suzuki Objavljeno April 4, 2002 Opozori Objavljeno April 4, 2002 Hola! V prejsnjem Motorradu je bila objavljena novica, da se na vstop v MotoGP razred pripravljata tudi BMW in KTM. BMWjev vrstni trivaljnik, zelo podobnim Apriliinemu (pnevmatsko podprti ventili, teza manj kot 50 kg, ocitno kos njihovega F1 motorja) so zasnovali in bodo izdelovali v italijanski firmi Oral Enginnering, ki je sodelovala ze pri razvoju BMWjevega F1 motorja in MZjevega V-4. Tu bodo naredili tudi okvir motorja. Prvi testi naj bi bili ze prihodnji mesec, kot (samo testni?) voznik se omenja Luca Cadalora. KTM pa pripravlja stirivaljni V-motor, ki bo menda se najbolj podoben Suzukijevemu. Vec se ni znanega. Vse bolje in bolje - ce prav stejem, to pomeni ze deset tovarn v boju za naslov prvaka (Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Proton, MZ, Aprilia, Ducati, BMW in KTM). Ne samo, da bo to dobrodosla sprememba (zadnjih dobrih 20 let so bili vsi prvaki v kraljevem razredu na motorjih le treh tovarn!), po moje bo MEGA zanimivo za gledat!!! LP suzuki SharpNinja 1
cyc Objavljeno April 4, 2002 Opozori Objavljeno April 4, 2002 KTM? V MotoGP? Ne verjamem dokler ne vidim ... saj vendar niti enega cestnega motorja nimajo, ne mores menda kar pasti v nekaj popolnoma neznanega? Menda nacrtujejo en naked bike, ki bi/bo konkuriral po zasnovi monstru, ampak to vseeno ni to ... A je to dejstvo ali samo govorice? -- Andraz, cyc Popravil/a - cyc dne 04/04/2002 ob 16:39:10
Ice Objavljeno April 4, 2002 Opozori Objavljeno April 4, 2002 je mozno,cyc.....v reitwagen-u so ze "ujeli" V2-motor v stilu monster & co.....z LC8 masino.od te verzije do GP pa ne bi smel biti tak problem. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
cyc Objavljeno April 4, 2002 Opozori Objavljeno April 4, 2002 quote: je mozno,cyc.....v reitwagen-u so ze "ujeli" V2-motor v stilu monster & co.....z LC8 masino.od te verzije do GP pa ne bi smel biti tak problem. Ja Ice, saj o tem motorju govorim ... skok se mi zdi pa se vedno ogromen, V-4 pa, ki naj bi ga imel KTMov GP, je pa vseeno precej drugacen od LC8. -- Andraz, cyc
miki Objavljeno April 5, 2002 Opozori Objavljeno April 5, 2002 quote: quote: je mozno,cyc.....v reitwagen-u so ze "ujeli" V2-motor v stilu monster & co.....z LC8 masino.od te verzije do GP pa ne bi smel biti tak problem. Ja Ice, saj o tem motorju govorim ... skok se mi zdi pa se vedno ogromen, V-4 pa, ki naj bi ga imel KTMov GP, je pa vseeno precej drugacen od LC8. -- Andraz, cyc ...sicer pa o tem smo tlele ze debatirali, malo po arhivu poglej
vrho1679 Objavljeno April 5, 2002 Opozori Objavljeno April 5, 2002 Še V-3 TOMOSa rabimo not pa bo nadvse zanimivo. ... matr sem pameten ...
suzuki Objavljeno April 5, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 5, 2002 Hola! Pri KTMju tudi "uradno" priznavajo, da se ukvarjajo s svojim prvim cestakom, ki bo imel LC-8 masino. Plan: zid nekje letos jeseni, nakup mozen pomlad 2003. LP suzuki SharpNinja 1
Ghost_R1 Objavljeno April 5, 2002 Opozori Objavljeno April 5, 2002 No me prav zanima kaj bi lahko KTM v tej konkurenci naredil. Motor že samo ali bo konkurenčen je pa veliko vprašanje. Prav tako BMW po moje nima dobenih možnosti kar se motorjev tiče. Se morajo prvo naučit te cilindre skrit hihihihi. Go in peace!
suzuki Objavljeno April 5, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 5, 2002 quote: No me prav zanima kaj bi lahko KTM v tej konkurenci naredil. Motor že samo ali bo konkurenčen je pa veliko vprašanje. Prav tako BMW po moje nima dobenih možnosti kar se motorjev tiče. Se morajo prvo naučit te cilindre skrit hihihihi. Go in peace! Hja, mene tudi tole malce bega - tako dolgo so "packali" tole LC-8 masino, zdej bodo pa v par mesecih naredili se eno novo, ki bo kar za MotoGP dovolj dobra?!?!?! Hecno... BMW pa itak misli dirkati s kosom iz njihovega F1, drugega primernega "materiala" pac nimajo... Lp suzuki SharpNinja 1
Ice Objavljeno April 5, 2002 Opozori Objavljeno April 5, 2002 ma samo da bo pestro....ne pa dolgcajt kot F1! ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
IKE Objavljeno April 6, 2002 Opozori Objavljeno April 6, 2002 quote: Hja, mene tudi tole malce bega - tako dolgo so "packali" tole LC-8 masino, zdej bodo pa v par mesecih naredili se eno novo, ki bo kar za MotoGP dovolj dobra?!?!?! Hecno... Spackali so jo pa le in to dobro - mašino LC-8 oziroma V-2. Za namenček pa tudi V-4 ni daleč in kolker vem že dela in dveh V-2 tud niso vkup lepli. Pa ne okol govort !
Ghost_R1 Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 quote: [spackali so jo pa le in to dobro - mašino LC-8 oziroma V-2. Za namenček pa tudi V-4 ni daleč in kolker vem že dela in dveh V-2 tud niso vkup lepli. Pa ne okol govort ! No ja saj tebe pa razumem moraš po službeni dolžnosti hvalit. Go in peace!
Ales Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 Za leto 2004 sem slisal da bi se naj v MotoGP pojavil Drysedale V8. Ce jim bo uspelo al pa so samo neuresnicljivi nacrti bomo videli v daljni prihodnosti. Sauber-Petronas je tud nacrtoval da bi zaceli ze to sezono, so naredili kompleten dirkalnik, pa ni blo sponzorja oz. kupca. I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.
suzuki Objavljeno April 8, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2002 Hola! Ce se ne motim, so Pri Sauber Petronasu malce pomanjsali motor (na 900 ccm) in bo ekipa pod vodstvom Carla Fogartyja, stirikratnega svetovnega prvaka SBK, ki se je razsel z Ducatijem, enkrat sredi sezone zaceli nastopati na svetvnem prvenstvu SBK. LP suzuki SharpNinja 1
Ales Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 quote: Hola! Ce se ne motim, so Pri Sauber Petronasu malce pomanjsali motor (na 900 ccm) in bo ekipa pod vodstvom Carla Fogartyja, stirikratnega svetovnega prvaka SBK, ki se je razsel z Ducatijem, enkrat sredi sezone zaceli nastopati na svetvnem prvenstvu SBK. LP suzuki A pol bodo pa s enakim motorjem tekmovali v SBK??! SAmo kolikor jaz poznam pravila SBK, je tako da lahko tekmujejo z motorji, ki so jih homologizirali in proizvedli(prodali) najmanj 150 motorjev! Ali so spremenili pravila? I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.
suzuki Objavljeno April 8, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2002 Hja, ker jim zaradi financ ni uspelo priti na MotoGP, so se pac odlocili za SBK - ocitno bo/je Foggijevo ime privabilo dovolj sponzorjev. SBK je pac precej cenejsi (ker je osnova serijski motor) kot GP, ki je kot F1 pri avtih... V ekipi bosta dva dirkaca, Troy Corser (vcasih pri Apriliji) in James Haydon (vcasih pri Yamahi v BSBK). Ker predpisi niso nic spremenjeni, bodo seveda morali narediti tudi omejeno serijo (150) motorckov - prvi SBKji, narejeni v Maleziji... Sicer pa imas spodaj linke na clanke, pa si poglej podrobnosti. LP suzuki http://www.amasuperbike.com/011123a.htm http://www.amasuperbike.com/011209a.htm http://www.amasuperbike.com/011218a.htm SharpNinja 1
IKE Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 quote: No ja saj tebe pa razumem moraš po službeni dolžnosti hvalit. Brez nizkih udarcev prosim , eno je služba, tu je pa družba ! Pa ne okol govort !
miki Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 novicka iz MCN tudi Aprilia bo svojo dirkalno masino postavila na cesto za navadne smrtnike. Cena naj nebi presegla 23000 angleskih funtov, moc pa bodo zmanjsali iz 220 na 175 konjev, ker cestna verzija nebo imela pnevmatsko krmiljenih ventilov.
Ghost_R1 Objavljeno April 10, 2002 Opozori Objavljeno April 10, 2002 quote: Brez nizkih udarcev prosim , eno je služba, tu je pa družba Pa ne okol govort ! Ja Ike man kaj je zaj, se sramuješ službe, ali morda ... hahahahahahahahaha Go in peace!
vrho1679 Objavljeno April 10, 2002 Opozori Objavljeno April 10, 2002 Glede tistga GP BMW 3 cilindre. Me zanima če jih bodo dali vzdolžno (tradicija). Jaj kakšne bedarije že pišemo. ... matr sem pameten ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se