Skoči na vsebino

MotoGP 2006


Špilferderber

Priporočene objave

Mah ne, na motosvetu so itak sam pozerji k se ne znajo pelat ;)

HAHHAHAAA.... vsaka čast! no tole je pa čista resnica.... :D

:lol: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže le še kawasaki verjame v Maxa

govora je o tem da kot kaže Max bo vozil za Kawasaki, vse še ni uradno potrjeno, a kot kaže takoj ko bo vse podpisano začnejo s testi v Sepangu. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Max je zelo izkušen in bo verjetno testni voznik pri Kawasakiju :kva2:

...ma če je že tak kriza, mu jst posodm moped, za teh par nedelj....trenira naj pa z kitajskim minimotom.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Max je zelo izku‰en in bo verjetno testni voznik pri Kawasakiju :kva2:

Kaj ti pomagajo vse izkusnje, ce jih ne znas prenesti tehnikom in inzenirjem v ekipi? To je dokazoval vsa leta pri Yamahi in Hondi. Vedno eno jambranje cez motorje in nihce na tem svetu ga ni razumel. Saj on bi, ampak ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti pomagajo vse izkusnje, ce jih ne znas prenesti tehnikom in inzenirjem v ekipi? To je dokazoval vsa leta pri Yamahi in Hondi. Vedno eno jambranje cez motorje in nihce na tem svetu ga ni razumel. Saj on bi, ampak ...

Ti dam prou ja, čeprou sm nekje v tihem še vedno navijač Maxa ampak mislm da res ne zna več povedat tehnikom kako in kaj, zato pa ne gre in ne gre. Sej dec je hiter sam velko vlogo igra tut sama nastavitev motorja res je. Sploh ko se gre za desetinke.

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biaggijev problem ni motor al pa nastavitve, problem je v njegovi glavi

Živčen je. Rossi ga preveč nervira!

Saj drugač' je v redu fant!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biaggi on a Kwaka?

November 28, 2005

As the rest of the MotoGP riders sweat it out in Sepang, Max Biaggi is in Italy trying to sort out a deal which will see him back on a bike in 2006. When Honda refused to have him back and Yamaha uninterested, Biaggi's options were narrowed. Rumour has it that Suzuki's golden boy John Hopkins operated his veto which leaves Kawasaki. Biaggi, for all his apparent 'foibles' still has a bundle of fag sponsorship in the shape of Camel cigs with him, so it's not like he's begging. "The situation is the same as it was yesterday, as it was two weeks ago," said Biaggi at an Italian bike show last week. Will we see a yellow Kawasaki in MotoGP next year? We hope so, MotoGP wouldn't be the same without Max complaining in between showing flashes of brilliance.

max na kawasakiju in to še rumenem :eek: :blink: :angry2: :slap: :SS

sorry samo mi je najbolj antipatičen GP voznik! Kwaki nikar!!!! :cry:

no baje naj bi bilo na salonu v bologni (8.-9.12.) že vse jasno :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Em... sej ne rečem, vsak navija za svojga enmu ta ni všeč enmu ta, ampak fantje bodmo objektivni, glede na rezultate, ki jih je Max dosegel, ga brez skrbi lahko uvrščamo med najboljše dirkače vseh časov. Redno se je uvrščal na koncu med prve 3 dirkače, 4x bil svetovni prvak, kar mnogim nikoli ne bo uspelo. Res pa je, da pa mu v zadnem času ne gre vse po načrtih. Konec koncev je Max tudi eden od najstarejših dirkačev v karavani.

Evo nekaj dejstev:

RACE CAREER

GP victories: 42 (13 x 500/MotoGP, 29 x 250)

First GP victory: South Africa, 1992 (250)

First GP: France, 1991 (250)

First pole: Europe, 1992 (250)

Pole positions: 56 (23 x 500/MotoGP, 43 x 250)

World Championships: 4 x 250 (1994, 1995, 1996, 1997)

2004: 3rd MotoGP World Championship (Camel Pramac Pons)

2003: 3rd MotoGP World Championship (Camel Pramac Pons)

2002: 2nd MotoGP World Championship (Marlboro Yamaha Team)

2001: 2nd 500 World Championship (Marlboro Yamaha Team)

2000: 3rd 500 World Championship (Marlboro Yamaha Team)

1999: 4th 500 World Championship (Marlboro Yamaha Team)

1998: 2nd 500 World Championship (Marlboro Team Kanemoto Honda)

1997: 250 World Champion (Marlboro Team Kanemoto Honda)

1996: 250 World Champion (Chesterfield Aprilia Team)

1995: 250 World Champion (Chesterfield Aprilia Team)

1994: 250 World Champion (Chesterfield Aprilia Team)

1993: 4th 250 World Championship (Honda)

1992: 5th 250 World Championship (Aprilia)

1991: 250 European Champion (Aprilia)

1990: 125 Italian Sport Production Champion (Aprilia)

1989: First race: Sport Production Italian Championship 125cc (Magione - Italy)

post-2044-1133721124_thumb.jpg

post-2044-1133721134_thumb.jpg

post-2044-1133721148_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj ne rečem da ni dober, samo karakterno mi ne "leži"! pač mi deluje kot kaki tipični italijanski arogantni šminker - bolj kot fuzbaler Interja zgleda kot dirkač :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa ne razumem čisto dobro, zakaj se ga pri Kawi in Suzi tako branijo, če pa ima za sabo konec koncev sponzorski denar, ki bi naj pokril celotne stroške sezone. Tako Kawa sploh pa Suzi nimata nobenih sponzorjev, vsi na splošno v GP-ju jamrajo, da sponzorjev ni (Movistar je odšel, Spyke ne plačuje več itd), da so stroški astronomski, tule se pa branijo denarja. :hmm: :cry: :?

Verjetno so res Maxova najboljša dirkaška leta že mimo, vendar je pa baje še vedno zelo dober razvojni voznik; glede na mesta na katere se uvrščajo suzukijevi in kawasakijevi vozniki in na njihove zaostanke na koncu dirke, pa mislim da tako Kawa kot Suzi najbolj potrebujeta ravno razvoj. :?

Razen če ni tudi tukaj politika močnejša od vseh ostalih stvari! :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa ne razumem čisto dobro, zakaj se ga pri Kawi in Suzi tako branijo, če pa ima za sabo konec koncev sponzorski denar, ki bi naj pokril celotne stroške sezone. Tako Kawa sploh pa Suzi nimata nobenih sponzorjev, vsi na splošno v GP-ju jamrajo, da sponzorjev ni (Movistar je odšel, Spyke ne plačuje več itd), da so stroški astronomski, tule se pa branijo denarja. :hmm: :cry: :?

Verjetno so res Maxova najboljša dirkaška leta že mimo, vendar je pa baje še vedno zelo dober razvojni voznik; glede na mesta na katere se uvrščajo suzukijevi in kawasakijevi vozniki in na njihove zaostanke na koncu dirke, pa mislim da tako Kawa kot Suzi najbolj potrebujeta ravno razvoj. :?

Razen če ni tudi tukaj politika močnejša od vseh ostalih stvari! :wacko:

zakaj se ga branjo? point dirkanja ni pokrivanje stroškov, ampak zmagovat in biti konkurenčen

kar se pa razvoja tiče, je bil letos vodilni mož pri HRC-ju pa ni blo nč iz tega, 4 leta razvoj Yamahe-nič!

politika pa je nažalost močnejša zato bo letos Biaggi vrjetn dubu sedež

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zarad mene tut če ne dobi sedeža, kalimero italjanski, nč ga nam pogrešou..................pa res je dirkač ajde o.k.,...... osebnost pa :BUA: ...........Sete mu je pa blizu......... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ok.Sam priznejte da GP nebi bil enak brez njega.Gledamo ga ze skor 15let.

Drugac pa ni tok slb on,men je uredu voznik,pa tut karakter nemors ocenjevt po tem kar vids po kamerah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se Zeltweg vrača?

Mineva leto dni odkar so avstrijski deželni uradniki sprejeli odlok o ustavitvi prenovitve znamenitega dirkališča Zeltweg, za katerega je bilo predvidenih kar 700 MIO EUR

Kot vse kaže, pa se tudi za Zeltweg začenjajo boljši časi, saj bo dirkališče oz. tisto kar je od njega ostalo znova prišlo v roke glavnemu sponzorju, to je glavni mobilni operater v Avstriji. Tako naj bi A1-Ring znova postal znameniti Österreichring.

Glavni investitorji so Red Bull, Volkswagen, KTM in Magna. Sam projekt in zasnova naj bi menda že prestal ekološki test sprejemljivosti, tako, da si lahko prve gradbene stroje na ozemlju nekdanjega dirkališča obetamo že leta 2007. Vsa investicija naj bi stala nekje okoli 150 MIO EUR, zraven pa naj bi primaknila svoj delež tudi deželna vlada na Štajerskem.

Upajmo le, da to niso prazne besede...

post-2044-1133891249_thumb.jpg

post-2044-1133891259_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zarad mene tut če ne dobi sedeža, kalimero italjanski, nč ga nam pogrešou..................pa res je dirkač ajde o.k.,...... osebnost pa :BUA: ...........Sete mu je pa blizu......... :BUA:

hahahahaa.....sam, morš priznat...Sete je še pa 100X večji Vosu... :D ....ker to pa je budala, pa tist njegov povožen žalostni obrazek :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahahahaa.....sam, morš priznat...Sete je še pa 100X večji Vosu... :D ....ker to pa je budala, pa tist njegov povožen žalostni obrazek :grim

Sam res ej.Skoda da tep nedajo sedeza,bi jim saj mau pokazu kako se to dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahahahaa.....sam, morš priznat...Sete je še pa 100X večji Vosu... :D ....ker to pa je budala, pa tist njegov povožen žalostni obrazek :grim

obadva sta tepca

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obadva sta tepca

Skupaj s tabo in še nekaterimi tukaj!

Pardon, ampak nisem se mogel zadržati, ker že en čas berem te butaste objave... :BUA:

Moderator, zbriši prosim tole.

Popravljeno . Popravil Gionni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biaggi je 8 let kazu kako se to dela..... bl slabo

P182 najbolj, da ga ti naučiš kako se res dela. Čeb vsa leta spremlu dirke pa tud Biaggija, bi lohk opazu, da ma, če izuzamemo Rossija, od vseh v motogp najbolj vrhunske uvrstitve v povprečju. In ko je bil res v formi, takoj, ko je prestopu v 500ccm je na svoji prvi dirki dosegel pole position ter zmago in to pred Mickom Doohanom.

Dosegel je 13 zmag, kdo razen Rossija, ki je klasa zase, od aktivnih jih ima še toliko?

Ti naštejem nekaj zmag v 500ccm/motogp še aktivnih dirkačev:

Rossi: 53

Biaggi: 13

Gibernau: 9

Roberts Jr. 8

Barros: 7

Capirossi: 5

Melandri: 2

Checa: 2

Še nekaj dejstev:

Uvrstitve med najboljše tri med še aktivnimi dirkači:

Rossi: 81

Biaggi: 58

Barros: 31

Gibernau: 30

Capirossi: 29

Checa 24

Pole positoions med aktivnimi:

Rossi: 30

Biaggi: 23

Gibernau: 12

Capirossi: 11

Barros: 5

Najhitrejši krogi med aktivnimi:

Rossi: 45

Biaggi 14

Barros: 14

Gibernau: 8

Capirossi: 5

Checa: 5

Evo, tle je nekaj dejtev s katerimi izpodbijam tvojo trditev, da Max v 8ih letih ni naredu veliko. Zdej pa podaj še ti nam argumente za katere misliš, da je v teh osmih letih Max pokazal bore malo.

Pa brez zamere :)

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja P182 bi teh 13zmag itak z salo podru,a ne P

Dejte kle mau napisat koga boste podpiral drug let,da mau statistike delamo :D

Jest bom Pedroso pa Melandrija,pa ce bo Ducati zmagu bo tut lepo

Vi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!