Skoči na vsebino

streetfighter predelava ?


uzzy

Priporočene objave

Glede cene za brutale mislim, da bo nekje okoli 60.000 DEM al pa je ze. Ne vem. Drugace pa mi je poleg brutale zakon Sachsov BEAST.

Poznate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poznamo.prva serija (rocno izdelana masina) bo nekje DEM 50.000.-.enjoy!

brutale oro stane DEM 60.000.-,"normalna verzija pa cca.30-35.000.

-----

chrome won´t get you home

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer ni streetfighter ampak je pa zanimiva oblika (mmmmmm na kaj ze spominja???)

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa tudi spušca kakšne zvoke, ce ful na hitro zabremzaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to da je harley pomoje hitro bremzanje ne obstaja!!!! ha ha

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

v redu zadeva. "turisticna" balanca (ergo drza se izboljsa) in vse ostale prednosti RR ostanejo (mocna masina, lega na cesti, zavore itd.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ko bo moj koncan prilimam sliko...

Osnova XX samo popolnoma slecen - minimalna maska spredaj (luci in lovilci zraka) in to je to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo predelave, ki jo delajo v tujini, kjer so predelave veliko bol priznane kot pa v Sloveniji kjer originalnost pomeni vse - žal

A ha kot ste sami prepoznali HD-ja :kva2:

post-4-1076003382.jpg

Popravljeno . Popravil bobek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK ICE - Ker sem ruknu, se prijavljam na popravni izpit!

Ker imam respekt pred tabo in se ne upam nazaj flancat kar tja v tri dni :notworthy: sem šel na inštrukcije do Damijana Tratnjak. Prišla sva do naslednjih zaključkov.

1. Fotko sem le najdu med predelavam HD-ja in ne Buell-i

2. Zadaj je enojna nihajka (buelli imajo dvojno) na fotki je nihajka od honde WFR

3. Posoda za olje je čisto drugače speljana (druga pozicija) kot jo ima buell

4. Za prenos na zadnjo kolo ima verigo (Buell jermen)

5. Drugačen okvir (razen če ni od original Buella stran žagal pri mašini)

6. Rezervar je doma delan

7. Najprej sem mislil da si je prvi konec sposodil od Buell Blast l´2002(zaradi prve feltne) vendar če je feltno vzel od tega , potem je zavore od drugega Buella ali pa je feltna od česa drugega, ker Buelli imaj po večini 3 krake feltne.

Verjetno bi se še kaj našlo.

Je pa res da je prvi konec - vilice, zavore vzel pri Buellu

in tudi avspuh je od Buella

Pa še ena fotka od Buella

post-4-1076018392.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D ...em... :D ...pa na tanku... :D ...pise... :D ...Harley Davidson... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem poliesterski oklep za R1 letnik 2000,lahko je poškodovan.Potrebujem ga za predelavo R1.Verjetno se še kdo ukvarja z domačimi predelavami.pa bi izmenjava informacij prav prišle.Rad bi dobil tudi naslove raznih skladišč v Avstriji,kjer se da dobiti razno robo za predelave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem poliesterski oklep za R1 letnik 2000,lahko je poškodovan.Potrebujem ga za predelavo R1.Verjetno se še kdo ukvarja z domačimi predelavami.pa bi izmenjava informacij prav prišle.Rad bi dobil tudi naslove raznih skladišč v Avstriji,kjer se da dobiti razno robo za predelave.

ker si glih "nov" -> probaj tole. velikokrat pomaga.

drugace :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je z homologacijo oz. tehničnim, če se sam lotiš in predelaš motor v streetfighterja? Ali je že kdo naletel na težave? Glede nato, da sem krvavi pot potil, ko sem hotel legalizirati širše gume na avtu, mislim, da tudi pri motorjih to ni več tako enostavno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je z homologacijo oz. tehničnim, če se sam lotiš in predelaš motor v streetfighterja? Ali je že kdo naletel na težave? Glede nato, da sem krvavi pot potil, ko sem hotel legalizirati širše gume na avtu, mislim, da tudi pri motorjih to ni več tako enostavno.

Pa mislim da ni toliko komplikacij kot pri avtu, glede na to da je šel naš suzuki s kompletnim sprednjim koncem od Gilere čez tehničnega..............

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je z homologacijo oz. tehničnim, če se sam lotiš in predelaš motor v streetfighterja? Ali je že kdo naletel na težave? Glede nato, da sem krvavi pot potil, ko sem hotel legalizirati širše gume na avtu, mislim, da tudi pri motorjih to ni več tako enostavno.

Nekaj je bilo napisanega že tukaj Link

Drugače pa rabiš veliko volje in potrplenja, - pa če se spuščaš v predelavo geštela tudi veljavne diplome od varilca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!