko bile obojestranske koristi; močno pa dvomim, da je naveza pridobila kakšne pametne podatke iz tega za razvoj novega projekta, tudi motor ni samo zreducirana verzija 990cc, ampak gre za novo zasnovo; kar mi sicer pade tule na misel je, da Dorna ni dovolila še dodatnega povečanja Hond na štartu in so na ta način obšli sicer že zdavnaj zmanipulirano zmodificirano pravilo "en konstruktor-ena ekipa".

Glede Moriwakija hočem reči, da ni kredibilen kot samostojna konkurenčna znamka/ekipa v samem tekmovalnem smislu (cela sezona, MotoGP), niti nima takih teženj zaenkrat in bi se ga dalo prej tretirati kot eksperiment oz. testno platformo Honde...

V tem kontekstu govorim o 'pravih' navezah, kot je KR Team, ki jih v preteklosti ni bilo.

Očitno se nisva razumela .)

Drži da bi bilo bolj logično da bi se to zgodilo prej, vendar očitno ni bilo pogojev oz. volje.

Se ne strinjam da ni bilo nobenih podatkov in koristi iz naveze; Honda je dobila vpogled v Robertsovo ekipo,

njihovo tehnologijo, znanje in pa njihov način razmišljanja na področju izdelovanja okvirjev, kjer so

kot si že sam omennil ''majstri''. Pri Robertsu pa so dobili konkurenčne agregate in pa majhen pogled

v Hondino motorno tehnologijo. Na zečetku leta so pri Robertsu poslali 2 inžinirja v Hondino tovarno

na šolanje, kjer sta mogla sama sestavit cel agregat iz nič, dobila samo načrte.

Po drugi strani pa je sedaj ravno pravi čas za to navezo. Ker so začeli že leto prej pred spremembo

pravil so pri robertsu dobili mere novega agregata že sredi leta, tako da so že začeli z razvojem okvirja.

Ker pa bodo vsi začeli z ničle znajo na začetku presenetit s kakšno dobro rešitvijo.

Če se ne motim ima Moriwaki podoben status kot Ten Kate, in se mi zdi zelo kredibilna znamka/ekipa

Kaj se pa skriva za njihovimi nameni v Motogpju se mi pa res ne sanja

Popravljeno . Popravil P182
Objavljeno

Se ne strinjam da ni bilo nobenih podatkov in koristi iz naveze; Honda je dobila vpogled v Robertsovo ekipo,

njihovo tehnologijo, znanje in pa njihov način razmišljanja na področju izdelovanja okvirjev, kjer so

kot si že sam omennil ''majstri''. Pri Robertsu pa so dobili konkurenčne agregate in pa majhen pogled

v Hondino motorno tehnologijo. Na zečetku leta so pri Robertsu poslali 2 inžinirja v Hondino tovarno

na šolanje, kjer sta mogla sama sestavit cel agregat iz nič, dobila samo načrte.

Po drugi strani pa je sedaj ravno pravi čas za to navezo. Ker so začeli že leto prej pred spremembo

pravil so pri robertsu dobili mere novega agregata že sredi leta, tako da so že začeli z razvojem okvirja.

Ker pa bodo vsi začeli z ničle znajo na začetku presenetit s kakšno dobro rešitvijo.

Manjek koristi naveze sem mislil za razvoj zdajšnjega motorja, kar si omenil ti v enem prejšnjih postov.

Se pa strinjam, da je partnerstvo bilo nemara strateško pozicionirano okoli začetka novega projekta.

Objavljeno

dejta to diplomirat preko zs, al pa bolj na kratko napišta :))))

Objavljeno

@Gorgh, velja .)

čist na kratk, Barros is back

Objavljeno

ne pa sej temu se forum namenjen :OK: (velik sm se nauču.press ;) )

Objavljeno

ne pa sej temu se forum namenjen :OK: (velik sm se nauču.press ;) )

TUDI MENI PAŠE SAM VČASIH JE TO TKO NA DOLGO NAPISANO ČASA PA NI!!! :angry:

A pol pride Barros nazaj

Objavljeno

kje si dobu to slikco? :)

Objavljeno

COOOOLLLLLL :yea2: :yea2: :yea2:

Objavljeno

yea u nedelo bomo pšanca jedl :010

Objavljeno

V nedeljo bo Nakano naredil italijanski suši :ninja:

Objavljeno

P182 :OK:

Objavljeno

minimalne razlike pri vrhu :D

Objavljeno

danny must go second..nicky must go first :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!