krneki Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 Ob pocasni vožnji in hkratnem zaviranjem na prvo kolo imam občutek da mi trese krmilo ( motor je bil paden zdrs iz ovinka). Prve vilice bi morale biti izpravne saj motor drzi svojo smer (ga ne vleče levo oziroma desno). Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovore
Gregs Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 Mogoce ti tukaj lahko diablo pomaga, ko ima tak motor. ---------------------------------- Cilj ni želja, temveč uresničitev!
IKE Objavljeno April 8, 2002 Opozori Objavljeno April 8, 2002 Vzrokov tresenja je lahko več, najpogostejši so nepravilno zategnjeni konusi prednjega mosta, poškodba zavornega diska ali poškodba drsnih puš - vodil v vilici. Poizkusi bolj podrobno ugotoviti kje in kako trese ! Kaj se zgodi pri večji hitrosti če pri vožnji naravnost spustiš krmilo, ali pri močnejšem zaviranju ? Preglej tudi prvo gumo. Aja, kakšen motor pa imaš ... model, letnik, gume, kilometri ! Pa ne okol govort !
krneki Objavljeno April 9, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2002 IKE pri večji hitrosti ne obcutim ničesar tudi če spustim krmilo je vse OK nič ne trese. Spredaj imam D207 in jo malo cudno pobira pri profilu. Model motorja je CBR900rr letnik 97 prevozenih cca. 23000km sem pa drugi lastnik (kaj pa vem kaj so delali z motorjem)
Diablo Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 O nov član jakaj pa jaz vem se bolj malo na te zadeve spoznam naslednje gume bom dal gor Mezler M1 tudi sam sem opazil podobno porabo pri D207. C-YA IN HELL
Ice Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 quote: Spredaj imam D207 in jo malo cudno pobira pri profilu. kako cudno? samo na eni strani ali ...?? po moje nekaj ni v redu ali z vpetjem vilic,ali so konusi nepravilno zategnjeni (ike),ali platisce ni ravno(?!). ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ice Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 ce ti enako na obeh straneh pobira tako nimam pripomb,samo ce pa neenako na obeh..... ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ghost_R1 Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 quote: IKE pri večji hitrosti ne obcutim ničesar tudi če spustim krmilo je vse OK nič ne trese. Spredaj imam D207 in jo malo cudno pobira pri profilu. Model motorja je CBR900rr letnik 97 prevozenih cca. 23000km sem pa drugi lastnik (kaj pa vem kaj so delali z motorjem) Si ti mogoče kje iz okolice Kranja in si motor kupil v MB????? Go in peace!
IKE Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 quote: Model motorja je CBR900rr letnik 97 prevozenih cca. 23000km sem pa drugi lastnik (kaj pa vem kaj so delali z motorjem) Tvoj problem je 95% v prednji gumi, ker je je zobčano pobrana po sredini. To se pri majhni hitrosti dobro občuti in če držiš krmilo zelo rahlo samo s konicami prstov boš čutil rahle vibracije, pri zaviranju pa se vse le še stopnjuje, saj guma tesneje tišči v asfalt. Pri veliki hitrosti pa vse skupaj zgine, ker se kolo prehitro vrti in guma drži kontakt z asfaltom samo na špicih. Svetujem ti menjavo gume, pa tudi starost tvoje gume poglej. Pa ne okol govort !
krneki Objavljeno April 9, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2002 IKE z gumo naredil cca.3000 km ne mi pravit, da je že zanič. Guma ni zobčasto pobrana po sredini ampak cca.2cmm od sredine na vsako stran enako. Ghost_R1 nisem kupil motorja v Mariborju. Popravil/a - krneki dne 09/04/2002 ob 21:17:48
Roman Objavljeno April 9, 2002 Opozori Objavljeno April 9, 2002 quote: IKE z gumo naredil cca.3000 km ne mi pravit, da je že zanič. Guma ni zobčasto pobrana po sredini ampak cca.2cmm od sredine na vsako stran enako. Če ni kaj drugega narobe, se voziš (ali so se vozili) z napol prazno gumo. Po tvojem opisu je to značilna obraba sprednje gume s premajhnim tlakom.
Ice Objavljeno April 10, 2002 Opozori Objavljeno April 10, 2002 ....ali pa predolgo v ovinek bremzas -> obraba na strani vecja. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Roman Objavljeno April 10, 2002 Opozori Objavljeno April 10, 2002 quote: ....ali pa predolgo v ovinek bremzas -> obraba na strani vecja. ICE pri tvojem komentarju manjkajo smajliji.
IKE Objavljeno April 10, 2002 Opozori Objavljeno April 10, 2002 Roman mislim da lahko še par strani napišemo, pa ne bo nič boljše. Kaj naj rečem ... bo treba stvar videt - pregledat v živo ! Od kje si, nikjer nimaš svojih podatkov . Pa ne okol govort !
Ice Objavljeno April 10, 2002 Opozori Objavljeno April 10, 2002 quote: ICE pri tvojem komentarju manjkajo smajliji. paaaaaa.........niti ne ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Roman Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 quote:Od kje si, nikjer nimaš svojih podatkov Sem z Gorenjske, vse ostale podatke pa dobiš, če klikneš na moje ime ob sporočilu.
Ice Objavljeno April 11, 2002 Opozori Objavljeno April 11, 2002 roman domnevam,da je ike mislil krneki in ne tebe. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
IKE Objavljeno April 22, 2002 Opozori Objavljeno April 22, 2002 Krneki, a si že rešu problem ? Pa ne okol govort !
krneki Objavljeno April 23, 2002 Avtor Opozori Objavljeno April 23, 2002 Mislim da je bil kriv tlak v prvi gumi cca. 2 bara sedaj je 2,5 bara.
IKE Objavljeno April 23, 2002 Opozori Objavljeno April 23, 2002 Se pravi - REŠENO !!! . Pa ne okol govort !
Ice Objavljeno April 23, 2002 Opozori Objavljeno April 23, 2002 lahko zaklenem? ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Guleb Objavljeno Maj 23, 2002 Opozori Objavljeno Maj 23, 2002 quote: lahko zaklenem? ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Ne še. Kakšen pa je ta motor v vožnji? Je zelo športna pozicija, zelo zahteven za vožnjo, vzdrževanje inp.? Še zmeraj malo lutam in se iščem... LpG
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se