Skoči na vsebino

Omejeni motocikli


Aleksander

Priporočene objave

Spoštovani, zanima me kateri motocikli različnih proizvajalcev in zastopnikov v SLO bodo na voljo z omejitvijo moči v skladu z novim zakonom ZVCP?

Vozili bi jih rad (i) še naprej omejeni vozniki.

Hvala varno vožnjo in lep pozdrav

Aleksander

Aleksander

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V novem moto katalogu je omenjenih kar nekaj motorjev, še več kot sem mislil!

Glede tega kateri bodo na voljo v SLO pa nisem našel podatka!

Sam letos mislim da ni še za pričakovat tega!

Mogoče drugo leto!

Drgač pa ti svetujem da na internetu najdeš SLO prodajalce motorjev in jim enostavno pošlješ mejl da ti povedo stvar iz prve roke!

Srečno

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW f650 zihr....pol te pa 5.000SIT pride da das blokado ven :) Sicer pa ce kaj tezjega kupujes itak velja 0,16kw /kg teže kar pomeni da mas lahk kaksne tezje motorje z vec kilowati pa si tud legaln

Jest

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo,

no takole. Kar se tiče ponudbe motorjev z omejeno močjo, ki ustrezajo pogojem novega zakona:

Danes sem bil pri Habatu, TC motoshopu ter pri BMW.

Za nas omejene so stvari glede izbire motorjev omejene na nič ali še manj. Tisto iz novega SLO kataloga motorjev so zgolj nakladanja in pesek v oči.

(res pa še nisem bil pri uvozniku Aprilie!)

Svojo prakso do zaključka redakcije beri decemra 2003 bom nabiral na mojem dosedanjem ljubljenčku 50 ccm Rijeu Endurci, ki me je v dveh letih brez težav prepeljala že 8000 km daleč.

Če bom po preteku 2 let brez težav in ful izkušen z mopeda prešel na 1500 ccm kapo dol.

FAKTI BRUTI: Trgovci nimajo interesa naročati motorjev z omejeno močjo, ker ne vedo koliko omejencev je na sceni. OK

Habat pravi da bo omejen na voljo Yamaha 600 ccm naked 4 cilindraš ali pa njegov brat oklepnik, pri TC motoshopu ne ve do o takih motorjih nič, Honde omejenci po izjavah ki sem jih dobil ne zanimamo, BMW pa omeji - vgradi blokado v neomejen 650 ccm motor, izda homologacijo ali ne vem kaj ker moraš bojda nato s takim motorjem še v koper na homologacijo oz ne vem na kaj. Več bom izvedel jutri v petek. Stroški? Verjetno večji kot za ponovni vpis na tečaj CPP in praktično vožnjo po novem programu (ki ga še ni)

Torej je stanje za nas dandanes slabo.

Program za vožnjo med keglji bo napisan v kratkem, beri konec aprila ali nekoč v maju 2002, potem sledi prijava posameznika v avto šolo in še prijava na izpit.

Gospodje izpitniki so v naših krajih voljni opravljati izpite 2x tedensko a prijaviti se moraš dosti prej.

Sam imam tako službo, da ne vem za nekaj dni naprej kako bom prost in se mi rok za prijavo zavleče nekam v avgust ali konec sezone.

Pa bo šla pa pa.

V nemčiji je na voljo cela gora motorjev z omejeno močjo. tudi BMW R 850 R na primer. Berem kataloge in revije ter za to literaturo zapravim več kakor za osebno zaščito. Sem pač malo preveč mahnjen na motorje, hkrati pa tudi razočaran nad našo situacijo.

Čez dve leti bom na podlagi izkušenj 50 ccm dovolj zrel za vožnjo težkega motocikla, danes pa za BMW 650 GS še nisem.

IMA LI LOGIKE BOM PRAŠAL ŠE MUJOTA.

LP

In veselo vožnjo vsem skupaj

Aleksander

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar si napisu vse drzi, nasi uvozniki bi imeli lahko malo vec posluha za take predelave, ce se Nemci lahko ukvarjajo z KW naj se pa se nasi uvozniki, saj to ni nic posebnega. Stranke pa bodo morale po taki individualni predelavi se k Avto Plus-u na tp, odstele 15.000 sit za izjavo, in na obcino po novo prometno.

Ce pa si bo kdo potem odstranu blokado in se pri tem uuuu, je pa sam kriv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja v novem moto katalogu jih imaš kar neki. Spomnim se da bodo pri kawasaki-ju modeli GPZ,ER-5,KLE,EN500,pa baje tud VN 800, VN 1500.BMW F 650 ,pr yamahi vem da bo diverzn,in pa da bodo probal r6 tut spravt na 25kw sam za to se še dogovarjajo. Sicer si pa v moto katalogu bolj podrobno oglej. Odstranitve blokad pa pridejo kolkr jst vem od 10.000 do 30.000 sit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustreza Cagiva Canyon 500, verjetno še kaka endura, pa čoperji tud ziher.

Zdeli moč s težo, pa boš vidu!

Lepe pozdrave vam pošilja

TOMY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz uspel počekirat, je največja izbira 0,16kw/kg pri Suzukiju, le pri njih je nekaj naked bikeov, pri ostalih pa večinoma ustrezajo le čoperji (Honda, Kawasaki, Yamaha).

lp, john doe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

FAKTI BRUTI: Trgovci nimajo interesa naročati motorjev z omejeno močjo, ker ne vedo koliko omejencev je na sceni. OK

Habat pravi da bo omejen na voljo Yamaha 600 ccm naked 4 cilindraš ali pa njegov brat oklepnik, pri TC motoshopu ne ve do o takih motorjih nič, Honde omejenci po izjavah ki sem jih dobil ne zanimamo, BMW pa omeji - vgradi blokado v neomejen 650 ccm motor, izda homologacijo ali ne vem kaj ker moraš bojda nato s takim motorjem še v koper na homologacijo oz ne vem na kaj.

Se popolnoma strinjam s tabo. Trgovčkom se fučka za nas omejence, glavno, da molzejo velke dnarje za opremo (ki je zunaj itak full cenej).

Pa nič. Se bomo pač ob nakupu bajka obrnil direkt na uvoznika.

Delta Team in DKS (baje bodo ER-5, KLE in EN na voljo omejeni?)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo vam motorčkov katere lahko vozite z omejitvami:

do 25 kw ali o,16kw/kg

aprillia pegaso 650 z blokado

honda vt 600 C shadow

VT 750 DC black widow

VT 750 C2 shadov

bmw F 650

yamaha drag star 650

fazer 600

diversion 600

kawasaki gpz 500

kle 500 S

er 5

več o tem si preberite v moto katalogu na strani 10 in 11

dr.looney

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, spet jaz.

Moto katalog je teorija, štacune so pa praksa.

No nekaj iz kataloga tudi drži ni kaj.

Bil sem pri BMV in tam lahko kupim F 650 (ki ga najbrž tudi bom) a moram plačati za blokado motorja in homologacijo 25k SIT.

Ne vem pa koliko bo stroškov po preteku 2 let po odblokadi motorja in verjetno ponovni homologaciji.

Ne verjamem, da bo šlo brez tega zadnjega. Denar ne smrdi.

Komaj čakam, da izvem, kdaj bo spisan pravilnik o dodatnem izpitu (vožnja med keglji) , da bomo omejenci lahko pred iztekom 2 let postali neomejenci.

morda bo slednja varianta dala boljši dolgoročni rezultat.

Ne kupuje se mi motocikel samo za dve leti, ki jim nato sledi prodaja z izzzzzzgubo in nakup motorja po lastnih želji in okusu.

LP

Aleksander

Aleksander

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ne vem pa koliko bo stroškov po preteku 2 let po odblokadi motorja in verjetno ponovni homologaciji.

Ne verjamem, da bo šlo brez tega zadnjega. Denar ne smrdi.

Aleksander

Trenutno je važno, da ti v papirjih piše da ima motor 25kW oz manj kot 0,16kw/kg in ga kot takega registriraš. Kasneje (po dvweh letih ali pa takoj) pa pobereš blokade ven, podatki v prometni pa lahko ostanejo isti...na tehničnem pregledu ti ne bodo merili moči motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo,

se strinjam s to mislijo.

Ne vem pa, kako bi potekala razprava na sodišču v primeru nezgode v primeru nesoglasja med prometnim dovoljenjem in stanjem-močjo motorja.

Najbrž bi tožbo izgubil čeprav nebi bil povzročitelj nezgode.

Aleksander

Aleksander

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Ne vem pa, kako bi potekala razprava na sodišču v primeru nezgode v primeru nesoglasja med prometnim dovoljenjem in stanjem-močjo motorja.

Ne me strašit. Že nekaj časa se vozim z odprtim GS500E (v prometni ma vpisanih 20kW). A to ob morebitni nezgodi lahko predstavlja problem. Kdo pa to sploh preverja (sodišče, zavarovalnica, policija)

Če koga zanimajo stari zaprti modeli.

ODAR je, ko je blo to čist brez veze (mislim, da do l.2000), prodajal različne na 20kW zaprte SUZE (Bandit600, GS500E), zdaj, ko bi jih kdo rabu, pa jih verjetno ne... ODAR .

ne se hecat

Popravil/a - premza dne 15/04/2002 ob 09:06:20

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ne vem pa, kako bi potekala razprava na sodišču v primeru nezgode v primeru nesoglasja med prometnim dovoljenjem in stanjem-močjo motorja.

V večini primerov v primeru nezgode ne odredijo izrednega teh.pregleda vozil (razen v primeru smrtnih nezgod in/ali nejasnih okoliščin) pa še tedaj je poudarek na zavorah in krmilu. Sicer pa bi rad videl kako bodo izmerili moč razbitega motorja

Poleg tega pa so serijski motorji več ali manj omejeni in se z raznimi posegi(Dynojet) da iz njih iztisniti nekaj dodatnih konjev (ki niso vpisani v PD) pa se vsi vozijo brez skrbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!