Noise Objavljeno Junij 10, 2001 Opozori Objavljeno Junij 10, 2001 Mimogrede, a ste videli kakšno cudo se prodaja v oglasih na motosvetu? BMW K1, hitrostna ladja... A kdo kej ve o tem motociklu? Izgleda kot kakšna stara križarka ... //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
Gregs Objavljeno Junij 10, 2001 Opozori Objavljeno Junij 10, 2001 U, madona, tole je pa res ena "space warrior" krizarka....
easyrider Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 Ko je prisla na trg, je bila huda stvar (pred ca 14 leti). Danes pa res deluje malo hecno, ce jo primerjas z novimi trendi. Ampak pelje pa se zmeraj. lp Easyrider
Ice Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 vsec bi mi se bila,samo prevec plastike.ce to sesujes.....AAAUUUU best Ice
easyrider Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 Imas prav, bi lahko kar bolelo (v denarnici). lp Easyrider
Pervy Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 dragi moji vi se kar smejte ampak ko je bil ta motor nov, je bil zakon. v ameriki so nekateri ponoreli za njim ampak je bil tako drag da so si ga redki lahko privoscili. sicer pa ce gledate kaki film iz tistega casa je velika verjetnost da bo kaki lepi in bogati zapeljivec vozil ta motor. no sicer pa je v ne-japonski ameriki bil tako eden od redkih sportnih motorjev s katerim te naduti harlyasi niso postrani gledali ker pac buell ni bil takrat ravno motor.
Ice Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 pervy,K1 je se zmeraj nekako legenda design-a.cene za rabljene s par 10tisoc km v D in AUT so take,da dobis tudi nov F650! go figure!? best Ice
Einherjar Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 Res je, stvar ni grda, celo dalec od tega... Se pa strinjam, da ne bi ravno rad padel z njim in ga dal popravljat... Einherjer ------------- Fighting For Odin And Glory!
FalcoR Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 Ta motor je last mojega kolega tako, da vam lahko povem nekaj stvari: 1.Ce padeš z njim ni noben problem - samo vzdigniti ti ga more eden pomagati in se že lahko odpelješ naprej. Vse kar je na njem je namrec kovinsko 0 plastike (Testirano že 3 krat) 2.Motor ima 50.000 km in deluje brez vseh problemov. 3.Vožnja in obnašanje motorja je zelo odvisna od primernih gum.Ko sem ga prvic vozil je imel gor ene mišelinke (nove) in si imel obcutek, da gre samo naravnost - upiral se je nagibanju v zavojih, zdej je dal gor nove dunlop gume in je cisto drug motor. 4.Zašcita pred vetrom in udobnost je zelo dobra. Dobro pa deluje tudi gretje ce se voziš po mrazu. LP, FalcoR
Pervy Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 za kolko pa ga tvoj kolega prodaja? kateri motor ma ta model? ce bi mel malo vec denarja bi si ga kar omislil!
FalcoR Objavljeno Junij 12, 2001 Opozori Objavljeno Junij 12, 2001 Pervy predlagam, da ga kar pokliceš na 041 649257 in ti bo vse povedal (Jože Soklic) LP, FlacoR
Pervy Objavljeno Junij 12, 2001 Opozori Objavljeno Junij 12, 2001 poklical in mi je vse pojasnil: motor je iz K serije in ma 100 KM na zadnjem kolesu (okoli 15 Km vec kot normalni). teza 280 kg, izdelano malo primerkov, cena v nemciji okoli 18.000 dem, ta primerek baje okoli 16.000 dem (ne me drzat za besedo). baje je v ful dobrem stanju in ma koncno hitrost po stevcu okoli 280 km/h ce bi mel viska kaj dnarja bi si ga takoj kupil, je pac eden od tistih motorjev ki so tako grdi da so ze lepi.
andrej Objavljeno Junij 12, 2001 Opozori Objavljeno Junij 12, 2001 K1 je še legenda, ko pa je prišel ven je bil višek sodobne tehnologije: paralever vzmetenje zadaj, izvrsten kolicnih zracnega upora, abs, štiriventilska tehnika, einspritzer. Proizvajali so ga od 1988-93, po mojih podatkih (Jan Leek: Typenkompas) pa jih je bilo proizvedenih okoli 7000. Hitrost naj bi bila 240. V BMW muzeju zaseda kar nekakšno "castno mesto" -- nanj so zelo ponosni. Andrej
Pervy Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 sej pravim ce bi mel viska kaj denarja bi si ga takoj omislil ze zaradi nalozbe, oziroma tak za hobby kot maje eni oldtimerje.
Guest Brumer Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Preberite malo,kako ste včasih lepo pisali o K-ajih danes pa :devil: samo grajate!!!!!!
Gallus Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 ... časi se spreminjajo ... in z njimi ljudje in njihova znanje ..
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 ... časi se spreminjajo ... in z njimi ljudje in njihova znanje .. Pozabil si napisat še kultura in navade! :OK:
MarduK Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Pol obiskovalcev tukaj sploh nima blage veze kaj K1 je in kaj je bil... Pred leti sem ga videl pri kolegu na BMW servisu, ta prava vesoljska zverina, z vesoljsko pozicijo fahrerja...v glavnem strup B)
hilton Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 no brez skrbi vemo nekateri. da se je začela zgodovina K1 pisati tam nekje leta 1983. hoteli so narediti motor ki bi bil uporaben za vsakodnevno uporabo. Top udobje,varnost zaščita pred vremenskimi vplivi in minimalen vetrni upor. S tem povezana minimalna poraba in velika končna hitrost. No prve skice so nastale jeseni leta 83. No cilj je bil futurističen sporten motocikel. Veliko so razvijali v vetrovniku cw je bil tam nekje 0.40. Pač hoteli so izddelati eksluzivo. Z vrhunskimi komponentami kot so Brembo zavore itn...... No idelali so pa le 6921 motorjev. Od leta 1989 pa do 1993..... no več če koga zanima http://www.bmw-k1.de/ Gabel
ciciban Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Nazadnje sem ga videl v živo 3 leta nazaj nekje pri Bledu. Bil je zelo dobro predelan v prikoličarja. V eni stari reviji Sam je bil en dober članek o tem motorju...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se