Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hola!

V prejsnjem Motorradu je bila objavljena novica, da se na vstop v MotoGP razred pripravljata tudi BMW in KTM.

BMWjev vrstni trivaljnik, zelo podobnim Apriliinemu (pnevmatsko podprti ventili, teza manj kot 50 kg, ocitno kos njihovega F1 motorja) so zasnovali in bodo izdelovali v italijanski firmi Oral Enginnering, ki je sodelovala ze pri razvoju BMWjevega F1 motorja in MZjevega V-4. Tu bodo naredili tudi okvir motorja. Prvi testi naj bi bili ze prihodnji mesec, kot (samo testni?) voznik se omenja Luca Cadalora.

KTM pa pripravlja stirivaljni V-motor, ki bo menda se najbolj podoben Suzukijevemu. Vec se ni znanega.

Vse bolje in bolje - ce prav stejem, to pomeni ze deset tovarn v boju za naslov prvaka (Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Proton, MZ, Aprilia, Ducati, BMW in KTM). Ne samo, da bo to dobrodosla sprememba (zadnjih dobrih 20 let so bili vsi prvaki v kraljevem razredu na motorjih le treh tovarn!), po moje bo MEGA zanimivo za gledat!!!

LP suzuki

Objavljeno

KTM? V MotoGP? Ne verjamem dokler ne vidim ... saj vendar niti enega cestnega motorja nimajo, ne mores menda kar pasti v nekaj popolnoma neznanega? Menda nacrtujejo en naked bike, ki bi/bo konkuriral po zasnovi monstru, ampak to vseeno ni to ...

A je to dejstvo ali samo govorice?

--

Andraz, cyc

Popravil/a - cyc dne 04/04/2002 ob 16:39:10

Objavljeno

je mozno,cyc.....v reitwagen-u so ze "ujeli" V2-motor v stilu monster & co.....z LC8 masino.od te verzije do GP pa ne bi smel biti tak problem.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:

je mozno,cyc.....v reitwagen-u so ze "ujeli" V2-motor v stilu monster & co.....z LC8 masino.od te verzije do GP pa ne bi smel biti tak problem.

Ja Ice, saj o tem motorju govorim ... skok se mi zdi pa se vedno ogromen, V-4 pa, ki naj bi ga imel KTMov GP, je pa vseeno precej drugacen od LC8.

--

Andraz, cyc

Objavljeno

quote:

quote:

je mozno,cyc.....v reitwagen-u so ze "ujeli" V2-motor v stilu monster & co.....z LC8 masino.od te verzije do GP pa ne bi smel biti tak problem.

Ja Ice, saj o tem motorju govorim ... skok se mi zdi pa se vedno ogromen, V-4 pa, ki naj bi ga imel KTMov GP, je pa vseeno precej drugacen od LC8.

--

Andraz, cyc

...sicer pa o tem smo tlele ze debatirali, malo po arhivu poglej

Objavljeno

Še V-3 TOMOSa rabimo not pa bo nadvse zanimivo.

... matr sem pameten ...

Objavljeno

Hola!

Pri KTMju tudi "uradno" priznavajo, da se ukvarjajo s svojim prvim cestakom, ki bo imel LC-8 masino. Plan: zid nekje letos jeseni, nakup mozen pomlad 2003.

LP suzuki

Objavljeno

No me prav zanima kaj bi lahko KTM v tej konkurenci naredil. Motor že samo ali bo konkurenčen je pa veliko vprašanje. Prav tako BMW po moje nima dobenih možnosti kar se motorjev tiče. Se morajo prvo naučit te cilindre skrit hihihihi.

Go in peace!

Objavljeno

quote:

No me prav zanima kaj bi lahko KTM v tej konkurenci naredil. Motor že samo ali bo konkurenčen je pa veliko vprašanje. Prav tako BMW po moje nima dobenih možnosti kar se motorjev tiče. Se morajo prvo naučit te cilindre skrit hihihihi.

Go in peace!

Hja, mene tudi tole malce bega - tako dolgo so "packali" tole LC-8 masino, zdej bodo pa v par mesecih naredili se eno novo, ki bo kar za MotoGP dovolj dobra?!?!?! Hecno...

BMW pa itak misli dirkati s kosom iz njihovega F1, drugega primernega "materiala" pac nimajo...

Lp suzuki

Objavljeno

ma samo da bo pestro....ne pa dolgcajt kot F1!

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:

Hja, mene tudi tole malce bega - tako dolgo so "packali" tole LC-8 masino, zdej bodo pa v par mesecih naredili se eno novo, ki bo kar za MotoGP dovolj dobra?!?!?! Hecno...

Spackali so jo pa le in to dobro - mašino LC-8 oziroma V-2.

Za namenček pa tudi V-4 ni daleč in kolker vem že dela in dveh V-2 tud niso vkup lepli.

Pa ne okol govort !

Objavljeno

quote:

[spackali so jo pa le in to dobro - mašino LC-8 oziroma V-2.

Za namenček pa tudi V-4 ni daleč in kolker vem že dela in dveh V-2 tud niso vkup lepli.

Pa ne okol govort !

No ja saj tebe pa razumem moraš po službeni dolžnosti hvalit.

Go in peace!

Objavljeno

Za leto 2004 sem slisal da bi se naj v MotoGP pojavil Drysedale V8.

Ce jim bo uspelo al pa so samo neuresnicljivi nacrti bomo videli v daljni prihodnosti.

Sauber-Petronas je tud nacrtoval da bi zaceli ze to sezono, so naredili kompleten dirkalnik, pa ni blo sponzorja oz. kupca.

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Objavljeno

Hola!

Ce se ne motim, so Pri Sauber Petronasu malce pomanjsali motor (na 900 ccm) in bo ekipa pod vodstvom Carla Fogartyja, stirikratnega svetovnega prvaka SBK, ki se je razsel z Ducatijem, enkrat sredi sezone zaceli nastopati na svetvnem prvenstvu SBK.

LP suzuki

Objavljeno

quote: Hola!

Ce se ne motim, so Pri Sauber Petronasu malce pomanjsali motor (na 900 ccm) in bo ekipa pod vodstvom Carla Fogartyja, stirikratnega svetovnega prvaka SBK, ki se je razsel z Ducatijem, enkrat sredi sezone zaceli nastopati na svetvnem prvenstvu SBK.

LP suzuki

A pol bodo pa s enakim motorjem tekmovali v SBK??!

SAmo kolikor jaz poznam pravila SBK, je tako da lahko tekmujejo z motorji, ki so jih homologizirali in proizvedli(prodali) najmanj 150 motorjev!

Ali so spremenili pravila?

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Objavljeno

Hja, ker jim zaradi financ ni uspelo priti na MotoGP, so se pac odlocili za SBK - ocitno bo/je Foggijevo ime privabilo dovolj sponzorjev. SBK je pac precej cenejsi (ker je osnova serijski motor) kot GP, ki je kot F1 pri avtih...

V ekipi bosta dva dirkaca, Troy Corser (vcasih pri Apriliji) in James Haydon (vcasih pri Yamahi v BSBK). Ker predpisi niso nic spremenjeni, bodo seveda morali narediti tudi omejeno serijo (150) motorckov - prvi SBKji, narejeni v Maleziji...

Sicer pa imas spodaj linke na clanke, pa si poglej podrobnosti.

LP suzuki

http://www.amasuperbike.com/011123a.htm

http://www.amasuperbike.com/011209a.htm

http://www.amasuperbike.com/011218a.htm

Objavljeno

quote:

No ja saj tebe pa razumem moraš po službeni dolžnosti hvalit.

Brez nizkih udarcev prosim , eno je služba, tu je pa družba !

Pa ne okol govort !

Objavljeno

novicka iz MCN

tudi Aprilia bo svojo dirkalno masino postavila na cesto za navadne smrtnike. Cena naj nebi presegla 23000 angleskih funtov, moc pa bodo zmanjsali iz 220 na 175 konjev, ker cestna verzija nebo imela pnevmatsko krmiljenih ventilov.

Objavljeno

quote:

Brez nizkih udarcev prosim , eno je služba, tu je pa družba

Pa ne okol govort !

Ja Ike man kaj je zaj, se sramuješ službe, ali morda ... hahahahahahahahaha

Go in peace!

Objavljeno

Glede tistga GP BMW 3 cilindre. Me zanima če jih bodo dali vzdolžno (tradicija).

Jaj kakšne bedarije že pišemo.

... matr sem pameten ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!