Skoči na vsebino

BMW K1


Priporočene objave

Objavljeno

Mimogrede, a ste videli kakšno cudo se prodaja v oglasih na motosvetu?

BMW K1, hitrostna ladja... A kdo kej ve o tem motociklu? Izgleda kot kakšna stara križarka ...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Objavljeno

U, madona, tole je pa res ena "space warrior" krizarka....

Objavljeno

Ko je prisla na trg, je bila huda stvar (pred ca 14 leti). Danes pa res deluje malo hecno, ce jo primerjas z novimi trendi. Ampak pelje pa se zmeraj.

lp Easyrider

Objavljeno

vsec bi mi se bila,samo prevec plastike.ce to sesujes.....AAAUUUU

best

Ice

Objavljeno

Imas prav, bi lahko kar bolelo (v denarnici).

lp Easyrider

Objavljeno

dragi moji vi se kar smejte ampak ko je bil ta motor nov, je bil zakon. v ameriki so nekateri ponoreli za njim ampak je bil tako drag da so si ga redki lahko privoscili. sicer pa ce gledate kaki film iz tistega casa je velika verjetnost da bo kaki lepi in bogati zapeljivec vozil ta motor. no sicer pa je v ne-japonski ameriki bil tako eden od redkih sportnih motorjev s katerim te naduti harlyasi niso postrani gledali ker pac buell ni bil takrat ravno motor.

Objavljeno

pervy,K1 je se zmeraj nekako legenda design-a.cene za rabljene s par 10tisoc km v D in AUT so take,da dobis tudi nov F650! go figure!?

best

Ice

Objavljeno

Res je, stvar ni grda, celo dalec od tega... Se pa strinjam, da ne bi ravno rad padel z njim in ga dal popravljat...

Einherjer

-------------

Fighting For Odin And Glory!

Objavljeno

Ta motor je last mojega kolega tako, da vam lahko povem nekaj stvari:

1.Ce padeš z njim ni noben problem - samo vzdigniti ti ga more eden pomagati in se že lahko odpelješ naprej. Vse kar je na njem je namrec kovinsko 0 plastike (Testirano že 3 krat)

2.Motor ima 50.000 km in deluje brez vseh problemov.

3.Vožnja in obnašanje motorja je zelo odvisna od primernih gum.Ko sem ga prvic vozil je imel gor ene mišelinke (nove) in si imel obcutek, da gre samo naravnost - upiral se je nagibanju v zavojih, zdej je dal gor nove dunlop gume in je cisto drug motor.

4.Zašcita pred vetrom in udobnost je zelo dobra. Dobro pa deluje tudi gretje ce se voziš po mrazu.

LP, FalcoR

Objavljeno

za kolko pa ga tvoj kolega prodaja? kateri motor ma ta model?

ce bi mel malo vec denarja bi si ga kar omislil!

Objavljeno

Pervy predlagam, da ga kar pokliceš na 041 649257 in ti bo vse povedal (Jože Soklic)

LP, FlacoR

Objavljeno

poklical in mi je vse pojasnil: motor je iz K serije in ma 100 KM na zadnjem kolesu (okoli 15 Km vec kot normalni). teza 280 kg, izdelano malo primerkov, cena v nemciji okoli 18.000 dem, ta primerek baje okoli 16.000 dem (ne me drzat za besedo).

baje je v ful dobrem stanju in ma koncno hitrost po stevcu okoli 280 km/h

ce bi mel viska kaj dnarja bi si ga takoj kupil, je pac eden od tistih motorjev ki so tako grdi da so ze lepi.

Objavljeno

K1 je še legenda, ko pa je prišel ven je bil višek sodobne tehnologije: paralever vzmetenje zadaj, izvrsten kolicnih zracnega upora, abs, štiriventilska tehnika, einspritzer. Proizvajali so ga od 1988-93, po mojih podatkih (Jan Leek: Typenkompas) pa jih je bilo proizvedenih okoli 7000. Hitrost naj bi bila 240.

V BMW muzeju zaseda kar nekakšno "castno mesto" -- nanj so zelo ponosni.

Andrej

Objavljeno

sej pravim ce bi mel viska kaj denarja bi si ga takoj omislil ze zaradi nalozbe, oziroma tak za hobby kot maje eni oldtimerje.

  • 6 let pozneje...
Objavljeno

Preberite malo,kako ste včasih lepo pisali o K-ajih danes pa :devil: samo grajate!!!!!!

Objavljeno

... časi se spreminjajo ... in z njimi ljudje in njihova znanje ..

Objavljeno
... časi se spreminjajo ... in z njimi ljudje in njihova znanje ..

Pozabil si napisat še kultura in navade! :OK:

Objavljeno

Pol obiskovalcev tukaj sploh nima blage veze kaj K1 je in kaj je bil...

Pred leti sem ga videl pri kolegu na BMW servisu, ta prava vesoljska zverina, z vesoljsko pozicijo fahrerja...v glavnem strup B)

Objavljeno

no brez skrbi vemo nekateri. da se je začela zgodovina K1 pisati tam nekje leta 1983. hoteli so narediti motor ki bi bil uporaben za vsakodnevno uporabo. Top udobje,varnost zaščita pred vremenskimi vplivi in minimalen vetrni upor. S tem povezana minimalna poraba in velika končna hitrost. No prve skice so nastale jeseni leta 83. No cilj je bil futurističen sporten motocikel. Veliko so razvijali v vetrovniku cw je bil tam nekje 0.40. Pač hoteli so izddelati eksluzivo. Z vrhunskimi komponentami kot so Brembo zavore itn......

No idelali so pa le 6921 motorjev. Od leta 1989 pa do 1993.....

no več če koga zanima

http://www.bmw-k1.de/

Gabel

Objavljeno

Nazadnje sem ga videl v živo 3 leta nazaj nekje pri Bledu. Bil je zelo dobro predelan v prikoličarja. V eni stari reviji Sam je bil en dober članek o tem motorju...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!