Besi Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 (popravljeno) Včeraj okoli 17.30 sem se z avtom peljal iz Kranja, kot vsak dan..... Velikokrat grem čez Medvode in seveda tudi skozi krožno križišče na vrhu klanca....no in kaj vse tu ne vidim!! No, včerajšnji primer.....model na chopperju, nekaj ala Dragstar, zadaj sopotnica z jakno MK Volkovi in rožički na čeladi :devil: (btw, super!)....se vključi v krožno na zunanji pas (kar pomeni, da bo šel ven pri prvem izhodu), jaz pa vzporedno na notranji pas, ker sem šel ven na drugem izhodu. Sem pa zelo pazil na motorista in glej ga zlomka, model je šel mimo dveh dvopasovnih izhodov po zunanjem pasu!! Če bi se jaz šel vožnjo "by the book" bi ga brez slabe vesti in v najslabšem primeru z deljeno krivdo, zradiral pri izključevanju....no, ampak jaz sem motorist in kot tak zelo solidaren do ostalih sotrpinov, ampak če ga bomo tkole "srali", potem je malo upanja, da bodo cifre padle.... Ima še kdo kakšno cvetko iz tega križišča, stavim da! Popravljeno September 9, 2005. Popravil Besi
MARJA Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Nič novega, za vožnjo v krožnih križiščih. Isto se dogaja v krožnem pri Žalah na Linhartovi, samo s to razliko da je ta štiri pasoven. Na medvoškem krožičšu pa pogosto poka.
katja Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 (popravljeno) jst se tud vsak dan peljem skoz to krožišče in včasih mam filing kot da bi se šla rusko ruleto :xx: ...najhujše je bilo v prvih dveh po odprtju tega krožišča, ko so se nekateri vozili v napačno smer :blink: :slap: :wacko: Popravljeno September 9, 2005. Popravil katja
Bossek Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 ja tist rondo je res poln prigod najbol neverjetna pa se mi je zgodila ko sva s punco šla proti domu iz koloseja pripeljem iz LJ smeri se postavim na desni pas da bom šel 2 izhod(proti KR) ven. Na levi pas pa pripelje neka ženska s rdečo hondo civic in na moje začudenje gre v obratno smer kot jaz :eek: smer nadaljnje vožnje je ženska imela isto kot jaz(se pravi KR) samo je namesto skozi izhod šla skozi vhod in pred mene :kva2: Za njo sem vozil potem vse do Šk. Loke kjer je šla proti zdravstenemu domu. Mislem bilo je prehitevanje in pol :kva2: :eek:
eMBe Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Nič novega, za vožnjo v krožnih križiščih. Isto se dogaja v krožnem pri Žalah na Linhartovi, samo s to razliko da je ta štiri pasoven. Na medvoškem krožičšu pa pogosto poka. ← poka pa zato ker je dvopasoven!!! :grim naj ga malo s črtami zožijo(ne z robniki)da bo en pas in bo problem rešen! ne vem zakaj mora biti dvopasoven ker do njega pripelje enopasovna cesta..prav tako ko je konec rondoja je tudi samo enopasovnica ups zamislite si ko se pelje šleper skozi rondo po obeh pasovih :grim
Fritz Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Bosek, brez zamere, ampak jaz ne kužim kaj si hotel povedati :hmm:
Fritz Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Saj je vseeno koliko pasov ima. Več kot jih ima, večji pretok vozil omogoča. Tisto kar je pomembno je, da ljudje ne poznajo pravil vožnje skozi križišče in se drenjajo na zunanjem pasu ter motijo tiste, ki hočejo zapeljat ven iz krožišča in onemogočajo tiste, ki hočejo v krožišče. Še en primer kako lahko gumpci pokvarijo še tako dobro rešitev kot je krožišče.
Bossek Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Bosek, brez zamere, ampak jaz ne kužim kaj si hotel povedati :hmm: ← point je bil da je ženska tupa vozila v napačni smeri zaspan sn pa ne znam povedat LN :zzz:
SiR Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Bosek, brez zamere, ampak jaz ne kužim kaj si hotel povedati :hmm: ← prehitela ga je tko, da je obvozila cel rondo po levi strani - on pa po desni ... na konc se je vključila v isto smer, kot on ...
eMBe Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 (popravljeno) Fritz Saj je vseeno koliko pasov ima. Več kot jih ima, večji pretok vozil omogoča tu si ga pa totalno v skalo :grim pasovi so pogojeni tudi z velikostjo rondoja..mar ne pa s pretočnostjo mar ne? pa še s čim tud ti nimaš pojma kako je treba vozit v takih rondojih...prid v Medvode pa se bova skupaj peljala ti na motorju jaz pridem s šleparjem :grim pa da te vidim kje boš vozil..al po travi al pa po robnikih :lol: če boš sploh vozil če te preje ne pokonča kaka ogromna michelinka :slap: Popravljeno September 9, 2005. Popravil advokat
Fritz Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 I'm stupid :slap: Malo sta me zmedli ljubljanska in kranjska smer ter vhod in izhod (okrog Koloseja oz. v BTC-ju je kar ene par krožišč).
Fritz Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 (popravljeno) Herr Advokat, Vprašanje na spletni strani www.varnostvprometu.org in odgovor gospoda Slavka Breznika, glavnega policijskega inšpektorja in vodje skupine za cestni promet na policijski upravi Maribor "Krožišče Zanima me pravilen izvoz iz krožišča z dvemi pasovi in dvemi izvoznimi pasovi (Medvode). Ali moram tudi tu, preden zapustim križišče iz zunanjega pasu na notranji, če je odgovor pritrdilen, me zanima, čemu služi drugi pas. Hvala! Odgovor Pravila vožnje v krožnem križišču so navedena v 46. členu ZVCP-1. Eno od pravil je tudi, da se mora voznik, preden zapusti krožno križišče, razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno (primer krožnega križišča v Tomačevem). Ker mi krožno križišče, ki ga opisujete ni poznano, vam seveda ne morem v celoti odgovoriti na vaše vprašanje. Pravila, ki sem jih navedel, pa vsekakor držijo. Zakaj pa lastniki cest gradijo krožna križišča z dvema izvoznima prometnima pasovoma, pa je potrebno nasloviti na lastnika ceste (Direkcijo za ceste R. Slovenije oz. na lokalno skupnost v kolikor gre za lokalno cesto)." Lahko si tudi sam prebereš 46. člen ZVCP in apliciraš. Za to, da si določil, da je število pasov pogojeno z velikostjo rondoja si pa zaslužiš današnjega oskarja - sam pogruntaj za kaj... Popravljeno September 9, 2005. Popravil Fritz
eMBe Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 ne mislim se prerekat s teboj :grim greva na probno vožnjo ti s svojim prevoznim sredstvom jaz s svojim kot sem predlagal :grim ti ne pomaga noben zakon :lol1: :lol1: :lol1: ko je jači taj tlači............ :yea2: tu je pomembna velikost rondoja!!! naj ti bo jasno da ne more 18 metrsko vozilo zvoziti majhnega rondoja po predpisih IN ENEM VOZNEM PASU DRUGI BO PA ZA fritza FREJ :lol1: :nono: :slap: :slap: :slap: AMEN :topic:
Fritz Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Dragi Advokat, Tukaj ni bilo govora o posebnostih zelo dolgih vozil, kot so šleperji in prikoličarji. Teh v omenjenih primerih ni nihče omenjal razen tebe, ki si obenem napisal, da bi bilo treba krožišče narediti tako, da bi imelo samo en pas. A zdaj je treba zaradi parih gumpcev, ki krožišča ne znajo uporabljati izničiti eno glavnih prednosti dvo- in večpasovnih krožišč - omogočanje večjega pretoka vozil. Sam nisem strokovnjak s prometnega področja in bom vesel, če se bo našel kdo, ki bo to tukaj še bolje pojasnil.
Šarc Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Ta rondo v Medvodah se mi zdi ravno tako zgrešen kot tisti v Kranju pri Merkatorju. Za dvopasovnico je neuporaben ker ima premajhen radij, saj se med enim uvozom in drugim izvozom ne moreta križati poti nekoga, ki iz notranjega pasu po načelih pravilne vožnje prehaja na zunanjega in drugega, ki je v krožišče zapeljal in naj bi prešel na notranji pas. V Medvodah pa dodatno zakomplicira še dvojni izvoz. Kako naj bi se tam razvrščal pa nimam pojma niti v sanjah :? Tako da gre vedno samo po občutku in oči na peclje. BTW: Naj mi nekdo odgovori kako se po sistemu zadrge na izvozu razporedita dva avtomobila, ki pripeljeta na izvoz vzporedno in sta oba prva? Kdo ima prednost? Levi ali desni? :? :cry: (ko je jači taj tlači? ali komu se zdi bolj škoda avtomobila?) Sorry, kar se tega tiče mislim, da sem neumen. Aja pa še pozor v Kranjskem rondoju pri Merkatorju, asfalt je na sredini pasu narinjen na kup, tako, da je po celem krožišču greben, čez katerega ni prijetno peljat, ko si založen.
Fritz Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 V Medvodah sem se nekajkrat peljal z avtom in z motorjem čez tisto krožišče. A se nikoli ne spomnim celotne prometne signalizacije. Da je vse precej skupaj zbito je dejstvo. Šarc a se ti spomniš, a je tam kakšen znak oz. ali so kakšne talne označbe, ki kažejo, da je krožišče dovoljeno zapustiti z notranjega pasu?
Draksler Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Na Medvoškem so stalno pizdarije. Gledam folk, ki vozi it LJ proti KR! Enostavno ti poseka oba pasova, pa za Kranj! Jaz osebno vozim tako, kot je napisano v prvem postu - zato, ker ne bom nikdar kriv, če me bo kdo izsiljeval z notranjega pasu. Pravila vožnje v krožnem so jasna. Ne vem, da bi kje pisalo, da ne smeš krožit po zunanjem pasu, pa čeprav prevoziš več izvozev. Recimo, da ima rondo samo en pas, kako bi potem potekal promet - :slap: Radij na tem krožišču je enostavno premajhen. Rešitev isto, kot v Kranju pred Mercatorjem - napraviti samo en pas in pika! Sem pa videl nesrečo na tem krožišču, ko je tim z M 320 al kolk (Mercedes) z notranjega pasu hotel izvoziti in treščil v AX, ki je vozil po zunanjem pasu! Mladenič je zmerjal ata, da je kreten, da bo dal kupon itd.... moj nasvet, ko sem se peljal mimo tega gospoda je bil - kliči POLICIJO, potem bo pa ta važič videl, kdo je kriv! LP Mare
Lowrenc Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Jst sm pa vidu, ko je iz lj proti kr peljou en čeh šleparja po zunanjem pasu in je na notranjem pasu mal speštou enga golfa! Kdo je biu kriu?! Verjetno čeh s šleparjem, ki je sekou krožišče!! Zakva ga je že sekou?? :hmm: :hmm: Če bi nardil samo en pas bi blo vlik manj nesreč, pretočnost križišča bi pa vseen ostala velika! V dotičnem krožišču sem iz lj proti kr prehitel tovornjak! :grrr :grrr Nkol več!! Kva pa če tovornjak nebi zavijou za kr?! No, jst ze rajš vozim po zunanjem pasu v taki ˝majhnih dvopasovnih˝--večja šansa za preživetje!! (((V loki pred bivšmu petrolom bi takrat k so križišče delal mogl nardit krožišče!!! Kao ni blo palca-a v medvodah pa je? p za trato-kranj tut! Ležeči policaji pr občini! :kva2: Se enkrat ob dveh prpeljem pa se kolona začne že pr kašči!! Za posrat! Še kej iz loškega konca?! No, nej bo dost Opozorilo: V Železnikih načrtno ožijo cesto!! :huh: )))
Jurij Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Kolikor je meni znano, se lahko pelješ po zunanjem pasu kolikor krogov želiš. (čeravno ni tisti pas potem na nekem izvozu s polno črto "speljan" ven iz krožišča. ker pa se ljudje radi gužvajo na zunanjem pasu, zavirajo pred izvozom ipd. se kolikortoliko racionalen človek po vključitvi v krožišče, ko ima namen zapustiti krožišče šele na 3. ali 4 izvozu ko je možno premakne na notranji pas in gre spet na zunanjega preden zavija ven. če pa z notranjega pasu zaradi vzporedne vožnje vozila na zunanjem pasu ne more zaviti na ta zunanji pas, enostavno odvozi še en krog in se "izključi" ko lahko. malo novejše CPP knjige počekirajte ali pa online cpp teste. se mi zdi, da sem ravno na tako vprašanje na enem od online testov naletel. moraš odpeljati še en krog in v tem krogu poskusiš zamenjati pas in adijo. sem prepričan (ene 98% jebatga policaji vedno najdejo kak razlog da te štrafajo), da lahko voziš po krožišču dokler se ti ne zrola :wacko: , se zaletiš, ti zmanjka benza in podobne nevšečnosti... brez da bi te kdo lahko štrafal za kak prekršek. zato pa je krožišče. pa še zabavno je :yea2: sem pa tja odpeljat ene 3 kroge preden greš ven... ubiješ monotonijo vsakodnevne poti po isti cesti. pa še soudeleženci zlo čukasto gledajo kaj počneš... :blink: z medvoškega klanca na srečo nimam slabih izkušenj, čeprav vedno kje kaka radkapa leži, al pa kos plastike. edino kar mi ni všeč je izvoz proti medvodam/ proti LJ.. dva pasova za ven in eden po 10 metrih izgine... genialno, ni kaj... :slap:
margo Objavljeno September 10, 2005 Opozori Objavljeno September 10, 2005 [quote=Šarc,9 Sep 2005 @ 1 BTW: Naj mi nekdo odgovori kako se po sistemu zadrge na izvozu razporedita dva avtomobila, ki pripeljeta na izvoz vzporedno in sta oba prva? Kdo ima prednost? Levi ali desni? :? :cry: (ko je jači taj tlači? ali komu se zdi bolj škoda avtomobila?) Sorry, kar se tega tiče mislim, da sem neumen. V tem primeru nobeden od njiju ni določen kot prednosni in voznik mora ravnati po sistemu zadrge ! Eden z leve in eden z desne, kot zadrga :P . Problem pa je ko je treba nekomu odstopiti prednost ali pa ga spustiti predse :devil: ! To pa je kultura vožnje in takega znaka nimamo in tud učinkovitost bi bla uprašljiva :angry: i
Draksler Objavljeno September 10, 2005 Opozori Objavljeno September 10, 2005 To pa je kultura vožnje in takega znaka nimamo in tud učinkovitost bi bla uprašljiva :angry: i ← To kulturo vožnje moramo prenesti tudi na motor.... :topic: .
Moto32 Objavljeno September 10, 2005 Opozori Objavljeno September 10, 2005 Teorija - praksa : kultura voznikov - ko je jaci,taj tlaci :krneki:
Nagaya Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 zanimivo jest nisem se nikoli mela tezav :) mogoce ja pa treba samo malo pazit na to kaj bojo poceli drugi..ne samo kaj pocnes ti...ceprav je ze slednje za marsikoga cist preveč :)
batzajla Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 men so pa rondoji všeč...kt ene šikane,b djau čvovk :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se