strom Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Letos poleti sem kupil rabljen RF 900r (l.96, 26kkm). Motor je lepo ohranjen in v glavnem OK, opažam le dvoje (in prosim za mnenje): - pri zaviranju z določeno močjo trese prednje kolo. če zaviram z manjšo ali večjo silo, je motor miren, prav tako je miren, če med vožnjo naravnost spustim krmilo. Spredaj je montirana nova guma, sumim zavorne ploščice, ki so bolj na koncu ter verjetno že precej stare (malo prevoženih km v zadnejm času). - stoječ na mestu s prižganim motorjem težko ujamem prosti tek (iz druge skoči v prvo, v prvi ostane blokiran ali gre v drugo). Če se vsaj počasi premikam, te težave ni. Menjalnik je precej glasen tudi pri prestavljanju: če gib ni dovolj odločen (predvsem pri spodnjih prestavah), rad škrtne, tudi sicer pogosto poči (bolj kot glasen skok zobnika v prestavo). Je to za ta model motorja normalno, je potrebna kakšna nastavitev ali bi lahko bilo kaj obrabljeno? Pa še to: motor je blokiran na 74 KW, kakšen je postopek deblokiranja? hvala in lep pozdrav. Tomaž Glede tresenja... lahko da je zaradi gume (če ne mara lih tega tipa - modela), sicer pa dvomim, da so ploščice krive za to. Lahko da nucaš fork brace, ampak dvomim. Preveri, če imaš prednji blatnik pa vse šraufe tam okoli dobro zategnjene. Glede menjalnika... kdaj si nazadnje menjal olje? Sicer ne verjamem, da ima RF posebej olje za menjalnik, ampak če ga ima, ga menjaj. Če še ne bo pomagalo, pelji na servis. Nikakor pa ne forsirat menjalnika, al pa držat šaltkebla gor/dol da ostane v brzini med vožnjo. Lahko da se ti je polomil kakšen fedrček, ali imaš pa kakšno vilico že zvito. Glede blokade... najbolje da kdo pove, ki ga je že imel oz. ki ve, kakšno blokado sploh ima zadeva. LP
TOMAŽ Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Strom, hvala; tudi pri prejšnji gumi je treslo pri zaviranju (samo z določeno silo). Stara je bila original dimenzije - 120/70/17, nova ima presek 65, obe D207. Kaj je fork brace - čiščenje vilic?? Menjalnik nima posebnega olja, motorno je bilo menjano spomladi, 4000km nazaj (upam, da podatek v servisni knjigi drži). Ne meče iz prestave, zgolj škrtne (če npr. prepočasi dam iz prve v drugo); poči oz. glasno prestavi in malo cukne (iz lera v prvo); glasno prestavi navzgor (je treba z občutkom); če se npr. v prvi ali drugi prestavi ustavim pred semaforom, noče v prosti tek (v ler gre, če se motor premika ali je ugasnjen). pozdrav, Tomaž
transalp Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Kaj je fork brace - čiščenje vilic?? "Fork brace" je ojačitev vilic - most, ki povezuje oba kraka, ponavadi pod, včasih tudi nad prednjim blatnikom.
transalp Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Ne meče iz prestave, zgolj škrtne (če npr. prepočasi dam iz prve v drugo); poči oz. glasno prestavi in malo cukne (iz lera v prvo); Hmmm... Poskusi še tole: stisni sklopko, daj iz lera v prvo, potem nazaj v ler, pa spet v prvo. Vmes ne speljuj/ne spuščaj sklopke! Gre v drugem poskusu lepše v prvo - brez pokanja in cukanja naprej?
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Mislim, da imam doma še revijo Motorad v kateri je ta motor bil testiran. Po prevoženih 50000km so ga razdrli in ga temeljito pregledali. Prav posebej je bil omenjen slab menjalnik (zelo obrabljen), poznale so se tudi obrabe na odmičnih gredeh, ležaji v zadnji nihajki so bili za zamenjat in še nekaj malenkosti. Če koga prav posebej zanima mu lahko revijo skopiram in pošljem, samo prej jo bom moral poiskat.
strom Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Tomaž, meni se pri XS dogaja isto... mislim da zato, ker sklopka ne odvaja dovolj... pa mi ne gre čist v lajšte. Moram res enkat nastavt po navodilih pa ne čist na uč. Če maš v prvi, pa stojiš na mestu, spusti bremzo pa povej, če bo hotel motor kej naprej lezt. V tem primeru sklopka ne odvaja dovolj, pa lahko malce zategneš zajlo. Seveda ne toliko, da bi spodrsavala pri speljevanju. To nastaviš ponavadi pri ročki (kot pri biciklu), sicer pa spodaj pri sklopki. Kako gre to pri hidravličnih, nej pa Damjan pove. Ponavadi maš krogec za štelat, za kej bolj pa ne vem. LP
johan Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Kolko vem RF 900 nima zajle za sklopko.Vprašanje je kaj je prejšnji lastnik počel z motorjem!Ko sem še jaz imel rf 900 so me na servisu pri 18000 km opozorili ,da so bili v olju opilki(delčki)od menjalnika. Res pa je da sem ga španal kolk se je dalo pa tud po zadnji je nekaj prevozo.To pa seveda zahteva posledice -takšne ali drugačne.
TOMAŽ Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Poskusi še tole: stisni sklopko, daj iz lera v prvo, potem nazaj v ler, pa spet v prvo. Vmes ne speljuj/ne spuščaj sklopke! Gre v drugem poskusu lepše v prvo - brez pokanja in cukanja naprej? Mislim, da to drži (motor imam že garažiran pri starših, tako v tem trenutku ne morem probat). Po prevoženih 50000km so ga razdrli in ga temeljito pregledali. Prav posebej je bil omenjen slab menjalnik (zelo obrabljen), poznale so se tudi obrabe na odmičnih gredeh, ležaji v zadnji nihajki so bili za zamenjat in še nekaj malenkosti. Če koga prav posebej zanima mu lahko revijo skopiram in pošljem, samo prej jo bom moral poiskat. Se priporočam - mi lahko po mailu sporočiš, ko ga boš našel? Tomaž, meni se pri XS dogaja isto... mislim da zato, ker sklopka ne odvaja dovolj... pa mi ne gre čist v lajšte. Moram res enkat nastavt po navodilih pa ne čist na uč. Kako gre to pri hidravličnih, nej pa Damjan pove. Ponavadi maš krogec za štelat, za kej bolj pa ne vem. Glede na to, da simptomi niso zelo izraziti, upam, da je samo to. Kje bi naj bil krogec za štelat pri hidravlični sklopki? pozdrav, Tomaž
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Tomaž lep pozdrav. Ni mi bilo treba dolgo iskati revije, ker sem približno vedel katerega leta so testirali. Test je od rf 600. Če te vseeno zanima, ti lahko skopiram in pošljem ali pa če se dobimo na eni pijači v OLP, samo povej kdaj maš čas ali pa mi tu napiši svoj naslov.
johan Objavljeno Oktober 22, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2002 Tomaž Krogec za štelat maš na ročki.Štelaš pa v bistvo hod ročke.Pustiš ,da ma ročka več prostega hoda ali pa manj.Prime prej ali pa poznej.
Primy22 Objavljeno Oktober 16, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2003 Pozdravljeni! Pred dvema mesecoma sem kupil RF 600, l95, prevoženih 31 000. Zanima me koliko motosvetovcev se vozi ta motor.Oglaste se kaj, da si izmenjamo malo misljenja, prednosti in slabosti tega motorja. LP
kiler Objavljeno November 3, 2003 Opozori Objavljeno November 3, 2003 Trenutno mnenj se ne morem dajati, saj se tudi jaz ravno kupil ta motor, vendar mocnejso razlicico rf900r. Vse kar zaenkrat lahko recem da imam z mnenjalnikom iste tezave kot Tomaz. Na semaforju ga ne spravim v prosti tek. Tomaz a je tebi to uspelo urediti?
lola Objavljeno November 14, 2003 Opozori Objavljeno November 14, 2003 zanimam se za nakup RF 900R, zato če kdo ve da se kakšen motor prodaja, naj mi sporoči na e-mail feistritz@hotmail.com
Primy22 Objavljeno Marec 23, 2004 Opozori Objavljeno Marec 23, 2004 Naredil sem ze nekaj kilometrov z mojim RF 600. Moram rect, da kar se voznje tice je motor super. Tudi za vijuganje po ovinkih ni slab, ceprav je malo vecji od ostalih konkurencnih motorjev. Z menjalnikom je pa tako. Pri suzukiju se jim ravno ni posrecilo ne? Sicer meni dela v redu, le iz prve v drugo(in obratno) moras biti pretirano natancen, da lepo prestavi. V ler pa gre normalno. Ima svoje slabosti in svoje prednosti. Mislim da ga bom kar imel se naj casa. A ima mogoče kdo na RF-u ob strani sčitnike. Mislim tiste bunke, ki ublažijo poškodbe če motor pade na tla. Jaz namrec nimam pojma kam bi jih lahko nasraufal. Lep pozdrav vsem motoristom in srecno sezono!
skoj Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 Vprasanje se glasi....Ali ima kdo od tu sodelujocih idejo, kako "odpreti" motor, oziroma kje priti do potrebnih podatkov, ali pa naj varianta, je problem ze uspel resit. Imam namrec zaprtega RF-a 900R, pa bi rad prisel do izkusnje, kok se je pelat z 135 konjici:) Druzba....sonce vabi, zadeva je nujna :o Lp
Zoolo Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 Elisa - Domžale, vprašaj Tomaža! Sonce je zunaj, jst pa na motor:D
magi Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 KJE BI MI LAHKO NAJCENEJE IN KVALITETNO POPRAVILI DEL SPREDNJE MASKE(OKLEPA) ZA SUZUKI RF900R.MANJKA TUDI DEL HLADILNE REŽE-IZGUBLJENA. LEP POZDRAV IN HVALA ZA ODG..
skoj Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 KJE BI MI LAHKO NAJCENEJE IN KVALITETNO POPRAVILI DEL SPREDNJE MASKE(OKLEPA) ZA SUZUKI RF900R.MANJKA TUDI DEL HLADILNE REŽE-IZGUBLJENA. LEP POZDRAV IN HVALA ZA ODG.. Okol varjenja maske, se lahk obrnes na ta "naslov" 01 5411003...Sicer ne vem kaksna je kvaliteta dela, vem pa, da kasira 3k Sit/uro....pa neki je decko jamral, da ma Suzuki bolj trdo plastiko, pa da jo je treba varit sam z originalno, ki pa jo on seveda ima?:) Velik uspeha pri resevanju! Lp, Andrej
Ice Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 na Suzie Q mi je simon zavaril oz. dal zavariti. mogoce njega vprasas.
Gricko Objavljeno April 16, 2005 Opozori Objavljeno April 16, 2005 Ker v iskalniku nisem našel nič uporabnega bom pa tlele vprašal... Zanima me, če je tlele na forumu kak lastnik Suzuki RF-600R motorja?? Zanima me kako se kaj obnese, plusi, minusi.... In še nekaj, zanima me kolk konjev naj bi imel ta motor?? Sem iskal tudi po netu pa nič pametnega našel! V prometni mi piše 85 KM, mam pa v servisni knjižici en list zataknjen kjer so specifikacije motorja in tam piše da jih ima 98KM. Ta list je od neke firme -motobase- in je vse v nemščini!! Zdej ne vem a ma original 85 KM ali 98KM oziroma a imam dodatno v motorju kako blokado ali imam tovarniško blokado odstranjeno?? Prejšni lastnik mi je rekel, da naj bi jih imel 98KM samo motor vleče podobno kot moj prejšni GPZ500 z 60 KM. Hvala za odgovore! lp zdruzil temi. ice
BikeRBoY Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Meni piše v prometni 100,6 KM pa še akrapoviča mam gor tak da še jih ma nekaj več.
Gricko Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Zanimivi da v iskalniku nisem našel te teme......Hvala ICE! Prebral celo temo, ugotovil da imam šrečo glede menjalnika, saj nimam nikakršnih problemov glede tega! Zdej sem naredil kakih 300 km in sem zaenkrat zadovoljen, le nakam švoh se mi zdi! Kam se lahko obrnem glede blokade, kako oz kje ima blokado (frgazerji??) In glede glasnosti izpuha, namreč moj je tudi zelo tih, čeprav ga je pa že prejšni lastnik malce navrtal! Za kakšnega akrapoviča me zanima, kako se ga gor spravi , saj ima ta motor zelo velik FI že v originalu? A se ga kej reže ali gre iz kolektorja naprej nov izpuh! Hvala za odgovore!
Gricko Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 aja še to! Kolk hitro se vam je rf 600 ogrel??? Meni namreč kazalec za temperaturo ful traja preden se dvigne, pa še to le malce čez plavo črtico (ki je dallleččč od sredine) Zdej ne vem a je kej z kazalcem narobe, ali kaj drugega??Mi je pa prejšni lastnik rekel kao da ima 600 in 900 isti kiler in se kao zato tolk manj segreje??
BikeRBoY Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 S kazalcem ni nič narobe, meni se tudi dvigne samo malo preko modre črte.
Gricko Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 hvala BikeRBoY Še kdo mogoče??? Verjetno vas je več na forumu, ki poznate, si lastite sledeč motor!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se