Skoči na vsebino

Prve izkušnje z motorji


Vikking

Priporočene objave

Ne vem, če s 125-ko lahko greš na avtocesto. Po obvoznici pa te utegnejo malo nagnati.

125-ke dosegajo predpisane hitrosti (60 km/h :hmm: Ne vem točno...) in se lahko vozijo po avtocestah...

Tako je bilo vsaj meni rečeno... Čeprav Daelim v klanec z morja ni dosegal predpisanih hitrosti, oziroma jih je komaj :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preskok kot je iz mopeda na prestave na motor, ko te naučijo motor peljat v avto šoli boš doživel tudi, ko boš iz peljanja motorja prešel na vožnjo z motorjem. Takrat se začne neizmerna lepota tega. To se boš pa učil po avtošoli sam, velik ti bodo kolegi razložil, obzorja pa razširili v Maksijevi delavnici.

Tko da pogumno! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikar s strahom :grrr Sam sem se učil na fotrovem VN800 pri 12-tih leih. Motorja je bilo skupaj za 250kg, jaz pa sem jih takrat imel cca 70. Pred tem nisem imel nobenega frčomatika, zgolj ena kilav bicikel. Prvič sem se prevrgel na parkirišču pri 0.4 km/h. Zakaj? Ker sem pozabil menjavat in sem motor pustil v tretji prestavi. Ko sem spustil sklopko pa je ta začel cukat, jaz pa sem pozabil sklopko ponovno stisnit in sva se samo prevrnila na bok. Drugič me je zaneslo v ovinku, ko sem zapeljal na mokro listje. Bil sem mogoče kakšno leto starejši. Kasneje več nisem imel večjih težav. Vedno pa spoznavaš nove in poravljaš stare. Kakovost znanja je premosorazmerna s prevoženimi kilometri ali če imaš možnost kakšne šole varne vožnje, se odvečnim kilometrom izogneš. Zdaj, 10 let kasneje se še zmeraj učim na napakah. Vedno jih bom delal ali pa bom popravljal tiste, ki jih naredijo drugi. Šola varne vožnje ti samo pomaga, da si na njih pripravljen in se navadiš pričakovati situacije. Motorje, kakršne imajo avtošole so enostavni za upravljati, lahki in agilni (CB 500, ER 500 itd.) tako, da pomoje težav ne boš imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helov!

No zej mam jez nrjenih ze 5 ur na poligonu :OK: (tok ur je obvezno na poligonu narest baje :? ) Jutr pa grem koncno na cesto in bom vozila kr 3 ure :kva2: res me zanima kam vse bom jutr sla z yamahco dt k jo z veseljem vozim :yea1:

Mejte se :K

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja prva motoristična izkušnja z motorji, je bila "ŠRAUFANJE"! :(

*

Njega dni smo b'li vesel' že, če si bil lahko "NJEGOV" lastnik, pa tudi, če si od jutra do večera "šraufal"! :OK:

*

To so bili časi!!! Ne pa danes, ko je "z njimi" en sam dolgčas. To niso 'mben motorji, saj še rezervnih ključev ne premorejo! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je zdej Vikking? A si naredu izpit al kaj? Nč te ni več slišat.

heh glih kar uspešno narejen A neomejeno.

Ti matr me je masiru, začel ob 8:10 končal 9:15, ceu Celje gor pa dol pa še mal naokol, pa na konc še polkrožno obračanje na poligonu+speljevanje v klancu. Inštruktor se je sam čudu, ka hudiča me tak masira. Na začetku na poligonu je bil tud pikolovski.

No na koncu je našteu nekaj manjših napak, pa čestitu in to je to. Ah ja pa skos je deževalo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hey viking cestitke tudi z moje stvari :OK: Cimvec varno prevozenih kilometrov s tvojim motorjem ti zelim :yea2:

Aja pa se to v petk nism vozila mi je odpovedu instruktor vozno tko da sem dons mela 2 uri :slap: Blo je kr zanimiv k se vse hitrejs odvija kot pa na poligonu :lol: sicer mi je slo mal slabs ampak upam da se bo v četrtek ko mam spet dve uri to popravilo :whistle:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jez sem končno prišla voziti na cesto :OK: vendar pa seveda ne gre brez napak takih ali drugačnih zaradi katerih lahko izgubimo tudi življenje :eek: Dons se mi je naredl na cesti da sem se zašaltala in pozabila prestaviti v prvo :huh: in sem probala speljati seveda mi ni uspelo bila pa sem sredi ceste :cry: kar malo me je zagrabila panika ampak na sreco je zraven v avtomobilu bil instruktor in se tako postavil da sem hitro dala v prvo in speljala naprej :blush: Res sem jezna sama nase in se sprasujem zakaj sem bla tok neumna in pozabila dat v prvo :slap: Vendar pa se tudi to dogaja upam samo da nisem prva ki je imela tako situacijo :oops:

Lep pozdrav O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
heh glih kar uspešno narejen A neomejeno.

Ti matr me je masiru, začel ob 8:10 končal 9:15, ceu Celje gor pa dol pa še mal naokol, pa na konc še polkrožno obračanje na poligonu+speljevanje v klancu. Inštruktor se je sam čudu, ka hudiča me tak masira. Na začetku na poligonu je bil tud pikolovski.

No na koncu je našteu nekaj manjših napak, pa čestitu in to je to. Ah ja pa skos je deževalo.

LP

Zivjo!

Te lahko prašam pod kaj si loh mislim manjše napake (brez bočnega pogleda, zmigovc ali pa da se ne ustavis pred prehodom za pesce ko je pesec gor,..?)

Prosim te za cimbolj izcrpne odgovore da vem na kaj vse moram biti pozorna in da me slucajno kaj ne preseneti :huh:

Upam da mi bo uspelo opraviti izpit v tem cudnem vremenu ki nam ni ravno naklonjen :glare:

Lep pozdrav vsem motoristom :kva2: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo!

Te lahko prašam pod kaj si loh mislim manjše napake (brez bočnega pogleda, zmigovc ali pa da se ne ustavis pred prehodom za pesce ko je pesec gor,..?)

Prosim te za cimbolj izcrpne odgovore da vem na kaj vse moram biti pozorna in da me slucajno kaj ne preseneti :huh:

Upam da mi bo uspelo opraviti izpit v tem cudnem vremenu ki nam ni ravno naklonjen :glare:

Lep pozdrav vsem motoristom :kva2:  :yea1:

manjše napake, ki jih je naštel:

- pri zavijanju levo na prednostno cesto (zavijanje iz neprednostne na prednostno), kjer ni talnih oznak sem se postavu malo preveč levo.

- mučkanje na semaforju, pač ko je rumena je čas za speljevanje, jst sem še tačas čistu ogledala, ker so bla zarosena.

- nisem dal smerniku pri avtomobilih ki so bila delno parkirana na parkir placu in delno na cesti, čeprav inštruktor je reku da mi pri takih zadevah ni potrebno komplicirat.

- lahka bi malo več gledu v ogledala. Pač moreš ornk migat z glavo, da vidi da gledaš v ogledala in da spremljaš tudi promet za seboj.

Sam pa če pozabiš bočno gledat, pa smernik če pozabiš prižgat ali ugasnat si verjetno pečen. Da ne bi ustavla pešču nimaš skrbi, bolj te lahka zariba kolesar.

Če bo slabo vreme ne boš šla na avtocesto.

Pa fajn je da voziš še eno uro pred izpitom. Da povadiš poligon, in pa cesto. Pa napetosti se znebiš :OK:

Popravljeno . Popravil Vikking
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

manjše napake, ki jih je naštel:

- pri zavijanju levo na prednostno cesto (zavijanje iz neprednostne na prednostno), kjer ni talnih oznak sem se postavu malo preveč levo.

- mučkanje na semaforju, pač ko je rumena je čas za speljevanje, jst sem še tačas čistu ogledala, ker so bla zarosena.

- nisem dal smerniku pri avtomobilih ki so bila delno parkirana na parkir placu in delno na cesti, čeprav inštruktor je reku da mi pri takih zadevah ni potrebno komplicirat.

- lahka bi malo več gledu v ogledala. Pač moreš ornk migat z glavo, da vidi da gledaš v ogledala in da spremljaš tudi promet za seboj.

Sam pa če pozabiš bočno gledat, pa smernik če pozabiš prižgat ali ugasnat si verjetno pečen. Da ne bi ustavla pešču nimaš skrbi, bolj te lahka zariba kolesar.

Če bo slabo vreme ne boš šla na avtocesto.

Pa fajn je da voziš še eno uro pred izpitom. Da povadiš poligon, in pa cesto. Pa napetosti se znebiš  :OK:

Hvala za odgovore :OK:  Ce bom imela jutri voznjo se bom potrudila kar se da dobr vozt in upostevala vse to kar si nastel :whistle:  Se pravi da si ti sel tudi na avtocesto :lol1: in kaksen je tam obcutek :kva2:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prve izkušnje sem si nabiral na mopedu apn tomos. Bilo nekaj padcev, celo ena hujša prometna :(

Nato presedlal na yamaho fzr 600 R, priznam da takrat bil zelo previden pri nabiraju kilometrov oz. izkušenj. Vzrok: malo prisotni strah od prometne apn in izpit A kategorije do 125 cm in 11 Kw.

In zdaj že tretjo sezono Cbr-a. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtocesta ni nič posebnega, pač avto imam že kar nekaj let, piha pa k strela, tko da inštruktor te pazi po svojih zmožnostih, pogovori pri 130km/h po avtocesti niso več mogoči. Tko da ti samo pove kje bosta zavila dol z avtoceste, potem si pa sam svoj gospodar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No zej po tanovem sem se pa se jez pridruzila vsem motoristom in motoristkam.V četrtek sem naredila izpit v 2 ampak važno da imam sedaj potrdilo :OK: (po roza knjizico pa v ponedeljek) :kva2: Nevem zakaj so nekateri omenjali da so sli na avtocesto ker jaz nisem sla niti 1x. Mogoce zato ker ima ta tw-jka ki sem jo vozila (ni bila tdr-ka oz dtr-ka kot sem sprva mislila ):? slabe pospeske :doze:

Sedaj pa razmislam kaj si bom nabavila :whistle: Ima kdo kaksen predlog :P

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

začel z 12 leti na tomos avtomatiku (po ulici gor in dol, pa tut mal off road sprobat :slap: ). pri 14 letih naredil izpit za H kategorijo (še po starem, tko da sm moral opravit samovožnjo po poligonu), kupu avtomatika s papirji in se veselo furov :D enkrt sm padu, ker je en avto, ki je vozil z nasprotne smeri zapeljal na moj pas, pa sm na hitr zabremzu na spredno bremzo + mokra cesta, tko da sm padu in takrt sm si poškodoval koleno (en mesc sm levo nogo bolj šparov, ampak vse se je pozdravl)! pr 16 letih sm pa naredu izpit za A kategorijo (11kW), od sestre odkupil daelima in zdej se veselo furam naokol! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zej po tanovem sem se pa se jez pridruzila vsem motoristom in motoristkam.V četrtek sem naredila izpit v 2 ampak važno da imam sedaj potrdilo :OK: (po roza knjizico pa v ponedeljek) :kva2: Nevem zakaj so nekateri omenjali da so sli na avtocesto ker jaz nisem sla niti 1x. Mogoce zato ker ima ta tw-jka ki sem jo vozila (ni bila tdr-ka oz dtr-ka kot sem sprva mislila ):? slabe pospeske :doze:

Sedaj pa razmislam kaj si bom nabavila :whistle: Ima kdo kaksen predlog :P

Lp

CBR125

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je všeč oz. se dobro počutiš na motorju, da mal ležiš na rezervarju in hitrost, ter teranje v obrate si kupi kaj cestnega, tu imaš ogromno izbire ( rs 125, cbr 125, nsr, tdr 125, mito... ). Če ti je všeč pokončna drža in se bolje počutiš vzravnano ti predlagam kakšnega čoperja ( daelim npr. ), ali pa "funduro", recimo kakšno varadero 125;

vsekakor pa poskusi peljati različne motorje in videla boš kateri ti najbolj odgovarja. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš kej bolj uizi kupi kej 4taktnega-> Honda CBR125 je dokaj poceni, yama TW, kak čoperček... Poglej tudi Supermoto MZ 125SM, Honda YBR125

Če nočeš 4taktnega, če hočeš športno: NSR(najmanja kvarljiva, končna 160km/h); Cagiva Mito(gre ko strup-190km/h, sam žere in se bolj kvari); Aprilja RS(končna okol 170-180km/h, podobno kot mito)

Če se kej motm me popravte...

Lahko kaka DTjka (vpraš Yamahota, pravi da ima same dobre izkušnje)-tudi ne kvari se kej preveč...

Izbira je tvoja :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!