dore Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 Nedavno nazaj sem kupil suzuki rf 600 r.Rad bi izvedel kaj več o tem motorju.Če ima kdo kakršnekoli izkušnje o tem modelu naj prosim pove. Dare Dare
YZFgeorge Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 Nočem ti kvariti veselja, ampak ti motorji niso najbolj vzdržljivi. Takrat, ko so jih še po nemških revijah vlačili, so večkrat omenjali, da se kaj radi kvarijo. Accelerate 'till you see God ....then brake.
vrho1679 Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 Tudi jaz sem slišal/prebral nekaj v tej smeri. No Ice ti zagovarjaš Suzuki. Praviš da se ne kvarijo, kaj pa tale in RF900r ? Tudi mene je zanimal ta moped zaradi cenovne ugodnosti, je pa preveč plastičen, motor ni ravno briljanten, pa še nekaj se je govorilo o okvarah. Dore pa vseeno veliko lepih prevoženih km ti želim (mogoče so bili le določeni z napakami). ... matr sem pameten ...
Ice Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 RF 900 R kolikor vem je imel neke napake,samo potem zadnji dve leti proizvodnje ni bilo problemov.tukaj je kar iskan motor,saj je relativno poceni in veliko zdrzi.ni pa to nek sportnik. o RF 600 R ne vem veliko. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
YZFgeorge Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 quote:o RF 600 R ne vem veliko. Ravno o 600-taku je bilo govora kot o problematičnem otroku. 900-tka ni imela tolikšnih težav. Accelerate 'till you see God ....then brake.
Gianni Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 Puzdraulen ! Hm..no ta motor Suzuki RF 600, sm jst mel namen kupit in sm šou enga celo gledat(kr nekaj let nazaj), to je bil metalik rdeč sport tourer-morm rečt da zgleda kr dobr, še posebej stranske "škrge", motila pa me je oblika prednje strehce. No tip je hotu takrat mislem da okol 800.000 SIT-bil je letnik 95. Bilo je krepko čez moje takratne finančne zmožnosti. No za probno vožnjo je hotu met kavcijo..(500dem)tko da sranje, sam nism nč pelu, me je pa na zadnjem zicu odpelu en krog...cca 80 konjev, za sport tourerja 600, morm rečt malce malo, glede na to da je dokaj težek + voznik in sopotnik, zadnji sedež..stopalke zelo visoko,....odloču sm se kasneje za ZZR. Jst sm pa slišu. da so se RF 900..totke nekaj kvarile..khmm, no želim ti, da je motorček v redu in da ti bo dolgo služil. To je moja zgodba o suzuki RF 600. "No revenge means no satisfaction"
YZFgeorge Objavljeno April 7, 2002 Opozori Objavljeno April 7, 2002 quote:Nedavno nazaj sem kupil......Rad bi izvedel kaj več...... Če ima kdo kakršnekoli izkušnje o tem modelu naj prosim poveSlab vrsni red. Drugic raje: Ima kdo kakšne izkušnje.....rad bi izvedel čim več.....kajti zanimam se za nakup...... Accelerate 'till you see God ....then brake.
suzuki Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 Hola! Vse o tem motorcku lahko izves v Arhivu na www.motorradonline.de - imas solo in primerjalne teste, pa na kaj je treba paziti pri nakupu rabljenega, meritve... Vse. LP suzuki
dore Objavljeno April 8, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2002 Gianni! Hvala za pojasnila.Vem,da so na različnih trgih imeli različno moč. Naprimer za švicarski trg ima manjši vplinjač.Tisti,ki so bili kupljeni pri nas imajo v papirjih 68 kw.Ko pa je "odprt",ima pa 74 kw ali 101 km. Zanima me pa predvsem,kaj se kvari . Dare Dare
YZFgeorge Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 Sem šel iskat stare revije, pa zgleda nimam več. Ni ti treba skrbeti, da bi ti kaj "kapitalnega" crknilo. Ce se prav spomnim so kritike letele predvsem na več manjših popravil, ki so bila vsake toliko casa potrebna (semiringi, uplinjači, razni ležaji....). Če kdo ima (Ice?), v enem od starih Motorradov je bil test in tudi izkušnje voznikov z tem motorjem (Leser Ehrfahrungen). Accelerate 'till you see God ....then brake.
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 TSTRAHAN Imam SUZUKIJA RF600R vendar je tako tih da ga sploh ne slišim,da bi zamenjal auspuh trenutno ni dnarja, prašal pa bi če je kakšna možnost da se ga odpre aj pa kej takega če se ga neda ga bom kr udrezal :))) A ma kdo kakšno idejo? Aj pa če ima kdo kej rablenga za prodat,tud bi blo fino :))
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 HOTSCHKO polmetrski 20mm sveder pa vrtat dokler ne bo lonc prazen ... hotschko {Born To Lose Live To Win}
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 TSTRAHAN quote: molo pršparej pa enga rablenga kupi, ker po moje uničit originalnega ni dobro (tehnični pregled...) ali pa probi tole: razdri ga, razneti razšraufi, poglej v drobovje in pridi do zaključka, brez da bi kaj rezal, A JE TO... -ex suz. present yam.- Jest bi raznetu ali razšraufof sam negre je tko zašfasan da še zraven ne pridem :))
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 DAN V topicu Akrapovič,Wings si preberi test izpuhov,tam je opisano,kako narediti modifikacijo na izpuhu,sicer na xjr,ampak princip je isti. LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 THUNDERCAT Z vrtanjem in rezanjem določenih delov ne boš dosegel nč, ker nikoli ne veš kakšen bo zvok po tem opravilu!Najbolje je da zadevo pošlihtaš kot se spodobi! Sicer imam tud jst težave z zvokom, podobno kot ti ma bom potrpu... Thundercat
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 STROM quote: quote: Jaz imam enak motor in navrtan izpuh,tako da je kar glasen. Meni to ne paše najbolj,vendar ne morem kaj,ker ga je navrtal že prejšnji lastnik.Lahko pa ga menjava,če hočeš. Pozdrav Dare Dej mi sam povej kolk so to velke lukne in kje je to navrtan,a pa se na moči motorja to kej pozna? Da nebi v pisker vrtu... porineš zadevo zadi v auspuh, pa ko ne gre več not, vrtaš. Raje kupi drug lonec oz. počakaj da bo kej ča$a. Raje menjaj, če maš možnost. Ko bo pa tehnični, pa za tisti dan zamenjejta nazaj. LP
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 TSTRAHAN A poj se pravi če bi hotu imet original auspuh gor in glasnejši bi mogu dobit en dolg sveder in vrtat zadaj v auspuh,upam da sem pravlno zastopu
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 yep ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 STROM quote: A mi lahko nekdo pove kakšen sveder morm kupit in kolk dolg da prevrtam auspuh, in če ima kdo kakšno idejo kaj morm nardit,da nebom fakando naredu LP Če si iz LJ lahko prletiš enkrat konec tedna oz. drug teden do mene pa bomo videli kaj se bo našlo/dalo narest. Pošlji mail da se zmeniva. Brezveze kupovat sveder če ga ima kdo za posodit... sicer se pa na navadnega navari štangco pa povrta... LP
Ice Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 DORE Kaj pa menjava? Izpuh na mojem Suzukiju je drugače zelo lepo ohranjen. Samo malo bolj je glasen.Še vedno sem pripravljen zamenjati,če hočeš. Dare
johan Objavljeno Junij 9, 2002 Opozori Objavljeno Junij 9, 2002 Ta motor gre ko šus.Imel sem rf 600 ter rf 900.Z nobenim težav.Z motorjem boš zadovoljn.Kolk ma prevoženih. suzuki
johan Objavljeno Junij 9, 2002 Opozori Objavljeno Junij 9, 2002 Če so tapravi ni panike.Prijatl ,ki tudi vozi rf 600 je moral pri približno teh kilometrih nastavit frgazerje.To je bilo tudi vse do zdaj. suzuki
dore Objavljeno Junij 10, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 10, 2002 Hvala za pojasnila. pozdrav Dare
TOMAŽ Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Letos poleti sem kupil rabljen RF 900r (l.96, 26kkm). Motor je lepo ohranjen in v glavnem OK, opažam le dvoje (in prosim za mnenje): - pri zaviranju z določeno močjo trese prednje kolo. če zaviram z manjšo ali večjo silo, je motor miren, prav tako je miren, če med vožnjo naravnost spustim krmilo. Spredaj je montirana nova guma, sumim zavorne ploščice, ki so bolj na koncu ter verjetno že precej stare (malo prevoženih km v zadnejm času). - stoječ na mestu s prižganim motorjem težko ujamem prosti tek (iz druge skoči v prvo, v prvi ostane blokiran ali gre v drugo). Če se vsaj počasi premikam, te težave ni. Menjalnik je precej glasen tudi pri prestavljanju: če gib ni dovolj odločen (predvsem pri spodnjih prestavah), rad škrtne, tudi sicer pogosto poči (bolj kot glasen skok zobnika v prestavo). Je to za ta model motorja normalno, je potrebna kakšna nastavitev ali bi lahko bilo kaj obrabljeno? Pa še to: motor je blokiran na 74 KW, kakšen je postopek deblokiranja? hvala in lep pozdrav. Tomaž
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se